یاد

 

اون روزا ما دلی داشتیم

       واسه مردن جونی داشتیم

                   واسه بردن کسی بودیم

                                         کاری داشتیم

                                                     پاییز و بهاری داشتیم

                                                             تو سرا ما سری داشتیم

                                                                              عشقی و دلبری داشتیم ...

 

همین که شروع کردم به نوشتن ، ناخودآگاه این آهنگ اومد توی ذهنم و جالبتر اینکه همزمان با تایپ کردن متن این آهنگ ، این یارو زده زیر آواز و هی میگه you are not alone (یکی از آهنگهای گروه مدرن تاکینگ) 

توی این مدت که از وبلاگی ها فاصله گرفته بودم هر آهنگی میشنیدم یاد یکیتون میافتادم ! مثلا آهنگ <ممنونم> و آهنگ <فردا مال ماست> از رضا صادقی منو یاد داداش امین مینداخت چون یه مدت آهنگ وبلاگش همینا بود ، آهنگ <دو پنجره> منو یاد موش موشک به همون دلیل که گفتم ، آهنگهای گوگوش منو یاد ژیگولو و محمد یوسفی ، آهنگ جیپسی کینگ و آهنگ دل من از محسن یگانه منو یاد آق رضا مشتاق ، آهنگهای مدونا منو یاد یوسف ، آهنگ میوه ممنوعه منو یاد اقلیما و آهنگ <گل پری جون> منو یاد دکی جون جوراب مینداخت و میندازه و خواهد انداخت ! و ..

                                                                                

چیزی که از همه بیشتر منو یاد چیزی یا کسی یا جایی میندازه ، موزیک و بو هست !! گاهی شده به خاطر یه ماجرایی به شدت از یه آهنگ بدم اومده مثلا بیشتر آلبومهایی که مربوط به سال ۱۳۷۱ و ۱۳۷۲ میشه رو دوست ندارم .... بعضی بوها منو میبره به گذشته ها ! چند وقت پیش که اومدیم تهران ، یه روز رفتیم کاخهای سعدآباد رو ببینیم ، توی کاخ ملل همه داشتن اتاقها رو میدیدن مبلمان و اثاثه و ... اونوخ منه خل و چل فقط تا جایی که میتونستم سرمو از بالای شیشه ها میبردم تو و بو میکشیدم ! بوی اون اثاثه هاش مثل بوی خونه امون توی ۵ یا شش سالگیم بود بوی قدیما رو میداد .... یا بوی بعضی آدکلن ها هم همینطوره یکی از آدکلن های آرش شوهر خواهرمو خیلی دوست دارم یاد دوران دبیرستانم میافتم و خولاصه ..........

نتیجه اخلاقی : اگه یه بار دیگه وبلاگمو ترکوندم ، باهام به ملایمت رفتار کنین لطفا (بچه گوناه داره یه وخ دیدین به حرف نیومد !!! ) یعنی این شکلی : 

 

..... !

نظرات 34 + ارسال نظر
پت پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

منم گاهی با بو یاد آدما میوفتم!

خودتی پت ؟ زنده ای ؟ ((=

پت پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

موزیک بیشتر یاد دوران و زمان میندازه منو!

اینم آره ! من با موزیک شاید یاد یه غذا هم بیافتم :دی

پت پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

مکان رو نمیدونم چطوری یاد آوری میکنم!

من با موزیک مکان و زمان یادم میاد .......... وای پیتزا ((=

دوست پاییزی پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ق.ظ

سلللللللللللللااااااااااااممممم عزیزم
آخه نمیگی ما بی گیگیلی چیکار کنیم؟؟؟
برا چی گذاشتی بی خبر رفتییییییییییی؟؟؟؟؟؟
خیلی دلم برا خودت و وبت و خرابکاریهات تنگ شده بود...
خیلی خوشحالم که پیشم اومدی..
قربونت
فعلا

سلام دوست جون :)
:|

:|

دل منم تنگیده بود برات وولک :دی

قربونت :دی
فداتت :-*

آلبالو خانوم پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

سلام خانومی. خوبی عزیزکم ؟ گیگیلی خوبه ؟‌دلم واستون یه ذره شده.. اندازه یه فندق.. می خواستم بیام برا گیگیلی آلبالو بیارم ولی می دونی.. دیدم از آلبالوئه فقط هستش مونده. گفتم بچه قهر ویکنه!‌راستی مرجانی منم عاشق این شعره هستم. چه موزیکی منو یاد تو میندازه ؟

سلام بر میتی :دی
قربونت

آخ هوس فندق کردم میتی :دی قربونت دستت وقتی میری برامون آلبالو بخری فندق هم بخر ((=

موزیک خاصی تو رو یادم نمیندازه ولی وقتی اسم آلبالو میاد یا شیشه ماشینمو بالا پایین میکنم یاد تو میافتم !!! حالا اگه گفتی چرا ؟ :دی

داش علی پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ http://dawshali.persianblog.com

هووووووورررررررررررررررا آبجی مرجان!
سلااااااااااااااااااااااااااااااام!
آره مرجان جان، بو خیلی خاطرات زنده کنه! یه بار ما تو آزمایشگاه داشتیم کار می کردیم، یه ماده ی بود، من که بوش کردم یهو یاد مهدکودکم افتادم! بردم به یکی از دوستام که با هم یه جا مهدکودک می رفتیم دادم بو کنه، اونم گفت اااااا، علی این بوی مهدکودکمون رو میده! تازه تصویریم که تو ذهن اون اومده بود با مال من یکی بود!!! بعد 20 سال، یه بو تونست یه خاطره مشترک رو برامون زنده کنه!

هوراااااااااااااااااااااااااااااااا داش دکی جون :)
سلام دکی به اضافه 47 :دی

چه جالب ! هم بو هم تصویر مشترک :) معلومه دوستای صمیمی هستین درسته ؟

میگن دل به دل راه داره لابد مخ هم به مخ راه داره دیگه (سووووووووت)

عبداله پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام.
و اینک بازگشت گودزیلا ۳!!

سلام عبداله جونی :)

((= حالا اولی و دومیش کی هست ؟ لابد اولیش اون کچل جونمه دومیشم خودت ! آره ؟ :دی

مسعود پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.jameie.com

پس نتونستی بدون وبلاگ موندن و تحمل کنی!!

آخ آخ میدونی جریان چیه؟ مـــــعـــــــــتـــــــاد شدی معتاد وبلاگ و دوستان آنلاین و کامنت و از این چیزا (غشمولک)

حالا که صحبت از بوی لوازم قدیمی شد بزار دوباره گیر بدم به مسائل قدیمی (نیشمولک) !!!
---------------------
هی میگن این دخترا رو باید بگیرن ببرن سربازی!!!! اونوقت ۲ سال بدون اینترنت به پادگان بسته میشن و ترک میکنند!!
---------------------
به کش تنبون هم سلام برسون بگو خیلی چاکریم!
به معاون مارمولکتونم بگو خیلی کارت درسته
به بقال سر کوچه شرکتتونم سلام برسون
همچنین به توماس و بقیه!!!!
به مامان و بابا و شیوا و داداشیت هم همین طور!!

نُچ ! ((=

البته وبلاگ بهانه اس ! دلم واسه دوستان تنگ شد خیلی خیلی

ها ؟ :دی

باز تو اومدی جیغ منو در آری ؟ مامااااااااااااااااااااااااااااااان

غشمولک :دی خوب این مولکهامو انداختم توی دهن بچه ها ((= کیف میکنم وقتی میبینم دوستان واسه هم کامنت میذارن هی مولک مولک میکنن ((=

مسعودی ! مطمئن باش بااخره یه روزی یه جایی من تو رو میکشمت شل و پلت میکنم ..حالا هی دخترا رو مسخره کن آش خور ((=

سلام رسوندنت کشته منو :دی مخصوصا اون معاون مارمولکیه ((=

سلامت باشی پسر :)

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ

مر مر منم هویجورم...ینی با بو رابطه خیلی مستقیمی دارم :|
(هاپو نیستما)

دفه بعد که از بینش بردی من خودم به شخصه تورو از بین میبرم :|

نقطه .

نهههههههههههههههههههه ! ((=
راست میگی ؟ :دی

غششششششششششششششمولک

نیتونی :-پی

شهرزاد پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام مرجان جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
ممنون از این که بهم خبر دادی عزیزم...
دلم برای این آپای بانمکت تنگ شده بود.....
منم مثل توام یه بوهایی یه آهنگایی منو یاد یه چیزایی میندازه...حالا چه خوب چه بد....
وبلاگ جدیدت مبارک گلم؛فقط تو رو خدا این یکی رو نترکون فدات شممممممممم
فدای تو بوووووس
یا حق!

سلام شهرزی خانومی :)
فداتت

به این نتیجه می رسم کم کم که این بو انگار نیروی یادآوریش از موزیک بیشتره ... اینطور نیست ؟ همه روی بو تاکید دارن

مرسی :)
قربونت :-*

بنفشه پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام

نامرد یاد من نمی افتی

خوشحالم که یه خونه نو ساختی

سلام بنفشی جونم :)

:|

ها ؟ :دی

((=

فدای تو ..... مرسی :-*

منو برق گرفته!!! پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام
دوس دارم هدفتو از اینکه این همه وبلاگ عوض می‌کنی بدنم.
آخه چرااااااا؟
از چیزایی که اتفاق افتداه فرار می‌کنی؟
یاعلی

سلام مقدادی

هدف نه ! بهتر بود بگی دلیل :)

کدوم اتفاق ؟ لابد کمبود گاز توی این سرما رو میگی ((=

علی یارت

ندا پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم
خوبی عزیزم ؟
دلم برای نوشته هات تنگیده بود اساسی
میبینی منم مثل خودت کردی . دیگه رسمی نمینویسم ناراحت که نمیشی؟
وب گروهیتون هم که راه افتاد امیدوارم موفق باشین و این دوستی تداوم داشته باشه
غرض عرض سلامی بود و عرض تبریک
دوست دارم دوست دوست دوست خوبم
میبوسمت . فعلا

سلام ندایم عزیزم
قربونت

دل منو گیگیلی هم تنگولکی شده بود برات :-*

:دی نه چرا ناراحت بشم :)
ایشاا...

فدای تو ندایم
بووووووووووووووس

نازنین پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://ansaniiat

سلام مرجان عزیزم :

وبلاگ نو مبارک .

خوبی خانمی ؟ امیدوارم اینجا همیشگی باشه //بلاگفا هم بد نیست .

شاد باشی عزیزم

سلام نازنینم

مرسی :)

قربونت برم ... مرسی

فداتت:-*

یوسف پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سوولوووم آبجی مرجان جون خود خود خودم..وبلاگ جدید همچنان موبالک..آقا حذفش کنی میاییم حذفت می کنیم هاااا!! :دی خب بریم سراغ آپ جدیدت.... :) پستت در عین سرزندگی بوی دلتنگی می داد..اون ته ته هاش مارو بردی به ایام گذشته ای که هر کدوم توش خاطراتی داشتیم..حالا چه خوب چه بد..هر چند هم زیاد پیر نشدیم..اما هر سال که از پارسال می گذره آدم حس می کنه از چیزی که دوست داشته کمی فاصله گرفته که به قول تو با همین یادها موندگار می شن!! :) این بو رو راست می گی..مخصوصا بوی چوب و ابر و مبلای قدیمی..گاهی آدم فک می کنه چه بروبیایی نو اون کاخ بوده یا همین خونه های قدیمی چه رفت و آمدهایی بوده..انگار تو چیزای قدیمی همیشه یه حس و حال و اعتبار خاصی وجود داره که این امتیاز رو زمان بهش می ده!!..مثلا همین آهنگای مدونارو من دقیقا ایام ۱۰سالگی بود و مایکل جکسون ۵سالگی بود..یعنی شاید اولین آهنگ هایی که من تو در شروع عمرم شنیده باشم همینا بود که میشه گوش دادم و باهاشون بزرگ شدم..بعدها هم گوگوش با آلبوم پلش وارد زندگیم شد که نه به اندازه مدونا اما واقعا تاثیر گذار بود..شاید یه عده بگن مدونا و مایل یا همین مدرن تاکینگ جواد شدن..اما باور کن من اینارو با وجود قدیمی بودنشون یا حتی از رده خارج بودنشون هنوزم دوست دارم..انگار که امسال این آلبوم در اومد و واقعا باعث لذت و یادآوری برخی دوران زندگی آدم می شه...خب خیلی حرف زدم..می دونی آبجی مرجان جون اصن بهت نمیاد ۳۰سالت باشه..حتی وقتی تصور می کنم ۱۰سال دیگه ۴۰سالت می شه انگار که یه دختر شیطون و پرانرژی ۱۶ساله هستی..شاید من در رابطه با تو هیش وخت سن و سالت برام مطرح نبوده بلکه اون شادابی و طراوتت ملاک بوده که تونست تورو نسبت به ما مثه یه همسن جلوه بده..و واقعا خوشحالم که آبجی مثه تو دارم..تو از ما با تجربه تری..تو بلاخره با ۱۰سالی که بزرگتری از بیشتر ماها مطمئنا آرزوها و تجربه های بیشتری هم داشتی و داری..و با همه این ها مثه همون دتر کوچولوی شیطون شاید مثه بعضی ها بزرگ و درگیر زندگی نشدی و تونستی با ما باشی با همون کودک درون پاک و مهربونت..نمی دوم چرا این حرفارو امشب زدم..شاید چون این پستت هم شروع وبلاگ جدیدت بود هم این که به آدم یه حس و حال و سفر به گذشته و حتی یاد چیزای قشنگ رو در آدم زنده می کرد..خیلی شاعرانه شد اما همه این حرفام واقعا با احساسم بیان شد برای آبجی گلم که خیلی خیلی دوستش دارم........ :-*

سیلوووووووووووووم یوسفکم :)
ای بابا مرسی پسرررررررررر

یعنی تو جرات کنی گیگیلیو حذف کنی من یه نصف گردو بهت جایزه میدم ((=
یوسف ! فقط تو اون بوی دلتنگی رو از لابلای نوشته هام حس کردی .. نمیدونم چرا موقع نوشتن این پست توی حال و هوای اون روزی بودم که اولین وبلاگمو ساختم و غیر از دو خط سلام کردن چیزه دیگه ای ننوشتم .. دلم واسه اون موقع تنگ شده بود .....
وقتی تو یا بقیه میگین که شادابیم با سن و سالم جور نیست ، یه حس خوبی بهم دست میده ! از این بابت خوشحال میشم که منم توی شاد کردن دوستای گلم سهمی دارم ، این منو راضی میکنه و شاید همینم هست که نمیتونم بذارمتون کنار ، به همتون دل بستم ، با همتون زندگی میکنم و مدام توی ذهنم هستید
یوسف باور کن من به سنم هیچ توجهی ندارم ! گاهی اونقدر از فکرش درمیام که وقتی یکی میپرسه چندسالته ، اول سال تولدمو بیاد میارم بعد سال جاری رو ، بعد از محاسبه سنمو میگم ... من تا اینجا تا همین سن فقط و فقط توی این فکرم که از زندگی لذت ببرم شاد باشم و شادی رو به اعضای خونه امو دوستام هم هدیه بدم در حد توانم ...

مرسی داداشیه همیشه کوشولوی خودم :-*

دای ...دی پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام .خوبی .میگم خوبه که فقط بو میکشید .
شانس اوردیم که بوی اودکلن شوهر خواهر محترمون شما رو بیاد دوران دبیرستان میبره .
فقط میگم دی
مواظب باش یهو دی
میگم مواظب باش چون شاید بوی دوباره بشنفی و دیگه بالام جان
هیچی دیگه بالام جان شما که ت . ر . ک .هستین اخه درسته شما یه همچین مطلبی بزرگی رو توی اونهم بلاگتون بزارین .نه دی
دی ...دی ....دی ...دی
دای

سلام
مرسی

یعنی اگه مثلا شانس نمیاوردین چه اتفاقی میافتاد ؟!

منم میگم دی (حالا دی یعنی چی ؟)

((=

خب بوی دوباره بشنفم مگه چه عیب داره ؟
من اصلا نفهمیدم کی هستی و چی گفتی !! ((=

دی دو دا
دو دو دا

((=

رضا مشتاق جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ

خیلی حال کردم، بدون مقدمه چینی و فلسفه بافی بود
زنده باد احساسات و عواطف خوب انسانی

پ.ن: بر خلاف زنده باد مساوات و برابری ، جمله ی بالارو از صمیم قلب گفتم.

ایوالله مرمر
به قول مهستی: نمیری الهی

مرسی :)

((= و مساوات

ج . پ . ن : به خاطر بخش اول این جمله ات باید با وردنه حقتو بذارن کف دستت :دی

بازم مرسی آقا رضا

نه بابا ((=

شهرزاد جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام مرجان جون:
خوبی گلم؟؟؟؟
عزیزم بدو بیا که آپمممممممممممم بدو بدو...
فدای تو بشم....
ممنون....
یا حق!!!

سلام شهرزی خانومم
فداتت

باشه میام پیشت :)

قربونت عزیزم
حق نگهدارت

ونوس جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام دختر گلم.من خوبم اون بابای اخموی بد اخلاقتم خوبه.عزیزم من زیاد میام نیمکت ولی از ترس اون بابای خوشگلت کامنت نمیذارم.چند روز پیش با امین چت کردم بعدشم سوتی دادم فهمید.تا دو روز کتک میخوردم!
نه بابا شوخی کردم به این شدت هم نیست.ولی نیمکت رو کلا ممنوع کرده.نمیدونم چرا.منم نمیخوام سر هر چیزی باهاش بحث کنم.ولی خیلی خیلی بیش از پیش دوست ترش دارم به خاطر همین کوتاه میام.
خیلی خوشحال میشم که هنوزم بهمون سر میزنی.من خیلی اومدم بلاگت ولی بسته بود.آخه دختر که نباید انقدر شر باشه.یه جا آروم بگیر دیگه.مثل مادرت!!!آخه نه اینکه من همه اطرافیانمو ذله نکردم!توام از من یاد بگیر.
خلاصه که بازم طرفای ما بیا.منم حتما هی تند تند میام پیشت.بوس بوس بوس از تو و گیگیلی قشنگم.

سلام مام ونوسیه نازم :-*
قربونه بابا ممدی که بداخلاقه ((= بهش بگو هستمت بابای :دی

میفهمم چی میگی مام ونوسی ... ولی من دلم واست تنگ شده یه دو خط بنویسی دلتنگیمون کمتر میشه لااقل :(

:|

لابد بابا ممدی شر و شوره دخترشم که من باشم مثل خودش شده ((=

قربون هر دوتون :-*

غریبه جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:24 ق.ظ

سلام آبجی گل

خوش آمدی مرجان جان .. امیدوارم که این بار هم مثل همیشه قوی و محکم و با انگیزه ادامه بدی و با پست های قشنگت ما رو غرق در شادی کنی :)

وبلاگ جدیدت رو بهت تبریک میگم آبجی ...
یا حق

سلام داداشیه خودم :)

مرسیییییییییییییی ..... آره با اون نوشته های چرت و پرتم که حتما غرقتون میکنم ((=

قربونت برم داداشی
حق نگهدارت

سلی جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام مرجانم..
خوبی؟؟؟
نگفت چه آهنگی تورو یاد من می اندازه...

:دی:دی حتما دختر احمد آباد:دی


میدونی چه آهنگی تورو یاد من می اندازه؟؟
زن حاجیم زن حاجی..
گوش دادی؟:دی:دی
بوس بوس....
تو وبلاگتو بترکونی ملایمتی در کار نیس:دی:دی...بوس بوس
بابای

سلام سلی خانومی :)
قربونت

من کتاب تست و دفتر وکالت رو که میبینم یا حتی اسم عموتو که میبینم (:دی) یاد تو میافتم ((= یادته یه وبلاگ داشتی حذفش کردی بعد اون آق عموت ساخته بود برات ؟ من اوایل نمیدونستم نویسنده اون وبلاگ کیه ، هی می پرسیدم کی می نویسه ((= خولاصه این سه تا مورد یادآوره سرکار خانوم خوشکل وکیل سلی هستش

((=

راست میگی ؟ نه نشنیدم ((=

خدا به منو گیگیلی رحم کنه ایندفعه از وسط دو نصف میشیم ((=

آقا موشه جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ

ایووووووووووووول
سوووووووووووووووت
مرجانی دباره مینویسه
بوووووس

چه خفرا ؟؟؟
مرجان چی جلو مماقت بگیرم یاد وب گروهیمون بیفتی هااااااا ؟؟ خیلی نامردی یه ذره نیای کمک مناااااا زبووووووون
نا سلامتی تو هم رئیسی اونجا (چشمک )
زود اومدیاااااااا بدو بیا جم بندی کن من عقلم دیگه قد نمیده
فداااااات
اوا لوگوشا =))))))))

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

موشی حالا یه دهن برقص ((=

سلومتی
والا از بس یوسف از بوی جوراب نوشت دیگه با پوی جوراب یاد وبلاگ گروهیمون میافتم ((=

باشه بابا یکی دوتا عکس پیدا کردم میفرستم برات ببین خوبه یا نه

باشه موشی یادمه :)

حضرت عشق جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی عزیز؟
می خواستم واسه اومدنت به حضرت عشق
تشکر کنم...
:)
خوشحالم کردی
منتظر حضور دوبارت هستم
قربانت
فعلنا.....

سلام روزبه خان خان
قربونت

خوش اومدی دوستم

فداتت
حتتتتتتتتتتتتتتتما

بارباپاپا جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام منم با بوی ادکلنهای مختلف خیلی از خاطره هام زنده میشه،همین چند وقت پیش توی تاکسی خانومه یه ادکلنی زده بود که بوش دقیقا همون بویی بود که وقتی بچه بودم مهربون ترین معلمم همیشه اون بو رو میداد با کلی خجالت اسم ادکلن رو پرسیدم تا برم یکی بخرم تا هر ازگاهی برم به اول دوم دبستان.
راستی این وبت سکرت هست یا نه؟میخوام اگه مشکلی ایجاد نمیشه لینک بدم.آخه شنیدم یه آدم بده اومده اذیت کرده توهم اون بلاگت رو به خاطر مزاحمتهای اون ترکوندی خلاصه خبر بده.

سلام باربایی
وای چه ملوس :) دوست داشتی معلمتو پسرم ؟ ((= نااااااازی
باربایی اون عکسی که از خودت گذاشته بودی رو که یادمه با این جریان معلم مهربونت و عطرش تعریف کردی خنده ام میگیره که چه پسر ملوسی بودی :دی

نه بابا سیکرتم کجا بود .. مرسی از لینک دادن خوشحال میشم :)
((= عجب چیز خنده داری شنیدی باربایی :دی

من تا به حال هیچگونه مزاحمت وبلاگی نداشتم باربایی :)
البته شاید تا به حال از دست خیلی ها ناراحت شده باشم ولی فهلا مزاحمتی در کار نبوده :)

شاد باشی

آقا موشه جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام
چطوری مرجان جونممممممممم ؟؟

خوابت نبرههههههه !! بیا واسه تو گیگیلی لپ لپ آوردم از این گندهاش :دی

مرمرجون اگه دباره بری دیگه دوست ندارم زبووووووون

میگما چیزه من که به عقلم نمیرسه قالبو چطوری درست کنم :| زود بیا یه عکسی چیزی واسه بگراندش بده
پس بیا ببینیم چطوری آپ کنیم از دهن افتاد این وباااااااا ایششششششش

سلام موش موشک
فداتت

آخ جون :دی سُک سُک چی ؟ :|

کجا برم ؟ ((=

موشی اصن من میگم قالب همینی که هست باشه .. ها ؟ چطوره ؟

بابا واسه آپ کردن طولش ندین دیگه .. یکی آپ کنه بره پی کارش

محمد یوسفی شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://editor-e-irani1.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااام.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ممدی

((=

*+*+*سارا*+*+*+ شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

مرجااااااااااااااااااااااااااااااااااان


زنده ای؟


کجاییییییییییییییییییییییییییییی؟!

ها ؟ :دی

آره مگه تو مردی ؟ ((=

اینجا پیش مامانیم :دی

*+*+*سارا*+*+*+ شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

مر مری جونم کجایی؟

اینجا بی تو هیچ لطفی نداره...بیا دیگه...

نکنه رفتی سفر ما رو فراموش کردی هان؟!‌:پی

جونم ؟

قربونت سارا خانومی

نه جانم دو روزی کار داشتم نتونستم بیام پیشتون .. جبران میکنم :)

فداتت :-*

بیتا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

تکبیر..بالاخره مرجان خانم وبلاگ زد..بچه خوب اگه وبلاگت رو نمی خوای مجبور نیستی پاکش کنی..بنویس که یه مدت نمی آی بعدش هر وقت خواستی دوباره برگرد و توش بنویس..همه رو دق می دی تو.. حالا خوبی؟ تو این مدت که گیگیلی رو اذیت نکردی؟
در مورد بو و آهنگ که آدم رو بدجوری یاد خاطرات میندازن باهات موافقم خفن..
موفق باشی مرجانی جونم
خداحافظ

((=
باشه باشه ... دیگه ایشاا... از بوم بیافتم اگه وبلاگمو حذف کنم خوبه ؟ خوب شد ؟ :دی

:|

مرسی خوبم :دی

پس بزن قدش پسررررررررررررررررررر ((=

همچنین :)
بابای

سپیده شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ http://gomshodegan.bogsky.com

به به!
سلام مرجان خانومی گل و بلبل
بازگشتت مبارک!
مقدمت گل‌باران! :پی

اااا! من فکر می‌کردم فقط من اینجوریم که با بوها خاطراتم زنده می‌شه! عطری که استفاده می‌کنم رو که زیاد عوض نمی‌کنم ولی بوی کرم‌های آفتاب٬ رژها و ... ام من رو به یاد خاطرات اون دورانی می‌ندازه که اونها رو استفاده می‌کردم!
خواهرم هیچ‌وقت همچین چیزی رو تجربه نکرده و من رو مسخره می‌کرد! واسه همین فکر می‌کردم من فقط این‌جوری‌ام!
ولی خب آهنگ‌ها که واسه اکثر افراد همین حالت رو دارن...

سلااااااااااااااااااااااااام آبجی دکی جونم :)

مرسییی :دی

نه دکی منو گیگیلی هم همین شکلی مونگول هستیم ((=
آخخخخخخ نزن بابا منظورم خودم بود فقط :دی

آخه دکی جون ! کی ما خل و چلا رو باور داره که دومیش خواهرت باشه ((=
وای خیلی بد حرف میزنم نه ؟ :دی

همینطوره ..
خوبی آبجی دکی ؟
قربونت برم

ندا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

مرجان جونم
یه پیشنهاد براتون نوشتم در مورد وب گروهیتون
تا این همه مشکل بابت نوبت نوشتن پیش نیاد
بخون و نظرتو برام بگو
جواب میده و خوب هم میشه
بخونی میبینی چه آنتی تزی براتون دادم
ــــــــ--
فعلا.

جونم عزیزم
خوب کردی :)

باشه حتما میخونم

راست میگی ؟ :دی

فداتت

دای ...دی چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

میگم کی میفهمی تا بگم به افتخار فهمیدن مرجان خانم یه هفته مملکت رو تعطیل کنند .

میگم خوبه شانس اوردیم که بوی دیگری رو نشنفدین .
بعضی بوها ادم رو بیاد بیرون روی میاندازه و بعضی هم یاد گلستان و بوستان و...

بابا بی خیال ...
میشه خندید الکی هم به دی و هم به دای و هم مثل اون بچه که خیلی تقصه و
میگه گوزپلنگ .
میگم مواظب باشین چیزهای بد واشس نکشین .یهو میبین بچه از کودکی همه جور کشیدنی رو بلده بیده
و این برای دای و دی و شیرو خیلی بد میشه .
میگم عیبی نداره که به شیوا بگیم اهای شیرو جون اهای خوب بودی بهتر شدیم

وقت گل نی ((=

خب حالا که چی حالا :دی اصن یعنی چی :دی برو بینیم بابا تو هم حالت خوش نیست (غشمولک)

میگم جناب دای دی ؟ :دی میخوای بگم شیرو بیاد بخورتت ؟ ((=

اوممممممممم ! حالا شیرو کی هَه ؟ :دی

خوش باشی
گفتم که من بعد اگه خودتو معرفی نکنی کامنتهاتو درجا پاک میکنم .. پس یادت باشه

بابای

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

سلام عزیز

حتما بهتون سر میزنم :)

مرسی

iden دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام.

مطالب وبلاگتو خوندم. وبلاگ قشنگ و مفیدی داری . امیدوارم خسته نباشی و به کارت خوب ادامه بدی و وبت هم از اینی که هست بهتر بشه .

راستی اینم کلیپ قهرمانهای ایرانی حتما نگاه کن. موفق باشی
http://65.75.252.236/

سلام :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد