آی کیف میده لالا

 

                                                       

میدونین چی برام مرگه ؟ از خواب بیدار شدن .. من اگه خوابیدم دیگه بیدار کردنم کار پدر حضرت فیله ! اولش که ملت کلی مکافات میکشن تا بیدار شم حالا که چشمامو باز کردم تنبلیم میاد پاشم هی میگم خب خب ، بیدارم ، اینجوری گولشون میزنم ... اگه ساعت کوک کنم بازم فرقی نمیکنه ، خاموشش میکنم میگیرم می خوابم . بعضی وقتا ساعتمو بالا تختم نمیذارم ، میذارم روی میز توالتم که واسه خاموش کردنش مجبور بشم راه برم تا خواب از سرم بپره ولی بااااز هم فایده نداره ! چون متوجه صداش نمیشم (همش به خاطر شش قدم فاصله تا صدا) اما بقیه بیدار میشن و من همچنان در خواب ! یهو میبینم یکی پشت در اتاق صدام میزنه ، اما محل نمیدم !! بعد میبینم بابا بالا سرمه ! میگه : پاشو بابا خواب نمونی .. میگم باشه همینجوری که یه چشمم بسته یه چشمم نیمه بازه بابا رو میپام که از اتاقم بره بیرون ، اونوخ دوباره چشمامو میبندم .. هی خواب دم صبح و هی کیفمولک و اینا ، یهو دوباره بابا میاد میگه : پاشو که دیرت شده .. ایندفعه میشینم وسط رختخواب ، بابا دیگه مطمئن میشه که پا شدمو میره بیرون ، همینکه رفت دوباره سرمو میذارم رو بالش و لالا ... دیگه ایندفعه بابا میاد با خوشروییه تمام با خونسردیه کامل با آرامش و بدون عصبانیت داد میزنه : بلند میشی یا نه ؟  ( با ملایمتا ) اینجاست که سر از رو بالش بر نداشته وسط اتاق ایستادم ... باور کنین این کاره هر روزمه ! این روزا که دیگه تنبل تر شدم هر روز دیر میرسم شرکت ، توی پارکینگ یه آرایش سرسری میکنم  جورابمو توی ماشین میپوشم ، موبایلمو توی شرکت روشن میکنم و تا میرسم توی دفتر ، کش تنبونو گیر میارم و سفارش هله هوله میدم .. دیگه کش تنبون این روزا تکلیفشو میدونه ! امروز صبح همینکه رفتم توی اتاقم ، کش تنبون اومده میگه : برم سوپری ؟ میگم نه ! مال دیروز هنوز مونده ، بعد میبینم روی یه تیکه کاغذ چیزی می نویسه ! میگم : چی می نویسی ؟ میگه : یادداشت کرده بودم براتون شیر کاکائو و توئیکس بخرم که حالا میگین نمیخوام منم خط زدم

نتیجه اخلاقی : من دلم میخواد براتون آهنگ بذارم این چه سرنوشتی بود که نصیب منو گیگیلی شد آخه

نظرات 25 + ارسال نظر
پت شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

به به! ببین کی اومده!
خوبی مرجان خانم!؟

:دی کی ؟

قربونت

پت شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

=)) وایییییییییییی مردم از دست کش تنبون! خیلی با حاله! بهش بگو یه سر به مام بزنه!

فک کن من هر روز از دست کش تنبون میمیرم ((=
بذار سرش خلوت بشه میاد :دی

پت شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

منم با همین اوضاع بیدار میشم! با این تفاوت که ساعت ممکنه میلیارد ها بار زنگ بزنه تا یه رهگذر از صداش کر بشه و بیاد خاموشش کنه! >:)

کاش لازم نبود صبح از خواب پاشیم :|
بیدارم نکنین دیگهههههههههه :(((

پت جون ! ساعت و زنگ ساعت و صدای چکش حریف منو تو نمیشه ((=

ونوس یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام دخمل نازم.بیدار شدنت که صددرصد به من رفته=)) شکر خدا یکی مثل خودم پیدا شد که مورد اتهام قرار نگیرم که فقط من اینجوریم.من رسما تا ساعت ۳ بعد از ظهر خوابم.ولی شر بودنت شک نکن به بابا ممدت رفته!!آخه من خیلییییییییییی ساکتم(جون خودم!) خلاصه که انقدر صبح که میشه مارو عذاب نده.پاشو برو سر کارت دیگه!

سلام مام ونوسی :)
اوه اوه تا ۳ میخوابی مامی ؟ حالا چه خوابایی میبینی ؟ :دی

پس اگه بابا ممدیم شرره ، لابد عاشق خوابه و هله هوله ((=

بذارین یکم دیگه بخوابم بعد پامیشم (غشمولک)

مهدیه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://blueorang.blogsky.com

وای سلام آبجی مرجان جون
معلوم هست کجایی؟؟؟؟
دیگه داشتم بی خیالت می شدم :-)) گفتم آبجیم آبجیای قدیم :-)
نگو خوابالوی ما رفته بوده خواب زمستونی :-)
دلم واست تنگ شده بود. خدارو شکر که سلامتی خانوم خانوما

سلام آبجی مهندسه :)
اینجا پیش گیگیلی :-پی

:دی دیدی ییهویی پیدام شد ؟ نیشمولک
دل منم :)

قربونه آبجیم برم که مهندسه :-پی
بووووووووووس

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ

چقدر خوشحالم که تو این دنیا من تنها این عادت هارو ندارم =))

خو مرمری من بجای شب دم صبح(4-5اینا) میخوابم...تو چرا؟:دی

=)))))))))))))))))) بچه اینهمه هل و هوله میخوری میمیری ها...بعد از مردنت هم گیگیلی میشه فرزند خونده ی من :دی :*

پس تو هم باباتو گول میزنی ؟ ((=

وای من اگه ساعت ۴ یا پنج صبح بخوابم از اونور تا ۵ بعد از ظهر یک کله میخوابم ((=

مگه گیگیلی رو از سر راه آوردم که بدمش به تو (غشمولک) به هاپو میدمش و به تو نمیدم :دی

مسعود یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.jameie.com

خوب منم وقتی صبح ساعت موبایلم زنگ میزنه انگار داره بهم فحش میده! چون معمولا ۲ میخوابم و ۵.۵ پا میشم! ولی کافیه خودمو تا زیر دوش برسونم دیگع بقیه اش حلللللله
------------------------------------
یه راه هم واسه تو هست!! یه پارچ آب یخ بزار کنار تختت (یعنی شب یخ خالی بزار صبح خودش آب شده!) صبح که یه چشمتو باز کردی اونو خالی کن رو سر خودت (نیشمولک)

راه بعدی خوب خرج داره! باید یه ویدئو پروجکشن داشته باشی که صبح عکس معاون عزیزتون رو بندازه رو سقف بالای تختت تا خواب از سرت بپره!!!

راه دیگه اینه که رئیست به ازای هر یک دقیقه که دیر میرسی وادارت کنه که یک روز تو اتاق معاون کار کنی!!!

راه بعدی اینه که ......... نه اینو دیگه نمیگم !!! دعوامون میشه!!! :دی

تو چطور حوصله میکنی کله صبح دوش بگیری ؟ من اگه صبح ساعت ۱۰ بلند شم اون موقع شاید حال دوش گرفتن داشته باشم ((=

من دستمو بزور بلند میکنم که صدای زنگ موبایل یا ساعتمو خاموش کنم تازه اینم واسه اینکه بیشتر بخوابم حالا پارچ آب روی سرم خالی کنم ؟ که چی که خواب از سرم بپره ؟ ((=

یعنی اگه بگن به ازای دیر کردنم باید جریمه بشم و توی اتاق معاون کار کنم ، باور کن من ساعت ۴ صبح بدو بدو میرم پشت در شرکت کشیک میدم تااااااااااا در رو باز کنن (غششششششششششششمولک)

من اگه نکشتمت مرد نیستم ((=

بنفشه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

اقا لام و علیکن
خوبی؟
اره منم بشت موافقتم
خواب خیلی حال میده
:(((((((((((((
اما دریغ و درد که من تا 7:30 بیشتر نمیتونم بخوابم اونم در حال ترکوندن تا این موقع

و شبا هم زودتر از 2-3 نمیخوابم
ولی خیلی دلم میخواد یه روز تعطیل حداقل تا 9-10 بخوابم




من آخنگگگگگگگگگگگگگگگ میخوام
زودی باش
تو اخنگای خوبی انتخاب میکنی
زود بباشی ها

سلام بنفشی :)

قربونت
کاش میشد ۲۴ ساعت بخوابیم :(

من که روزای تعطیل تا ۱۱ خوابم :دی .. هییییس به کسی نگیا (چشمولک)

باشه حالا صب بده یه فکری به حال آهنگم میکنم :)

بوشه :-پی

پزشک۷۸ یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ب.ظ http://78med.persianblog.ir

سلام
ممنون از نظر پر محبتتون
قدم نو رسیده هم مبارک(وبلاگتون)
امیدوارم وبلاگ قشنگتون ادامه دار باشه و به سرنوشت سایر تنبل بازیهات گرفتار نشه :)

سلام دکی جان جان
خواهشششششش ..
مرسی :)

:دی شما هم نیومده شناختی منو ((=

پزشک۷۸ یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://78med.persianblog.ir

آخرش هیچی..دیگه اون دارو رو براش تجویز نکردم یه نوع دیگه دادم بهش

((=

من که میگم خودشو عمدا زده بوده به خنگی که ازت حرف بکشه ؛)

نطفه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.notfe-majho0l.blogfa.com

میخوابیم!!

زحمت میکشی ((=

خوش اومدی به وبلاگم رفیق :)
فرصت بشه خدمت میرسم

شهرزاد یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام مرجان خانومییییییییه گل و خوابالو:
خوبی عزیز؟؟؟
منم وقتی میخوابم بو قول تو کار حضرت فیله که بیاد منو بیدار کنه ولی وقتایی که کار داشته باشم سر ساعت کارامو انجام میدم و زود میپرم از جام....کسی هم از بس که سگم وقتی از خواب بیدار میشم ؛صدام نمیکنه...ولی مثل تو ساعت رو میذارم رو میز توالت تا بیدار بشم...ولی خوب تهش بیدار میشم سر وقت...
به وب منم بیا عزیزم؛خوشحال میشم...
ممنون عزیز
فدای تو...
یا حق!!!!

سلام شهرزی خانومی :)
فداتت

اینجور که میبینم فچ کنم توی تنبلستان به سر میبریم ... والو :دی
آخه همتون خوش خوابین که (غشمولک)

باشه قربونت
میام :)

بابای

سپیده دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

می‌بینم که تو این زمینه هم مثه خودمی!!!
دقیقا همین مکافات‌ها رو منم دارم!! بخصوص این یکی دو هفته که شیفت صبح شده داروخونه‌ام! ولی من از تو پررو ترم! :دی
آخه هرچی هم دیر بیدار شم صبحانه‌ام رو با آرامش میخورم٬ آرایش هم می‌کنم می‌رم داروخونه!! همش هم دیر می‌رسم! خب به من چه!! :دی

آبجی یحتمل منو تو یک روح در دو بدنیم ؛) همه شپلوت کاریهامون بهم رفته ((=

اتفوقا منم گاهی با اینکه میدونم دیرمه صبحونه هم میلمبونم (غشمولک) در کل خیلی تنبلم ... یه کلیپ به دستم رسید که حالت یه کارمند رو موقع سر کار رفتن و موقع برگشتن از سر کار نشون میداد ... قهرمان این کلیپ یه فُک بود .. موقع برگشتن از سر کار همچی شارژ بود و خوشحال و سرمست ، بدو بدو میکرد اما موقع رفتنه سر کار ، خوابیده بود روی زمین یواش یواش مثل لاک پشتها راه میرفت ((= تا نشونم دادن گفتم این منم (غششششششششششششششمولک)

نه آبجی کارت درسته غصه نخور ((=

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ق.ظ

:دی مرجان...الان داری خواب هفت پادشاه میبینی یا هفتاد پادشاه؟ =))

ها ؟ ((=

پدرخوانده دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ق.ظ http://www.damadam.blogsky.com

سلام
اه، پست اول رو از دست دادیم، ولی خوب عیبی نداره، می نویسیم:
باز اژدها وارد می شود

از شوخی بگذریم، از اینکه دوباره شروع به نوشتن کردید، خوشحالیم.
واقعا ۲۴ ساعت برای خواب کمه!!!

سلام آقای پدر :دی
تشکر ، خجالتم ندین ((=

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :)

کاش میتونستیم ۷۲ ساعت بخوابیم در طول روز :دی

ندا دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ

سلامممم خانوم گل ما خوبی؟
عزیزم همین طور ادامه بده .ای ول داری اساسی
یکی نیست بهت بگه نونت نبود آبت نبود این وسط کار کردنت چیچی بود. بگیر بخواب کار کیلو چند
ولی خداییش این خواب دمه صبح چه حالی میده
کی میشه یه دل سیر بخوابیم هااان
ــــــــ
راستی مرجان اون وبتون شده یه میدون جنگ
یعنی فکر میکنی با این روال مخاطبی هم داشته باشه؟
در هر حال برام جالبه ببینم چی از آب در میاد
میبوسمت . فعلا

سلام ندایم :)
به قول یوسف بوشه :دی

:|

خب من تو خونه موندن رو دوست ندارم همین جمعه آخر هفته هم تا شب میشه جونم بالا میاد .. دلم میخواد تحرک داشته باشم کار کنم با مردم باشم سرگرم باشم ، سر به سر کش تنبون بذارم ((= خولاصندش که کار خوبه ؛)

اون وبلاگ رو هم یه اولتیماتوم دادم ببینم کار ساز هست یا نه (نیشمولک)

قربون تو :)
بوس

دوست پاییزی دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
منم اینجوری بودم..ولی الانا با ویبره ی موبایل هم بیدار میشم..حتی اگه تو اوج خواب باشم..
چند وقت پیشه یه بچه کوچیک بخوابی خوب میشی..آخه مجبوری مواظب باشی بهش نخوری یا اینکه روشو بپوشونی.. من با خوابیدن کنار خواهرم درست شدم :))
برو بغل بابی بخواب =))
این کش تنبون هم خیلی باحاله ها..

سلام دوس جون :)
یعنی مث من خوابت سنگین بود ؟ من که اگه خوابیدم دیگه با مردنم فرقی ندارم ((= دیگه حالا چی بشه که بیدار شم :دی

من بکشنم پیش بچه کوچیک نمی خوابم .. همین بچه های خواهرم و داداشم اگه بیان پیشم بخوابن هی میگم خاله برو اونورتر عمه برو اونورتر ((= تازه بعید هم نیست نصفه شبی قِل بخورم روشون خفه اشون کنم (غشششششششششششششمولک)

اوف اوف بابییییییییییییی ! کیو هم اسم بردی ((=

کش تنبون گاهی بداخلاق میشه ((=

دوست پاییزی دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

راستی یه کار دیگه هم جواب میده برا اینکه از صدای زنگ ساعت یا موبایل ناراحت نشی..اونم اینه که صدای یک کسی رو که خیلی دوست داری ضبط کنی و آلارم موبایل رو با اون صدا تنظیم کنی..
من صدای نگار که شعر میخونه رو صدای آلارمم گذاشتم..
صبح ها وقتی میخوام بیدار شم اول کلی قربون صدقه اش میرم :)
راستی فردا داره میاد پیشماااااااااااااااااااااااا نمیدونی که چقدر خوشحالم..

چی ؟ :دی

من اون موقع که با صدا از خواب بیدار میشم صدای دوست داشتنی یا نداشتنی حالیم نیس :دی فقط میخوام اون صدا رو هرچه زودتر خفه کنم ((=
جدی ؟ یه روزی بیاد که من بیام پیشت ؛) ببین کی گفتم :->

گیلاس (منظ) دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

خدا بگم چی کارت نکنه دختر!!
تو چرا تنوع توی زندگیت پوسیده؟؟!!!
منم هویجوری بودم! اما نمیدونم یه دفعه چه بلای طبیعی این عادتای خوچگل خوچگلو از سرم پروند!!!!
آهان!!
مسئوولیت خواهر!! امان از مسئولیت!!!!! یه چند روز که مامانم مسئولیتش یادش رفت من مجبور شدم این عادتام رو ترک کنم!!! ببین چه به روز آدم میاره این بی مسئولیتی!!!
یکی نیست بگه تو که بلت نبودی خب مادر نمیشدی!!! بذار بچه بخوابه!!
زبوووووووووووووون
برو گم شو که باهات قهلم
لینک منو چی کارش کردی؟؟!!! گیگیلی ۲ تا بزن تو گووشش خواب از سرش بپره!
زبوووون

:دی
تنوع توی زندگیه من پوسیده ؟ ((= من دو روز متوالی از زندگیم شبیه هم نیست (غشششششششششششششششمولک)

خوش به حال خودم که فقط مسئولیت خودم رو دوشمه :دی خدایا شکرت ((=

مرررررررگ گیلاسکی :دی لینکت کردم :)

گیگیلی یه آچار بهم بده ((=

بارباپاپا دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام اینترنتم قطع بود به خاطر همین نبودم،در مورد لینک و سکرت و دشمن و اینا خیالم راحت شد لینکت کردم،راستی دلم برا کش تنبون بیچاره میسوزه.

سلام باربایی :)
مرسییییییییییییییییییییییییییییی

چرا هیشکدومتون دلتون به حال منو گیگیلی نمیسوزه :( باور کنین ما بچه های خوفی هستیم :دی

یوسف دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام آ آ آب آبــــ..آبج...آبجی آبجی مرجان جون جون..(سی دیش خش داشت!!) =))
آی گفتی منم عاشق خوابم..طوری که حتی واسه کارای مهم هم تا دقایق ۹۰ می خوابم..بذار مثال بزنم روشن شی..مثلا خیلی ها صبح زود واسه خوندن درس قبل امتحان پا می شن..اما جونم برات بگه که مممممرررررررگمه صب زود از خواب پاشم..روشن شدی ؟ =))
بیا من سطل میارم گوم گوم گوم می زنم شمام برقصین..دیگه نمی خواد در عوض آهنگ بذاری!! =))
نتیجه اخلاقی: جیش بوس لالا!!
به قول داش رضا: به قول مهستی:نمیری الهی.. (نمی دونم چرا انقد باحال بود..درجه خزش خیلی بالا بود..جون تو از خنده منفجر شدم رفت بووووم!!).. =)) =))

سلام داداشی یوسفکم ؛) عیب نداره با مایع ظرفشوری میشورمش ((=

منم توی ۱۶ ، ۱۷ سال درس خوندنم یاد ندارم که صبح واسه درس خوندن از خوابم زده باشم :دی حیفه خواب جهنمه درس (غشمولک)

ای کلک :-پی به یه بهونه ای میخوای شوی زنده ببینی آره ؟ :->

نه یوسف فقط لالا ((=

آره منم خیلی خندیدم
غشششششششششششششششششمولک

اقلیما یادمانی از حوا دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام مرجان...قربونت برم من که دوباره زد به سرت که بیای بنویسی...دلم برای نوشته هات تنگ شده بود...امیدوارم همیشه خوب و خوش و خرم باشی...اینقده خوابالو بودنم خوب نیست.وقتی مامان شدی می خوای چکار کنی؟....:دی

سلام اقلیمایی :)
اوه اوه ببین چی شد :دی تو و یوسف مثل موش و گربه بودین اونوخ پشت سر هم کامنت دادین ((=

دل گیگیلی (ببین فقط دل گیگیلی ها :دی) هم برات تنگ شده بود من که میخوام سر به تنت نباشه با اون چیمپوت (نیشمولک)

من ترجیح میدم به جاهای باریک نکشه ((=

؛)

جوراب دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ

گی گیلی جون مرجانی کجایی؟
مرجانی جون گیل گیلی اینجایی؟؟؟؟
حالا ما وبلاگ می خواستیم... مرجان و گی گیل می خواستیم
دیگه از اینجا نرو.. دیگه از اینجا نروووو
:دی

ها ؟ :دی
همینجا دکی جون ! ببین :-پی

دکی جون ! مدتی نبودم انگاری شاعر شدی ((= دوریه منو گیگیلیمو نتونستی تحمل کنی زدی به تریپ شاعری نه ؟

غششششششششششمولک

دوست پاییزی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

عزیزم من خیلی منتظرت هستماااا
سعی کن تا من اینجا هستم بیای...وگرنه میای میبینی مرغ از قفس پریدااا

نه دیگه دوست جون !
گیریم که از قفس بپری ، من اگه بخوام بیام اونجا تو هم باید همرام بیای راهنمام باشی مترجمم باشی وگرنه سیاه ها منو گیگیلیو میخورن ((=

آقا موشه سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآی گفتی آی گفتی من خوابو از همتون بیشتر میخوام =))
چقد خوبه این خواب اصلا من میخوام همش خواب باشم :دی

مرجانی تو ام عین منی !!! من سرم بره رو بالشت خوابم صبح هم با یه مصیبتی بیدارم میکنن ساعت گوشی هر کوفتی بزارم بالا سرم عمرا صداشو بشنوم که بخوام ببندمش =)) از ۶ صبح منو شروع میکنن صدا زدن :دی
یه روز مامانم نبود من قرار بود ۷ برم جایی بعد بابام هم رفته بود سر کار من ۱۱ با صدا تلفن بیدار شدم =))

چطوری خوش خواب :دی

مرجی آهنگ نزار تو وبت شعراشم نزار فقط رو وبت که باز میشه توری نیست آهنگ بزاری ولی تو پستات نزار وگرنه خونه خرابت میکنن=))
راستی هنوز تورو نگرفتن میگن از دم دارن شناسایی میکنن همین روزاست که دستبند بهت بزنن ببرنت =)))))))

زهر مار موشی ! عمرا بذاریم تو بخوابی .. تو باید بری آبگرمکنو درست کنی که یوسف از سرما توی حموم بستنی آلاسکا شد ((=

آخ موشی من خیلی خواب کم دارم خیلییییییییی :(

((= پس بزن قدش موشی که منو تو از یه نسلیم (نیشمولک)

ها ؟ خوبم :دی

موشی میام نصفت میکنما ! مظلوم گیر آوردی حالا هی منو میترسونی دم بریده :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد