هرکی تیتر زدن رو اختراع کرد ایشاا... ، ایشاا...

 

یه آقایی (اون آقا غول غولکه نه ها ! یکی دیگه ) میاد شرکتمون ، یعنی با شرکت ما گاهی معامله داره . از لحاظ سایز و قد و قواره با عَموم مو نمیزنه در حالیکه نه صداش مثل صدای عمومه نه رنگ پوستش و نه موهاش ولی وقتی میبینمش خیلی عجیب یاد عموم میافتم .. واسه خودم دو دلیل موجه دارم ! یکی اینکه قیافه اش و رنگ پوست و موهاش مثل یکی از دوستای عمومه و این باعث میشه که من با دیدنش یاد دوست عمو و پشت بندش یاد عمو بیافتم یکی هم اینکه وقتی وارد شرکت میشه بوی آدکلنی توی فضای اتاق میپیچه که عموم میزنه به صورتش ! یهنی وقتی من با عمو روبوسی میکنم بوی آدکلنه صورتش به مشامم میخوره .. حالا اون بویی هم که لحظه اومدنه این آقا توی فضای شرکت میپیچه هم همون بوی آدکلنه عمو رو میده .. خلاصه برا خاطر این دو تا دلیل یه احترامه تقریبا عَمومیایی نسبت به این آقا قائلم .. حالا گفتم احترامه عَمومیایی دیگه نه اینکه شیرجه بپرم توی بغلش و باهاش روبوسی کنم !یقین دارم ۹۹ تا از صدتاتون همین فکرو کردین نَگین نه نگین نه نگین نه  .. اینم بگم که این آقا متاهله چون یه بار دخترشم باهاش اومده بود و بهش میاد همسن عموم هم باشه ! حالا کی بود از ته سالن داد زد این آقا واسه من دندون تیز کرده ؟ بی زحمت بغل دستیش یکی بزنه پس کله اش ! محکم با قدرته هرچه تمام تر

نتیجه اخلاقی : بزنم به تخته سریال یه مشت پر عقاب تا اینجاش که خوب پیش رفته نذر میکنم آخرش مث بقیه سریالها کشکی تموم نشه ! در حال حاضر تنها سریالیه که منو پای تلویزیون میخ کوب میکنه حتی تکرارش هم منو میخ کوبانه میخ کوبیانه میخ کوب کنانه می نشونه .. این دیگه چه زبونیه که ما داریم زبونم پیچ خورد بیشتر

با خوندن این پست یه حالی شدم .. دلم می خواست گریه کنم ولی نمیدونم چرا نتونستم !

روش ساخت نمایشگر آر اس اس رو برای اون دسته از دوستانی که مایل هستن داشته باشن ، در بخش لینک روزانه قرار دادم ... البته خود من هم از دوست عزیزم آقای محمد کشوری یاد گرفتم

                                                       

گوش کنین

دلم دریای درده
منو دیوونه کرده
تو رفتی و غم عشق تو
تو جونم لونه کرده
روزای عاشقی می دونم
دیگه بر نمی گرده

دلم بی تو مثال غروب شوره زاره
تو باغ خشک سینه خزون بی بهاره
دوباره آسمون چشام هوای گریه داره
می خوام آروم بگیرم اگه دل تنگم بذاره

شبم تار و شبم تار
دلم با غصه غمخوار
امیدم مرده تو گور دل
امید تو نمیره
جوونیمو گرفتی خدا
جوونیتو نگیره

دلم بی تو مثال غروب شوره زاره
تو باغ خشک سینه خزون بی بهاره
دوباره آسمون چشام هوای گریه داره
می خوام آروم بگیرم اگه دل تنگم بذاره

نظرات 15 + ارسال نظر
پت پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ

مرجان جون!‌ خودتو خسته نکن!...... همینی که هست!‌میخوای بخواه٬ نمیخوای نخواه!
به عمو سلام برسون!‌ :دی

همین دیگه میدونستیم چقدر بی رحم و خونخوارین :دی
مت ! بیا پت رو تیکه تیکه کن ((=

الهی قربون عموم برم ؛) باشه :دی

مجید پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://saddard2.persianblog.ir

ان شالله تو همون شرکت بختت باز بشه !!!! کارمند جدید نمی خواین ؟!!!!!!

((=

مجردا در شرکت ما کم رفت و آمد می کنن بدبختی (غشمولک)

اگه خواستن خبرت می کنم :دی

دکتر مثبت جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ق.ظ http://drmosbat.persianblog.ir/

سلام
حیوونی عمو(:
یه مشت پر کیا نیشون میده کدوم کانال؟

سلام دکی جون

:دی

یک مشت پر عقاب ! شبکه یک .. امروز ساعت ۴ بعد از ظهر داره
در طول هفته هم یه شب در میون میذاره :)

بارباپاپا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

اون آقاهه رو دوست داری پس راست میگن دخترای این دوره زمونه از مردای سن بالا خوششون میاد D :
در مورد یه مشت پر الاغ از اون موقعی مستر نورس مطرح شد معلوم بود میخوان همه چی رو بندازن گردن اون چون میخوان بگن زمان شاه بد بوده و آمریکایی ها هر کاری میخواستن میکردن مثل الان نبوده که آخوندها هر کاری دوست دارن میکنن منظورم تجاوز و قتل دکتر زهرا بنی یعقوب توی زندان امر به معروف همدانه.به هر حال من که نگاه نمیکنم چون معلومه آخرش چی میشه.این نمونه واقعی داستان مهشید در ایران آخوندی امروز: http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2007/12/071225_mf_zahra_2.shtml

سلام باربایی ! کجایی تو کم پیدا شدی :)
دوستش دارم مثل عموم نه یه جوره دیگه :دی باز فکر بد مد کردی ((= پس اینهمه جوون زیر ۳۰ سال که سراغ دارم که ازدباج کردن یا یه گله مرغ براش بال بال میزنن مرد نیستن ؟ :دی

من حالا به پیامی که این سریال میخواد بده کاری ندارم .. از داستانش خوشم اومده و جوی که بر این سریال حاکمه و خصوصا بازیه حامد بهداد که هم از خودش خوشم میاد هم از بازیش :)

اَی وووووووووووووووووووووو :دی

پسر خوانده جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

سلام!
از وبلاگ پت اومدم خونت (ببخشید وبلاگت!!!)
جالب مینویسی.تبادل لینک کنیم؟؟

سلام آقای پسر :دی
خوش اومدی :)

مرسی ......... حتما ! چرا که نه :) من شما رو لینک می کنم

قربونت

مونیکا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ

خدایی اگر بگی من اصلا فهمیدم منظورت چی بود از این پست ازت دلخور می شم.
ایییییییییییی راستی سلام دلم برات تنگیده بود چند روز نبودم
فوضولی کجا بودم؟؟؟نه فوضولی؟
خوب بهت نمی گم مشتی شدم دلت بسوزه
بوسسسسسسس

سلام مشتی مونی :دی
حالا بگو ببینم کجا بودی میشَد بودی ((=

مونی دیگه داشتم مشکوک میشُدما !
حالا حرف نزن سوغاتیمونو بده :دی بده بده ببینم من تسبیح جانماز زعفرون نمی خواما گفته باشم :دی نبات مباتم نمیخوام ((= وایسا فک کنم ببینم سوغاتیه میشَد چیه :دی آهان ! زیره مال میشده نه ؟ یا انار ((= نیست ؟ :| پس چیه ؟ بیست سوالیه ؟ خب :دی توجیب جا میشه ؟ جانداره ؟ سفیده ؟ فهمیدم ((= قره قروته طرقبه اس :دی غششششششمولک

زود قره قروتها و آلبالوها و لواشکها رو رد کن بیار وگرنه تیربارونت میکنم ((=

قربونت برم مونی جون جونکم اومممممممممم ماچ :-*

گیلاس جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ

عموم همیشه منو گاز میگیره!! یه گاز اون آقاهه رو بگیر که عقده های من خالی بشه!!

وااااااای پس چقد خطریه (((=

من گاز بگیرم اونم از یکی دیگه عقده های تو خالی بشه ؟ گیلاس دیگه داری اغفالم میکنیا .. ماماااااااااااااااااااااااااااان :دی

عبداله جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام.
تو رو هنوز اخراج نکردن!
شنیدم پرونده اختلاصت زیر دست شاهرودیه!
همین روزاست که کش تنبون رو بزارن به جای تو....
در پناه هو

سلام عبدالی جونم کجا بودی پیدات نیست ؟

نه هنوز ((=

میدونستم با کش تنبون ریختین رو هم واسه من پاپوش درس کنین .. هر دوتونو با سوزن جوالدوز میدوزم به قالیه خونه کچل اینا ((=

فداتت

یوسف شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

کی جرات کرده واسه آبجی ملجان ما دندون تیز کنه؟! :دی
چه عکس خوشگلی..چقد هوس دریا کردم.. :((
مرسی از آموزش آر اس اس! :دی استفاده کردم.. :)

قادر قمه کش و اصغر جیگرکیه بی تربیت ((= برو شقه اش کن :دی

اوفففف آره منم دلم دریا میخواد :) بابا قول داده عید امسال هم ببرتمون دریای جنوب :دی وااااااااااااااااااااااااااااای قایق سواری ؛)

قربونت برم داداش کوشولو موشولو :)

محمد کشوری شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ق.ظ http://keshvary.wordpress.com

ای بابا میخوای خجالتم بدی ؟‌ آره ؟ واسه چی ؟ مگه من دل ندارم ؟ راستی بدون هنوز وبلاگتو میخونیما فقط مجال نظر نیست که ایشالا اونم درست میشه . راستی دارم میرم تنکابن دانشگاه خدا خدا کن اونجا اینترنت داشته باشه . منم همینطور . ااا گیگیلی ؟ از طرف منم بهش سلام برسون .

ها :دی
کی گفته دل نداری ممدی ؟ مسعودی گفته ؟ میدونستم میکشمش ((=

لطف دارین :)

خدا به همراهت ممدی ! درس بخونیا :دی اینم کشمش و انجیر و گردو گذاشتم تو بقچه ات هر موقع سرگیجه گرفتی بخورش قوت بگیری :دی آقربونه گل پسر ((=

گیگیلی هم سلام میرسونه :)

گل داوودی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام! منم خوندمش و ناراحت شدم ولی گریه ام نگرفت...

ازون لینک روزانهه ممنون!

سلام دکی گلی جونم :-*
ناراحت کننده بود نه ؟ :(

قربونت برم دکی :)

یوسف شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

کامنت من کوش پس؟؟..:((
بابت آر اس اس ازت تشکر کرده بودم؟ :(
یعنی پرید؟؟

هنوز سرت درد نگرفته دستمال بهش بستی یوسی ؟
خوب بگرد پیداش میکنی ؛)

نه داره قدم میزنه ((=

سلی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام..
خوبی مرجانم؟؟
پس توام عمو داری؟؟:دی منم عمو دارم هم اینتر نتی اش هم اونجووری !!!!تونجوری باز جیه؟:دی هر دوشونم اسمشون رضاس..هر دوشنم یه عالمه دوس دارم...اهکی..فک کردی فقط خودت عمو داری؟؟؟
شوخیدم:دی حسودیت شد؟:دی

یه مشت پر عقابو دیدم یه چند بار اونم فقط به خاطر حامد بهداد:دی....:دی
ولی بابا عمرا بذاره من یه سریال ببینمو و کوفتم نشه:دی

قربونت برم..راستی نوبت من شد به من بگ ب تو وبم..:دی آپ خونه ما رو میگم:دی بوس بوس

سلام سلی خانوم خوشکلم :-*
فداتت

چیه ؟ پس فک کردی فقط خودت عمو داری ؟ :دی
اصلنم حسودیم نشد .. فقطططط .. اگه من این عمو اینترنتیتو نکشتم (حرصمولک)
((=

خیلی سریاله باحالیه ساعت شماری میکنم تا شروع بشه :دی

فدات شم عزیزم ..... به گیگیلی میگم روی یکی از اون موشک کاغذیاش بنویسه برات از پنجره بندازه توی اتاقت :)

بووووووووووووووووووووووس ماچ :-*

adel شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

salam
khoobi marjaan
alan japon hastam.kheyli sakhte ba keyborde ina kar kardan.be harhal posteto khoonadam bazam bahal bood.emshab kheyli shans avordam ke net peyda kardam.ta alan natooneste boodam net peyda konam,emshab ham ke peyda kardam midooni chi shode passworde yahoomo ke ghable raftanam avaz karde boodanam yadam rafte .har kari ke kardm ta check mail konam natoonestam.be har hal ta bad.movafagh bashio

سلااااااااااااااااااااااام واقعا خودتی عادل ؟ :) جاپون خوش میگذره آقای ملوان ؟ :دی
من تعجب می کنم تو که رمز ایمیلتو گم کردی چطور تونستی وبلاگ منو پیدا کنی ؟ :دی لابد از وبلاگ بچه ها یافتی منو :دی حالا چطور تشخیص دادی منم ؟ ((= قربونت
هوای جاپون چطوره ؟ کی برمیگردی ؟ مواظب باش دریا طوفانی شد از توی کشتی قل نخوری بیافتی تو دریا ((= کوسه ها نخورنت ((=

از جاپون سوغاتی برام ربات بیار که دیگه مجبور نباشم برم شرکت ریخت نحسه مدیر و معاونو ببینم عوضش اونو بفرستم ((= قربونه دستت :دی

یوسف شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

آآآآآآآآی منم دریا موخااام.. :((
اتوبوس دریایی قشم باحاله..وقتی رو آب تند می ره بالا پایین میره....دریاااااای جنوب :((
اون هوای شرجی و اون اقیانوس آبی.. :((
به جای منم کیف کن جنوب..سوغاتی یاد ت نره :دی

منم دریا میخوام :( یوسف میزنمتا تو منظورت از دریا یه چیز دیگه اس (((= تو دریا خانوم میخوای :دی ولی دریا میخوام :(

واااااااااااااای :( یوسف قایق سواری رو بگو :(

:( دریا دریا

برات صدف جمع میکنم ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد