عیدتون مبارک ! قربان شما

 

                                                                         

از دیروز تعطیل شدیم و دیگه نمیرم شرکت تا بعد از تعطیلات نوروزی آخه از مدیرمون بگیر تا  سرایدار و کش تنبون و حتی ! حتی ! معاون ، همه و همه میریم مسافرت .. خونواده ما که اول پاپی بهمون قول داد میبرتمون دریای جنوب ! ولی حالا زده زیرش میگه میبرمتون دریای شمال ! چیشششش ... ولی خب بازم خوبه ... خلاصه من ممکنه تا بعد از تعطیلات در خدمتتون نباشم .. چیه ؟ چرا نیشتون باز شد ؟ اینکه مدتی نیستم خوشحال شدین نه ؟ اَی نامر............. به هر حال خوش باشین .. تا فردا سعی میکنم به اونایی که سر نزدم سر بزنم مخصوصا دوستانی که آپ کردن و فرصت نکردم مطالبشونو بخونم .. واسه عیدیتون هم دو تا آهنگ ملوس انتخاب کردم که بهتون تقدیم کنم امیدوارم خوشتون بیاد ! .............. عیدتون مبارک ! ایشاا... که تعطیلات بهتون خوش بگذره ... بابای 

                                                                         

 

Best Song از بردیا

بهانه از لیلا فروهر

 

                                                                         

 همین الان متوجه شدم که خانوم دکتر مهربون یعنی گل داوودی عزیز منو به یه بازی خیلی زیبا دعوت کرده ! توی این بازی باید ۵ تا از آرزوهامو در آستانه سال نو بنویسم :

۱- تا وقتی زنده هستم خدا رو از یاد نبرم

۲- تا وقتی زنده هستم ، سایه پدرم و مادرم بالا سرم باشه و همه اعضای خونواده ام زنده و سالم و شاد باشن

۳- اگه روزی ثروتمندترین آدم دنیا شدم ، یادم باشه که این ثروت پیش من امانته و باید به صاحباش برسونم !!!

۴- تا وقتی زنده ام دل هیچ آدمی رو نشکونم

۵- همه اونایی که دوستم دارن ، همیشه سالم و شاد و موفق باشن

تازه وارد ، مادر بچه ها ، ایرمان ، یه بدهکار ، ندا ، مونا ، سروناز ، مانی و امیر به این بازی دعوت شدن ! هر موقع بازی رو انجام دادین خبرم کنین !

البته پسر خوانده هم توی یکی از کامنتاش منو به یه بازی دعوت کرده که اون بازی ایشاا... میمونه واسه بعد از اینکه از سفر برگشتم

نظرات 70 + ارسال نظر
دوست پاییزی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
ممنونم از اینکه پیشم اومدی..ممنونم از تبریکت برا تولد مامانم..
خیلی خوشحال شدم..همه دوستانم خیلی خوشحالم کردن..حسابی شرمنده شدم..
خیلی لطف کردی...
عزیزم منم پیشا پیش عید رو بهت تبریک میگم..امیدوارم که سال خوبی رو در پیش داشته باشی..و بهت حسابی خوش بگذره.. بوسسسسسسسس

سلام عزیزم

خواهشش.....

قربونت برم

مرسی
عیدت مبارک :-*

همچنین ... بوس

ارسلان دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.arsalanb.wordpress.com

سلام سال نوی شما هم پیشاپیش مبارک باشه

سلام :)

مرسیییییییی
همچنین

گیلاس دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

ای نامرررررررد

آخه تو نباشی من حاجی و صمد رو چی کارشون کنم؟؟؟؟
مرجااانی شمال قرار بذار ببینمت( خالی میبندم! می خوام سر کارت بذارم!!)
خب دیگه! حلالت که نمی کنم! ولی سال خوبی داشته باشی
عیدت هم پیشاپیش مبارک!!
خرید رفتی بالاخره؟؟؟؟
خوش باشی عزیزم
بوووووووووووووووووووووووووس
باز هم امیدوارم سال خوبی داشته باشی
قربوووووونت

میام میکشمتا

حاجی رو نیدونه ولی صمد رو ... حالش خوبه ؟ :-ایکس :-خجالت :دی

برو بابا دلت خوشه میخوام برم سفر یه مدتیو از دستتون نفس راحت بکشم :دی اونوخ دستی دستی باهات قرار بذارم ؟ :دی (غشمولک)

فدات بشم عید تو هم مبارک :-*

آره :-پی

مرسی همچنین

:)

بارباپاپا دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

سفر خوش بگذره و امیدوارم سال خوب و شادی رو در کنار خانواده داشته باشی

مرسی بارباییه عزیزم :)همچنین

منم کلی آرزوهای خوب خوب برات دارم دوست گلم

مسعود دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.jameie.com

ای به موقع مچ گیری کردم

آنلاین بودم دیدم داری تو سایت من میچرخی و بعد نوشتی که منو به بازی دعوت کردی پس کو

میدونم احتمالا میخوای الان پست رو ادیت کنی ولی من میگم نکن!
من تو این بازی نمیتونم شرکت کنم!
چون به جرات میتونم بگم هیچ آرزویی ندارم!!!

من تو یکیو که حتما میکشم حالا میبینی :-پی

آخه تو که جریان منو حواس پرتیمو نمیدونی که :دی توی بازی های قبلی هم خیلی ها رو بعد از آپ کردن دعوت کردم ((=

مگه میشه ؟ میشه ؟ واقعا میشه ؟ پس چرا من کلی آرزو دارم ؟

مسعود دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.jameie.com

خوب حدس من درست بود و در ویرایش بعدی این پست دعوت شدم!
اینم عکسش!:
http://tinypic.ir/files/nxajwh41fptqxdp9dh53.gif

میام نصفت میکنما !

جرات داری وایسا

سروش دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://lack.blogsky.com

خواهش.
رمان ها خیالیند
ولی این کتاب نشانی از فریب هاییست که پدر بزرگهای من و تو خوردند.
امیدوارم که بخونیش مرجان خانوم

آره ! آخه منم با خیال زنده ام ((=

یعنی سر بابا بزرگه منم گول مالیده شده ؟ :دی

سروش دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://lack.blogsky.com

امیدوارم بهت خوش بگذره
البته به نظر من مسافرت با خانواده حال نمیده باید با دوستان به سفر رفت.
بهترین آرزو ها برای تو

مرسی عزیزم

بعضی مسافرتها با دوستان خوبه بعضی هاش با خونواده .. البته بعضی هاش هم تنهایی :-پی

مرسی همچنین :)

tazevared دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

کیف می‌کنم که این پستت پر رنگ و نور و حس و حال شادیه !
زنجه‌موره نمی‌کنی ! حسنیه ها !
سوسک بلورین هم مال خودم ! اصلا می‌زنمش تو اتاق خواب خودم عوض چراغ خواب توش لامپ روشن می‌کنم !‌خوب شد ؟
از اینکه به بازی دعوتم کردی خوشحالم !
ایشالا روش فکر می‌کنم به یه نتیجه "یه‌جوردیگشی" که رسیدم خبرت می‌کنم بیای صفا کنی !
خوش بگذره ! مواظب خودتون باشین . سوغاتی یادت نره !

چون دم عیده دیگه :)

:-پی اینو یکی دیگه از دوستان هم بهم گفته :) مرسی

آره خوب شد :دی

مرسی که دعوتم رو قبول کردی :)

قربونت برم

مواظب خودتو خانومیتو و نی نی هات باش خب ؟ :-پی

مسعود دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.jameie.com

خوب از اونجا که کامنتات نشون میدن الان عصبانی هستی
گفتم بزار یه تریپ تحلیل آرزویی بریم اینجا!!

تحلیل برخی از آرزوهای مرجان:
آرزوی ۲:
تا وقتی زنده هستم ، سایه پدرم و مادرم بالا سرم باشه و همه اعضای خونواده ام زنده و سالم و شاد باشن
تحلیل: خدایا منو زودتر بکش!! تا هم بخش اولش انجام بشه هم خانوادم سالم بمونن ! چون ممکنه یه موقع تو بیمارستان شیر سرم فشار خون مامی رو هم با شیر شلنگ حیات اشتباه بگیرم

آرزوی شماره۳:
اگه روزی ثروتمندترین آدم دنیا شدم ، یادم باشه که این ثروت پیش من امانته و باید به صاحباش برسونم !!!

تحلیل: با توجه به این قضیه فیثاغورث! که هیچ قصری ساخته نمیشه مگه اینکه خونه مردم رو خراب کرده باشه
و استنباط به این اصل که اگه این قصر دست مرجان بیوفته همشو میده چیپس و پفک و بادوم هندی میخره
به هیچ نتیجه ای نمیرسیم!

آرزوی شماره ۵:
۵- همه اونایی که دوستم دارن ، همیشه سالم و شاد و موفق باشن

تحلیل: پیدا کنید پرتقال فروش را!!!

پیش بینی جواب این کامنت درصورت انتشار:

خیلی لوسی!!!

دقیقا (عصبانی) خون جلو چشمامو گرفته ها ! ولی حیف که زبون میریزی دلم نمیاد بکشمت ! اگه این زبونه رو نداشتی لولو خورده بودت :->

اون تحلیل آرزوی شماره ۵ بود که خندوند منو و از کشتنت منصرفم کرد:دی

مامااااااااااااااااااااااااااااان

میزنمت

میکشمت

چشماتو درمیارم

وایساااااااااااااااااااا

دل زده دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://delzadeh.wordpress.com

بابا آرزو زورکی نیستا ولی یه ذره هم برای سال بعد نیگه دار. سال خوبی داشته باشید!

کی میگه زورکیه ؟ آرزو خودش همینجوری فرررررت میاد توی دله آدم

مرسی همچنین

اقلیما یادمانی ا زحوا سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام...یعنی دو هفته ازت بی خبر باشم...نهههههه!نمیشه!نمی تونم!دلم برات تنگ میشه مرجان
امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی و امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی هم در پیش داشته باشی!
بوووووووووووس

سلام اقلیمایی :))))

دل منم برا همتون تنگ میشه :(

جونم

منم همین آرزوها رو به اضافه سلامتی و دل خوش واسه خودتو خونواده ات ، دارم :)

بوووووووووووووووووووس
بوس بوس

نیلوفر سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

سلام مرجان جونی
تعطیلی و راحتی و سرخوشی دیگه !
ای ول تا می تونی خوش بگذرون !
می خواین برید دریای شمال ! خوش بگذره ولی من که شمال زده شدم !
ایشالا سال خوبی داشته باشی خانومی و به همه ی آرزوهات برسی .
می بوسمت عزیزم
بای

سلام دکی نیلو خانومم :-*

فداتت

همچنین

قربونت برم عزیزم

عیدت مبارک :)

پت سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ

موزیکرو گوش ندادی!؟ حیففففففففففففففففففف
عیدت مبارک باشه ... امیدوارم نوروز خوبی داشته باشی...

میخواستم ولی برام دانلود نشد :(

مرسی .. عید تو هم مبارک :-*

همچنین

آباجی خانوم سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ

سلاااااااااااااام مرجان گل.خوبی عزیزم؟ ایشالا که سال نو هم به تو هم مبارک باشه و یه سال خیلی خیلی خوب و شاد داشته باشی.ضمنا سال ۸۷ سال موشه و افرادی که متولد سال ۵۱ و ۶۳ و خلاصه روی این خط سیر هستن کلی خوش بحالشون میشه.

سلام آباجی جونی :)

مرسی .. تو خوبی ؟

چه خوب که سال موش موشیه ... تجربه بزرگا میگه که سال موش خیلی خوبه ... یه موش گنده هم توی خونه امون پیدا شده باید به پاپی بگیم تله بذاره براش :-پی

کاش من تولد ۸۱ بودم :دی

پسر خوانده سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

سلام!!!
فکر میکنم وقتی اینو بخونی احتما لآ سال جدید شروع شده. پس سال نو مبارک!!!
بهترین آرزوها رو برای تو و خانوادت دارم.

قربانت.

سلام عزیزم

مرسی .. عید تو هم مبارک :) سال خوبی داشته باشی

همچنین

فداتت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

سلاممممممممم
پیشاپیش عید رو تبریککککک میگگگم
یه خاله دارم ام اس داره واسش سر سفره دعا کنننننن
شاید ادرسمو عوض کنم میگم بهتونننن

سلام عزیزمممممم

عید تو هم مبارک

من سر سفره واسه همه وبلاگیهای با معرفت دعای سلامتی و دل خوش کردم .. :)
البته بازم براش دعا میکنم ایشاا... که خوب میشه

باشه منتظرتم :)

کوزت سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ

اسمم یادم رفت

:-پی

لیلا سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام شوکول خوشمل من مرچان چونممممم عیدتون پیشاپیش مبارککمنم دارم میرم ایران گردی

سلام خرموشیم :-******* قربونت برم ایشاا.....

عید تو هم موبالک :-*

کی مثل تو ! خوش به حالت :)

سروش سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
آپم با یه شعر توپ
سال نو مبارک
با بهترین آرزوها برای تو

سلام عزیزم
عیدت مبارک

مرسی همچنین
به همتون سر میزنم :)

مریم سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

به به ملت میرن سفر بعد منو میخوان بکشن سال نو رو بهت تبریک میگم با یه عالمه آرزوهای قشنگ و توپول موپول برات و امیدوارم سال خیلی قشنگی داشته باشی و همیشه دلت شاد باشه در کنار خانواده دیگه چقدر حرفای خوشگل زدم خوش بگذره مری جان .. راستی یادم رفت بگم: امیدوارم توی سال جدید دوستای باحالی مثل من رو از دست ندی اعتماد به نفس رو داشتی جون داداش؟ دیگه خداییش خدافظ ( اگه این برای بار دومه که داره سند میشه، فحش ندیا آخه ارور داد لاکردار واسا ببینم چند بار سند میشه )

نیشمول زیادی لوس نشو حالا ما یه چیزی گفتیم :-پی

عیدت مبارک :-*****

ایشاا... سالم و شاد باشی و دلت همیشه خوش باشه و در کنار خونواده ات خوش بگذرونی :)

تو بالاخره باید بیای اینجا یه جوری هندونه از زیر بغلمون برداری بذاری زیر بغل خودت دیگه :دی چه کنیم :->

باشه بابا

یوسف سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام آبجی جونه..حسابی تعطیلاتو حالشو ببر!!..دلمون واست یه ذرررره می شه..این هوا!! :دی
رفتی دریا مارو هم دعا .. آخ ببخشید به جای ما هم کیف کن..می گم شیطونی نکنی..یه وخ غرق نشی..خوووش به حالت منم دریا می خوام..
بهرحال سال نوت موبالک و موش بخورت..

سلام داداشه شیطونم :)
دل منم واسه تو و موشیو بقیه خیلی این هوااااااااا تنگ میشه :(

دریا میخوای ؟ میخرم برات :دی

:-پی عیدت موبالک بوشه

ندا سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ


خوش بگذره خانومی
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی
میبوسمت .
ــــــــــ
تاااااا سال جدید

مرسیییییییییییییی

همچنین

فداتت :-*****

قربونت برم ندایم

MAX PAYNE سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

سلام
خوبی؟
بخدا من اصن وقت نکردم بیاممااااااا
نگی جنبه نداشت

آخر ساله و گرفتاری
مغازه خیلی شلوغه
حالا هم با یه دست تایپ می کنم و با یه دست قرمه سبزی می خورم

ببخشید نتونستم تو بازی شرکت کنم
آپ خودم رو هم زوری انجام د ادم
خیلی گرفتار بودم

اومدم همینو بگم
موفق باشی
راستی آپم:)

سلام احسانکی :)
مرسی .. شما خوبی ؟

میدونم .. متاهلیو هزار جور درد :دی

قورمه سبزی میخوری یا میپزی حالا ؟ :دی راستشو بگوها ((=

خواهش ...

مرسی که اومدی

عیدت مبارک

میام حتما خدمت میرسم

سپیده سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

می‌بینم که تعطیلات نوروزی رو پیشاپیش اعلام نموده‌ای!
چه معنی داره من فردا هم صبح و بعدازظهر باید برم سر کار؟
مسافرت خوش بگذره! شمال یا جنوب نمی‌فرقه! همه جای ایران سرای من است!
سال خوبی رو برات آرزو می‌کنم...

ها :دی

((= درکت میکنم چه حالی داری :دی .. البته من الان سفرمو کردمو برگشتیم خونه :دی ... تو خوبی ؟ (سووووووووت) :دی

همینطور سرای منو گیگیلی :-پی

مرسی ... منم هرچی آرزوی خوبه واسه تو و خونواده ات دارم :)

بوس بوس

عبداله سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام.

علیک

چاکریم :-پی

عیدت مبارک ... عیدی بده :->

مهیار سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی مرجان جان ؟
آپ زیبایی بود
من هم سال نو رو پیشا پیش بهت تبریک میگم
راستی اشتباه فکر کردی
مرد ها از طبقه اول جمع میکنن تا طبقه ۵
به من سر بزن
بای بای...

سلام عزیزم
مرسی

عیدت مبارک :)

اینم میشه گفت ((=

خدمت میرسم :)

شهرزاد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

سلامم مرجان جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟
پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم عزیزم..
امیدوارم که سال خوبی داشته باشی توام با موفقیت و سلامتی و شادی...
مواظب خودت باش..
من !پممم تونستی پیش منم بیا خوشحال میشم..
فدای تو..
فعلا....

سلام عزیزمممممممممم :-******
قربونت برم

عیدت مبارک

همچنین

من از سفر برگشتم دیگه کم کم میام سراغتون :-پی

فداتت

مجید سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ http://saddard2.persianblog.ir

آدمی که می خواد بره مسافرت که خرید عید نداره !!!!!!ممنون از ایمیلت !!!!!! فرارسیدن سال نو و عید نوروز رو به شما و خانواده محترم تبریک می گم . ان شالله سال شاد و موفق توام با سلامتی در کنار خانواده محترم در پیش داشته باشین

کی میگه ؟ من که وقتی میخوام برم سفر خرید بیشتر دارم ((=
خواهش میشود .. امیدوارم از کارت پستال خوشت اومده باشه دکی :)

همچنین

عیدت مبارک

محمد کشوری چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ http://keshvary.wordpress.com

سلام مرجان خانوم به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم خوشحال میشم شرکت کنی . با گیگیلی بیاید کارت برا دو نفر دادم ...

سلام ممدی جونم
مرسی از دعوت ... میام حالا سر و گوشی آب میدم :دی

نمیشه ۳ تا کارت بدی ؟ گیگیلی دوستشو هم میخواد بیاره :-> همون که بلده ترقه درست کنه :دی

پلنگ صورتی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://pinkpan.wordpress.com

1. مورد 3 به ترتیب زیر اصلاح شود: اگر روزی ثروتمند ترین آدم روی زمین شدی یادت باشه که این ثروت پیش تو امانته و باید به یک پلنگ دل شکسته و مغموم برش گردونی.
2. خوش بگذره!

حالا چرا پلنگ دل شکسته ؟ مامان پلنگی دلشو شیکسته ؟ :دی

مرسی .. همچنین

ش.خ چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

سال نو مبارک .. دوست جون

مرسی عزیزم .. عیدت مبارک :)

ناز چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://khormaloo-ye-gass.blogfa.com

ما هم عید داریم میریم دریای جنوب!!
که دیگه قطعی شده...جمعه داریم راه میفتیم. یه لشکر هم پشتمون قطار شدن!!
خدا رو شکر یکی از دوستای خودمم هست،وگرنه دیگه رسما افسردگی میگرفتم!!!
شما هم برید دریای شمال صفا کنید!!!
بای بای
(تو این اسمایلی ها بوس وجود نداره؟!)

چه خوب :)

یعنی توی ماشین شما عروس دوماد نشستن ؟ :دی حتما مامی پاپیت دوباره جشن گرفتن :-پی
خوش به حالت .. توی سفر دوستت هم باهاته

اگه میخوای بوس بفرستی اینو بزن :

:-*

مهدی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://pouch.blogsky.com

سلام
آژ کردم
نمیایی

سلام عزیز

آژ ؟ آژ کردی ؟ :دی یعنی چی ؟ ((=

میام خدمت میرسم :)

مانی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.alienalone.blogsky.com

سلام دوست عزیز .برای تو سالی خوب با برآورده شدن آرزوها و پرباری زندگی و معصومیت بیشتر رو آرزو میکنم. سر بلند و پیروز باشی. مانی

سلام مانی خان :) مرسییییییییییییییی

عیدت مبارک همیشه شاد باشی
ایشاا... دومادت کنن ((=

دوست پاییزی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم کردی که به جشن تولد مامانیم اومدی..خیلی ممنونم از لطفت..
برات آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم..
امیدوارم که سال خوبی رو پیش رو داشته باشی..

از طرف دوست پاییزی و ترنم بهار

سلام عزیز دلم

خواهش میشود کاری نکردم :)

منم همینطور ....
همچنین

فداتت

حیتا چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

عیدت مبارک عزیزم!
عمه حیتا آرزومند خوشبختی و موفقیت تو در سال جدیده.
سال تحویل واسه همه دعا کن گل گلابم!

عید تو هم مبارک عمه جونم
ایشاا... قربونت برم عمه خانومی :-*

واسه همه دوست خوب خوبام دعا کردم عمه جونی :-پی البته من همیشه دعا میکنم :)

تازه وارد چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام . الان شب سال تحویله . خواستم بگم سوژه‌ای که داده بودی برام انگیزه جالبی برای پست آخر سال جور کرد . یه چیزی در موردش نوشتم که خودم دوستش دارم . ممنون . امیدوارم تعطیلات خوش بگذره .

سلام آقایی :)
آره منم واسه همین دلم نیومد ازش بگذرم .. مناسب آخرین پست در سال قبل بود :) مرسی عزیز

ممنون
همچنین

رضا مشتاق چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

خب تو که میخواستی بری دریا میومدی خداحافظی و حلالیت طلبی( حالا اگه خدا خواست و غرق شدی، باید یقه ی کیو بگیریم)

* * *

به هر حال امیدوارم همیشه در کنار خانواده شاد و خرم باشی و یه سال خوب در انتظارت باشه



...تا بعد

ببین خودت شروع کردیا ! اونوخ سرت داد کشیدمو کشتمت اعتراض نکنی :دی

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی .. همچنین

رضا میام میزنمتا

جالبه ! آخرین کامنت مربوط به سال ۸۶ مال توئه ! اولین کامنت مربوط به سال ۸۷ ماله روزبه اس :)

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر، روزگار چون شکر آید.
~~~

آغاز سال نو باستانی ۱۳۸۷ رو بهت تبریک میگم
برات آرزوی موفقیت و کامیابی در این سال آرزومندم
به امید آزادی.. . . .

یا حق :)

۲۲ بهمنه ؟ :دی

مرسیییییییییییییییییییییییییی منم تبریک میگم :-*

قربونت برم داداش کوشولو
عیدت مبارک :)

حق نگهدارت

اولین کامنت در سال ۱۳۸۷ مال توئه :-پی

مرد باران پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

دوست عزیز سلام:
فرا رسیدن سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک و شاد باش میگم، امیدوارم در کنار همدیگه سالی خوب و پر بار، همراه با سلامتی و سعادت و موفقیت و شادکامی داشته باشید...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

سلام عزیز

مرسی .. منم بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

فداتت

نگین پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلامممممم مرجانم
عیدت مبارک گلم
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
یک سال داشته باشی همش با موفقیت
علوس شی بیایم علوسی
بزن و برقصو اینا
مرجان دلم برات تنگ شده
دختره شیطون
میدونی چند وقته باهات حرف نزدم ؟
ببخشید نبودم
همش یا بیمارستان
یا کمک مامان اصلا نشد بیام نت
مسافرت خوش بگذره
اگه اومدی طرفای جنوب شرقی بیا پیشه من
من فکر نکنم تو عید برم مسافرت
دوست داشتی بیا پیشم گلم


پ.ن : من وب رو آپ کردم واسه توام یه چی نوشتم بخونش عزیزم

هوارتا بوسسسس

سلام نگینکم
عید تو هم مبارک :-****
همچنین

دل منو گیگیلی هم برات تنگ شده :( خیلی وقته نبودی تو فکر کردیم مردی :دی

بیمارستان چرا ؟ زاییدی ؟ :دی ((=

باشه حتما میام میخونم :-پی

هورا و یکی بوس

حامد پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ http://hasrat1omr.blogsky.com

مرسی گلم. حالا مگه چیه ؟

:دی .. مگه باید چیزی باشه ((=

ایرمان پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ

مرسی عزیزم واسه دعوتتایشا... که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی...بابا قدر همین مسافرتی هم که می ری بدون من بیچاره که هیچیشیعیان امسال عید ندارند منم!!!بازم عیدت مبارک خانومی

خواهش میشود دکی جون :)
نمیری مسافرت ؟ عیب نداره تابستون برو بیشتر خوش میگذره :-پی

حالا چرا گیر دادی به شیعیان ؟ :دی منم از شیعیانم ولی دیدی رفتم سفر ((=

عید تو هم مبارک دکی با معرفت :)

مونیکا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ

من برای این پست نظر دادم؟ندادم؟
عیدت مبارک خوشگله
امیدوارم حسابی خوش بگذره
گیگیلیو ببوس
هوار تا بوسم باسه خودت

نه که ندادی ! مونی میام میزنمتا :-پی

عید تو هم مبارک قربونت برم مونیه ملوس و مامانی :دی

مرسی همچنین

هوار و یکی هم واسه تو :)

:-*****

نازنین پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://ansaniiat.blogfa.com

سلام مرجان جون .
عیدت مبارک .
از آهنگ ها ممنون .خیلی لطف کردی خانمی.
http://i27.tinypic.com/21n1gdk.jpg
الهی سال بسیار خوبی در کنار خانواده ات داشته باشی /سالی سرشار از سلامتی و ارامش و خوشبختی براتون باشد و موفق باشی و خدا به زندگی شما برکت بدهد .
شاد و سلامت باشی عزیزم

سلام نازنینم
عید تو هم مبارک

خواهش میشود :)
عکست خیلی ملوس بود عزیزم مرسی

مرسی عزیز
همیشه خوش باشی و شاد و سلامت عزیزم

مرسی قربونت برم

شاذه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ

عید شمام مبارک تازه!
شوشوی مام میگه بیا بریم دریای جنوب. ولی هرچی فک می کنم غیرت نمی کنم جوجه ها رو بار ماشین کنم تا جنوب برم

سلام شاذه مامانی :)
ولی برین سفر ! حتما خوش میگذره توی عید :)

عیدت مبارک
شاد باشی :-***

شاذه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

سلااااااااااااااام
من به طرز بسیار باهوشانه ای!! تازه الان دیدم وبلاگم درست شده
خییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنونم
هواااااااااااااااااار تا
خدا کنه حسابی سبک شده باشه و دوستان دیگه مشکلی نداشته باشن.

مرسی یه عالمه

سلام عزیزمممممممممممممممممم
خواهش میشود ... باید از اون دوست خوبم تشکر کنی که روی منو زمین ننداخته :) خوشحالم که خوشحالت کرده عزیزم
دستش درد نکنه

ایشاا...

فداتتتتتتتتتت :-*********

ملودی عشق جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://just-melody.blogsky.com/

سال خوبی را همراه با موفقیت و شادی روز افزون برات آرزو می کنم

امیدوارم به همه ی آرزو ها و هدف هات برسی



با بهترین آرزو ها

ملودی

مرسی قربونت برم
منم هرچی چیزای خوب خوبه برات آرزو میکنم مثل شادی سلامتی دل خوش ....

مرسییییییییییییییی همچنین


قربونت برم

امیر جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

اول سال نو رو غیر پیشاپیش تبریک میگم !

باز دوباره اول سلام !

و اول از همه اینکه خیلی ممنونم که منو به بازی گرفتی....؟! نه نه ببخشید یعنی ممنونم که منو به بازی دعوت کردی !
راستش من بازیم زیاد خوب نیست ! ولی چه کنیم دیگه مثل اینکه مجبوریم یه خورده بازی کنیم !

من آرزو یا آرزوهای زیادی ندارم و برام کافیه که فقط یه آرزوم که برام خیلی ارزش داره برآوره بشه.... و اصولا ترجیح میدم آرزومو به کسی نگم چون همه بعد از شنیدنش حس بابابزرگی یا مامان بزرگیشون گل میکنه و منم که شدیدا از این حس بیزار !
در هر صورت یه چندتا آرزوی کلی میکنم ...
۱- واسه همه ی آدمای خوب و مهربون دنیا و مخصوصا دوستای خوبم ( چه توی نت و چه بیرون از نت) بهترین ها رو آرزومندم ...

۲- امیدوارم هیشکی سر دو راهی یا چند راهی قرار نگیره ! ( مثل قضیه ی همون ترکه که بهش میگن بچه ی خودتو بیشتر دوست داری یا نون بربری؟! ترکه میگه تورو خدا منو سر دو راهی قرار ندین !! )

۳ـ امیدوارم خدا همه ما رو چه توی این دنیا چه اون دنیا سربلند نگه داره ....

۴- امیدوارم همه وضع مالیشون خوب بشه و من هم !

۵- چیجوری میشه بی دردسر اومد عضو این خونه ی ما شد ؟!
....
خداییش آرزوها رو داشتی ؟!! در حد جام جهانی بودناااا !

سلام امیر شیطونه :->

عیدت مبارک داداشی .. ایشاا... رخت دومادی به تنت کنی گلم :-پی

علیک سلام :)

خواهشششششش .... شیطونک

چه آرزوهای ملوسی امیر جونه شیطونک .. همین آرزوها رو منم واسه تو و خونواده ات دارم :)

واسه عضو خونه ما شدن هم باید دعوت نامه برات بفرستن .. که اینم خودم برات میفرستم باشه ؟ ولی سر فرصت خب ؟ زود میفرستم برات فقط ایمیلتو میخوام که بفرستم

فداتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد