زشته زشته زشته

 

دیروز فشار مامی بالا بود هر چی هم با مطب دکترش تماس میگرفتیم کسی گوشی رو ورنمیداشت لابد دکی واسه تعطیلیه آخر سال فلنگو بسته رفته جزایر هاوایی ! منم دوست دارم برم دوست دارم برم دوست دارم برم .. بعد مجبور شدیم بریم بیمارستان .. چقدم خلوت بود با اون پنجاه شصت نفر مریضی که پشت دره مطب صف کشیده بودن ! من اصلن به مامیه بیچاره غر نزدم دیگه دختره خوبی شدم .. باید سه ربعی رو منتظر میموندیم دیگه ! قاعدتا بیکار بودیم هر دومون ، ولی حرفمون نمیومد از بدبختی .. منم از بیکاری رفتم تو نخ مریضا ! ۴ نفر روبروم نشسته بودن خیلی جک بودن بوخودا ! ۳ نفرشون خواب بودن یکیشون بیدار ! نه نه ! یکیشون خواب بود ۳ نفرشون بیدار ... یکی دیگه هم اونورشون نشسته بود خواب بود ! نمیدونم با اینا بود یا نه ولی از اونجایی که خواب بود من حدس زدم باید با این ۴ تا نسبتی داشته باشه ! اون وسطیه میخواست از تو کیفش آدامس بیاره بیرون یهو آرنجش خورد به اون خواب آلوئه از خواب پرید ، یحتمل بزوره کتک و قوله قاقا لی لی آورده بودنش دکتر ، چون همینکه از خواب پرید هنوز چشماشو نمالیده بود بهش آدامس دادن بخوره ! بعد خودشونم هر کدوم سری یه دونه شایدم دو سه تا دونه آدامس خوردن چون دهنشون بیش از حده معموله یه دونه آدامس میجنبید ! از اینجا فهمیدم که اون نفر پنجمیه که خواب بود با اینا نیست چون به اون آدامس ندادن .. بعدش دو نفر دیگه اومدن تو ، اونا هم آدامس میخوردن ! با خودم گفتم نکنه اینجا هرکی میخواد بره تو مطب باید آدامس بخوره ؟! نکنه منو مامی که آدامس نمیخوریم توی مطب رامون ندن ؟ تو فکره آدامس بودم که مامانو صدا زدن بره تو ! به منشیه گفتم منم میتونم با مامی برم تو ؟ آخه من توی کیفم آدامس داشتم یعنی صبحش که به کش تنبون پول داده بودم برام هله هوله بخره وقتی خوراکی هامو آورد باقیه پولشو بهش آدامس داده بودنو منم گذاشته بودم توی کیفم که یه زمانی بچه های فامیل رو ببینم توی عید یا بابی و بچه های ماندانا اینا بیان خونه بهشون بدم ، بعدشم مطمئن نبودم مامی توی کیفش آدامس داره پس لازم بود باهاش برم !!

نتیجه اخلاقی : وقتی رفتیم تو مطب ، خوده دکتره هم آدامس میخورد ! بیخود نبود همه مریضاش آدامس می جویدن ... انقده بدم میاد توی مکانهای عمومی همونجور دهنه آدم بجنبه ... ایششششششششششششش ! آدامسو آدم باید فقط توی خونه اونم وقتی که مهمونی نداره بخوره نه در انظاره عمومی ! زشته ، عیبه .. زشت تر هم اینه که آدم توی مجامع عمومی با دهنه باز آدامس بخوره و هر از گاهی هم خمیازه بکشه ... از صدای جویدنه آدامس شدید بدم میاد اصن صدای جویدنه آدامسو بشنوم قانقاریا میگیرم

من هی میگفتم یه مشت پر عقاب هم میزنه به حالمون ! هی شیوا میگفت بیشین سر جات بچه زر نزن فیلمتو ببین ! من مطمئن بودم که آخرش نورث فرار میکنه ، خلعت سقط مشه ، تازه احتمال میدادم که امیر حسینم کشتیده میشه فقط نمدونم چی شد که تیر خورد به پاش از وسط نصف نشد و نمرد !  اون آدمه نورث که تیر خورد به قلبش بازم دو تا دیگه تیر شلیک کرد ولی اون خلعته تیر خورده بود به شیکمش همونجور صافه صاف وایساده بود نتونست نیمچه تیری شلیک کنه بزنه تو کله نورث ! آی بکش بکش بود آخرش ! منو گیگیلی تا دیدیم بزن بکشه رفتیم تخمک آوردیم تق و تق شکستیمو امیر حسینو تشویق کردیم و هوار و هوراااااااااا بزن اینور بزن اونور ...... گُلللللللللللللللل ! سریاله مسخرههههههههه

                                                       

گوش کنین

عزیز بومی ای هم قبیله
رو اسب غربت چه خوش نشستی
تو این ولایت ای با اصالت
تو مونده بودی تو هم شکستی

تشنه و مومن به تشنه موندن
غرور اسم دیار ما بود
اون که سپردی به باد حسرت
تمام دار و ندار ما بود

کدوم خزون خوش آواز
تو رو صدا کرد ای عاشق
که پر کشیدی بی پروا
به جستجوی شقایق

کنار ما باش که محزون
به انتظار بهاریم
کنار ما باش که با هم
خورشید و بیرون بیاریم

هزار پرنده مثل تو عاشق
گذشتن از شب به نیت روز
رفتن و رفتن صادق و ساده
نیامدن باز اما تا امروز

خدا به همرات ای خسته از شب
اما سفر نیست علاج این درد
راهی که رفتی رو به غروبه
رو به سحر نیست شب زده برگرد

نظرات 49 + ارسال نظر
پت چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

قانقاریاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

:دییییییییی

پت چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

از اون بدترش اینه که آدامس جویده شده رو بچسبونن به صندلی که روش نشستی یا میز یا لباستتتتتتتتتتتتتتتتتت

من این بلا سرم اومده ایشششششششششش :-پی

تازه وارد چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

ندیدی تو تلویزیون چه سینه‌یی برا آدامس می‌سوزن ؟
آدامس اینه آدامس اونه ! هرکی آدامس بجوه قرض بالا نمیاره ! هرکی آدامس بخره دیسک کمر نمی‌شه !
دیروز دخترم ازم آدامس می‌خواست . فسقل می‌گفت خاصیت بهداشتی داره ! یالا آدامس !
من بیش از 4 ثانیه و ربع نمی‌تونم نگرش دارم !

آره دیدم ! من که نگفتم آدامس به کل بده ! خوبه ولی باید موقع خوردن صدای آدامس خوردنمون مزاحمه کسی نشه ((= اینه که بدم میاد

من آدامس رو تا وقتی شیرین هست می جوم همینکه شیرینیش تموم شد میندازم بیرون ((=

معلومه دخملت شیطونه ها :->

ندا چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

قصه را که میدانی؟
قصه مرغان و کوه قاف را ، قصه رفتن و آن هفت وادی صعب را؟
قصه سیمرغ و آینه را؟
قصه نیست، حکایت تقدیر است که بر پیشانیم نوشته اند.
-اما چه کنم با هدهدی
که از عهد سلیمان تا امروز ، هر بامداد صدایم می زند
و من همان گنجشک کوچک عذر خواهم
که هر روز بهانه یی می آورد. بهانه های کوچک بی مقدار
بهار که بیاید دیگر رفته ام
بهار ،بهانه رفتن است
حق با هدهد است که می گفت : رفتن زیبا تر است، ماندن شکوهی ندارد
گیرم که بالم را هزار سال دیگر هم بسته نگه داشتم
بالهای بسته اما طعم اوج را کی خواهد چشید؟
می روم، باید رفت ، در خون تپیده و پرپر
سیمرغ ، مرغان را در خون تپیده دوست تر دارد
هدهد بود که این را به من گفت
راستی اگر دیگر نیامدم،
یعنی که آتش گرفته ام ، یعنی شعله ورم ! یعنی سوختم، یعنی خاکسترم را هم باد برده است
می روم از هرجا که رسیدم ، پری به یادگار برایت خواهم گذاشت
می دانم این کمترین شرط جوانمردی ست
بدرود ، رفیق روزهای بی قراری ام !
قرارمان اما در حوالی قاف، پشت آشیانه سیمرغ
آنجا که جز بال و پر سوخته ، نشانی ندارد
ــــــــــــــــــ
خوبی خانومی
راستشو یخوایی حالم از آدمایی بهم میخوره که دم از فرهنگ و اصالت و شخصیت اجتماعی میزنن و عملا یا داراز گوش هیچ فرقی ندارن . حیف واقعا حیف که مجبوریم چه آدمایی رو تحمل کنیم
فعلااااا

داستانت بیشتر به ققنوس میخورد تا سیمرغ :|

من همیشه دلم واسه ققنوس میسوزه :(

قربونت برم ... تو خوبی ؟ :)

آره منم :-پی حالا باز چی شده ندا خانومیه گلم که آمپرت زده بالا ؟ :دییییییی

فداتت

حامد چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://hasrat1omr.blogsky.com

سلام مرجان خانوم. درسته حق با شماست.

مهم عمل کردن به حدیثه.

راستی آی گفتی که چقده بده آدامس خوردن ...

بد آموزی داره

سلام عزیزم ... :)

آفرین منم همینو میگم

دیدی وقتی یه چند دقیقه ای آدامس میخوری فکت درد میکنه ؟ اَییییییییی

((=

شاذه چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

من که اگه آدامس بجوم چنان گرسنه ام میشه که مجبور میشم دو برابر غذا بخورم واس همین کلاً از آدماس جماعت خوشمون نمیاد

سلام شاذه مامانی:)

درست میگی بعضی آدامسا اشتهاآوره واسه زنهای حامله خوبه :دیییییییی

غشمولک

مسعود چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.jameie.com

فشار مامی رو کدوم دختر گلش بالا برده بود ؟

من ! نه چیز ! شیوا :|

((=

گیلاس چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ

هیییییییییس
همه ساکت باشن!!!
مرجان خوب گوش کن!!۱
شلپ شولوپ
تلق تولوق
( صدای آدامس جویدن گیلاس!!!)
بومب( ترکوندمش)

جون میدی واسه بستنی آلاسکا ((=

مریم چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.faghattorodostdaram.blogfa.com/

ILOveyuo امیدوارم که حالت خوب باشه
*0..0*0..0*0..0*0..0 ILOveyuo
*0..0*0..0*0..0*0.. ILOveyuo
*0..0*0..0*0..0*0.ILOveyuo
*0..0*0..0*0..0*ILOveyuo بدو بیا که من

خدمت می رسم

اقلیما یادمانی از حوا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ

چه بچه پررویی هستی تو...یعنی چی در اماکن عمومی آدامس نخوریم؟مگه سیگاره؟میزنم می کشمتاااااااا

:دی

نه یعنی تو ؟ تو منو بکشی آره ؟ خودتو اون چیمپوتو سه سوت شل و پل میکنم

((=

واااااای الفرارررررررررررررر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ


بعدا توضیح میدم

چیو ؟ اصن تو کی هستی ؟ :دی

((=

خرموشناز پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ

قربونه خرموشیم برم ایشاا... :-****

مونیکا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

آدامس؟یعنی ورودیه آدامس بوده؟جل الخالق
من دوست خیلی خوبیم برات چون آدامس زیات نمی خورمبدو بیا بغل عمو نه بغل خودم
بوس

ها بوخودا ((=

چرا حرفتو عوض کردی مونی ؟ همون بغل عمو خوف بود (غشمولک)

فداتت :دی
بوس

دافوس پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ http://dafoos.blogfa.com

من از بچگی املام خوب نبوده!!

خب حالا باید چیکار کنم من ؟ :دی

هان فهمیدم کی هستی ((= فهمیدم چیو میگی :دی

یه بدهکار پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.نوشته زیبای شما رو که مملو از تنفرتون به آدامس بود رو خوندم.به نظرم طنز نویس خوبی میشین. البته به نظرم. به کلبه درویشی منم سری بزنید خوشحال میشم.

سلام آقای بدهکار :)

اتفاقا منم میگم به نظرم ((=

باشه حتما :)

سپیده پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

واااااااای منم اینقده بدم میاد از مریض‌هایی که تو داروخونه دارن باهات حرف می‌زنن آدامس می‌جون
یعنی دیوونه میشم! و وای اگه با سر و صدام باشه که دیگه هیچی....

اتفاقا چند روز پیش داروخونه بودم یکی اومد تو داشت آدامس میخورد با صدا اونقده عصبانی شده بودم که دلم میخواست با کیفم بزنم تو سرش ((=

:دیییییی

من پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

منم بدم میاد من لینکت دادم نشد الان دوباره میدم ببینم چی میشه

:)

یوسف پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام آبجی آدامسی با طعم توت فرنگی..نه من آدامسو با طعم نعنا خانوم دوس می دالم!! =)) ولی واقعا منم به آدامس معتادم..همیشه تو جیبم هس..از این آویژه های ۶تایی آیدین..یه زمانی اولیپس می گرفتم و خرسی اما کیفیتش اونا بد شده..خیلی هم بخوام باکلاس بشم اوربیت می خورم..ولی بیشترش همین آویژه هاست..اتفاقا یکی از دوستام هم به آدامس معتاده..کلا خیلی ها به آدامس معتادن..خیلی ها واسه این که یه جای بدنشون بجنبه می خورن..خیلی ها واسه بوی دهن..خیلی ها هم چون خوشمزست..نمی دونم هر کی واسه یه چیزی که در کل به قول تو جویدن بلند بلندش خیلی حرص دراره!!..من خودم با دهن بسته در حالتی کاملا زهرماری آدامس می خورم طوری که سر کلاس استاد نمی فهمه!!

:دی سلام داداشی

آدامس خوبه ولی نه همیشه و همه جا ! جاهای رسمی زشته آدم دهنش بجنبه :-پی

ای بدجنس اگه به استادت نگفتم :-> میگم بیاد هر روز دهنتو ببینه((=

منا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

فعلا سلام
هنوز نخوندم

سلام عزیزم :-*

قربونت برم منا خانومی :)

ندا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ

زمستان سرد، زمستان سوز،
زمستان سنگین و سالخورده و سخت.
و بهار در همه زمستان صبوری آموخت و صبر و سکوت.
و چه روزها گذشت و چه هفته ها و چه ماه ها. چه ثانیه ها،سرد و چه ساعت ها، سخت.بی آنکه کسی از بهار بگوید و بی آنکه کسی از بهار بداند.
رازها در دل بهار بالیدند و بارور شدند و بالا آمدند،
و بهار چنان پر شد و چنان لبریز که پوستش ترک برداشت و قلبش هزار پاره شد.
و زمین می گفت: عاشقی این است که از شدت سرشاری سرریز شوی و از شدت ذوق، هزار پاره.
عشق آتش است و دل آتشگاه.
اما عاشقی آن وقتی است که دل آتشفشان شود.
زمین می گفت: رازهای کوچک و عاشقی های ناچیز را ارزش آن نیست که افشا شود
.راز باید عظیم باشد و عاشقی مهیب .
و پرده از عاشقی آن زمانی باید برداشت که جهان حیرت کند.
و بهار پرده از عاشقی برداشت،
آن هنگام که رازش عظیم گشت و عشقش مهیب.
و جهان حیرت کردو بهار عاشقی. همین
___________
تااااا دوباره

کاش همه مثل بهار جسور بودن و پرده از عاشقی برمیداشتن ، دلی آتشفشان داشتن...زمین مست میشه :) گنجشکها هم مست تر

قربونت برم

دوست پاییزی پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام
مرررررررررررررججججججججججججاااااااااااااااااننننننننننننننننن میکشمت من سریال رو گذاشته بودم دانلود شه میخواستم الان ببینم .... دیگه تعریفتو خوندم دلم نمیخواد ببینم.....
راستی حال مامانت چطوره؟؟
راستی تو نتیجه آدامس رو نوشتی آدماس کلی خندیدم..یاد یه جمله افتادم که الان یادم نیست بعدا بهت میگم

سلام دوست جونم

:دییییییی
آخ آخ راست میگی ؟ :دی انقده بده آدم آخره یه سریالی که دوست داره ببینه ولی هنوز موفق نشده ببینه رو براش بگن که چی میشه ((=

آره دوجای دیگه هم اشتب شده بود درستش کردم :-پی

حتما بگیا :دی

مادر بچه ها پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

ای عجب بچه ای هستی تو ( ببینم توی این سمایلی هات هیشکدوم نیست که مشغول آدامس جویدن باشه یه خورده اذیتت کنیم ؟)

آره زشته آدم جلو اونای دیگه دهن باز آدامس بجوه ولی دهن بسته اش قابل بخششه

شما به بزرگواری خودت ببخش

:دی ... نه از اون اسمایلی ها نداره ((=

غشششششششششمولک
عجب مامانه شیطونی :دی

گیلاس پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ

ولی مرجان من از وقتی دبستان بودم تا به همین الان صبح قبل از صبحانه باید یه آدامس بندازم تو دهنم! تا موقع خواب هم اگه بیرون از خونه باشم باید دائم آدامس توی دهنم باشه!! ولی تا به حال موردی دیده نشده که به آدامس خوردنم شکایت کنه! جلو سخت گیر ترین معلمها و استادا هم آدامس توی دهنم بوده و متوجه نشدن!!!
آدامس خوردن لم اره آبجی!!!
هفته ای ۲ تا ریلکس رو باید تموم کنم!
الان مشکل من شخصیت اجتماعی نیست! مشکل اصلیم پوسیدگی دندان در سنوات آتی هستش!!
لطف کنید از اون بعد هم به این معضل اجتماعی بپردازید
با تشکراز کارشناس محترمتون- گیلاس هستم از خونشون


بستنی آلاسکا هم خودتی و هفت نسل اینور و اونورت!

یعنی انقده وضعت خرابه ؟ ((=

من که وقتی آدامس میخورم اولا تا شیرینه میجوم ، بعدشم اینکه گاهی وقتا یادم میره آدامس تو دهنمه یهو قورت میدم ((=

غشمولک

گیلاس میام تیکه تیکه ات میکنما :دی

پسر خوانده پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

خب.........
عاقبت خیاط تو کوزه افتاد!!!
حالا تو یه بازی دعوتی به این عنوان: یه خاطره دردناک!!
وقتی بخونم آی چه قدر بخندم

((=

حالا پس صبر کن من فکر کنم ببینم خاطره دردناکم چی بوده اونوخ می تعریفم و بازی میکنم :دی

شیطووووووووون :->

منو برق گرفته!!! پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
بابا تو چقدر علاف و بیکاری!!! چیکار کار مردم داری آخه که آدامس می‌‌جوند؟
مرده اون طرز نتیجه گیریاتم من که آدامس باید داشته باشی که بری تو مطب و ....
خدا شفات بده!!!
راستی این بند تنبون کیه؟!
یاعلی

سلام مقدادی :)

((= خب چون بدم میاد از دیدنه صحنه آدامس جویدنه مردم ((=

غشمولک

بند تنبون نه :دی کش تنبون ((=
پادوئه شرکتمونه :دی

علی علی

مریم پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.faghattorodostdaram.blogfa.com/

salam mamnon az hozoret.age ba link movafeghi khabaram kon

سلام عزیزم :-*

باشه قربونت من لینکت میکنم :)

فداتت

مرد باران پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://rainct.blogsky.com

نتیجه ی اخلاقیت حالمو به هم زد! چون منم عین خودتم
سبز باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com


((=

گل گلی باشی

نازنین پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام مرجان جون ::
blogsky مجهز شده ،،کامنت دانی وبلاگتون خیلی قشنگ شده تبریک می گویم .
مادرتون فشارشون بالا رفته ؟حتما؛حسابی سرخ شده بودند /قرص فشار خون باید همیشه طبق تجویز پزشک متخصص در خانه داشته باشین . خیلی مراقبشون باش /.
این تعطیلات پزشکان مسافرت می روند /خدا نکنه کسی مریض بشه .
-------آدامس اوربیت طالبی یا هندوانه خوشمزه است /برای خوش بو کردن دهان و بهداشت دندانها بسیار مفید است .
حق با شماست خانمی ///به نظر منم در جمع خیلی زشته که کسی با دهان باز اقدام به آدامس جویدن کند //من بلدم با دهان بسته بجوم کسی متوجه نشود /
مرجان جون ممنون که همیشه به وبلاگم می ایی من شرمنده می شم /.خیلی با محبت هستی .
دوستت دارم /چون قلب بسیار مهربونی داری .
الهی همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی .
مراقب خودت باش // خدا پشت و پناه شما و خانواده عزیزت باشد و

سلام نازنینم :-*

مرسی :)

آره ! دکتر بهش قرص داده ولی بازم میگفت یه حالی ام فشارشو که چک کردم بالا بود گفتم دکتر ببینه بهتره ..... حتما :)

:)

خواهش میشود نازنینم .. من تا جایی که فرصت داشته باشم به دوستان سر میزنم و مطالبشونو میخونم

مرسی قربونت برم :-*
همچنین
شاد باشی عزیز

نیلوفر جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

سلام مرجان خانومی
این جور رفتار رو باید از کودکی به افراد یاد داد و گرنه یه بزرگسالی که تو ۵۰ ـ ۶۰ سالگی نمی فهمه موقع صحبت کردن باید آدامس نجوه رو به هیچ شکلی نمیشه تربیت کرد . من بیشتر از اونی که برای بیمارایی که تو سالن انتظار آدامس می جوویدن متاسف باشم برای اون پزشکی متاسفم که موقع کار رعایت اینجور مسائل رو نمی کنه .

سلام دکی جون نیلو خانومم :)

درست میگی :-پی

((= خیلی حرصه آدمو درمیاره نه ؟ :دی

مجید جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://saddard2.persianblog.ir

عوض کار کردن تو بیرون برو اتو کردن و خانه داری رو یاد بگیر دختر !!!! در ضمن ان شالله که برای مامان بلا دوره .

:دی اونوخ من بشینم توی خونه تا خونه داری یاد بگیرم , دردسرش بیشتره دیگه همه کارا رو میریزن رو سرم ((=

مرسی :) الان حالش خوب شده :)

ژ یگولو جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

سلامممممممممم مرجی جون بلا...

خوبی؟؟

گیگیلی فوضوله کجاست حالش خوبه؟؟

اره خدایی بعضی وقتا این ادامس جویدن دیگران شدیدا میره رو اعصاب ادم..خب این کارا نشونه فرهنگ ادماست...

این پر عقابم اره..خیلی افتظاح تمومش کردن..واقعا مسخره بود...به راحتی اولین نفری که میشد کشتش همون نورث بود که اخرم توو این فیلم نکشتنش...خلاصه که طبق معمول فیلمای ایرونی اخرش مسخره بود...

امشب بریم دوچرخه سواری؟؟

مواظب خودتو اون گیگیلی باش..فهلا...

سلام ژیژیک :-پی

مرسی

:دییییییییی اونم حالش خوبه از من بهتره :دی

چیششششششش راست میگی :دی

نمیدونم چرا تازگیا فیلمای ایرونی آخرش مسخره شده ! حالا دیدن یه فیلمی آخرش مبهم بوده بیننده رو گذاشته تو خماری خیلی موفق بوده , اونوخ همه فیلماشونو این شکلی میسازن ! ایششششششش

بریم

باقلوا باقلوا یادت نره :دی

قربونت برم
بای بای فهلا

مریم جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

من هوس آدامسسسسسس کردم با طعم توت فرررررررنگییییییی.. حالا آدامس هم نبود، بستنی با طعم توت فرنگی رو قبول میکنم .. باز اونم نبود، خود توت فرنگی رو قبول میکنم باز اونم اگه نبود، یه لنگه دمپایی توی ملاج تو میزنم که یه کوفتی با مزه ی توت فرنگی داشته باشی بغل دستت تا هر وقت من اومدم کامنت برات بذارم، بیکار نشم ... نه خدایی این دو تا کامنتی که برات گذاشتم عند خشانت بودا دلم یهو سوزید .. خوبی ماری جوانا؟

نیشمولی تو هر موقع اومدی سراغم یا لنگه دمپایی دستت بوده یا چاقو و میخواستی منو بدجوری سقط کنی ! میام میکشمتا :دی

به خدا اگه 50 تا جعبه 36 تایی شکولاته مرسی برام نفرستی من خودمو از بالای بلندترین برج ایران پرت میکنم پایین تا دلت بیشتر سوزیده بشه :(

فداتت :-*
تو چطوری نیشمولی ؟ اشلونِک ؟ :دی

داوود تیام جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.davoodtiam.blogfa.com

سلام خوبی ممنون که بهم سر زدی خوشحال شدم
د رمورد سوالت باید بگم که که از درد عاشقی

سلام عزیزم .. خواهش میشود :)

((=

سروناز جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام ابجی خوفی

اینا رو
خوب شاید همشون ویار داشتن!!!!
منم از ادامس خوردن خوشم میاد ولی خب نه در عموم
بعدشم از اون بادکنکیا دوس دارم همش بزرگ میشه بعدشم همه همه صورتم آدامسی میشه

سلام سروی هوشولو :-****

اینم ممکنه :دی

((= آره منم از اونا خوشم میاد :-پی

دریا جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.hagheghatgoo.persianblog.ir

با یه سلام بهاری به تو [گل]م

یه عیدی میخوام [نیشخند][شوخی]
منتظرم [گل]

به به ببین کی اومده :)))))))))))))))

سلام دریا خانومیه گلم جونم ! خوبی ؟

فدات شم دریایی ! عیدی رو که حتما هم واسه تو هم واسه بقیه دوستان میفرستم :)

دل به دل راه داره ها ! دیروز تو فکرت بودم :)

میام عزیزم :-ایکس ایکس

مرد باران جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://rainct.blogsky.com

سلام ممنون لینکم کردی، منم لینکت کردم...
شاد باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

سلام

مرسی

دریا جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ

ممنونم عزیزم
بی صبرانه منتظر میمونم ....
خانومی خیلی گلییی

خواهش میشود :)

قربونت برم :-****

طوطی بانو جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

سلام عزیزم ... خوب کاری کردی مامانو بردی دکتر ... فشار بالا رو باید جدی گرفت ... آدامس هم خوب گمونم ملت از استرس دکتر رفتن به آدامس رو اوردند ... دکتره هم از استرس ...
جیجوی نازنین ... میتو مال خودمه ... خیلی هم خوشگل نیستا ... فقط من خیلی بهش عادت نمودم ...
منم قربون تو ...

سلام طوطی جونم

:)

دکتر از استرسه اینکه حق ویزیتشو ندن لابد ((=

میتو رو بدش به من :)
قربونه خودتو میتوت برم (بوسسسسسسسس)

فداتت

دردونه جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://ghesseyehoboot.persianblog.ir

سلام جیگری! چطور مطوری؟ میگم اینجایی که رفتی مطمئنی طب بود؟
آخ جون این کنار چقد از این شکلکا داره دوست دارم

سلام دردونکی :-*

ها :دی

کیف میکنی منم اسمایلی دارم ؟ :)

[ بدون نام ] جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

والا به نظر منی که اصلا آدامس دوست ندارم آدامس رو باید بعد غذا جوید....

دقیقا همینطوره ... مخصوصا سقزه شیراز :دی

کاش خودتو معرفی کرده بودی عزیز

گیلاس شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

مرجااااان
امشب رفته بودم عروسییی
بعد طبق معمول آدامس تو دهنم بود!
یه تیریپ داشتم لی لی لی لیییی میگفتم! بعد آدامسه شوووووت شد تو صورت اونی که روبروم بود!!!
خیلی فرهنگ بالایی از خودم به نمایش
گگذاشتم!!!
انقدر یاد تو افتاااااااااادم!!!
بمیری با این پستت!!! گیگیلی رو میذارم زیر تریلی اگه دوباره از این چیزا بنویسی!!!

جونم

موبالکه :دی

ایششششششششششششششش راست میگی ؟ بی فرهنگ ((=

خیلی دلت بخواد دارم فرهنگ سازی میکنم (غشمولک)

مگه از رو نعشه خوده گیگیلی رد بشی که بتونی بندازیش زیره تریلی ((=

پدر شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

از اون آهنگهای جاودان زندگی منه...

فکر کنم منو تو ، توی انتخاب آهنگ خیلی هم سلیقه باشیم دکی :)

دوست پاییزی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام
میگم دیگه نیومدی عکسا رو ببینیاااااا
پس فردا که پستم رو عوض کردم نیای پشیمون شیییییییییییییییی

سلام عزیزم :-*

اتفاقا اول اومدم دیدم الانم برات کامنت گذاشتم :)

دوست پاییزی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ

اهان اون جمله هه رو خیلی دنبالش گشتم ولی فعلا موفق نشدم..یه جمله انگلیسی بود که همه کلمات رو هم برهم نوشته بود ولی منظورش این بود که آدمها بیشتر به حرف اول و آخر کلمه نگاه میکنن و میتونن حدس بزنن که کلمه چی بود..یعنی وقتی یه متنی رو میخونن کامل کلمه ها رو نمیخونن وبی متوجه میشن منظور چیه..البته درصدی از ادمها این استعداد رو دارن...بعد در اخرش میگفت اگر شما تونستید این متن رو بخونید یعنی اینکه شما هم یکی از همین با استعدادها هستید.... که با اجازت من تونستم خیلی سریع و کامل بخونم

ولی میبینی یادم رفت تو بازی استعدادهام بگم

چه جالب !

بازم که جملهه رو یادت نیست واسه منوگیگیلی بنویسی که :(

به مغزت خیلی فشار بیار تا یادت بیاد :دی

گل داوودی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

بدتر اینه که هی بادکنکیش هم بکنن

((=

سروش شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چند وقتی هست دکتر نرفتم
راستی ازچه آدامسی خوشت میاد
من هر مارکی باشه فرقی نداره فقط باید بابل گام باشه
اونم از اون باحالاش که حسابی باد کنه
فکر نکنم آدامس حویدن زیاد هم کار بدی باشه ها
راستی آپکی کردم

سلام عزیزم

مرسی قربونت :)

ایشاا... هیچوقت لازم نباشه بری دکتر :)

آدامسه خرسی :دی

منظورهمن توی جمع بود که ناجوره :-پی

میام حتما

یه بدهکار شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام و صد سلام.با پوزش از تاخیر من گوش شیطون کر آپ کردم.حتما قدم رنجه بفرمایید.

سلام عزیز

حتما میام :)

سوگند شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.crazy4u.persianblog.ir

سلام عزیزم.
خوبی؟
بابا اینقدر سرتو به اینور اونور نکوب
ایشاا... تو هم میری هاوایی
راستیییییییییییییییی
پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم.
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
یادت نره موقع سال تحویل برای منم دعا کنی.
امیدوارم مامی جونت حالش زودی خوب بشه
لحظات خوبی رو برات آرزو می کنم
خوش باشی گلم
راستی آپم

سلام قربونت برم
مرسی فداتت

ایشاا... :دی

مرسیییییییییییییییییییییی منم تبریک میگم گلم

همچنین

حتتتتتتتما واسه دوستای بامعرفتو با ادبم دعا میکنم :) همچنین واسه تو:-*

مرسی

قربونت

میام حتما

یکی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://meandoneself.blogsky.com/

سلام خوبی مرجان جون
با حال می نویسی خوشگل هم هستن
آدامس خوردنو دوس دارم ولی نه زیادشو و اینجوری
ای شکلا چقدر خوشگله

سلام عزیزم

مرسیییییییییییی

آره منم

خوشکلی از خودته ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد