یَه تا کشف تازه !

 

ای جان شبکه ۲ داشت از ایتالیا  نشون میداد ، از میلان .. اگه یه روزی منو در ایران یافت نکردین (واسه همون امضاء گرفتنه که توی پست قبل گفتم ) بیایین تو ایتالیا ! بله lo troverete là ... sia sicuro   

هیچ دقت کردین قیافه آدم هر روز یه جوریه یعنی حداقلش خوده آدم اینجوری حس میکنه ... مثلا من خودم یه روز حس میکنم زیباترین دختره دنیام ، خیلی ماه شدم اصن پنجه آفتاب ! (اینو آیینه جادوییم بهم میگه ها ! حتی بهم میگه از سفید برفی هم خوشمل تری ! والا ) روزی شومصد و میلیون تومن دفعه (یکیتون ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومن نداره بهم قرض بده ؟ جون عمه ام نیم ساعته پسش میدم ) خودمو توی آیینه نگاه میکنمو به خدا دست مریزاد میگم ، واسه خودم اسپند دود میکنم فوت میکنم به آیینه صلوات میفرستم نکنه خودمو چش کنم ... عوضش بعضی وقتا خودمو که میبینم به این نتیجه میرسم که خدا هر چی در توانش بوده ، هرچی استعداد در آفرینش قیافه زشت و مسخره داشته ، توی طراحیه صورت من بکار برده ! که همون موقع دلم میخواد برم سفید برفی رو از وسط نصف کنم ... جدی شما اینجوری نیستین ؟ که گاهی از قیافه اتون خوشتون بیاد و گاهی نه ؟ مثلا یه موقع حس کنین پوستتون روشن شده ویه موقع دیگه حس کنین پوستون تیره شده و ....

نتیجه اخلاقی : آیینه جادوییم به قیمت دویست میلیون و نه نه کمه ! وایس حساب کنم ! ممممممم .... خب ! آیینه جادوییم به قیمت شومصد و ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومن به فروش میرسه ... نبود ؟ بدو بیا که آتیش زدم به مالم ......................

                                                                         

گوش کنین

دلم مثل دلت خونه شقایق
چشام دریای بارونه شقایق
مثل مردن میمونه دل بریدن
ولی دل بستن آسونه شقایق
شقایق درد من یکی دو تا نیست
آخه درد من از بیگانه ها نیست
کسی خشکیده خون من رو دستاش
که حتی یک نفس از من جدا نیست
شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

شقایق اینجا من خیلی غریبم
آخه اینجا کسی عاشق نمیشه
عزای عشق غصه اش جنس کوهه
دل ویرون من از جنس شیشه
شقایق آخرین عاشق تو بودی
تو مردی و پس از تو عاشقی مرد
تو رو آخر سراب و عشق و حسرت
ته گلخونه های بی کسی برد
شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

دویدیم و دویدیم و دویدیم
به شبهای پر از قصه رسیدیم
گره زد سرنوشتامونو تقدیر
ولی ما عاقبت از هم بریدیم
شقایق جای تو دشت خدا بود
نه تو گلدون نه توی قصه ها بود
حالا از تو فقط این مونده باقی
که سالار تمومه عاشقایی
شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

نظرات 42 + ارسال نظر
مرد باران پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://rainct.blogsky.com

موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

مرسییییییی :)

خدمت میرسم

منا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

چطوری خانمی؟
چه خبرا؟
هنوز مطلبتو نخوندم الان میرم بخونم

قربونت برم
تو خوبی ؟

فداتت

گل داوودی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

اول! اول!
امروز بازیاتو انجام میدم

هی گارسون ! اون کاپه دکی گلی جون رو بیار تقدیمش کن ((=

غشششششششششششششششمولک

گل داوودی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

راستی! بابت راهنماییتات ممنونم!
این تغییر قیافه هم عمومیت داره! خودشو هچ ناراحت نکن!

خواهش میشود قابلتو نداشت :)

جدی ؟ :دی یهنی همتون سفید برفی هستین ؟ ((=

شهرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ

سلاممم مرجان جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
آره؛منم گاهی این طوری میشم... موقع هایی که بدم میاد و صدتا ایراد پیدا میکنم ولی یه موقع هایی نه..دیگه به فحش دادن میفتم..این حالتم بیشتر مواقعی که آدم میخواد بره بیرون و روی چهره اش حساس تره بیشتر رخ میده....
ای بابا مرجان جون یکی رو میخوایم به خود ما قرض بده...
فدای تو..
بووووووووس

سلام عزیز دلم :-*
مرسی گلم .. تو خوبی ؟

واقعا گل گفتی شهرزی جونم ! موقع مهمونی رفتن و اینا آدم بیشتر فکر میکنه که زشت شده ((=

جایی رو سراغ نداری بشه پول خرید ؟ :دی

بوس بوس :-*

پت پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

چه خوب!!!!!!!!!! به کسی قولشو نده خودم ۶تومن میخرمش! سخاوتو داشتی!؟ ۲۵۰ هم تیپ بچه ها!

منظورت ۶ میلیارده ؟ وااااااااااااااای
نه جونه تو فقط به خودت میدم ((= من غلط بکنم به کسه دیگه بفروشم :دی

((=

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

سام علیکمممممممم
مرجان اون آینه جادوئیتو بهم میدی یه روز قرضی میخوام برم پیش این دختره بود تو سفید برفیا

مرجاااااااااااااان بی تربیت منو که باز بازی دعوت نکردی

من رفتم افسرده بشم مهتادم بشم دیگه هم دوست ندارم همش منو با زور دعوت میکنی

من میخوام امروز اگه نشد فردا وبمو آپ کنم

آخ جون الان دعوتم میکنه
غششششششششش

سلام موشی :)
نُچ ! بهت نیمیدم ! حسود ! ((=
تو بیخود میکنی بری پیش اون دختره :دی باز چه نخشه ای داری ؟ :-پی

ای بمیری موشی مگه اسمتو ندیدی بی تربیت ؟ :دی

ایشاا.. تو و گیلاسی بمیرین که تا بازی راه میندازم فرطی قهر میکنین ((=

قربونه دوتاتون برم من :)

میکشمت

وایساااااااااااااااااااااااا

طوطی بانو پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

چه حقیقت جالبی رو عنوان کردیها ... راست می گی آدم خیلی چهره اش متغیره ... گمونم کار کار این هورمونهاست ... که بالا و پایین می شن ... من تو رو سفید و ریزنقش تو ذهنم تصور می کنم ...

ها بوخودا :دی

اینم ممکنه ! بستگی به حالات روحیه آدمم داره که خودشو چطوری ببینه

سفید رو درست اومدی :-پی ولی نه ریز نقشم نه درشت نقش ((=

ندا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

مرجان جونم خوب آینتو بده به من چی میشهببین من پولم کجا بود
خودت میدی دیگه ؟ میدی؟ خوب میدی دیگه
و اما از آنجایی که من زیادی خود شیفته تشریف دارم همیشه خدا خودم خوشگل میبینم سفید برفی و سیندرلاشم برن کنار چطوره؟؟؟
بی شوخی
نگاه کردن تو آینه همیشه حس خوبی بهم میده مخصوصا وقتی کلافم
خوش باشی فعلا

مفتی مفتی آیینه جادوییمو بدم بهت که چی بشه ؟ :-پی
ندایی برام کوفته تبریزی درست میکنی ؟ :دی گشنه ام شد ((=

تو باید خوشکل و سفید باشی دخمله تبریزی :) تو نباشی پس کی باشه قربونت برم ؟ :-*

جیگر ندایی :)

فداتت

مونیکا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

حالا این ۵ میلیون و ۷۵۰ رو باز کجا گم کردی به عناوین مختلف می خوای بگیری؟؟
اصلا عمه داری
من اصولا پیش نیومدی واس خودم اسفند دود کنم ولی شده بگم خدایا خودت روت می شه بگی اینو من ساختم؟
نه دیگه حالا فکر نکن خیلی ام وحشتناکم.ولی آره یه وقتایی راضیم یه وقتایی پاک ناامید

:|

مونی تو خیلی خونخواری همیشه میای یه چی بهم میگی دهنم سرویس میشه :دی

((= خدا نکشتت مونی منم گاهی همینا رو به خدا میگم ((=

درسته اینجور که بچه ها دارن تایید میکنن مث اینکه همه گاهی خوشمل و گاهی زشتن (جل الخالق)

مونیکا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ

حالا تو چرا یزدی شدی؟

دلم میخواد یزدی باشم اصن به کسی چه مربوط چه مربوط چه مربوط چه مربوط (دارم با عصبانیت سرمو میکوبم به دیفال) :دی

الفراررررررررررررررررررررر

دژاوو پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://dejavuu.blogsky.com

اَی وووووووووووو چت شد دکی ؟ ((=

گل داوودی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

هر دو انجام شد!

بهله دکی گلی جونم اومدم دیدم :) مرسی :-پی

لیلا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام ملجان جونم این احساستو منم دارم اما بابام می گه یکی مثل ما بوده یه روز پا شده که به اینه نیگا کنه دیده گوشاشم دراز شده هاااااااااااااااااااااحالا می گی چیکار کنیم می گم ملجانی بیا از ایران فرار کنیم اینجا هیچ کس قدرمونو نمی دونن

سلام خرموشی جونم قربونت برم ایشاا... :-*

راست میگی ؟ بیجان خودم اگه منم که از شانسه خوشم گوشامم دراز میشه :(

والا ((=

باشه خرموشی هرموقع خواستم برم رم خبرت میدم :->

مجید جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://saddard2.persianblog.ir

اگه زیباترین بودی که تا الان رو دست مامانت نمونده بودی !!!!!

((=

حرف حساب جواب نداره دکی :دی

غششششششششششششششمولک

پرنسس جنی جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ http://hastie.blogsky.com

من چند وقت پیش کشف کردم که چرا آینه جادو ساخته شده؟ دیدی بیشتر مردا اگه زنشون هر کاری بکنه و ۱۰۰ مدل در بیاره هیچی نمیفهمن ؟ بیچاره این مادر خونده سفید برفی این جور بوده . ببین چی کشیده از دست شوهره که یه آینه ساخته هر روز بهش بگه چه خوشگلی . نه؟

اون مال قدیما بود آبجی که وقتی زنا خودشو با سالن آرایشی هلاک میکردن بازم شووره چیزی حالیش نبود :دی ولی امروزه وارونه شده :-پی شووره خودش گیره سه پیچ میده به زنه که پاشه بره آرایشگاه ((=

((= اینو خوب اومدی مردم از خنده :دی

هلاکتم آبجی مهربونه :)
بوس

نیلوفر جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

سلام
خیلی وقت بود می خواستم به وبلاگت سر بزنم اما هی نمیشد .
من اصولا همیشه خودم رو خوشگل می بینم مگه اینکه آیینه ی بدجنس سر ناسازگاری بزاره و من رو بد نشون بده
ایششششش بدم می یاد از اینجور آیینه ها

سلام نیلو خانومی :)
منم اسمتو زیاد دیدم توی وبلاگ بچه ها :) خیلی خوشحال که منو قابل دونستی عزیزم :-*

قربونت برم خوشکله :-پی ای آینه بی تربیت چرا نیلو رو بد نشون میدی ؟ :دی

فداتت :-*

سارا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ق.ظ








امشب آیینت رو میدزدمشب قرص خواب بخور که راحت بخوابی

صنار بده آشششششششش ((=

سوگند جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.crazy4u.persianblog.ir

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***___سلام بازم آپیدم ______***
__***___________________***
___***______بدو بیا ____ _***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***

سلام عزیزم

چشم خدمت می رسم

پدر(نم‌نم) جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

:دیییییییییییییی

خوششت اومد دکی ؟ چرا امروز جمیعه دکی ها لال مونی گرفتین ؟ :دی اون دکی دژاوو هم هیچی نگفته ((=

لیلا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام پس مال من کوششش؟ من اومدم نوشتممممممممم وایییییییییی
ملجان جونم باهات احساس همدردی کرده بودم که منم این احساسو دارم همش از جونیه

سلام لیلا جونکم (بوس فداتت)
دیدم عزیزم همین الان تاییدش کردم :)

الهی که من فدای خرموشیم بشم کامنتت جاش امنه امنه گیگیلی هم مواظبشه :دی فدای احساست شم :-*

اندروفین جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://biochemist.blogfa.com

سلام چه جالب گفتیا دقیقا منم اینجوریم خصوصا وقتای بیکاری که به زمین و زمون ناسزا میگم وقتی دقیق جلوی آینه میرم تو بحر قیافم

سلام عزیز

((= موقعی که آدم عصبانیه قیافه اشو بدتر میبینه توی آیینه :دی می درکمت :-پی

ندا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ

مرجان نوع سلام دادن من یکی فکر نمیکنم اونقدر مزخرف باشه که یوسف اومده و نوشته . خوبی خانومی؟ نه لوسه نه مزخرف

اگه به گیر دادن باشه میشه متلک هایی بارش کرد که حظ کنه . اون هر قدر هم راحت باشه همچین حقی نداره
میرم و تو وب خودشم مینویسم

ندا جونم عزیز دلم یوسف خواسته سر به سر دخملا بذاره ... یوسف از سر تا پاش شیطونی میباره هنوز نشناختیش ؟ ((=

خدا به داد یوسف برسه (غشمولک)

گیلاس جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

منم هویجورم
ولی خب مرجان این خیلی طبیعیه!!!
به دلیل شرایط جسمی و روحی! نور محیط! کار و خستگی روزانه! داشتن یا نداشتن آرایش و ....
آدم در شرایط مختلف قیافه های مختلفی از خودش میبینه!!!
بعد یه وقت دلش ضعف میره یه وقت دلش ظرف میره!
راستی لنز جادویی نداری؟؟!!! میخوام داداشم که اومد خواستگاریت بدم بزنه به چشمش..

مگ گیلاس هم قیافه اش رنگ به رنگ میشه آیا ؟ :دی

باهات موافقم دقیقا مخصوصا نور محیط :)

((=

غشششششششششششششششششششششمولک

گیلاسک میزنمتا :->

آقا موشه جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

ایششششششششششش کو اسم من بازی استعدادا پست قبلی کو اسم من

اون بازی ترانهارو انجام دادم اون بعدیشم که دعوت کردی انجام میدم این آخریم که دعوت نکردی صد سالم انجام نمیدم

مرجاااااان پررررررررق(زدم پس کلت)

الفراررررررررررررررر

ایشششششششششششششش مگه ندیدی موشی ؟ :دی
دعوتت کردم ایشاا... نصف بشی ((=

موشی دعوتت کردم غلط میکنی انجام ندی :دی

الفرارررررررررررررررررر

بی تربیت

((=

سروش جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://lack.blogsky.com

راستش من همیشه از قیافم خوشم میمده
دوستان هم خوششون میاد
تو خیابون هم واسه اینکه زیاد تو چشمم همیشه سرمو پایین میندازم
در ضمن من خدای اعتماد به نفسم

اللللللهییییییییییییییییییی ((=
عجب سروشیه ملوسی داریم :-پی

یوسف جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام شیطونک..
ایتالیا ایتالیا!! :دی تو آخرش باید بری اولوپا!!

این موضوع آینه رو امروز دقت کردم..یه کمی تغییر کرده بودم..شاید چون قیافم خوابی بود!! =)) من مثلا از حموم میام یه جورم خسته باشم یه جور یا از خواب پاشم یا عصبانی..یا حتی موهامو مدلشو عوض کنم..حالا هم یه کم زیر ابروهامو دست کاری کردم یه جور شدم!! =)) =))
خلاصه تنوعه دیگه..
الانم دارم آهنگ جدید خونه ما رو همزمان گوش می دم..

راستی ندا جون اومدن بهم فحشای خوارمادر دادن!! :(( بوخودا قصدی نداشتم..دوست ناباب..نمی خواستم این اتفاق بیفته..حق و حقوق اون بچه با من...واااای چی دارم می گم =)) =)) ندا جون بببببخشید من اصلا قصد توهین نداشتم..اگه می گی این جا یا اون جا شوخیه خب پس منم شوخی کردم..آخه مرجان می دونه من چجورم..تازه مگه من با تو پدر کشتگی دارم؟؟..من کلا ایجورم..توام به دل نگیر عسیسم!!

بهم تبریک بگو دی اس ال دار شدم خواوور!!..آبجی جون این روزا هم تعطیله کلی بخواب..خواب منو ببین!! =))

سلام داداشی جونم :)
ها بوخودا :دی

نمیری الهی :دییییییی زیر ابروتو دستکاری میکنی یوسف ؟ ایشششششششششش بدم میاد پسر ابروشو ورداره دیگه اینکارو نکن زشته :دی

قربونه ندا برم من بعید میدونم فحش بلد باشه میزنم پس کله اتا ((= خدا نکشتت یوسف مگه داری طلاق میگیری ((= غشمولک

آره ندا جونم ! یوسف جونی همینجوری خل و چله مث خودم :دی عشقه ((=

موبالکهههههههههههههههههههههه هورااااااااااااا

گوشتو میبرم یوسف حالا صبر کن :-پی

بارباپاپا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام آره همینجوریهمن اون موقع ها که عقل نداشتم و دوست دختر داشتمهر روزی که شبش دیر خوابیده بودم خودش میفهمید دعوام میکرد که باز شب دیر خوابیدیزشت شدیمن حس میکنم وقتی آدم استرس داره یا به هر دلیلی مثل بی خوابی یا خواب بد دیدن و یا توی خواب گریه کردن یا هر نوع بد خوابی یا هر نوع فشار عصبی باعث میشه که صورت ادم لاغر بشه و زشت بشه و این لاغری خیلی کمه به خاطر همین هر کسی متوجه نمیشه و چون زود هم جبران میشه باعث میشه زشت بودنه طولانی نشهراستی این جا آی کن گل و بوس کم داره

سلام باربایی :-پی
((= بترکی .... چه باهوش بوده دوست دخترت چون من تغییر قیافه دیگرون رو کم متوجه میشم ((=
درست میگی استرس و دغدغه و شادی و کلا احاس آدمی و خواب خیلی تاثیر داره روی ظاهره آدما

خدا نکشتت شیطونک :->

علیرضا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.kahnd0051.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی دارید خسته نباشضی خوشحال میشم بهم سر بزنی
بهم سر بزن این یک دستوره

سلام عزیزم
مرسیییییییییی چشم خدمت میرسم

مگه تو میتی کمانی :دی

اِه ! وبلاگت که باز نمیشه ! مطمئنی آدرسو درست نوشتی ؟

یکی از شهروندان عزیز جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

بیا یه تا آهنگ داریوش بدم گوش کن ـ داداش مملیمون میگه جدید هست!!

http://alldaytimes.pochta.ru/flashcard%2FDarya.mp3

* * *
یه تا نظر درباره این پست دارم
نمیدونم
بگم...!
نگم...!

دوباره کامنتدونیم جنی شد ((=

مرسییییییییییییییییییییی
قربونه داریوشو داداش مملیت برم :دی بگو اگه بازم داره برام بفرسته :-پی

به گوشم !

اِهههههههههههههههههههه لوس :(

یکی دیگه از شهروندان جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

استغفرالله...
...
نه ...
..... شهروند نظرتو نمیخواد بگی
...
تو رو سننه ...

اصن به تو چه ربطی داره که اون یکی شهرونده یا دیگری چی بگه ؟

پررو

اِهه


اِهه


اِهه


اِهه


اِهه

امیر جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

» بازاریابی !!!

مقایسه :
نتایج استفاده از آینه ی جادوییه مرجان ! :
قیمت آینه : شومصد و ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومن.
.........................
نتایج استفاده از آینه ی غیر جادویی ولی استاندارد و کاملا علمی و پیشرفته ی من ! :
قیمت آینه : ۱ میلیون تومن.

آنهایی که به کیفیت و اطمینان می اندیشند با ما تماس بگیرند ! با گارانتی مادام العمر !

دِههههههههههه ! چرا کاسبیمونو بهم میزنی برادر ؟ روزیه همه دست اوسا کریمه چرا نونه منو گیگیلیو میبری ؟ ((=

خدا نکشتت :دی

عبداله جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

salam

علیک :دی

چیه تازگیا حرف نمیزنی ؟ :(

لوس :(

الدوز جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.setare20062000.blogfa.com

سلام خوبی/.؟امیدوارم باشی اما اگه بودی که داریوش گوش نمیدادی.... وبلاگت و که دیدم یاد وبلاگ چند سال پیش خودم افتادم توی آرشیوم میتونی ببینی ....خیلی موجود شاد و شنگولی هستی...امیدوارم همیشه باشی اما راستش و بخوای واسم تعجب آوره کلاْ وقتی یه آدم و میبینم که مث خودم نیست یه جوری میشم ....هههه منم خودم و در ظاهر شاد نشون میدم اما در واقع خیلی احمقانه غمگینم......اما به خودم تلقین میکنم که شادم....من شادمممممممممممممممم شادددددددددددددددددددددددددددده شادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد دیوونگی رو عشقهههههههههه......وبگردی بعد از چند سالللللللللللل رو عشقهههههههههههههههههه علی بی غم و عشقههههههههه همه بچه‌ها قدیمی روزی رو عشقههههههههههههههههههههه نگین از سوئد...پری از آفریقاااااا دخترش لاریسااااااا .....فافالی دیووونه‌ی خل و چل......قوچعلی..........مانیییی.....ساموئل........شاملوی شب..........آه خداااااا دلم تنگ شده واسه همه من مغرور نیستم من خودخواه نیستم منم دلم تنگ میشه من دل دارم من میتونم دوست داشته باشم دوستام.اما گذشته خیلی چون فکر میکردم اگه بگم میگن دیوونه ست نتونستم دیگه ببینم کسی و آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه...ببخشید این صفحه از وبلاگت رو پر از عقده کردم باشه؟؟؟؟ تو رو هم.......




بای

سلام عزیز .. مرسی
((= خیلی دلت بخواد آهنگهای به این ماهی میخونه :-پی

مرسی :) شاد و شنگولی از خودتونه ((=

ای بابا ! بیا یه لیوان آب قند بخور حالت جا بیاد ننه :|

یه کاری کردی منم عقده ای شدم :((((((((((


غشمولک

دوست پاییزی جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام
آره راست میگی..این حالت خیلی پیش میاد ... البته بیشتر احساس خوشگلی بهم دست میده تا زشتی

سلام دوست جون :-*

خب معلوم کدوم ماست بندی میگه ماست من ترشه ؟ :دی

غششششششششششششششمولک (((=

سوگند جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.crazy4u.persianblog.ir

سلام.
چطوری عزیزم؟
منم لینکت کردم.
خیلی شکلک های اینجا باحاله
أپ کردی حتما خبرم کن
خوووووووووووش باشی گلم

سلام سوگند خانومی :)

قربونت
مرسی

اگه یادم بمونه چشم :)

همچنین :-*

تازه وارد جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

اِ دلم برا داریوش تنگ شده بود . البته نمی‌تونم صداشو دانلود کنم ولی نوشتشم برام خاطره بود . ممنون .
یادم رفته بود لینکت کنم . الان چپسوندمت این بغل ! از اینکه دیر شد ببخشید .

در باره مطلبت هم خیلی خیلی مربوط می‌شه به اینکه قبلش چی خورده باشی !
اگه چایی پررنگ یا قهوه یا فلفل قرمز و غذاهای تند زیاد خورده باشی یعنی من اینجوریم خلقت تنگ می‌شه دنیا تیره و تار می‌شه گاز گیرنده می‌شی !!
اگه میوه و غذاهای مفرح و سبک خورده باشی زندگی شیرین می‌شه ! من اینجا ختمی به آب می‌زنم می‌خورم ده دقیقه بعد آینهه سر لطف میاد !!

لینکشو چی ؟ تونستی گوش بدی یا نه ؟

مرسی ......خواهش میشود دوست عزیز

((= راست میگی من وقتی فلفل میخورم فکر میکنم وحشی شدمو دور دهنم قرمز شده ((=

میگم آینه هم از دسته بشر دیوونه شده ((=

فداتت

مهیار جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی شما؟
وبلاگ زیبایی دارین
خوشحال میشم به من هم سری بزنید
بای بای...

سلام عزیز
مرسی

خدمت رسیدم عزیزم :)

بابای

شاذه جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
اینم ایمیل ناقابل بنده در اختیار شما!

این آینه رو خوب اومدی! منم یه روزای بدجور از خودم بدم میاد. یه روزاییم برعکس! هی به خودم میگم نه بابا تو دیگه آخرشی

در مورد بستن وب هم، نه این که دم عید و یه عالمه کار و برنامه ی مسافرت بعد از عید و اینا، وقت نوشتن، اونم قصه برام نمیذاره، دیدم بلاکش کنم آسونتره. یعنی از این که هی همه بیان و منتظر باشن بنویسم و نتونم ناراحت میشم. یه کم خود پسندانه اس، ولی راه بهتری به خاطرم نرسید.

دیگه این که قربووووون یو

پ.ن راستی تو ایتالیاییم بلدی؟! آفرین!

سلام شاذه مامانی :)
قربونت برم

مرسییییییییییییییییییییی
قالبها رو برات ایمیل کردم :-پی

این پست برام اینش جالب بود که اکثرا همچین تجربه ای مث منو داشتن ((=

خب آره شاذه جون ! در مورد بستنش اتفاقا کمی که با خودم فکر کردم دیدم بد راهی نیست :)

فداتت :-*

ج . پ .ن : بهله دیگه ؛)

جوراب جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ

وااای آره. مثلا من امروز احساس می کردم اصلا خودم نیستم و هی فک می کردم این کیه جلو اینه انقد زشت و بدترکیب شده می خواد بره مهمونی !

((=

من بگم کیه ؟ :دی

الفراررررررررررررررررررررررر

امیر جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

با اجازتون از کد قالب بلاگتون استفاده کردم ...
فقط یه خورده دستکاریش کردم ایمیل نمایش داده میشود !
اگه ناراضی بودین بگین
اگه هم راضی بودین پولشو بدین !
اگه هم راضی بودی هم ناراضی پولمو بدین !

بفرمایین اجازه ما هم دست شماست :)
خوب کاری کردی :-پی

راضی هستم حالا پولمو بدین :دی

شیطون بلا :دی

مادر بچه ها یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ق.ظ

حالا شیطون منم یا تو؟

ببینم نکنه امروز آینه ات ناراحتت کرده که همچین آتیش زدی به مالت

من ، نه تو ! دستپاچه شدم ((((=

ها بوخودا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد