مرگه من ؟

 

۱- معذرت میخوام تا حالا رو همش فیلم اومدم ! من پسرم اسمم کامبیزه !!! ۳۴ سالمه 

۲- سه تا پسر دارم ... بزرگ کوچیک متوسط 

۳- عاشق زنم هستم ... بازم گفتم که معذرت میخوام

۴- از ۱۴ سالگی پدرم منو فرستاد تگزاس ... مکانیک خوندم

۵- بیست و پنج سالم بود که به خاطر معاشرت با دوستای ناباب ، به جرم قتل انداختنم زندان .. ۲ سال آب خنک خوردم

۶- توی همون زندون بود که با برادر خانومم آشنا شدم و متعاقبا با خانومم .. آلمانیه

۷- مادر بزرگمو خودم با دستای خودم خفه کردم ... توی استخر ... بیشتر از سریال بی صدا فریاد کن تاثیر گرفتم و خفه کردنواز این سریال یاد گرفتم

۸- با انوشه انصاری در سفر به کره ماه همسفر بودم

۹- املاک رابینسون و یار مال منه

۱۰- آنجلینا جولی دختر عمه عممه

۱۱- موارد بالا همه دروغ سیزده اینترنتی بودند

۱۲-  این پست با نگاهی به این پست و خیلی ناگهانی نوشته شده

۱۳- حالا چی میشد اگه موارد  ۴ و ۸ و ۹ راس راسَکی بود

                                                                         

گوش کنین

من کویرم ای خدا با حسرت یک قطره آب
یه عمره که دریا رو از دور میبینم تو سراب
بهار برام یه اسمه ،  یه اسمه کهنه تو کتاب
حرف من با آسمون چرا میمونه بی جواب

خدایا خدایا کویرم کویرم
بگو ابر بباره میخوام جون بگیرم
اگه بارون بباره اگه بارون بباره آروم آروم و نم نم رو لب خشک و تشنم

گیسوی سبز جنگل تنمو می پوشونه
پرنده رو درختهام میسازه آشیونه
خدایا خدایا کویرم کویرم
بگو ابر بباره میخوام جون بگیرم
اگه بارون بباره اگه بارون بباره آروم آروم و نم نم رولب خشک و تشنم
گیسوی سبز جنگل تنمو میپوشونه
پرنده رو درختها میسازه آشیونه

نظرات 35 + ارسال نظر
پدر(نم‌نم) سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

باحال بود...

با حالی از خودته دکی :دییییییی

پت سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

(((((=

گیلاس سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

یادت رفت بگی منم توی خفه کردن مادر بزرگت همدستت بودم!!
از اولش نامرد بودی!!
حیف آبجیم که زنت شد!!!

مگه تو مردی ؟ :دیییییییییی

سلی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام..
۴اش دروغ نبود چی میشد مرجان؟:دی
مرجان میگم حالا که خوندم :دی
بوس بوس گنده ی گنده
برم این وبلاگ نم نم ببینم چی نوشته
کنجکاوی ام زو بالا:دی

سلام سلی خانومکم :-*
هیچی اگه دروغ نبود لابد منم مرجان نبودم ((=
مرسییییییییییی

قربونت :)

غریبه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام بر آبجی بزرگه ((صدای ما را از پشت رینگ میشنوید !!))
میبینم که هنوز تو خونه تون بزن بزنه (!) بابا دست بردارید از سر کچل این آرش بی نوا !! آخه این بنده خدا چه گناهی کرده که افتاده به دست شما برادر کش هااا ؟!؟!
«« الفرااااااااااااااااااااار..»»

خوبی مرجان جانم ؟ رسیدن به خیر عزیزم .. شرمندم که زودتر از این فرصت نکردم جهت دست بوسی خدمت برسم .. سفر خوش گذشت ، همه چی رو به راهه ؟!

میگم چیزه .. فکر کنم این موضوع در بین تمام آبجی ها کاملا به شکل اپیدمی شده وجود داشته باشه ، نه ؟! منظورم همین فضولی (!) نـــه ، نـه یعنی سرک کشیدن به جا و یه جورایی پوآرو بازیست !!
به نظر میرسه که بهتون خیلی حال میده ، درسته ؟!؟!؟!؟!
تا اینجاش ماله پست قبلیت بود !! و اما اندر احوالات این پست هم میتوان گفت ... ببینم ٬ تا حالا توهم فانتزی زدی ؟! یه فازی میده محشر .. دقیقا مثل همین فازی که الان توش گیر افتادی !!
یا حق

سلام داداش شیطونکه فراری :دی
کجایی بلا پیدا نیست ؟ تو هی برو منو گیگیلیو نگران کاریت نباشه خب ؟ یککککی بزنمت که ... مزنمتا ! :-پی
همین دیگه ! نیومده داری از هم جنس خودت طرفداری میکنی ... گیگیلیییییییی بیا اینو هم بکش ((=

فداتت :-*
مرسییییییییییییییخواهش میشود ... جات خالی بود ! تو کجاها رفتی شیطونک ؟ :->

نه ما کنجکاو و فضول نیستیم ! نظارت میکنیم (غشمولک)

داری پسرونه حرف میزنی ! من که نفهمیدم چی گفتی (((=
حق نگهدارت کوشولو :)

سپیده چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

حالا دیگه به ما دروغ می‌گی مرجان خانومی؟!
دروغ‌گو دشمن خداست!

:|

ها بوخودا :دی گیگیلی هم میگه ((=

پیر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.saghiemastan.blogfa.com

درود بر شما
مستان سلامت می کنند
تو این مملکت دروغ از ۱ داره تا آخر
حالا چرا سیزده رو این وسط خراب میکنند الله اعلم
به هر حال کلبه اینترنتی خوبی دارید
تا درودی دیگر . درنگی و بدرود
( پیر )

سلام عزیز
خوب میکنند ((=

:دی چمدونم والا ننه (نیشمولک)

مرسیییییییییی
خوش اومدی :)

گل پسر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ق.ظ http://dr-golpesar.blogfa.com

عجب! خیلی خنک بود! مخصوصا اون کامبیزه. با اینکه منتظر شنیدن دروغ های سینزده بودم تا خوندمش باورم شد یه لحظه!

باورت شد ؟ پس نگو خنک بود بگو شوک دهنده و تکان دهنده بود :دی

پلنگ صورتی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ق.ظ http://pinkpan.wordpress.com

دیگه لازم نبود بنویسی دروغ 13 بود. بلد نیستی دروغ بگی مرجان جون مشکلت اینه. (سوختی؟)
+ درباره شعری که تو پست قبل ترجمه کردی: بابا ایتالیایی! سلام منو به روبرتو باجو برسون بهش بگو پلنگ از راه دور بوسه می فرسته و دمشو به نشونۀ دوستی حواله می کنه.

راست میگیا ! کاش نگفته بودم دروغه ببینم دوستان چطوری برخورد میکنن :->

همین الان تلفنی باهاش تماس گرفتم بهش گفتم :-پی
:دیییییییییی

دوست پاییزی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
جالب بود...
میدونی دیروز دقیقا سیزده بدر ما که دروغ سیزده داریم با روز اول آپریل که در این روز یه دروغ خیلی بزرگ میگن و دیگران رو سر کار میذارن یکی شده بود
داداشم میگفت تو مدرسه با بچه ها حسابی معلما رو اذیت کرده بودن با دروغاشون

ولی خودمونیم مورد اول تا سومت یهو حالمو گرفت..

سلام دوست جون
مرسیییییییییییی

اوا راست میگیا چرا یادم نبود ؟ من پارسال با دروغه آوریلی همکارامو گذاشتم سر کار ((=

غشششششششششمولک

سروش چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
این دفعه بعدیست و باز هم تنهام
و نمیدونم مامان و خواهر و داداشم کجان

رسیدن به موارد ۴ و ۸ و ۹ محال نیست
خیلی راحت تر از اونیه که فکر میکنی

سلام سروشی
ای بابا ! خب شبها کجا میرن میخوابن خونواده ات ؟ برو پیششون دیگه انقده منو حرص نده من قلبم مریضه ننه

واقعا ؟ :دی

نیلوفر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

بابا من از همون مورد اولیش دو زاریم افتاد که داری دروغ می گی !
ایول آبجی عمرا بتونی سر ما رو کلا بزاری !

خدا میدونه تو چه کلکی هستی دکی جون :دیییی که سرت کلاه نرفت ((=

پسر خوانده چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

راستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نههههههههههههه ((=

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ

آخ که من گمگشتم پیداکردم. قربون دستت!!! من دو تا عمه دارم اگه زحمت خفه کردن این دوتا رو بکشی دعای یه خاندان پشت سرت میاد!! (شیرینی محفوظ میباشد)

کاش عوض دو تا قربونی اون خانوم آلمانیه پیداش شده بود :دی

طلاق چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.talag.blogfa.com/

سلام
خوبی؟ چرا به این زودی تغییر جنسیت دادی؟ اشکالی نداره ما تو رو با هر جنسیتی که باشی دوست داریم. امضا مسئول اعدام زندان

سلام دوست جون

مرسیییییییی :دییییییی
ای بابا ! اینجام ولم نمیکنین ؟ ((=

مونیکا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

چطوری؟ای دروغگو
نه خداییش بری تگزاش می شینی مکانیکی می خونی؟
ببینم تو ایتالیایی هم بلدی بلا؟ای ول
من کم میام مرخصی دارم ها

سلام مونی جونم
عیدت مبالک دمبت سه چارک ((=

:|

آره :دی
ای بدجنس خب بیشتر بیا ! یا مرخصی نداری وبلاگت تعطیله یا وبلاگت تعطیل نیست اونوخ خودت مرخصی هستی :(

((=

طوطی بانو چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://mi

خیلی باحال بودم عزیزم ...

کی ؟ من یا تو ؟ غشششششششششششمولک

عبداله چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام

علیک سلام عبداله جونی
عیدت مبارک دمبت هم سه چارک ((=

گل داوودی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

کلی حال کردم با این پستت!

:دییییییییییییییییی

مونا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام مرجان جونم
خوفی؟
منم برادر زاده شوهر خاله آنجلینا جولیم.
پس با هم فامیل شدیم
:دییییییی
مرجان جونم دلم برات تنگ شده بود.
میگم اون تیکه آخر کامنت داداش امینو بخون ! راست میگه بوخدا
من کلی به خودم فشار آوردم فهمیدم
میگه مرجان جونم توهم فانتزی کن .
برات خوبه
ماسکه توهمم تازه اومده تو بازار!!!
اگه خواستی بگو برات بخرم!!
( منم دخترونه گفتم!!)
عزیزم به من سر بزن
امروز زروزه خوبی بود.
فردا مدرسه نمی ریم!!!

بوووووووووووس

سلام خانومم
قربونت برم

((=

منم همینطور :(
من که نفهمیدم چی گفته بود .. منظورش نون فانتزی بود نه ؟ :دییییییییی

ماسکه من ؟ :دیییییییییی

باشه تو آپ ، سر زدنش با من ((=

ای تنبل :->
فداتت

سروناز پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلااااااااام
این بازی جدید بود؟
اه الان که ۱۳ تموم شده
ای ول چه کارایی چه دروغاییی

سلام سروی هوشولو :)
بازی که بود ولی دعوتی نبود چون ۱۳ فروردین زود میگذره همه چی بی مزه میشه ((=

نیشمولک

ندا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

سلامم خانومی خوبی؟
از این که چند پست نوشتی و من ننوشتم شرمنده.
این دروغایی که نوشتی جالب بود
بازم شرمنده حس و حال شوخی ندارم
برمیگردم
فعلا

سلام ندایمممممم :-***

خواهش میشود قربونت برم همونقدر که میدونم میخونی خیلی بهم لذت میده :))))

:دیییییییی
چرا خسته ای ؟ تعطیلی تموم شده لابد حالت گرفته :-پی

فداتت

maryam پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http://goospand.wordpress.com/

سلام اول بگم که من همون مریم نیشمولی، یا همون دختری از جنس بلورم اما نمیدونم چرا یه دفعه شدم گوسپند البته خودم نه هان! وبلاگم! از این به بعد خاستی بیای پیشم، بیا اونجا دروغای 13 ت هم انقدر تابلو بود راستی دیدی امسال 13 به در و دروغای 13 با April fool توی یه روز بود؟

سلام نیشمول :))))))
گوسسسسسپند ؟ (((((((((= چرا یهو زدی تو خط گله گوسفندا :دییییییی

آره شوخی آوریل و دروغ سیزده یکی بود ... نیشمول میزنمتا خب همیشه اینجوریه دیگه مگه نه ؟ :دییییییی

رضا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://reza_rikhtegar.persianblog.ir

مورد ۱۰ راس راسکی بود، بهتر بود. ما هم یه کلید پیدا می کردیم.....

دکیه شیطون :-> ... که همون مورد خودش به تنهایی کافیه و بهتره آره ؟ :دی

جوراب پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

ئه ! سلام کامی خوبی؟

سلام دکی جون :دی خوبم
عجب خانومه با شخصیتی دِنده .. با مو ازدواج مُکنی دِنده ؟

((=

majik پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://ta-azadi.blogspot.com/

سلام.
اولش ورود خودمو به وبلاگت تبریک میگم.
بعدشم اگرچه نمیشناسمت و نمی دونستم دختری، به مورد 5 که رسیدم فهمیدم دروغ اول آوریله
بعدشم شاد باشید.
آخرشم.

سلام دزدگیر جون :دییی
خوش اومدی

ای بلا :->

همچنیننننننننننننننن
قربونت

یوسف پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام آبجی مکانیکی خالیبند
من دیروز اومدم نصفشو خوندم بعد کاری پیش اومد رفتم..بین راه به خودم گفتم یعنی ملجان این دفعه چه معجونی پخته تو وبلاگش!!
خلاصه الان اومدم دیدم هااا..دروغ ۱۳ بدر بید که خب خیلی هم به جا بود!!
شما ضعیفه ها فخط به فکره پولین!!..یه املاک رابینسون نشونتون بدم که کف کنین!!

سلام داداش شیطونک
((= قربونت برم

کاش جوری نوشته بودم که آخرش معلوم نمیشد دروغ گفتم اونوخ معلوم نبود چیکار میکردین (غشمولک)

املاک نیلی هم نشون بده بهمون ((=

منا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام گلم چطوری؟
دروغای ۱۳ محشر بود
کلی غشیدم از خنده قربونت برم
چه خبرا خانمی؟
مرسی که اومدی گلم
والله ما قرار نبود شالمون رو بدیم اقامون سر کنه قرار بود بدیم ۲ دقیقه بپیچه دورش
اخه استین کوتاه پوشیده بود یخیده بود
یه عالمه از مطالبت رو نخوندم
یعنب وقت نمیکنم تند تند بیام اینجا
ولی خودم میدونم چه نوشته های نابی رو از دست دادم
توروخدا این بار وبت رو حذف نکن
تا من یه روز وقت کنم از اول ارشیوت بیام بخونم

سلام عزیزکم
:دییییی

((=

سلومتی
فداتت

ولی مطمئنم شالتو بهش میدادی سرش میکرد ((= ها بوخودا :دیییی

قربونت .. خودت نابی عزیزم :))))

نه نمیحذفم .. ایندفعه خودمو میکشم خوبه ؟ :دی

بوشه = باشه :-پی

بارباپاپا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

ما که نفهمیدیم این پست کجاش راست بود کجاش دروغ حالا واقعا تو زن داری؟املاک رابینسون مگه برا رضا زاده نیست همون فوتبالیسته؟

باربایی دلت کتک میخوادا :->

نه مال منه :دییییییییی

گوسپند جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://goospand.wordpress.com

ملچی واسه لینک. I did the same

خواهچ میچود :دیییی
thanks a lot :)

امیر جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

من پیش بینی می نمایم که اونی که گفتی: «۱۱- موارد بالا همه دروغ سیزده اینترنتی بودند» یک دروغ سیزده اینترنتی می باشد !!

از کجا فهمیدی ؟ :دییییییی

سلی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام مرجانی
خوبی تو؟

سلام سلی خانومیه خوشکلم :-***

فداتتت تو خوبی ؟ :)))

سروش جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام ننه جون
آپم ننه جون

سلام ننه :دی

سر فرصت میام پیشت ننه :-پی

مجید جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ http://saddard2.persianblog.ir

حداقل درست حسابی خالی می بستی حداقل اولش باور می کردیم ! بابا اینم بلد نیستی که !

:|

دکی نکنه تو هم مثل اون یکی دکی دلت میخواست مورد ۱۰ لااقل درست میبود ؟ :دی

ایرمان یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ

والا اگه من راستشو بگم همه فک می کنند دارم دروغ ۱۳ می گم!!انوشه انصاری دختر عموی مامانم هست!!!!به هر کی می گم باور نمی کنه!!!!!

بالاخره انوشه انصاری دختر عمو داره دیگه مگه نه ؟ خب ممکنه دختر عموش یا مامانه تو باشه یا مامانه یکی دیگه یا حتی مامانه من :دییییییی

حالا از شوخی گذشته هیچ چیزی نشد نداره دکی جون :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد