چشماتو درویش کن !

 

چند روز پیش رفتم آرایشگاه ، یه خانومی هم پسر ۳ ساله اشو با خودش آورده بود .. همه زنها و دخترا زدن زیر خنده بیچاره اون پسره هم مانتو و کیف مامانشو همچی تو بغلش گرفته بود شرم میکرد سرشو هم انداخته بود پایین (ولی زیر چشمی دخترا رو میپایید ، کاملا حواسم بهش بود ) با خودم میگفتم الانه که از خجالت بزنه زیر گریه ! ولی نه ! انگاری خیلی خوش خوشانش شده بود .. چند دقیقه بعد مانتو و کیف مامانشوگذاشت روی صندلی بغلی ، آرنجشو هم گذاشت روی دسته صندلی و دست زد زیر چونه اش و دِه برو ! من خودم با دو تا چشمای خودم میدیدم که چشماش برای انتخابه دخملا واسه دید زدن حراسون شده بود ، دیگه شده بود مثل چشمای اون ماره توی کارتونه رابین هود که وقتی میخواست اون ببره رو هیپنوتیزم بکنه ! مامانش نشست زیر دست خانوم آرایشگر که ابروهاشو برداره ، همینکه کارش تموم شد و اومد پیش پسرش که مانتوشو بپوشه ، پسره به مامانش گفت منم باید بشینم روی اون صندلیه تا خانومه خوشکلم کنه !   دیگه همه آرایشگاه از صدای خنده رفت رو هوا ! هر چی مامانه بهش میگفت تو پسری ، مگه پسره تو کله اش میرفت ؟ همچی اشک میریخت که دل آدم کباب میشد ! بالاخره خانومه آرایشگر اومد بغلش کرد گذاشتش رو صندلی ، با موچینه مامانش یه خورده ابروهاشو اینور و اونور کرد که مثلا ابروهاشو برداشته ! تا اینکه آقا قانع شد ..... خدایا ! پسر بچه هم بود پسر بچه های قدیم !!!!  ....... این بابیه ما هم خیلی شیطون شده ! اونروز داشتم رژ لب میزدم (جونم براتون بگه رژ لبم ever bilena  شماره ۸۲۵) بعد بابیه به اون فلفلی و شیطونی همینجور بی حرکت وایساده بود بر و بر منو نگاه میکرد ! منم اومدم رژ لبو زدم به لبش ! یهو دستاشو برد بالا گفت : عمه آنه بده ! ...آینه رو دادم دستش تا خودشو دید یهو پرید هوا و زد زیر آواز خوسکلا بائد بلقصن خوسکلا بائد بلقصن    اِنده اعتماد به نفسه به خدا ... انقده خندیدیم که نگو ! باورمون نمیشد بچه ای که نیم مثقال قد و وزنو جیک سال سن داره از این اداها بلد باشه ....

نتیجه اخلاقی : این پسرا وقتی کوچیکن ، فقط قدشون کوچیکه و درست بلد نیستن حرف بزنن ، وگرنه همون هیزی هستن که وقتی بزرگ میشن ! ها بوخودا  ...

                                                                                                         

گوش کنین

تو بزرگترین سوالی

که تا امروز بی جوابه

نه تو بیداری نه تو خواب

نه تو قصه وکتابه

برای دونستن تو همه دنیا روگشتم

از میون آتش وباد

خشکی ودریا گذشتم

تو رو پرسیدم وخواستم

از همه عالم وادم

بی جواب اومدم

اما

 حالا از خودت می پرسم

تو روباید از کدوم شهر از کدوم ستاره پرسید؟

از کدوم فال وکدوم شعر پرسیدو دوباره پرسید

تو رو باید از کدوم گل از کدوم گلخونه بویید

تو رو باید با کدوم اسب از کدوم قبیله دزدید؟

غایب همیشه حاضر تو رو باید از چی پرسید؟

از ته دره ظلمت یا نوک قله خورشید؟

اونور اینجا واونجا

اونور امروز وفردا

عمق روح آبی آب

ته ذهن سبز صحرا

مثل زندگی مثل عشق

تو همیشه جاری هستی

تو صراحت طلوع و

نفس هر بیداری هستی

مثل خورشید مثل دریا

روشنی وبا صراحت

تو صمیمیت آبی

واسه شستن جراحت

غایب همیشه حاضر تو رو باید از چی پرسید

از ته دره ظلمت یا نوک قله خورشید؟

تو رو از صدای قلبم لحظه به لحظه شنیدم

تو رو حس کردم تو نبضم

من تو را نفس کشیدم

مثل حس کردن گرما یا حضور یه صدایی...

به تو اما نرسیدم ندونستم تو کجایی

تو رو باید از کی پرسید؟

توروباید با چی سنجید؟

تو رو حس می کنم

اما

کاشکی چشمهام تو رو می دید

غایب همیشه حاضر تو رو باید از چی پرسید

از ته دره ظلمت یا نوک قله خورشید؟

نظرات 53 + ارسال نظر
دل‌زده سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://http:/delzadeh.wordpress.com

بابا اگه هیز بودن چرا با یه ذره حرکت الکی موچین گمراه شدن؟!

اون گمراه شدنشون ماله خنگیشونه :دی هیزیشون ربطی به خنگیشون نداره ((=

مامان ونوس سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ

ببین میگم تنها نرو آرایشگاه واسه همینه ها! هی من باید جواب بابا ممدتو بدم.آخه من چی کار کنم از دست شما دوتا؟میری خوشگل میکنی جلوی یه پسر سه ساله؟ سعی کن از این به بعد جلوی سی ساله ها خوشگل کنی.کمتر نگاهت میکنن (غشمولک از نوع گیگیلی)
من برم که نیم ساعته بابا ممدت پشت خطه
قربون دخمل خوشگلم برم من
بوس بوس

:|

:|

اینو خوب اومدی ! میگن حرف راستو باید از بچه شنید !! پسرا توی همین سنین کودکی شخصیته خودشونو رو میکنن ((= البته خیلی هاشون توی سنینه بزرگسالی این صداقت رو حظظظف میکنن (غشمولک)

قربونه تو و بابا ممدی :))))

بووووووووووووووووووس

majik سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ http://ta-azadi.blogspot.com/2008/04/blog-post.html

بابا شما هم خیلی خودتونو تحویل میگیرین دیگه!
خوشحال هم باشین که پسرا نیگاتون میکنن.
والا.
پسرا فقط دلشون به همین نگاه ها خوشه، اینجوری نگین ناراحت میشن.

پس حالا با این اوصاف ، هنوزم میگی ما خودمونو تحویل میگیریم ؟ تحویل گرفته شدن پیشونی نوشتمونه (نیشمولک) ((=

آخی نازی چقدم حساااااااااااااسن از دخترا بیشتر ((=

mychamber سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ق.ظ http://mychamber.wordpress.com

یخ بابا!

دلم هوسه یه شربت پرتقال با یخ فراوون کرد :دی بابا بهار نیومده تابستون شد دیگه :-پی

ندا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ

با این حساب این داداشی های ما چه جورین
اونوقت؟؟؟
میگی بندازیموشون بیرون یا تو اتاقاشون حبسشون کنیم
کدوم یکی؟؟
فعلا

به بند آخره پستم رجوع کن ((=
نه بابا بندازیمشون بیرون ، آتیشا میسوزونن :دی

همون حبسشون کنیم بیترتره (نیشمولک)

ندا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ق.ظ

راستیتش کاش هیچوقت بزرگ نمیشدیم
چقدر راحت بودیمو و بی قید
کاش میشد به عقب برگشت

سخت نگیر ندایم :-**
چند سال دیگه بگذره به سن من برسی ، دلت واسه بچگیت تنگ میشه ولی اصلا دلت نمیخواد به عقب برگردی همش میخوای زمان تند تند بره جلو :)))

احمد سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
به پسرها چه کار داری الان دختر بچه ها هم همینطورن اینم باید بگم که اطلا عات شون هم زیاد شده مثلا چیزهای که ما در دوران راهنمائی دبیرستان فهمیدیم اینها تو 6-5 سالگی میدونن حالا دلیلش چی خودمون بهتر می دونیم.

سلام احمد آقا :))

یعنی دختر بچه ها هم چشمشون دنباله پسرای گنده اس ؟ :دی چه مسخره ((=

اینو باهات موافقم ! گاهی وقتا که بچه ها رو با کودکیه خودم مقایسه میکنم به این نتیجه میرسم که تو این خصوص چقده خنگ بودم من :دییییییییی

گل داوودی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

از نتیجه اخلاقیت خیلی خوشم اومد
راستی! لینکمو اضافه کن یالله! من خیلی وقته اضاف کردم!

((=

اضاف کردم :| آره ! اما چرا من لینکت نکرده بودم آیا ؟ نیست لینکت توی گوگل ریدرم بود ، لابد فکر میکردم توی لینکدونیم هم هستی :-پی مرسی که گفتی :)))))))))))

گیلاس سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

ای شیطون!!!
البته من پسر بچه بوق هم زیاد دیدم که وقتی میشینی سه ساعت هم براش توضیح میدی که این رژ برای لبه باز به جای گوش پاک کن میکنه توی گوشش!!!
ولی دارمت حسابی!!!
ببین کلک باز حرفو عوض کردی!! رفتی آرایشگا چی کار کردی ؟؟؟؟

:دی

نه ! اشتب نکن گیلی ! اون پسر بچه لابد از روی کنجکاوی دلش میخواد رژو بکنه توی گوشش وگرنه یک هفت خطیه که نگو ! صدتای منو میذارن تو جیبشون ((= تصور کن صدتا گیلاس توی جیبه یه پسربچه باشه (غشششششششششمولک)

والا من با این پوست حساسی که دارم و از ابروی باریک هم اصلا خوشم نمیاد ، میرم آرایشگاه که فقط ابروهامو مرتب کنم البته به مدلای موختلف :دی

سعید هدایتی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

غرض محمود شصت چی بود سیستر

پس اون علی دائی چی چی بود ؟ اونم اشتبه :دی نه ؟ ((=

تازه وارد سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلیقه مادرزادیه !
پسر دختر هم نداره !!!

زدی به هدف :->

نههههههههههههه ((=

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ

واییییییییییی مرجان مردم از خنده! بچه جوگیر شده بوده! یه نگاه بنداز ببین تو رژت ( اگه بدونی چقدر عرق ریختم تا ژ رو پیدا کردم!) بیبین مواد توهم زا نداره؟! این پسرا که از اول متوهم هستن! دیگه چه شود!

خندهههههههههههههههههههه

میکشمت به خدا :دییییییییی پسرا همه گیج و ویجن :پی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://myminimals.wordpress.com

از بس که ماها باهوش و با نمک و ملوسیم.

اَی ووووووووووووووووووووو

تشرشی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

ey baba age pesara nabodan ke shoma dokhtara degh mikardin

کی میگه ؟ فعلا که پسرا بدونه دخملا دق میکنن ((=

کاوه گیلانی (لابدان) سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://labdan.wordpress.com

درود
لطف داری شما! البته من هم یک بار در دوران کودکی رژ مادرم رو برداشته بودم و ... مادرم که از سر کار اومد قیافه من رودید چنان کشیده آب نکشیده ای نثارم کرد که نگو...
جالب این بود که بعدا برام تعریف کرد من رژ رو به همه جای صورتم زده بودم جز لبهام!
نکته دیگه رژ رو تازه خریده بود ...

در ضمن : نه اینکه شما دختر ها ادا اطفار بلد نیستسن در بیارین!؟

سلام کاوه جان :))

:دی ......حال اون موقع مامانتو درک میکنم ((=

ادا اطفار مخصوصه دختراس ! والا این دور و زمونه پسرا هم اطفار میان (غشمولک)

کاوه گیلانی (لابدان) سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://labdan.wordpress.com

در ضمن از وبلاگت خوشم میاد، می تونم بلینکمت؟! با چه اسمی ، راستی آخرین پستم هم عکس های کودکی خودمه...

مرسییییییی .... با کمال میل :)) با اسم همه روزهام :))))

اومدم دیدم ! خیلی با نمک بودی :-پی

علی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.userlove.blogfa.com

سلام وب باحالی داری یه سرم به من بزن و نظرتو بگو راجع به عشق منتظرم

سلام علی جون :))
مرسییییییییی

چشم خدمت می رسم

جوراب سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ

آخییییییییییییییییییی نازی.. منم یادمه این برادرزاده ام کوچمولو بود عاشق لاک بود.. همشم می گفت لاخ بزنم.. لاخ بزنم... الان کلی بزرگ شده... همش یاد اون روزا می افتم واسه خودم می خندم.. همش لاخای منو تموم می کرد ...

اتفاقا بابی هم همیشه ناخن دست و پاش لاکیه ((=
پسربچه ها کوچیکیشونم جکن (غشمولک)

سروش سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام مرجان جون
ولا ما که هیز نیستیم
اینو همه میدونند
باور کن
ولی به جایه اینکه حواست به پسر سه ساله مردم باشه به بابی جونت باشه معلومه که ...

آپم

سلام عزیزم :)
مگه خودت بگی ((= دختر همسایه هاتونم باهات هم عقیده ان ؟ :->

:دییییی

اومدم
فداتت

بارباپاپا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

خوشم میاد تخیلت قویه مرجان جوناما واقعیت اینه که اون بچه بیچاره از دیدن شما ملکه های زیبایی داشته پس میافتاده ولی میدونسته اگه ترسش رو نشون بده کارش تمومه واسه همین وانمود میکرده که حالش خوبهها والا

تو به این میگی تخیل باربایی ؟ میزنمتا :-پی
اگه میترسیده چرا با عالمه کیف دستشو زده بود زیر چونه اش ؟ ((=

واقعا که خیلی رو دارین شما پسرا (غشمولک)
از همجنسهای نیم وجبیتونم دفاع میکنین اونم چه دفاعی ((=

راسپینا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

من به جای ارایشگره بودم یک کم ژل بر میداشتم موهاشو هم خوشگل می کردم که دیگه حرف نداشته باشه...

اما خداییش بچه های کو چو لو خیلی وروجک شدن...

(((= گفتی ژل ، یادمه یه بار داشتیم تلویزیون نگاه میکردیم بعد یهو بابی گفت : عمه نگاه ! آقائه موهاسو زِل زده (غشمولک) وقتی خوب به کله مجریه نگاه کردیم دیدیم بعععععله ! موهاش توی نورای پروژکتور برق میزنه ((=

خیلی :-پی
کاش لینکتو برام گذاشته بودی تا بهت سر بزنم :)

کوزت چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام من که دوست ندارم
میخام شماها باشید پیشم
پس هستم

دوباره نوشتی ؟ :))))
قربونت برم

میام پیشت :-**

پوچ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ http://pooch2.blogspot.com

اینو گفتی یاد بچگی خودم افتادم که توی سرویس دبستان با دخترای دبیرستانی باهم توی یه مینی بوس بودیم و این دخترا هم کلی ما رو می نشوندن رو پاهاشون و فکر می کردن که ما هم چیزی حالیمون نیست... یه چیز دیگه هم که دیگه خودم یادم نیست همین رژ لبه که مادرم تعریف می کرد که نوزاد که بودی یکبار موقع شیر خوردنت نگاهت به رژ لب قرمز من افتاد و شیر رو بی خیال شدی و زل زدی به لب من خلاصه این چیزا از اون بچگی انگار خوب کار می کنه

قربونه آدمه راستگو ! :)))
از بین همه آقایون تو و تازه وارد حقیقتو گفتین :-پی بقیه زدن زیرش (((=

شیطون :->

تازه وارد چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

می‌گم ! این کد روزهای ماه بغل صفحه‌تو از کجا پیدا کنم ؟
میشه ؟

منظورت تقویمه یا آرشیو ؟
هر دوشو برات میفرستم فقط زحمت بکش ایمیلتو برام بذار :)

نگین چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام مر مر جونمممممممممممممم
اولا بگم دلم تنگولیده بود
خوبی گلم ؟
چه خبر ؟
کاملا حرفتو قبول دارم
هیزی پسرا همونه که بوده
میگم بابا همیشه گفتن فلفل نبین چه ریزه ....
بابکم همینطوره
باور کن:))

سلام نگینم :)
قربونت برم ایشاا... خوبی ؟
فدات شم

:دی ها والا
اینو که صد در صد باور دارم ((=

FAnCy FrEe چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

به به خانوم اسم قشنگ
مرجان جون پلنگی جون گیگیلی( کی هس اصن نمیدونه ها)

:))))))))))))
فداتت (گیگیلی کودکه درونمه :-پی)

نازنین چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://ansaniiat.blogfa.com

سلام مرجان عزیزم
خوب پسر بچه داریم تا پسر بچه .
ان خانم کار درستی نکرد باید می گفت :: تو مرد هستی و نباید ارایش کنی .
خودت خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود .
بزرگ کردن پسر بچه خیلی سخته !!
شاد و سلامت باشی .

سلام عزیزم :-**
آره همه بهش میگفتن ولی مگه ول کن بود ؟ حسابی لج کرده بود ((=

فدات شم عزیزم
تعطیلات خوش گذشت ؟
اصلا بزرگ کردنه بچه سخته :)) شما مامی پاپی ها اعصابه فولادی دارین :))))

همچنین :-*

دوست پاییزی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
وای مردم از دست تو..
تو دیگه کی هستی..حواست به همه چی هستاااا

سلام گلم
:دییییییییی

پس چی ؟ :-> ما اینیم دیگه (نیشمولک)

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

اصولا از دخترایی که با آرایش میخوان خوشکل بشن خوشم نمیاد!!
یه نگاه به این اجنبیا بنداز آرایش نمیکنند ولی چه پوست صافی دارند
ولی دخترای ما باید دوره مکانیکی و بتونه سنگی بینن

همیشه حس میکنم اگه روی صورتی که آرایش شده دست بکشی انگار که رو یه ماهیتابه که روش روغن ماسیده دست کشیدی!


میگن مرجان از روغن بدش میاد نه!
روغــــــــن روغـــــــــــــــــــن روغـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

آره منم ! زیادش و غلیظش خوب نیست ! ولی کمرنگ و طبیعیش و معقولش رو من دوست دارم :)

پس معلومه اجنبی ها رو درست دید نزدی ! اونا چون پوستشون سفیده اصلا آرایششون به چشم نمیاد ولی اگه صورت و گردنشونو با هم مقایسه کنی ، میفهمی خیلی به صورتشون مالیدن .. خیلی از متدهای آرایشی از اونور آب مد میشه و میرسه به ایران ... خارجی ها چون پوستشون روشنه ، صورتشون کک و مک زیاد داره و مجبورن وقتی میرن بیرون حتتتما آرایش کنن :)))

آره خداییش خیلی از دخترا دیگه شورشو درمیارن منم خوشم نمیاد

((= آفرین ! مال همینه که از کرم زدنم خوشم نمیاد ؛)

سپیده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com


مگه شک داشتی دختر؟! ژن‌ هیزی رو از بچگی دارن فقط وقتی بزرگ می‌شن هی شکوفاتر می‌شه!!

نه جونه تو :-پی ... غشششششششششششمولک
خدا نکشتت :)))

ارسلان چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.arsalanb.wordpress.com

به پسر ها اتهام میزنی ؟ دارم برات !!!

:| ارسلان اونجا رو نگاه !

الفراررررررررررررررررررر

لیلا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

:دیییییییییییی

پلنگ صورتی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ق.ظ http://pinkpan.wordpress.com

منظورت از بابی چی بود؟ پدر گرامیت که بنده از قدیم الایام (گمونم ماجرای سیزده به در) ارادت خاصی نسبت به ایشون داشتم؟ در این صورت من و ایشون چه قدر به هم شبیهیم!
+ بنده در وجود اون پسربچه کودکی خودم رو می بینم که همین طور هیز بودم و عاشق دوست مادرم شده بودم که از قضا شوهرش همکار پدرم بود و با دختر کوچولوشون هر روز تو کوچه ولو بودیم... دختره خوشگل بود ولی مامانش یه لعبت دیگه ای بود... ای داد!

بابی همون بابک هست که پسر داداشمه و ۲ و سال و نیم داره :)

خوشم میاد خیلی هاتون میایین کنار چوبه اعدام و اعتراف میکنین که هیزین و پناه بر خدا رو دارین مثل سنگ پا قزوین و به قول دکی نیلو میگین دخترا چشمشون دنبال ما هست ...

پلنگی وایسا میخوام بکشمت :دی

وایسااااااااااااا

عشق الکی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

والا من که خاله زنک نیستم نظری ندارم بده ایییییییییییش

اَی وووووووووووو ((=

عبداله پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://damdami2.blogsky.com

put your eyes in your pacet

که منظورت از pacet همون packet هست :دی
میام میزنمتا ! حرفمو به خودم برنگردون

مامااااااااااااااااااااااااااان

:دی

مونیکا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

آقا اینو که من روزی هزار بار می گم آخرش با یه قیافه اینجوریبهم می گن تو فمینیستی
آخه پدر من اینا از بچگی آدم قورت میدن بعد انتظار داری چطور بزرگ شن استعدادشون به باد بره؟
دوتا بوس فعلا علی الحساب

به منم همینو میگن ! مخخخخخخصوصا اون سعید و آرش که همیشه سر موضوعه زن و مرد اعصاب برام نمیذارن ! میزنم شل و پلشون میکنما

نه مونی ! به قول آبجی سپیده استعداد اینا روز به روز شکوفا تر میشه :دییییی

قربونت برم ایشاا... :-**********

تازه وارد پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

متشکر . دست گیگیلیتون درد نکنه . راستی این دوست ما اسب آبیه دیگه نه ؟

:) خواهش میشود .... :|

:|

گیگیلی کودکه درونمه :|

سوووووووووووووت

سعید پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

وقتی می گی پسر، دیگه خلاص. همون مرده، فقط سایزش یه کم کوچیکتره و هنوز نامردی یاد نگرفته.

اوه اوه اوه

((=

غششششششششششششمولک

بنفشه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام

خیلی باحال بود
چه جیگریه این بابی منو میخواد تا انقدر بچلونمش که اشکش درآد

من عاشق بچه پررو شیطونام


خدایی هم که این پسرا حیکایت بزرگی و بچگیشون مثل :
سیو همان سیب است با همان طراوت و شادابی

سلام بنفشیییییییییییی :)
:دیییییی
اگه بدونی چه شریه این بچه دیگه حوس نمیکنی بچلونیش ((=

آره منم :->

((= غششششششششمولک آره آره همونی که گفتی ((=

من پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

بیچاره مادره بچه تنها بود به زور اوردش آرایشگاه میخواست بچ سرش بندازه پایین بره اونم دل داره

راستش من نتونستم کلمه های جمله اتو و بعد جمله هاتو به هم ربط بدم ! چی گفتی ؟ ((=

قربونت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

اااا مرجان تو از ابروی باریک خوشت نمیاد!
میگم بده ابروهات و این مدلی کنن خوب میشه ها بهت میاد



http://s3.tinypic.com/2hxx6a9.jpg

میام خونتو میریزما ! مقتول :|

حالا گفتم از ابروی باریک خوشم نمیاد دیگه معنیش این نیست که از ابروی پهن و نامرتب خوشم بیاد که

میام میزنمتا :-پی

نیلوفر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

سلام مرجان جون جونی
من موندم خدا ژن این مردا رو از چی ساخته که از همون بچه گی اینقدر رو دارن بعدشم بدبختی اینجاست که می شینن می گن دخترا چشمشون دنبال ماست
آی دلم می خواد با انگشت چشماشون رو از حدقه در بیارم آی دلم می خواد

سلام دکی جون نیلو خانومی :)))
والا منم نمیدونم ! میگم دکی کاش واسه تز دانشگاهیت ، بررسی ژن هیزی رو انتخاب میکردی :دیییی
عالم و آدم میدونن که چشم مرد دنبال زنه ! اینا همه زر بیخوده و بیشتر واسه سواستفاده کردن از زن و به استثمار کشیدنشه :-پی والا ! خدا اول آدمو خلق کرد بعدم حوا رو ... آدم تا چشمش افتاد به حوا به خدا التماس کرد که حوا رو به من بده همه عمر عبادتت میکنم ! اینو جدی میگما ... حالا تو بذار مردا زر بزنن ! بذار تخلیه روانی بشن (((=

کاری نداره که چشماشونودر بیاری :دییییی ازدواج که بکنی ، والا شوورت شیر ژیان هم باشه بدجوری رامت میشه ! اونوخ چشماشو با ملاقه آبگوشتیت در بیار :دییییییییی

مرد باران پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://rainct.blogsky.com

از نتیجه اخلاقیت اصلا خوشم نیومد...
موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

:|

خواهش میشود :دیی

آقا موشه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ

به به سلام آبجی گندهه
حالدون چیطوره مرجانی کوجای دادا

جم کون درو دوکوندا مینیم بابا
پسرا شیرن مث شمشیرن دخترا گربن

اه اه اه ببین پیلسوفا تحقیق کردن دیدن خانوما هر نیم ساعت یه بار میرن جلو آینه
بوگو خوب

بعد هر نیم ساعت نیم ساعتم جلو آینه میمونن

بوگو خب

گفتی ؟

عرضم به خدمتت که خلاصه مطلب دخترا هم بود دخترای قدیم دخترای الانی یگ بلاهایی هستن که فقطم سر ما پسرا نازل میشن

الفرارررررررر



سلام موشیه هیز و بی تربیت (((=
قربونت برم موشی .. موشیه خونم اومده پایین برو خودتو موشلت کن بیا بخورمت :دییییییی

پسرا شیرن اما تا وقتی ازدواج نکردن ((= دخترا همیشه شیرن (غشششششششششششششششمولک)

زهر مار موشی ! اتفاقا پسرا بیشتر وامیسن جلو آینه ! واسه سشوار و ابرو و ژل و واکس مو و چمیدونم شقیقه هاشونو خرچنگ قورباغه درست کنن و خط ریش بندازن و آدکلن و یه ساعتم با پیرنشون ور میرن و هی پشت سرشونو نگاه میکنن که پیرنشون درست رفته باشه تو شلوارشون ((= ....... بازم بگم ؟ ((=

اینو خوب اومدی موشی ! این بلا واسه شماها خیلی کمه ((=

مجید پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://saddard2.persianblog.ir

خدا رو شکر که من این جوری نبوده و نیستم !!!!جواب سوالت رو هم دادم .

الهیییییییییییییییی :))))

مرسی دکی جون .. میام

jesus tears جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام آبجی رژی..همه اش یا تو آرایشگاهی یا تو تختی یا جلوی تی وی در حال خوردن..تو اداره هم همه اش خوابی..بد نگذره خانوم خانوما..چشششششششششش! :دی
خب آبجی جون منم یه بار ابروهامو زیرشو برداشتم اعتماد به نفسم رفت بالا(این هوا!!)دیگه چه انتظار از نی نی!! :دی
تازشم تو فقط این پست رو نوشتی که رژ ever bilena شماره ۸۲۵ رو آگهی کنی! :دی حالا که اینطور شد می رم رژ شماره ۱۰۰۰رو می گیرم دللللت بوسوزه!..لبامو نییییییگااااا!!ها بوخودا!! =))

سلام داداشی :)))
(((= میکشمت یوسف حسابی برنامه هامو حفظی :دیییی

یوسف یه بار بیام ابروهاتو خودم برات بردارم ببینم اون موقع از زیادیه اعتماد به نفس میترکی یا نه ((= گاهی ابروهای خودمو خودم مرتب میکنم ولی تا حالا رو صورته کسی امتحان نکردم (غشمولک)
پسر زشته ابروهاشو برداره ! دیگه اینکارو نکن یوسف خب ؟ :))))

(((= شیطون بلا ! میکشمت

تازه وارد جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام .
ممنونم .
ایمیلت رو گرفتم .
هنوز فرصت نکردم امتحانش کنم .
ایشالا راش میندازم .
گیگیلی رو غلغلکش بده از قول من

سلام آقایی :))
خواهش میشود

:)

اِهههههههه مگه از سر راه آوردمش ؟ :-دییییییی

پانته آ جون جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.tebyan.net/image/big/1383/03/234159200211141071591399

عزیزم رد می شدم گفتم ابروهامو به رخت بکشم!!
لینک ابروهامو گذاشتم!!

بچه قرتی :دییییییییییی

باز نشد ((=

ر و ز ب ه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ق.ظ

نه یه وقتم بیای اون طرفاا هااا
یه دو سه کوچه اون طرف تر.. . .

:|

باشه میام روزبه جونم :)))

راسپینا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

ممنونم اما من وبلاگ ندارم برای من وبلاگ داشتن و هر چند روز نوشتن کار سختی هست.اما همیشه میام و سر میزنم وبلاگ دوست داشتنی داری

اما من خودم پروفایلت که توی بلاگ اسکای هست رو توی لینکدونیه یکی از دوستات دیدم :( فکر کردم توی بلاگ اسکای وبلاگ داری

مرسییییییییییییییییییییییییییی
قربونت برم
حالا اگه وبلاگی داری آدرستو یواشکی بهم بده :-پی منو گیگیلی به کسی نمیگیم :دییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد