پر ترانه

 

به یه بازیه خیلی خیلی ملوس دعوت شدم  یهنی دعوت نشده بودم ! وقتی این بازی رو توی وبلاگ شاذه جونی دیدم عاشقش شدم به آخراش که می رسیدم توی دلم خدا خدا میکردم شاذه منو هم دعوت کرده باشه ولی هیشکیو ندعوتیده بود بههد با لب و لوچه آویزون و خیلی مهربون و خوش اخلاق به شاذه گفتم کسی رو نمی دعوتی حتی منو گیگیلیو ؟ اونوخ توی پست قبلی برام کامنت گذاشت که دعوتی ، اشکهاتو پاک کن و وقتی بازی کردی خبرم کن

توی این بازی باید هفت تا از ترانه هایی که دلمون رو لرزونده ، با ذکر شاعر و خواننده نام ببریم .. والا منو که میشناسین عشق آهنگم ! نه تنها  خواننده رو براتون اسم میبرم ، بلکه تیکه هایی از شعر و حتی لینک آهنگشو هم میذارم براتون که خودتون برین حالشو ببرین (شاعر بعضی آهنگها رو نمیشناسم)

۱- اولین ترانه ای که دلم رو لرزوند و همیشه عاشقش هستم ، آهنگ ای ایران از بنان بود که اون موقع خیلی کوچیک بودم و یادم نیست چند ساله بودم ... گوش کنین

ای دشمن ار تو سنگ خاره ای من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

۲- دومین ترانه ای که عاشقش شدم آهنگ سلطان قلبها از عارف بود که اون موقع بنده ۷ ساله بودم .... گوش کنین

پیش عشق ای زیبا زیبا

خیلی کوچیکه دنیا دنیا

با یاد توام هر جا هرجا

ترکت نکنم

۳- سومین ترانه ، آهنگ هجرت از گوگوش ، شاعر شهیار قنبری . اولین باری که این آهنگ رو شنیدم و باعث شد که شیفته آهنگهای گوگوش بشم و برم دنبال بقیه آهنگهاش همین آهنگ بود و اون زمان دوم یا سوم دبستان بودم ... گوش کنین

با تو بدرد ای مسافر

هجرت تو بی خطر باد

پر تپش باشه دلی که

خون به رگهای تنم داد

۴- چهارمین ترانه ، دو پرنده از لیلا فروهر ، که بازم اولین باری که شنیدمو خیلی خوشم اومد دوم یا سوم دبستان بودم ...  گوش کنین

نه رفیقی نه سلامی

نه کسی با یه پیامی

رو درختی تنها توی دشت و صحرا بی پناهیم

سر توی بال هم اما باز محتاج یه نگاهیم

پاک و معصوم بی گناهیم

خالی از حرف پر آهیم

۵- آهنگ پرنده های قفسی از سیاوش قمیشی ...... گوش کنین

چه میدونن سفر چیه

عاشق در بدر کیه

هر کی بریزه شاهدونه

فکر میکنن خداشونه

یه عمره بی حبیبن

با آسمون غریبن

اینهمه نعمت اما

همیشه بی نصیبن

۶- آهنگ مصلوب از داریوش ..... گوش کنین

به گناه صدا با جرم گفتن
اگه روی صلیب ویرون شدم من
شرف نفس من اگه شد قفس من
به سکوت تن ندادم تا نمیرم بی کفن

۷- آهنگ هوس از معین ..... گوش کنین

کاشکی خبر نداشتی
دیونه نگاتم
یه مشت خاک ناچیز
افتاده ای به زیر پاتم
کاشکی صدای قلبت
نبود صدای قلبم
کاشکی نگفته بودم
تا وقت جون دادان باهاتم

-----------------------

ایسته کنین ایسته کنین ! دوست پاییزی جون توی کامنت نوشته پس چرا اون آهنگهایی رو که دوست نداری ننوشتی ؟ اینم برام جالب اومد . پس در ادامه این بازی ، هفت آهنگی که ازش متنفرم رو میذارم ... کسانی که دعوت کردم هم باید آهنگهایی که دوست ندارن رو بذارنا ! به جون خودم هر کی رو که دعوت کردم ، بازی نکرد یا ناقص بازی کرد با تیرکمونه گیگیلی چشماشو درمیارم

۱- با اینکه عاشق آهنگهای گوگوش هستم ولی ایندفعه شرمنده اخلاق ورزشیه گوگوش ،  از این آهنگش به اسم غزل شیشه ای ، اصلا خوشم نمیاد ...... گوش کنین

با تو زلال می شوم ، پر پر و بال می شوم
شعر محال می شوم ، بر این روال می شوم
تا ملکوت جذبه ات ، شبانه راه می روم
چون که نظر کرده ی نور لایزال می شوم

۲- آهنگ گرفتار از فرشید امین ........ گوش کنین

گرفتارم گرفتارم
هر شب با یاد تو بیقرارم
گرفتارم گرفتارم
به خدا بی تو یکدم آروم ندارم
دو تا چشم سیاه تو
برده رنگ خواب و از یادم
من به پای عشق تو
همه داروندارم و از دست دادم

۳- آهنگ واویلا از شهرام شب پره .......... گوش کنین

آفتاب نشی باز بری زیر ابرا
مروارید نشی بری ته دریا
رود خونه نشی بری قاطی سیلا
اگه اینجوری بشه
واویلا
واویلا
واویلا
واویلا

۴- آهنگ عربیه  بلدی از لیلا فروهر ......... گوش کنین

بلدی بحب انا بکل حتی بلدی
بلدی یا ولا یا سلام علی اهلی بلدی

بلدی منی الاسمرانی و الرمش الکحیل
قلبی بعیدة عنها و بیرجع و بیردنی

۵- آخرین آلبوم منصور به اسم قشنگه و همه آهنگهای شیلا و هنگامه و قیصر ، کلهم

۶- آهنگ گیتار از حسن شماعی زاده ........ گوش کنین

وقتی میری با چشم تر هر چی دلت میخواد ببر
گیتارو با خودت نبر
بذار که قلب در به در از تو بخونه تا سحر
گیتارو با خودت نبر

البته این توضیح رو بدم که آهنگسازیه حسن شماعی زاده حرف نداره ! ترانه هایی که آهنگسازش شماعی زاده بوده از زیباترین آهنگهاست مثل آهنگ لحظه بیداری و مرداب و ... از گوگوش یا دستهای تو از داریوش و ... از نظر من ایشون اگه فقط آهنگساز میموند محبوب تر میشد

۷- آهنگ سر به هوا از شهره ........ گوش کنین

نگاهم از نگاهش تا جدا شد یهو سر به هوا شد یهو سر به هوا شد

نمی دونم چطور شد که بلا شد یهو سر به هوا شد یهو سر به هوا شد

به نظر من یه ترانه جدای ازاینکه از لحاظ  آهنگسازی باید به دل بشینه ،  باید متنش هم پر مغز باشه ، محتوا داشته باشه ! اینکه با یه آهنگ دوست داشتنی ، مدام  دوستت دارمو چشمک بزن ستاره و زلفهای نازت و فلان ، تکرار کنیم لذتش همش ماله یه ساعت فوقش ماله یه روزه ! صد بار که تکرار کنیمو زمزمه اش کنیم ، صد و یکمین بار نه تنها از شعرش خسته میشیم حتی حالمون دیگه از اون آهنگ دوست داشتنیش هم بهم میخوره ... اینا همه نظر شخصیه خودمه ! متشکرم ..................

بنفشه و اقلیما و نگین و گیلاس و موشی و دکی جون حامد و مونیکا وآبجی سپیده و محمد یوسفی و پت وگل داوودی جون و پلنگ صورتی واقدس و اکرم و صغری و کبری و اکبر و مشتی قرقره و قنبر سیبیلو و گودزیلا و موجودات مریخی و مرد نامرئی رو به این بازی دعوت می کنم

از این آهنگی که براتون این پایین گذاشتم نگین که .... خاطراتی از بچگیم برام زنده میکنه

                                                                         

گوش کنین

داره اشکم دونه دونه
میچیکه از روی گونه
میریزه با هر بهونه
روی خاک پاک خونه
تو دلم غم کرده لونه
چی بگم از این زمونه
گل پونه زد جوونه
دلم از غصه میخونه
عشق مثل آتیش میمونه
میکشه هر دم زبونه
تو که باشی یه نشونه
تو دل هر کی که خونه
هر کسی شعری میخونه
با نوای عاشقونه
بگین از عشق چی میمونه
توی قلب این زمونه
عاشق اینو خوب میدونه
که بهار عشق خزونه
راز تلخ عاشقی رو
توی دنیا اون میدونه

نظرات 41 + ارسال نظر
پت پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ

دستت درد نکنه منو دعوت نکردی! :))

خیلی خب بابا دعوتت کردم :دی

اَه اَه ! اولها بهتر بودی ((=

تازه وارد پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام .
جهت عرض بازدید اومدم .
خوب مرتب و آنکادر و اتوکشیده ترانه‌ها رو جمع و جور کردی باریکلا ! به نظر جزوه هم خوب و خطکشیده می‌نویسی نه ؟
انصافا همه‌شون هم درجه‌یک و سلکته هستن . باهات موافقم . من هم تو اون بازی بودم ولی بیا و ببین چه آش شله‌قلمکاری شده اون !!! جزوه‌های من همیشه کپی بود :)

سلام دوست جون :)
بهههههههله خوش اومدین :)

مرسی :دی نه اتفاقا جزوه رو خیلی بد خط و با ظاهری زشت می نوشتم ولی خداییش موضوعات رو منظم و کامل می نوشتم و تازه نت برداریم سر کلاس هم خیلی لازم و مفید و کامل و به موقع بود ، جوری که دانشجوها اعم از دختر و پسر همون جزوه های خط خطی و کثیف و بد خطمو رو هوا میبردن ((=

پس توی انتخاب ترانه هم سلیقه ایم :)

((= خدا نکشتت :دی

نگین جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام مرجان جونم
خوبی گلم ؟
مرسی از دعوتت
حتما بازی مینک
دنبال یه بهونه بودم واسه آپ خدا خیرت بده مادررررر
بوسسس

سلام نگینکم :-*
قربونت

خواهش میشود :)

واسه همین بود که دعوتت کردم جیگگگر :دی

بوس بوس بوسسسسسسسسسسسس

پدر(نم‌نم) جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

در دکترکوچولو خواهم نوشت...چرا از ابی هیچی ننوشتی؟

مرسی :دی

میدونی دکی جون ! من همه ترانه هایی که توی پستهام میذارم یه جورایی باهاشون خاطره دارم و عاشق همشون هستم واسه همینه که اینجا میذارم :)
اگه میخواستم از ابی بذارم باید اکثر آلبومهاشو میذاشتم .. البته ۷ تا ترانه ای که اینجا گذاشتم بیشتر میخواستم از اونهایی باشه که از همون کودکی و از وقتی که ترانه رو شناختم ، شنیدم !!
جمله بندی رو حال کردی ؟ ((=

مگه میشه ستاره های سربی ، پیچک و یا حسرت پرواز ابی رو فراموش کرد ؟ :)

من جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.sarv.blogsky.com

جدی شازه این مسابقه رو گذاشت دیدم مادر بچه ها یه چیزی گفت . چرا به من نگفت ؟ توری نیست پست بعدی حالش و میگیرم

آره خوده خونخوارش گذاشت با اعمال شاقه :دی
لابد میخواسته حرصتو در بیاره ((=

اَی ووووووووو :دی دارم دو بهم زنی میکنم جدی جدی :دی

کسی رو دعوت نکرده بود شاذه :) ولی من خودم توی کامنت بهش گفتم کسی رو دعوت نمیکنی ؟ چون از بازیه خیلی خوشم اومده بود واسه همین اومد بهم گفت بازی کن و خبرم بده :)

نوای نی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ http://2taman.persianblog.ir

اوووووووووووووووووولللللللللللللللل

هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

:دی

نوای نی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ق.ظ

اااااااااا اینجا هم باید تایید صلاحیت بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه اول نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دقیقا ((=

نه بیا که خودت اولی :دی

ر و ز ب ه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ

چطوری تو ؟

خوبم .. تو حالت خوبه روزبه خان ؟ :)

سوگند جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.crazy4u.persianblog.ir

.................................................................................................

.......................................................................

.............................................

.....................

آپم با تولد وبلاگم

.....................

.............................................

.....................................................................

..............................................................................................

تولدش موبالک :)

خدمت رسیدم عزیزم

شاذه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام عزیزم
وایییییییییییییییییی مرسی! اصلاً این بازی واسه تو اختراع شده بود!! مرسی آقا فرجام! مرسی مرجان جوووووووووووون:) (فرجام شوهر آلوچه خانم این بازی رو اختراع کرده)
سلطان قلبها رو گوش دادم. الانم پرنده های قفسی رو گذاشتم. خیلی وقت بود نشنیده بودم. عجیب دلم تنگ شده بود برای آهنگی که یه وقتی مونس هرشبم بود...

قربووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونت

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام شاذه مامانی :)

فداتت :-** ها بوخودا :دی
فرجام کیه ؟ آلوچه چیه ((=
چه جالب اولین باره مخترع بازی بهم شناسونده میشه :دی این دو تا دوستمولک وبلاگی چیزی دارن آیا ؟ :دی

نوش جونت شاذه مامانی :)
قربونت برم الهییییییییییییییییییییییی
:-*****

عبداله جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://damdami2.blogsky.com

چقدر بی سلیقه‌اید!!!
نزنی مارو؟!

((=
اتفاقا شیوا هم همینو بهم میگه :دی
چیکار کنم سلیقه من همینا رو میپسنده (نیشمولک)

آه راست میگی یادم اومد :دی

وایسا اگه جرات داری

وایساااااااااااااااااااااا


((=

پت جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ب.ظ

اااااااااااااااااااااااااااا منم بازیم پس؟! :*

دقیقا :->

بنفشه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام
خوفییییییییییییییی یا چطوری؟
گیگیلی چطوره؟

نزن دیگه ببین چه دخمل خوبیم دارم تند تند میام


چه باسی سختی
من باهد فچ کنم روش....میشه دوسه پنج هفشتاد تا روز دیگه بنویسم؟


همشونو دوس دارم آهنگای قشنگی هستن

سلام بنفشیم :-*
قربونت برم عزیزم
گیگیلی خوفه دوستت داره :)

آره :دی

میخوای وقتی ۶۰ ساله شدی این بازیو انجام بدهی ها :دی

منم تو رو دوست دارم :) :-****

من ومن جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://2taman.persianblog.ir

ما اگه خدا قبول کنه ۲ عدد خواهر میباشیم که من بزرگتر از منم! :))

چه نااااااااااااز ! الهیییییییییییی

بوس بوس واسه دو تاتون :)

دافوس جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://dafoos.blogfa.com

آخییییییییییییییییییی.....یار دبستانی من!!!

((=

سینا جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://sinaab.blogfa.com

سلیقه ات ۲۰ هه
عالی بود
مرسی

مرسی دکی جون :)
خواهش میشود .. نوش جونت ((=

حیتا جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

چرا من نمیتونم آهنگاتو بگیرم؟؟!

عمه جون منظورت از اینکه میگی نمیتونی بگیری ، دانلود کردنشه یا اینکه برات پخش نمیشه ؟؟؟

اگه منظورت دانلود کردنه ، دانلود نمیشه عمه جونم :) فقط میتونی گوش بدی :)

آقا موشه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

سلااااااااااااااااام
کجائی تووووووووو ؟؟
ایول بازی باحالیه بعد حتما مینویسم :دی

مرجان شکلکا کامنت دونی خونه مارو درست کردم دیدی ؟؟
برو کدشو بردار واسه وبت بزار :دی
خیلی باحالن =))

سلام موش موشک
هیچ معلومه کجایی ؟ بزنم چشماتو دربیارم ؟ بزن لهت کنم که فکرم مشغول بود کجا ییهو غیبت زد ؟ حقته تیکه تیکه ات کنم :| واسه نوشته بودی ممکنه دیگه نتونی بیای بی تربیت ؟ ((=

راست میگییییییییییییییییییییییییی :)
واسه منم درست کن دیگه :(

میکشمت :دی

پرنسس جنی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://hastie.blogsky.com

آخی با خوندن این پستت رفتم به جوونی. با بیشتر آهنگات منم خاطره دارم . یادش به خیر.آقای همسرمون تاج سرمون اولین باری که رفتیم بیرون این دوتا آهنگ انتخابیت از معین و قمیشی رو برام گذاشته بود . ای دل غافل..........

باور کن الان از خوشحالی نزدیکه قلبم بایسته وقتی میبینم آهنگهایی که گذاشتمو خودم باهاشون کلی خاطره دارم ، واسه خیلی از دوستام هم خاطره انگیزه :)

فدات شم آبجی مهربونه :-**********

سروناز شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام ابجی بزرگه من خوبی؟
خیلی دلتنگتم. با اینکه همیشه تو خونه ما میبینمت ولی نمی دونم چرا دلتنگتم.
دوست دارم مرمری.
میدونی اون آهنگ سیاوش منو هم منقلب کرد.
دلم لرزوند.
خوش باشی عزیز

سلام کوشولوئه خودم :-*
فدات بشم سروی جونم .. کامنتهاتو میخونم توی خونه ما ، ولی حواسم به همه نیست که خطاب به همه کامنت بذارم قربونت برم :) ولی توی کامنتهام ازت اسم میبرم حتما :-***

خودمو و گیگیلیو همه این آهنگها و هرچی آهنگ عاشقشونم فدای تو (بوس)

قربونت برم

گیلاس شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

مرجانی همه ی پستت خوب بود به جز اون خط دعوتش!!!
جون تو همشو داشتم با عشق میخوندما!!!
آخه چرااااااااااا
مرسی که دعوتم کردی!!! دلیل ناراحتیم رو هم..
حالا وقتی نوشتم میفهمی
بوووووس
گیگیلی فدات بشه

چطور مگه ؟ :دی
جدی ؟ :) چه خوب

ای بابا کشتی منو ! نکنه دلت نمیخواست دعوتت کنم آره ؟ :(

خدا مربات کنه که نصف العمر شدم :دی

بوس بوسسسسس
فداتت

گل داوودی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

دختر شیطون! ( کلا گفتما! ربطی به این پستت نداشت!)
از معرفتت هم خوشم میاد!

:دی

به جون خودم تو رو هم دعوت میکنم دکی گلی جون :-*

دوست پاییزی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
میگم چه خوب تو لینک اهنگها رو هم گذاشتی..پس چرا اسم اون اهنگهایی که دوست نداری رو نذاشتی؟؟
راستی عکسهای سپهر جونم رو گذاشتم دوست داشتی بیا ببینش :)

سلام دوست جونم
اینجوری شیرین تره نه ؟ :-پی مگه اونها رو باید بذارم ؟؟!!! باشه امروز اضاف میکنم :)

جدی ؟ میام میبینم :-******

سروش شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام مرجان جون
من بر خلاف تو فقط اخنگ خارجی گوش میدم
متالیکا سیستم کرن لیمپ لینک گادس ...
اوناست که منو تکون میده

سلام سروش جون :)

منم آهنگ خارجی زیاد گوش میدم ... خواننده هایی مثل جورج مایکل ، انریکو ، مدونا و سلین دیون از اون دسته کسایی هستن که همیشه منتظر آهنگهای جدیدشون هستم :)

فداتت

کوزت شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://ashlyo.blogfa.com

سلامممم
بابا من اومده بودم اما سر یه بی دقتی پست اخرمو حذف کردممممم میام بازم
خوچحالم کردی

سلام کوزت جون :-*
هنوز خونه تناردیه اینا کار میکنی ؟ :دی

جدی میگی ؟ چه خوف :)
راستی چرا آر اس است اِرور میده ؟ :(

منا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام خانم خانما
ای بی معرفت
ما یه زمانی لینک هم بودیم کلی با هم خوش میگذروندیم
جنابالی یهو زدی به هیکل وبلاگت یه خبر کوچولو هم نکردی ما رو
ای روزگار ادم به کی بگه؟
ما پدرمون در اومد انقدر هر اسم مرجانی که دیدم زرتی دویدیم ببینیم تویی یا نه
هنوز مطلبتو نخوندم فقط اومدم غر بزنم
بی معرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خوبت شد یا بازم بغرم سرت؟
ما هم این بازیو انجام دادیم ولی بی مزه از اب دراومد

سلام دوست جون :دی

:|

:|

:| راست میگی ؟ :دی

:|

ماماااااااااااااان :((

آره دیدم ((=

منا خانومی ! باور وقتی وبلاگمو راه انداختم خیلی ها رو یادم نبود :|

قربونت برم :-****

سروناز یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ http://allb00m.blogsky.com/

سلام
میگما تو خونه ما هم نوشتم ولی بازم اینجا هم میگم که میشه بری اوینجا
همین آدرسی که نوشتم اینجا جشنه هااا

سلام قربونت برم کوشمولو :-***

آره عزیزکم اومدم دیدم :) برو ببین :دی
خوب کاری کردی دستت درد نکنه :) امین بیاد ببینه خیلی خوشحال میشه :)

پلنگ صورتی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://pinkpan.wordpress.com

تبارک الله احسن الخالقین. سلیقه موزیکت بدک نیست. در مورد شماعی زاده به ویژه باهات موافقم.
راستی، منم بازی؟

:دی .... مرسی :)

جدی ؟ گفتم حالا نکنه هواخواه های حسن آقا بریزن سرم ((=

بعععععععله چرا که نه ! دعوتت کردم پلنگی :) برو بازی کن بعدم خبرم کن :)

مرسی از اینکه بهم سر زدی

دکتر مثبت یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ق.ظ http://drmosbat.persianblog.ir/

سلام
آی این آهنگ گیتار آدمو زهلشو میبره
مرد به اون گندگی میاد چرت وپرت میخونه

سلام دکی :)

((= لاست میگی :دی

حالا این زیاد تو ذوق بزن نیست ، اون آلبومش که اومده ترانه های داریوش و گوگوش رو خونده ، بیشتر حرص آدمو در میاره دلم میخواد با همون گیتارش بزنم تو سرش گند زده به همه اون آهنگهای موندگار ((=

رحیمیان یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
جالب بود

سلام عزیز

مرسی

سلی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام عزیزکم...
آهنگایی که تو خوشت میاد جز ۲تاش من بدم می یاد..این نشون می ده سلیقمون تو آهنگ متفاوته...به هر حال بازی باحالی بود ..اگه یه کنکوری نبودم چه دعوتم میکریدی چه نمی کردی من خودم خودمو دعوت می کردم..آره قربونش :دی
بوس

سلام خانومم خوشکلم :-*

راست میگی ؟ ((= حالا اون دو تا کدوماش هَه ؟ :دی

آره از این بازیه خیلی خوشم اومد :)

سلی جونم ! چون میدونستم درس و مشق داری دعوتت نکردم .. موقع دعوت کردنه دوستان اول روی کسانی خط میکشم که از بازی کردن خوششون نمیاد .. از باقیمونده ها هم میسنجم که کی وقت داره آپ کنه کی نداره :)

مطمئن باش اگه تابستون بود اسم تو رو اول از همه می نوشتم ((=

دوست پاییزیی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
اصل بازی این بود که ۷ تا آهنگی که دوست دارید و ۷ تا آهنگی که دوست ندارید..


میگم آهنگایی که دوست نداشتی خیلی با حال بودن..

میگم گیگیلی چطور قسمت نظرات تو از این شکلکا داره؟؟
بلاگ اسکای گفته بود میخواد بزاره ولی چرا برا من نداره؟؟

سلام دوست جونم (بوس)
جدی ؟ پس برم به شاذه هم بگم :)

آره :دی

بلاگ اسکای فعلا آزمایشی روی وبلاگ مدیراش قرار داده ، قالب نظرات منو یکی از دوستان بهم داده .. میخوای بهت بدم ؟ :)

ندا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ

شیطان
اندازه یک حبّه قند است
گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما
حل می شود آرام آرام
بی آنکه اصلا ً ما بفهمیم
و روحمان سر می کشد آن را
آن چای شیرین را
شیطان زهرآگین ِدیرین را
آن وقت اوخون می شود در خانه تن
می چرخد و می گردد و می ماند آنجا
او می شود من
***
طعم دهانم تلخ ِتلخ است
انگار سمی قطره قطره
رفته میان تاروپودم
این لکه ها چیست؟
بر روح ِ سرتاپا کبودم!
ای وای پیش از آنکه از این سم بمیرم
باید که از دست خودت دارو بگیرم
ای آنکه داروخانه ات
هر موقع باز است
من ناخوشم داروی من راز و نیاز است
چشمان من ابر است و هی باران می آید
اما بگو
کِی می رود این درد و کِی درمان می آید؟
***
شب بود اما صبح آمده این دوروبرها
این ردپای روشن اوست این بال و پرها
***
لطفت برایم نسخه پیچید:
یک شیشه شربت، آسمان یک قرص ِخورشید
یک استکان یاد خدا باید بنوشم
معجونی از نور و دعا باید بنوشم



قربون شعرت برم ندایم (بوس)
به آخراش که رسیدم با اون نسخه ، یه شادی عجیبی زیر پوستم وول خورد :)

فداتت :-****

پت یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

بابا اینجارو ببینننننننننننننننننننننننننننننن! میبینم که آیکن دار شدین!

پس چی ؟ :-> فکر کردی فقط خودت آیکون داری ؟ ((=

پت یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

خوب شد بازی نکردم من هنوز!‌چون ادامه اشو ندیدم بودم!
پست بعدی بازی میکنم حتما.....

آباریکلا پسمله خوب ((=
اوا دختری نه ؟ :دی

مادر بچه ها یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام اجازه هست منم یه آهنگی که متنفرم ازش رو بگم؟

یه حلقه طلایی از نمیدونم شاید معین ....

دلیلشم اینه که یه بار ، نه دوبار توی دوتا عروسی پشت سر هم یعنی امروز و فردا پشت و روی یه کاست رو از این آهنگ پر کرده بودن و مدام یه خانمای نه خیلی خوشگلی باهاش نه خیلی قشنگ می رقصیدن !!!!

بهم حق بده متنفــــــــــــــــــــــر باشم ازش


راستی سلام منو به گیگیلی برسون بوووس

سلام مامانه نی نی ها :)

بعععععععععله بفرمایین :)

اوف اوف راست میگی ! گاهی وقتا تکراره یه ترانه باعث میشه از اون ترانه زده بشیم :دی

عجب رقاص هایی ((=

کاملا باهات موافقم :)

گیگیلی فدات بشه :-*
بوس بوس

اندروفین یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://biochemist.blogfa.com

سلام چقد با حالی!

سلام

((=

شاذه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://aloochehkhanoom.blogspot.com/

سلام عزیزم
این آردس! آلوچه خانمه. ولی ابزار می خواد :)))
نیدونم چرا؟ خیلی شسته رفته می نویسه!

پ.ن این بلاگ سکای نامرد منتظر بود من برم مرخصی سمایلیاشو رو کنه!!!

سلام شاذه خانومم مامانی :)
حالا این آلوچه خانوم کی هَه ؟ :دی ابزار واسه چی ؟ کدوم ابزار ؟

میرم سر میزنم :)
راستی شاذه اون بازی وبلاگی رو باید ترانه هایی که دوست نداری رو هم بنویسیا ! چرا وبلاگتو بستی حالا :( زود بیایی ها :(

((= وقتی برگشتی درستش کن :)

شبستان چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://shabestan.wordpress.com

عجب سلیقه توپی!

:دییییییییییییییی

امین لولو چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

http://www.4shared.com/file/3iWIPecg/aminlolo_3_trak.html




http://www.bia2taraneh.us/1490-Amin-Lolo-3-New-Tracks

عامو اینا چیچیه حالو ؟ ((:

سپهر چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

با سلام
ضمن تشکر از زحمات شما از قراردادن لینک دنلود; ولی متأسفانه فاقد کیفیت هستند.
برای توجه بیشتر بازدیدکنندگان از فایلهای صوتی باکیفیت تری استفاده کنید .

یادم نمیاد چی درخواست داده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد