دست نزن جیززه !

 

یادتونه یه بار گفتم اتو کردن بلد نیستم ؟ بعد یه بار هیچی شلواره صاف و صوف نداشتم رفتم شلواره سعید رو از توی کمدش کش رفتم ؟ حالا دیروز مجبور شدم شلوارمو اتو کنم چون دیگه سعید که دوماد شده رفته خونه بخت   شلواراش دم دستم نبود ... شلوارمو رو میز پهن کردم اتو رو زدم تو برق منتظر شدم که داغ بشه ! ۵ دقیقه شد ، نیم ساعت شد ، هر چی شعره کودکستانم یادم مونده بود خوندم ، هرچی سوره های قرآنیه کوچیک بلد بودم خوندم ، مثنوی هفتاد من خوندم ، ولی داغ نشد  شاهنامه خوندم ، فردا صبح شد ، دو روز بعد اومد ، اما داغ نشد که نشد ! یهو چشمم به درجه اش افتاد فهمیدم که درجه اش تنظیم نیست پیچوندمش تااااااا اینور ایکی ثانیه داغ شد حالا هرچی سعی کردمو جد و جهد به خرج دادم شلوارم صاف نمیشد منم نیست خییییییییییییلی عسلم هیچم غر غر نمیکردم ، سوت زنان اتو میزدمو قربون صدقه قد و بالای اتوئه میرفتم یهو دیدم مامان اومده توی سالن بهم میخنده میگه : دختره غرغرو تو چطور میخوای یه زندگی اداره کنی وقتی از پس اتو کردن بر نمیای ؟ .... من قبول ندارم مامان هم بود مامانای قدیم لااقل به دختراشون که نمیخندیدن یا مسخره اش نمیکردن که چیزی بلد نیست چیششششش .... مرگه من بگین کی اتو رو اختراع کرد ؟ ها ؟ کی ؟ نشونم بدین برم با همین دو تا پاچه شلوارم خفه اش کنم ! حواسم به خندیدنه مامان بود و حرص میخوردم که یهو دیدم اتو به یکی از پاچه هام چسبید ! حیف شلوار نازنینم ، انگاری همه غمهای دنیا ریخت تو دلم از غصه چشمم کباب شد

نتیجه اخلاقی : تا حالا هر چی رو دیدیم گفتن سرطانزاست ، از سوسیس و کالباس گرفته (البته زیادی خوردنش ) تااااااااااا جوش شیرین و ته دیگ سوخته (آخ میمیرم براش) ، یه پدر بیامرزی نیست بیاد بگه اتو سرطانزاست ؟

                                                                           

گوش کنین

ای آنکه به جز تو هوایی به سرم نیست
کسی در نظرم نیست
جز یاد عزیزت . جز یاد عزیزت . کسی همسفرم نیست
مرا یار دگر نیست
قدر تو و احساس تو رو کسی نفهمید
دلت از همه رنجید
از عالم و آدم همه جا رنگ و ریا دید
دلت از همه رنجید
من مثل تو از دست همه رنج کشیدم
به جز غصه ندیدم
یک جرعه وفا از لب دریا طلبیدم
لب تشنه دویدم
ای تو نایاب . گوهر ناب
راز مخمل . ترمه خواب
ای توهمدل . ای تو همدرد
عاقبت عشق از تو گل کرد
عاشقم من . عاشق تو
ای تو تنها خوب دنیا
با تو دارم گفتنیها
ای وفادار . نازنین یار
ای نشسته بر دلت خار
ای بریده از من و ما
از گذشته مانده تنها
عاشقم من . عاشق تو
ای تو تنها خوب دنیا
با تو دارم گفتنیها
ای آنکه به جز تو هوایی به سرم نیست
کسی در نظرم نیست
جز یاد عزیزت . جز یاد عزیزت . کسی همسفرم نیست
مرا یار دگر نیست

نظرات 52 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
منم اون پدر بیامرزه...اتو سرطان زا نیست...
خوبه!!!!

حالا راحت باش و برو شلوار بعدی بیار..
موفق باشی

سلام عزیز

خوب شد گفتی نمیدونستم ((=

برام اتوش میخوای بکنی ؟ :-پی ممنون :دی

اقلیما یادمانی از حوا یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

پس کامنت من برای پست قبلیت کجاست؟چکارش کردی؟چه بلایی سرش آوردی؟

به جونه عمه ام دیشب تاییدش کردم :(

:|

الفراررررررررررررررررر

مسعود یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.jameie.com

بعد میگن پسرا چرا ازدواج نمیکن!

قبلا هم گفتم خود من از اتو کردن بیزارم ولی صبح به صبح لباسامو اتو میزنم میرم بیرون!!!

من جای رئیست بودم میفرستادمت بخش خدمات وردست کش تونبون کار کنی
دختری که با لباسهای چروکیده بیاد سر کار ... روی سیاه . ناخون دراز واه واه واه اااا این چی بود

خوب بشینیم تصور کنیم الان اول ظهره و مرجان رسیده سرکار! لباساشم انگاری از دهن گاو کشیدن بیرون
رئیس این جوراباشم الان تو پارکینگ پوشیدا !!!

((=

حالا خوب شد نیستی :دی غشمولک

پس من برم زنه حسنی نگو یه دسته گل بشم حالا که روم سیاهه ناخنم درازه ((=

اینو خوب اومدی :دی

اِهههههههه ! چرا آدم فروشی میکنی مسعودی ؟ :دی

چرا سایتت واسه من باز نمیشه ؟ :(

ایمان دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://myminimals.wordpress.com

اتو سرطانزاست.زنها سرطان زا هستند.و همین طور ال آخر

حالا ما گفتیم اتو ! دیگه چرا سواستفاده میکنین به بقیه وسایلا تعمیمش میدین ((=

بارباپاپا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

موافقم اتو چیز مسخره ایه من که تا حالا شلوار لی پوشیدم و تی شرت به خاطر همین هیچ موقع نیازی به این وسیله داغ مسخره ندارم،بعضی جاها هم که هر صد سال یه بار مجبورم رسمی برم کت شلوار در کمد آویزان است و استفاده میگرددمن تو کارای خونه لباس شستن و ظرف شستن رو دوست دارم هر موقع مامانم میره مسافرت مصرف آب خونه ما ۵.۵ برابر میشه چون من همه چیزمو میندازم توی ماشین و میشورم

بالاخره توی این مدت یکسال که همه منو محکوم به تنبلی و بلااستفاده بودن کردن :دی آخرش یکی پیدا شد که با منو گیگیلی موافق باشه ((= مرسی باربایی ؛)

اتفاقا منم مانتو و پالتوهامو خیلی با دقت توی کمد آویزون میکنم که نیازی به اتو نداشته باشه ((=

منم از همین دو تا خوشم میاد فقط :دی به کسی نگیا((=

حالا بزن قدش :دی هر دومون تنبلیم (غشمولک)

پت دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

وایییییییییییییییی اتو نمی دونستی سرطان زاست؟! هر کی اتو کنه سوسک میشه

:|

گل داوودی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

اتو سرطانزاست

واااااااااااااای ((=

گیلاس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ق.ظ

غشموووولک
کی بود؟؟؟!!!

کی کی بود ؟ ((=

پدرخوانده دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ http://damadam.blogsky.com

سلام
کلا روی اتو درجه ها و کلیدهایی نصب شده برای راهنمایی و توجه افراد ولی برای دیگران نه برای کدبانوهایی مثل شما که از هر انگشت تون یه هنر میریزه
بطور اتفاقی یکی از پست های قدیمی ات رو خوندم ( اونکه عمه ات مریض شده بود و شما دکتر)
ورود شما را به جامعه پزشکی کشور تبریک می گویم
تو همیشه کارهات رو این طور تخصصی انجام می دی ؟

سلام آقای پدر :)

راست میگی ((=

:دی خب چیزی هم دستگیرت شد از اون پستم ؟ غشمولک

مرسیییییییییییییی :-پی

بله حتما ! همیشه همینطوره کارهام قربان :دی مرسی که باهام موصاحبه کردین ((=

ساسا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ

اولم آیا ؟

آره دومی برای اینکه ((=

ساسا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

=)) =))

من بهت نمیخندم... چون منم هروقت میخوام یه چیزی رو سر به نیست کنم اتوش میکنم =))

آااااااااااااااااااااااااای....نمیری بیا خودم بهت یه شلوار خوشکل عیدی بدم خوشکلم :-*

من وقتی چیزی رو بخوام سر به نیستش کنم خیلی ریلکس از دو جهت میکشم تا به فنا بره ((=

نُچ ! نیمیخوام شلواره خودم خوشمل تر بود از اون پارچه ای ها مشکی ها دم پاچه گشادها از اونا که جنسش نمیدونم آشمولکولیا پولموشولیا یه همچی چیزیه ((=

خرموشناز دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

آخخخخخخخخخخخخ فدات بشم خرموشیم :-********
:-ایکس ایکس ایکس ایکس :)

تازه وارد دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

آموزش اتو زدن در بیست جلسه :

جلسه اول : اتو کار مامان ایناست !

جلسه دوم : اتو می‌خوای ؟ اتوشویی !

جلسه سوم : اتو خطرناکه !

جلسه چارم : شلواری رو که درد نمی‌کنه اتو نمی‌زنن !

صورتحساب همین چار جلسه‌رو بدین بریم کار داریم !

من پول جلسه رو با هم میدم .. اینجوری فایده نداره ممکنه گولم بزنی ((=

ساسا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ




دیدی چقدر من اول بودم =))


زبون) اصلنم بهت عیدی نمیدم یالا ماچم رو پسش بده

((=

غلط میکنی عیدی ندی ! عیدیت میکنم ((=

میگ میگ ! الفرارررررررررررررر

sh.kh دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Bebin, gamanam bayad ubkari bokoni!! Lebasayie ro bekhai ke beshor v beposh bashe!! man hamishe inkaro mikonam!! Faghat ye sofre darim ke otoo mikhad!! pas hichvaght morede estefade gharar nemigire!

((=

یحتمل منم باید بشور و بپوش بپوشم (غشمولک)

نیلوفر دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

سلام مرجان خانومی
چطوری ؟؟؟
خوشم می یاد که مثل خودم از هر انگشتت یه هنر می ریزه
وایییییییی من اگه شلوار بسوزه دق می کنم ..... مخصوصا اگه تازه هم خریده باشمش .....
اتو سرطانزاست

سلام دکی جون نیلو خانومی :)

فداتت

((= بزن قدش

آره مث من که الان دق کردم (سووووت)

:-پی

ونوس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام به دختر عزیزم.
کجایی دخترم. پای من شکسته تو داری تفریح میکنی؟بیا پیشم برم بیمارستان سرم بزنم خبرت نمیکنما.گیگیلیو میبرم با خودم.

سلام مام ونوسی جونم

پیش گیگیلی :دی بمیرم برات :(

اومدم فدات شم :)

مریم بانو دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ http://khateratambato.blogfa.com

آخی....
عیب نداره
یکی دیگه

اینکه آره :دی

ونوس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

آره پام شکسته.خوردم زمین.محمد یکم از دختر خاله هاش شاکی بود.الان آروم شده دیگه منم بی خیالش شدم.چون بابای خطرناکی داری.قبلا دیدی که
فعلا که سرم ندارم.هر وقت بود میام خبرت میکنم.

نکنه بابا ممدی هلت داده ((=
جدی میگی ؟ بی خیالش شدی یعنی چی ؟ :(

آره دیدم :-پی فدای بابا ممدیم :دی

باشه :)

حیتا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

ای خداااااااااااا
تو واقعا کی می خوای آدم شییییییییی
بیچاره اون بدبختی که می خواد بیاد تو رو بگیره!!
دلم واسش کبابه!

:|

:|

سوووووووووووووت

من انقده کباب دوست دارم که نگو ((=

پدر(نم‌نم) سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

تو هم شاهکاری واقعا...!

:دی ها بوخودا

دوست پاییزی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام
واااااااا ی که منم از اتو کردن متنفرم..خیلی بده..اصلا صاف نمیکنه..نه اینکه من بلد نیستمااا
حالا جدیدا یه اتو خریدم تهش پلاستیکی هست و یه سوراخ هایی داره که بخار ازش میاد بیرون..هیچ درجه مرجه ای هم در کار نیست فقط اب میریزی و صبر میکنی که جوش بیاد و به بخاز تبدیل بشه..بعد باید لباس رو از جایی اویزون کنی و به صورت عمودی اتو بکشی..یارو تو فروشگاه همه جور لباس رو باهاش به راحتی اتو میکرد...ولی من هنوز لمش دستم نیومده پدرم در میاد تا یه تی شرتی شلواری چیزی اتو بزنم..تازه به اون صافی هم نمیشه ولی چیز جالبیه...

سلام دوست جونم :-*

یعنی باید رو دیوار اتو بکشی ؟ چه اتوی جالبی :دی من همچین اتویی داشته باشم خوشم میاد لباسا رو اتو کنم اصن لباسای همه رو اتو میکنم حتی جورابا رو ((=

چه جالب :-پی

سروش سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
آخه مگه وسط کویر لوت زندگی میکنی
خشکشویی ها واسه همین کاران دیگه

معلومه از هر انگشتت یه هنری میریزه

سلام سروشی

یعنی تو واقعا روت میشه یه دونه شلوار بگیری دستت ببری اتوشویی اونم فقط واسه اتو کردن ؟
من که روم نمیشه ((=

:دی

ندا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

پیش ازآمدن تو آبی آرام اجازه جاری شدن را ندارد
شقایق عاشق عید است و منتظر
آسمان غمگین است و چشم براه
پیش از آمدن تو قلبها بی ستاره و تنها....
غروب بی افق و سپیده دم بی نور....
فاصله ها مبهم و رویاها حقیقتی تلخ...
عشق احساسی غریب است وبهار بی مفهوم و پوچ.
پیش از تو چشمها در حسرت یک نگاه عاشقانه
وچراغ ساحل آسودگی ها در بی کرانی دریا ناپدید
پیش از تو نیازمند چیزی بودم که باورش کنم
و تو در راهی آرام و بی وقفه
اکنون به برکت آمدن توست...
که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم
نشسته ام به انتظاری شیرین تر از هر شاخه نباتی . همین
منتظررررمممممم

وای پس اگه بیام چی میشه :دی

قربونت برم ندایم :-******

پسر خوانده سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/#11

سلام!!!
بابا یه کم یواش تر بنویس بتو نم بهت برسم
سه روز پیش کامپیوترم ترکید!!!!
الان دارم از کافی شاپ!! برات کامنت میزارم
وقتی درست شد یه بازی درست حسابی مهمون منی
فعلآ بابای

سلام آقای پسر :-پی

اینم به چشم :)

مواظب باش خودت نترکی ((=

حتما بازی میکنم فقط خدا کنه تکراری نباشه :)

دوست پاییزی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

بازی که دعوتم کرده بودی رو انجام دادم

آره اومدم دیدم عزیزم :-***

شاذه سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام مرجان جونی
خوبی؟ گیگیلی خوبه؟

وای اتو!!! :(( منم به سرطان زا بودنش رای میدم! خیلی بدم میاد

سلام شاذه مامانی :)
فدات بشم هر دو خوبیم :-پی

خوشم میاد دست رو دل خیلی هاتون گذاشتم ((=

سلی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ

راستی مرجان من اتو کردنو بلدم..
چون من مانتوهامو ۱۰۰ بار اتو میکنم...ان وخ هیچ کی برام اتو نمی کنه من چی کار کنم پس؟

سلام سلی خانومم :)

آففففففففففرین ! میای لباسای منم اتو کنی ؟ پول خوبی میدما :دی

مادر بچه ها سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

اوا عزیزم اتو؟!!!!!!!

اتو که سرطانزاست!!!! البته اگه به حزب ما بپیوندی


ناراحت نباش جونم گریه نکن سفیدابات پاک میشه چشمون زیبای تو نمناک میشه

بیا بریم بیا بریم بیا بریم

والا از من بپرسی اتو ، جارو برقی ، شیشه پاک کن ، تی زمین شوی ، و هر جور ماده خونه داریه سرطان زاست

حالا این خط ----------- اینم نشون *

((=
میدونم چی میخوای بگی :-پی اتو زدن رو کردی وظیفه مهندس جونت آره ؟ کلک ((=

سفیداب ؟ غشششششششششششششششششمولک

کوجا ؟ :دی

کاش آشپزی و خونه داری و شوهر کردن هم سرطانزا بود این مامانم دست از سرم برمیداشت ((=

:-پی

طوطی بانو سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

بابت شلوارت متاسف شدم مرجان خانم ... شب عیدی بد اوردی ... ولی من بودم خوشحال می شدم ... چون می رفتم یکی نوشو می گرفتم ... مگه اینکه خیلی وابسته باشم بهش ... عجیبه ها اینقدر یعنی با اتو بیگانه ای ... ؟؟؟ اتفاقا من تنها عرضه اتو کشیدن رو از بین کارهای خونه دارم ...
شاد باشی ...

راست میگی طوطی ! حالا شب عیدی شلوار از کجا بیارم ((=

آره از اتو زدن متنفرم ! ایششششششششش بلدم نیستم شکر خدا ((=

فداتت :-****

پرنسس جنی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://hastie.blogsky.com

ای خدا ببین سر یه اتو چه قشقرقی به پا کردن. گیریم سرطاان رو بزاد یا نزاد این چه دخلی به زنا داره؟ آی نفس کش حق زنا به بهانه اتو دست آویز سود جویان شد........
اصن این پست مشکوک بید

:دی

تازه من ثابت کنم اتو سرطانزاست که بیشتر از حق زنهای خونه دار دفاع کردم که ((=

غشمولک

ونوس سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

بی خیال محمد نشدم که.بی خیال موضوع شدم

آهان این شد حالا :)

امیر سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

من میدونم کی اوتو رو مخترع شد! ولی میترسم بگم....!

حتما خودت آره ؟ :-> (وردنه تو دستمه ها ) :دی

راضیه چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://razieh1982.blogfa.com/

کوچولوی ریزه میزه
اتو چیز بدیه
دارم روی این ترانه کار می کنم کامل شد برات می نویسمش. تا هر روز بخونیش

مرسیییییییییییی ((=

منا چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام عزیزم
چقدر خوشحالم که منظورمو متوجه شدی

سلام گلم

:دی ها بوخودا ((=

نیلوفر چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

ببخشید مرجان جون من الان چند تا از پستات رو خوندم به اسم گیگیلی برخوردم .
میشه بگی این گیگیلی کیه ؟؟؟؟؟؟

جونم برات بگه دکی جونم که این گیگیلی ، کودکه درونه منه ((= اسمه کودکه درونمو گذاشتم گیگیلی :-پی

خاله چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ http://ashlyo.blogfa.com

سلام من از رابطه ی شما کم خبر دارم اما خوب شد جدا شدین من بد جنس و بد نیت نیستم اما رابطه ی دوستیای ما شده مسخره ما دخترا بهتره دوست پسر نگیریم چون مایه ی سیاه شدن ازدواجه قصد توهینم به اقایون ندارم اما خودمون باعث این سیاهی میشیم از شما هم میخوام تا کسی و واسه ازئواج پیدا نکردین دوست پسر نگیرین من تجربه دارم اگه هم گرفتین اول ببین میتونی روش حساب باز کنی واسه ازدواج بعد بگو یا علی عشق بعد ازدواج خیلی زیبا تره اینم نظر من
یا علی بگیم

خاله ؟ :دی مگه تو کوزت نبودی ؟ ((=

سلام عزیزم
مث اینکه خط اول کامنتمو متوجه نشدی قربونت برم :) توی خط اولم منظورم این بود که منو تو تازه با هم دوست شدیم چرا میخوای بری ؟ :)

حالا گرفتی ؟ غشمولک برو دوباره اون خط رو بخون تا بفهمی منظورم چی بوده و چجوری باید بخونیش :-پی

ولی در کل با همه نظرت در مورد دوست و ازدواج و اینا موافقم دربست :)

فداتت:-****

حامد چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ق.ظ http://hasrat1omr.blogsky.com

سلام.

همه روزهات اینجاست ؟؟؟

فکر کن !

هیچ وقت همه ی روزهات رو نمیتونی تو وب به این کوچیکی جا بدی.

شما فقط اینجا مطالبی مینویسی که برای مخاطبت خوشایند باشه.

به هر حال ..

موفق باشی

سلام حامد جان

اوهوم

خب آره در واقع درست میگی عززم ! چون من مثلا نمیام اینجا بنویسم که صبح ساعت ۸ بیدار شدم بعد رفتم دستشویی و فلان تا شب و باز فردا صبح به همین موال ! :دی

من معمولا اون لحظاتی از روزمو اینجا می نویسم که اول برای خودم خوشایند یا بدآیند بوده باشه و بعد هم برای مخاطب تکراری و خسته کننده نباشه :)

درسته ؟ :)

قربونت
مرسی :)

سروش چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://lack.blogsky.com

آخه من با همه کاسبای محله‌مون شیشم
از این حرفا نداریم
پس رو شدن نمیخواد

آپم یه سر بزن

خب منم همینو میگم دیگه سروشی ! من که دخترم که صحیح نیست با کاسبای محل شیش باشم ((=
جیز جیگر بگیری سروشی :دی

خدمت رسیدم :-پی

یوسف چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام آبجی جونه..
من که نمی دونم اتو رو چجوری تو دست می گیرن..فقط خوشم میاد توش آب بریزم.. =)) تازشم یه اتو گرفتیم که اصن نیاز به آب نداره..می ذاریش رو یه شارژر بخار بعد به اون مقدار که می خواد جذب می کنه داغ می شه بعد صاف اتو می کنه..جی جی تالیه مارکش هم HUGEL..دلت بسوزه :دی هر چند مامانم باید بیاد پزشو بده .. اتو و این جور چیزا واسه شماها ضروریه..چششششششش!..حالم از این پز بهم خورد!! =)) منو چه به اتوکاری چون لباسای منو ننه جان اتو می کنه.. :دی اما خب بدون همچین اتویی هست که کارتونو راحت می کنه..

سلام داداشی :)))

آره منم ((= این مارک ، مارکه خوبیه :) یادم باشه به پاپی بگم از اینا بخره واسه مامی (غشمولک)

من که معمولا سره شیوا رو گول میمالم و خرش میکنم تا لباسامو اتو کنه ((=

پز دادیا ((=

من چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلام خوبی من از اتو بیزارم هیچ وقت هم دست بهش نمیزنم

سلام عزیزم

اوهوم منم (غشمولک)

پلنگ صورتی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://pinkpan.wordpress.com

به به؛ به به...

چیو به به ؟ :دی

ایرمان چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام دکی..اره نظری که گذاشته بودی دقیقا لپ کلام بود اتو کشیدن کاری نداره...دیگه از من که بدتر نیستی بس که خراب کاری کردم مامانم اون روز می گه:تخم مرغ یاد داری بشکنی؟؟؟؟

سلام عزیزم
به جونه عمه ام من دکی نیستم ((= مگه شما دکی نیستی ؟ :دی

یادم نیست چی نوشتم :دی برم بخونم ببینم چی نوشتم (((=

پس همه مامانا بچه هاشونو مسخره میکنن (نیشمولک)

سلی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ

مرجان اون کامنتمو خوندی ؟حالم بد بود اومدم دردودل.!

من همه کامنتامو با دقت میخونم :)

میدونم قربونت برم

فداتت:-**

م چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://smrb.blogsky.com/

فقط همین مامان به درد تو می خوره!

آره والا ((=

مریم چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

مری جان تو واقعا وضعیت اسفباری داری من الان جیغم میاد .. شیونم میاد.. زاریم میاد .. فحش ناموسیم میاد دختررررررررررر صد سالت شد مرییییی جااااااااااااان اونق اونق اونق ( صدای گریه ی بچه.. OONGHA ) ..

:|

:|

(((=

میگ میگ .. الفرارررررررررررررر :دی

شکوفه سیب چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://appleblossom.blogfa.com

به وقار یه لباس اتو شده فکر کن و تشخصی که ایجاد می کنه !
مرتب بودن نشونه حٌسن رفتاره مگه نه اینجوری نفرتت کم می شه!

هرچی که قراره اتو کنی یه پارچه نمدار روش بذار ولو باشه اتو ت بخار ( ریتمیک)


خب آره من معمولا جوری لباسمو میذارم رو چوب لباسی که خط اوتویی که شیوا بهش داده از بین نره ((=

غشمولک

آره :) مرسیییییییی شکوفه سیب جونی ! به شیوا میگم دفعه دیگه همین کارو بکنه :-پی

قربونت

سلی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

میسی مرجان!
بوس بوس

فدا شم خانوم خوشکله :))))))))))

:-****

مانی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.alienalone.blogsky.com

یه دوستی داشتم تو اتو بخار کار میکرد از هپاتیت زیاد ایدز گرفت مرد.!!
گقتن ریه اش مشکل داشته رنده خدا خیلی واسه اش ناراحت شدم .هاری مریضیه سختیه آدم تیکه تیکه گوشتای بدنش بریزه.

مطمئنی از سرماخوردگی زیاد میگرن گرفته ؟

آخی بمیرم ! کزاز بیماریه بدیه ! دیشب داشتیم بچه ها همشو خوردن ((=

داوود تیام پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.davoodtiam.blogfa.com

دوست دارم با تو در عطر گل ها باشم دوست دارم باتو در سکوت شبها باشم دوست دارم باتو لبخند بزنم خیلی دوستت دارم

مرسییییییییییییییییی دوست گلم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد