گیگیلی و تریلیش

 

فرض کنین پشت رل هستین . اگه بخواین بدونین راننده ماشینهای جلویی خانومن ، از روی چند تا چیز میشه فهمید که من هیچ کدومشو نمیدونم جز یکی دو موردشو !!! یکی اینکه خیلی خیلی آروم میرونن شاید با سرعت ۲۰ یا ۳۰ نه بیشتر !!! یکی دیگه اش اینکه از وسط میرونن و شما هرچی براشون چراغ بزنی یا بوق بزنی اجازه سبقت بهت نمیدن !!! تازه موقعی هم که داری ازشون سبقت میگیری ، حواسشون به آینه بغل نیست و هی میان به سمت تو !! اهل دک و پز نیستم و از این خاله زنک بازیا که نمیدونم مادر زنم سرویس طلا بهم داد و عموی خانومم برام شام درست کرد آورد خونه با هم خوردیمو پدر زنم برام پسر زائیده و برادر زنم میخواد عروسم بشه ، تو ذاتم نیست ولی اینو بگم که رانندگیم حرف نداره ! میگی نه ؟ غلط میکنی ...... میگی نه ؟ مممممممم خب پس اینا رو داشته باش :

یه سال و دو ماه پیش یعنی بهمن ۱۳۸۵ به اتفاق خونواده از شیراز به مقصد بندرعباس زدیم به جاده که البته مقصد اصلیمون کیش بود ... من تا اون موقع تجربه رانندگی توی جاده رو نداشتم ولی خیلی اصرار داشتم همه مسیر رفت و برگشت رو من برونم ! پاپی و شیوا مخالفتی نداشتن ولی مامی و سعید و آرش و ماندانا و بقیه فامیل و اکبر آقای بقال و ممد واکسیه سر کوچه و قدیر ژانگولر مخالف بودن ! منم که میشناسینم چقده زود حرف بزرگترا رو گوش میدم ! قبول کردم که رانندگی نکنم !!! یعنی واقعا باور کردین قبول کردم ؟ ... تا شبه قبل از سفر مخ مامی و سعید رو جویدم و انقده یکدندگی کردم و تازه گولشون زدم که هرجا جاده شلوغ بود پاپی رانندگی کنه تا بالاخره پیروز شدم ! ولی خداییش شب که خوابیدم هی ته دلم انگاری یکی داشت چنگ میزد کلی فکر و خیالات زده بود به سرم ولی اون کله شقی و قلدر بازیم مانع میشد که خودمو قانع کنم پاپی برونه ! خلاصه زدیم به جاده و رسیدیم بندرعباس ... یه سری کارا داشت که باید طی میشد واسه اینکه میخواستیم ماشینو ببریم روی یدک کش و اینا .. پاپی کاراشو انجام داد و اومد ماشینو ببره ولی اونجا هم نذاشتم پاپی ماشینو ببره روی یدک کش !! خودم بردم ! همه مردا داشتن با تعجب نگام میکردن ، خوبیش این بود که چون میدیدن راننده خانومه ، حس فردینیه همه آقایون گل کرده بود و از چپ و راست راهنماییم میکردن که چطوری برم عقب و ماشینو پارک کنم ! یهو شنیدم یکی گفت : خانوم پایه یکیه ها ! وقتی پارک کردم یکی از اونور داد زد : آبجی دمت گرم ! ، اون یکی داد میزد : آبرومونو خریدی ! دختره ایرونی یعنی بیست ! ... تازشم به هر پلیس راهی هم که میرسیدیم انقده اون سربازا و افسرا باهام خوب برخورد میکردن که نگو !  با  حوصله و خوشروییه تمام راهنماییم میکردن ، آخره توضیحاتشونم بهم میگفتن : اوکی ؟ ... میگم شایدم فکر میکردن من از انگلیس اومدم همش میگفتن اوکی اوکی !

نتیجه اخلاقی : واقعا اون افسرا چرا هی میگفتن : اوکی ؟


نظرات 60 + ارسال نظر
پرنسس جنی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://hastie.blogsky.com/

از انگلیس اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای کلک نگفته بودی!!!!!!!!!!!!


از اینکه تو ایام نوروز به یادم بودی ممنون. امیدوارم امسال به تموم آرزوهات برسی.

تو همون افسره نیستی آبجی ؟ :-پی یا شایدم خانومه افسره :دی

قربونت برم آبجی جونم :)))))))))))) همچنین

دل‌زده جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://delzadeh.wordpress.com

بترس از دختری که مامانش تعریفش کنه!!!

حالا کدوم مامانی تعریف دخترشو کرده ؟ نیشمولک

سپیده جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

منم بالاخره یه روزی این کار رو خواهم کرد! میگی نه٬ نگاه کن!

حالا بذار ایشالا تخصص تهران قبول شم! اگه با ماشینم خودم نرفتم تهران سپیده نیستم!!

آباریکلا قربونه دخمل برم من :دیییییی

این که نشدنی نیست آبجی ! فقط باید زیاد احتیاط کنی :)))) ایشاا... بیا پیش خودم تا نکات ایمنیشو بهت توصیه کنم :))))

فداتت

jesus tears جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام آبجی فردین جون..

خداییش این خانوما برن درشکه سواری کنن بیتره..یا آروم می رن یا با سرعت جت..
تو هیچی تعادل ندارن!!..

آقا نتیجه اش این که شوما انگلیسی هستین دیگگگگه!
اند آی گو تو اسکول بای الفانت!!..او کی؟!



احوال گیگیلی!

سلام شیطونک :)))

حالا دیگه جو زده نشو ییهویی (((= خانوما بیشتر احتیاط میکنن تا مردا ! بعدشم چون مثل پسرا از توی قنداقی که موتور سواری نکردن تجربه داشته باشن .. ماشاا... مردا هم توی خیابون خوب توی ذوق رانندگیشون میزنن ! چیششششششششش

ها :دی
مگه هندی هستی ؟ ((=

قربونت برم داداشی :))))

[ بدون نام ] جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
ممنون که سر زدید و نظر دادید. در مورد رانندگی تون اگر به اندازه نوشتنتون جالب و زیبا باشه معلوم می شه که خیلی ماهری. اما یک نکته به رانندگی خانم ها اضافهکنید: خانم ها بیشتر از ترمز استفاده می کنند تا فرمان. یعنی جایی که می شه با فرمان رد کرد اونا ترمز می کنن حتی توی اتوبان. دیروز توی اوتوبان یک خانم با ترمزهای مکرر و بی مورد مجبورم کرد از سمت راستش سبقت بگیرم تازه با بداخلاقی اش مواجه شدم.البته این موضوع در مورد تعداد کمی از خانم ها صدق می کنه ولی چون اونا همش مورد توجه مردا هستن اینه که بزرگ نمایی می شه.موفق باشید

سلام عزیز
خواهش میشود ... مرسییییییییییی قربونت :)

آره اینو خوب اومدی !
حالا تو اینو میگی ؟ یه سال پیش توی یکی از فرعی ها پیچیدم یهو دیدم یه خانومی دنده عقب میاد چقدرم کج میومد هرچی بوق زدمو نور دادم حالیش نبود یهویی پیچیدم سمته چپه خیابون ، همونجور رفت عقب منم ندید و ماشینو انداخت توی جوی کنار خیابون ((= تازه دو قورتو نیمش باقی بود که تقصیره من بوده (غشمولک) هرچی آدم اون موقع دور و برش بودن زدن زیر خنده ((= لابد توقع داشته من سر راهش وایسم تا ماشینش بخوره به من ((=

در مورد اون بزرگنمایی هم با نظرت موافقم !

قربونت

تازه وارد جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com



رانندگان مؤنث به چند علامت شناسایی می‌شوند که اونایی که فرمودید به جای خود محفوظ ، الأحقر به موارد دیگری نیز می‌اشارتم :
1- داره می‌پیچه طرف چپ اونوقت کله‌ش نود درجه بلکه هم بیشتر به راست تابیده ! نگو این‌طرف یه بوتیکی چیزی هست که نباید از دست داد !!!
2- می‌خواد دور بزنه ششصد و هشتاد و ان بار میره جلو میاد عقب میره جلو میاد عقب میره جلو میاد عقب تا کل لاینهای رفت و برگشت کیپ تا کیپ ماشین گیر کنه دلش خنک شه !!!
3- می‌خواد رادیو رو خاموش روشن کنه یا کاستی سیدیی چیزی تو پخشش عوض کنه تمام هیکل رفته اون پایین می‌بینی ماشین داره وسط خیابون قیقاژ می‌ره شوفر نداره !
4- تو باند سبقت با سرعت 2 می‌ره وقتی به زحمت از این‌ورش میای رد شی می‌خوای یه اخمی چیزی بهش بکنی اقلا دلت خنک شه می‌بینی داره تو آینه اوضاع آرایششو آنالیز می‌کنه !!

خوب خوبه ! از اینکه الان اینجا داری چیز می‌نویسی یعنی سالم رسیدین و برگشتین !! اوکی !!
موفق باشی !!

:دییییییی

۱- این مورد از تخیلاته خودت بودا :-> غشمولک

۲- متوجه این مورد نشدم !!!!!؟

۳- من بیشتر راننده مرد رو این ریختی دیدم ((=

۴- ((((((= اینو موافقم باهات :دیییییی

میکشمت به خداااااااا ((=

سعید جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.talag.blogfa.com/

یادم رفت اسم و مشخصات بزارم شرمنده

متوجه شدم عزیز :))))

پت شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir


خوشمان آمد! اوکی؟!

(((= نکنه همتون افسره باشین ! :دیییییییی

گیلاس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ

آی ام اِ بلک بورد!!!

خانوم میشه منو تا میدون ونک ببری؟؟؟

نهههههههههههه ! راست میگی ؟ :دی

کرایه ات میشه ۱۵۰۰۰ تومن ! چونه نزن ! از پایینه تیرون میخوای بری بالای تیرون ! بنزین سهمیه ای شده :دییییی

ونوس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

میدونی چرا دست فرمونت خوبه؟آخه دخمل بزرگ من و بابا ممدی.بابا ممدت که تو خیابونا بدون گواهینامه ویراژ(ویراج؟) میده.منم که تو پدالا فقط گاز رو میشناسم.

ها نه :دی
بابا ممدی غیغاژ میده ؟ دمش گرم :دیییی

مامی تو بهتره بابا ممدی رو کنترل کنی فعلا ! ماشینو بیخیخی ((=

احمد شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
آره راست می گید خانوم ها نسبت به آقایون با احتیاط بیشتر رانندگی میکنند اما این مسئله فکر کنم مربوط به قدیم ها باشه

سلام عزیز

مگه موضوعه ازدواجه (((=

گل داوودی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

بابا اعتماد به نفس

:دییییییییییی

jesus شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ

بیب بیب...بییییییییییییییییییییییییب)))))

(تریلی مرگ!)
(صدایی دلخراش!!)
(مسیری نامشخص..!)

تریلی با سرعت خون و جنون می گذرد و ژیان مرجان را نابود می کند.......

تریلی اکبر آقا..برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستان ها!!

((=

آبجی مرجانتو زیر تریلی فرستادی رفت (نیشمولک)

((= نمیری یوسف

فاطیما شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://beautiful-smile.blogsky.com/

لینکیدمت

مرسییییییییییییییییی :))) قربونت

ندا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام خوبی خانومی؟

..............
..............

پستی رو هم که نوشتی نخوندم شرمنده
...........
...........
مخم ارور میده شدیددددددددد
فعلا

سلام ندایم :-****

قربونت برم ((= میدونم چی میگی عزیزم ! یه توضیحاتی رو برات نوشتمو آفلاین گذاشتم برات :)) امیدوارم رسیده باشه :)))

عیب نداره .. :)

(((= قربونه اون مخت برم که شاعرانه اس :-پی میدیش به من :دی

مهدیه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ http://blueorange.blogsky.com

مرجان
مرجااااااان
پاشو! خواب بسه! پاشو!
اول سلام خدمت آبجی مهربونم
دومم بابا دست مریزاد. ما که همه جوره قبولتون داریم آبجی. چه از انگلیس اومده باشی چه نیومده باشی
البته اینم بگم که این آقایون هم جز گاز و ترمز کاری بلد نیستن. از این طرز رانندگی هیچ خوشم نمیاد ولی تو این شهر شلوغ مجبورت می کنن. طرف می بینه ۴ متر جلوتر یه سرعت گیر گذاشتن قد بزرگترین ساندویچ دنیا! بازم گازشو می گیره به زور خودشو میندازه جلوت بعدم ترمز می کنه! ترمز نکنه که شصتش پای چپش سر از گوش راستش در میاره!
خلاصه نشانه های آقایونم تحقیق کن بنویس

سلام آبجی مهندسه :)))))))

بذار یه کم دیگه بخوابم :دی
سلام به روی ماهت :-***

یه چی بگم آبجی ! مردا به خصوص جونا وقتی میبینن راننده زنه ، سعی میکنن اذیتش کنن بپیچن جلوش ، راه سبقت بهش ندن ، میخوان بپیچن راست و چپ راهنما نزنن و ...... من اینجور موقع ها بوق ممتد میزنم تا شناخته بشه پلیس متوجه بشه و راننده مزاحم توی خودش جیش کنه ((=

حتتتتتتما :دی

ایرمان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ

ولی خدا روزی نیار که تصادف کنی اونوقت اول از همه پسر خاله می شن تریپ تو تو همیشه از این تیکه اش لجم می گیره!!بازم دمت گرم. به بازی مشاعره دعوتت کردیم تشریف بیارید

((= پسرا که همیشه خودشونو پسر خاله همه دخترا میدونن (نیشمولک)

چشم دکی جون عزیزم :)))

حامد شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://hasrat1omr.blogsky.com

باررررریکلا آبجی خانوم!

پستت خیلی دلنشین بود..


راستی زنا خوب نیست بشینن پشت ماشین

من آپ کردم خیلی خوشکل یه سر بیا!!!

مرسی :)

چرا خوب نیست ؟ چون آقایون چش ندارن ببینن و ممکنه از مردونگیشون کم بشه ؟ :دی

خدمت میرسم

راسپینا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

اگه یه روزی وبلاگ داشتم چشم حتما

من عاشق رانندگی هستم و دست فرمونم خوبه مثل خودت .من هم اولین باری که تو جاده نشستم کلی روی مغز خانواده پیاده روی کردم مگر راضی می شدن !!!کلی حرص می خوردم می گفتن هر قدر هم توی شهر خوب رانندگی کنی تجربه جاده نداری...اخه ادم باید بشینه تا تجربه کسب کنه ...تا مشهد همش میگفتن اروم. سرعتت زیاده. راست برو. توی لاین سبقت نرو... فقط داییم بود که کلی هوامو توی این جریان داشت ... دوستان میگن رانندگیت پسرونه ست این از اون حرف هاست که هر وقت بهم مزنن باز هم کلی حرص می خورم ...
اما پلیس ها به من گیر میدن همش مدارک می خوان من هم همرام ندارم اما خوب بغیر از یک دفعه بقیه موارد جریمه نشدم

:)))

آفرین :)
اتفاقا منم همینو به خونواده میگفتم ! اونا حرفشون این بود که تو تجربه نداری منم میگفتم خب مردا هم از اول تجربه جاده رو نداشتن اما مثل من واسه بار اول رفتن توی جاده و تجربه کردن :-پی

منم دوستام بهم میگن خیلی تند میرونی ! زنهای فامیل که توی ماشینم میشینن ، وای و ووی زیاد میکنن همیشه سر پیچها میافتن رو همدیگه (((=

من همیشه مثل بچه مثبتها مدارکم همرام بوده :))) هیچوقت از این بابت جریمه نشدم :دیییییی

سعید شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

انگلیس خوش گذشت؟
اونائی که ریسک کردن و نشستن تو ماشین باید بهشون جایزه نوبل داد؟!
خوشتیپی هم درد سره ها. من یکم پائین تر از قطبم. محله اسکاندیناوی.

ایشاا... اگه برم خوش میگذره ((=

سعید میام کله اتو میکنما :دییییی

آره والا ! من که ذله شدم ((=

چه ناااااااااااااز :) دلم میخواد بیام اسکاندیناوی توی اون استخره :(

سروش شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
از هر ده تا خانوم یکی شون اونم به زور خوب رانندگی میکنن
در کل متن با مزه‌ای بود
ولی نظر خاصی ندارم

سلام :)
آقایون از هر ۱۰ نفرشون همشون خرکی میرونن ((=

مرسیییییییییییییی

:)

محمد شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://keshvary.wordpress.com

من همیشم حدسیاتم خوب بوده همیشه به راحتی میتونستم بهمم که جلوییم زنه یا مرد :دی . مرجان خانوم به بازی دعوتت کردم دیدی یا نه ؟ نه ؟ ببین . البته نگی خودش بازیهامو انجام نمیده بعدا چه توقعها داره . نه اونو تو چت باید برات توضیح بدم . به گیگیلی سلام برسون ما رفتیم .

نههههههههههههههه ! ((=

آره دیدم :) نه بابا ! اهل تلافی کردن نیستم چون بیشتر خاله زنکا تلافی میکنن ((=

قربونت ممدی :)
حتما بازی میکنم

majik یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://ta-azadi.blogspot.com/2008/04/blog-post.html

سلام
خوبی؟
خوشحالم می بینم که زنان و دخترانی در کشور عزیز!مون پیدا میشن که دست فرمونشمون خوبه. اصلاً فکر نمی کردم یه دختر بتونه ایییییییین همه راهو تنهایی رانندگی کنه اونم به این خوبی که همه بهش بگن اوکی، اوکی اوکی
راستی چرا دز مورد راه برگشت حرف نزدی کلک؟ نکنه همشو پاپی اومد؟

سلام عزیز
قربونت

مرسی از اینکه احساس واقعیتو گفتی :) باور نمیکنم یه آقا تحسینم کرده باشه :) ممنون

وقتی نوشتم حتی واسه روی یدک کش رفتن هم ماشینو به بابا ندادم یعنی اینکه رفت و برگشت و وجب به وجب مسیر رو خودم روندم :دییییییییی تازه مثل مردا ناز و نوز هم نکردم که وای خسته رانندگی هستمو خوابم میاد ((= با اون همه رانندگی کردن بازم شاد و شنگول بودم ((=

آقا موشه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

=))))))
مرجان نفهمیدی چرا ازت تعریف میکردن =))))))
جونه موشی نمیگم اصلا راه نداره بیام دستی دستی همه پته مته های خودمونو بریزم رو آب :دی

ببین یه بار پسر دائیم که خیلی کوشولوئه میخواست دیس برنج رو ببره از تو آشپز خونه بعد انقد تعریفشو کردم که یهو برنگردونه رو زمین هواسش جم بشه خیلی =))))))))

به جان موشی دیدن تو خیلی یه دنده ای تعریفتو کردن گول بخوری نزنی به ماشیناشون دربه داغون کنی سوووووووووت

راستی اون افسرا شکلاتم بهت دادن ؟ دیدی گفتم دیدی گفتم =))))

من نمیگم ضرب المثل میگه خانوما مو رو از ۶کلومتری رو کت شوهراشون میبینن اونوخ تیر چرغ برق رو از تو ماشین نمیبینن =))

خوب حالا کیش خوش گذشت یا نه چرا نیومدی کنسرت منو ببینی ؟؟؟؟؟من که بلیط مجانی داده بودم بهت

((=

خب اون پسر دائیت خوبه که خودتم میگی ! پسر بوده (غششششششششششششششششششمولک) با دختر فرق فوکوله ((= دخترا رو بعد از شیرینکاری معمولا تشویق میکنن ! آخه مثل پسرا شرررر نیستن که قبلش با شکولات و سوت و تشویق خرش کنن که مبادا خرابکاری بار بیاره ((=

موشی ! این جمله خودتو در نظر داشته باش :

«به جان موشی دیدن تو خیلی یه دنده ای تعریفتو کردن گول بخوری نزنی به ماشیناشون دربه داغون کنی سوووووووووت »

توی جمله بالا ، از لحاظ دستوری و لغوی این استنباط میشه که یه عده چون میفهمن من یک دنده هستم تعریفم میکنن گولم میزنن که به ماشیناشون نزنم ! حالا اینو بگم که منظورت از اون عده اگه مامانم ایناست ، پس من چطوری میتونم بزنم به ماشینشون ؟ یعنی با ماشینی که دارم میرونمش میتونم بزنم به ماشینی که دارم میرونمش ؟ اگه منظورت از اون عده ، عده ای بود که بعد از پارک کردن تعریفم کردن ، پس از کجا بدونن که من یک دنده ام ؟ مگه منو اخلاقمو میشناسن ؟ ((=
بابا اون تیکه هایی که نوشتم مثل : آبجی دمت گرم و ... از زبون مردان راهنمای توی یدک کش و بقیه مسافرا شنیده میشد نه مامانم اینا ((= مامانم اینا که گفته بودم مخالف بودن من توی جاده برونم
غشششششششششششششششششششششششمولک

موشی یا برو دستور زبان فارسیتو تقویت کن ، یا زبون خودتو کوتاه کن وگرنه خودم میام زبون و دمتو با هم قیچی میکنم ((((=

اون مثل مو و تیر چراغ برق هم بگم که : همین دو ماه پیش یکی از مردای همسایه از توی پارکینگش دنده عقب میومد بیرون راست رفت توی در خونه همسایه روبرویی ((((= وقتی ازش میپرسیدن چی شد که اینجوری کردی ؟ هاج و واج میگفت : والا ندیدم (((=
موشی برو کشکتو بساب ! حنای شما پسرا پیش ما دخترا رنگی نداره (((= با تلقین و توهم میرین گواهی میگیرین به خدا (((= البته مقصر خودتون نیستینا ! مقصر اون غرورتونه و اون عقل کاملتون !! ((((=

از قدیم گفتن : احتیاط شرط عقله !
حالا تو وجدانا ، یک عدد پسر محتاططط رو نام ببر (((=

کیش هم مگه میشه خوش نگذره ؟ احتمال داره امسال دوباره برم ؛)

سعید هدایتی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

گاهی هم در عالم خلقت استثنا وجود داره .خدایی شوما لاله صدیق نیستی؟

((=

اگه باشم چی ؟ :دی

دوست پاییزی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام
تریلی روندییییییی؟؟؟؟؟
خب بگو ماشین چی بود که بهت گفتن پایه یک داری
ولی تعریف از خود نباشه منم دست فرمونم خیلی خوبه...
مخصوصا پیش این مالایی ها خیلی بیشتر به چشم میاد .. اینا وقتی ۲ تا کار رو باهم انجام بدن هنگ میکنن..
یه بار با دوستم میرفتم جایی داشتم رانندگی میکردم تو کل مسیر اس ام اس میزدم بعد به پارکینگ که رسیدیم داشتم با تلفن حرف میزدم بعد دنبال جای پارک هم میگشتم وقتی پیدا کردم واسه خودم خلاف جهت میرفتم تاپارک کنم دوستم تو ماشین از دلهره داشت میمرد.. میگقت چیکار میکنی گفتم بابا حواسم هست.. با یه فرمون رفتم تو پارک کف کرده بود..
تازه کلی به اینا رانندگی هم یاد میدم با کارام..
اگه یه صف ۲ کیلومتری باشه بازم همه میرن پشت ماشین آخر وای میستاند..من تا اون جلو میرم بعد بزورماشین رو زور چپون میکنم لای ماشینا حالا جدیدا صبح ها همه تو ترافیک همین کار رو میکنن

سلام دوست جون :-پی

ها :دی

((=
آفرین ! لابد مثل من پسر شجاعی ! من مامانم توی خونه دعوام میکنه که خیلی نترسم :( ولی واسه فامیل پز میده که مرجان شجاعه ((= همه سعی مامی اینه که منو دق بده (غشمولک)

حالا من که از نوع شیکمو ها هستم پشت رل خوراکی میخورم :دییییییییی ساندویچ یا نوشابه (((=

اون مالایی ها معلومه خیلی ترسوئن :-پی
ببین توی ایرونی اونجا سنت شکنی کردی ((=
غششششششششششششمولک

بنفشه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام
خدایی تو اگه انقدر ترشی نخوری
انقدر هل و هوله نکنی تو معدت
اگر انقدر به کش تنبول گیر ندی
اگر .....
یه چیزی میشی اون ته مه هاش


پس باید یه رالی راه بندازیم نه؟
رو کم کنیه؟؟؟؟
برم برو بکس رو صدا کنم بیان مسابقه؟
اوکی؟؟؟؟

سلام بنفشیییییییی :))

ها بوخودا :دی

فقط موشیو یوسفو واسه رالی صدا نکن که میان کاسه کوزه هامونو بهم میریزن ((=

اوکی :دیییییییییی

گل پسر یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://dr-golpesar.blogfa.com

عجب!
البته برای پست قبلیت
ما پسرای بیچاره! اگه سرمونو بندازیم پایین می گن چقدر خجالتی و کمرو هست و اگه سرمو بالا بگیریم می گید چقدر هیزه!

عجب به جمالت دکی ((=

آخه بس که بدجنس و شررین آدم فکر میکنه همش یه ریگی تو کفشتونه (غشمولک)

پرنسس جنی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://hastie.blogsky.com

به بازی دعوتت کردم . خدا کنه قبلا کسی پیش دستی نکرده باشه ......

قربونت برم آبجی مهربونه :)
حتتتتتتما بازی میکنم (بوس بوس ۱۲۵ تا)

سلی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام مرجان خانوم خوشگلم..
بابا راننده..
منم جون خودم بلدم رانندگی ..۲-۳بارم بدون اجازه بابام ماشینو تا ۲-۳تا کوچه اون ور ت بردم ولی بابا اجازه نمی ده میگه اول گواهینامه بعد ماشین !:دی
جون خودم رانندگی ام بیسته بیسته..
کلا دمت گرم
هاواری یو میس مرجان.؟<؟؟؟

سلام عزیز دل آبجی مرجان و گیگیلیش :)))
:دییییی

بابات راست میگه سلی ! رانندگی شوخی بازی نیست ! خدای نکرده اتفاقی بیافته برات گرون تموم میشه پشیمونی هم سودی نداره متاسفانه ! دیگه اینکارو نکن تا گواهی نگرفتی .. هر چند من خودم قبل از گواهی گرفتن اینکارو میکردم ((= ولی تو مثل من دخمله بد نشو خب ؟ قول دادیا :)

فداتتت :-****

فاین تنکس :)

مهتابی خانوم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com



=)) سلام مرمولک خانوم....بنده خدا اونا که نمیگفتن ok =)) میخواستن بدونن کی این خانواده بیچاره رو به مقصد میرسونی و معنی حرفاشون میشه این:

اووووووووووووووووووووووووووووو کی؟! (ینی اوووووو کی میرسین ه مقصد)

اووووووووووووووووو کی؟! ینی زبونم لال کی میری ته جاده

اووووووووووووووووووووو کی؟! ینی کدوم پدر صلواتی حاضر میشه بیاد زن شوفر بگیره و در نهایت اوکی ینی باشه...هرجا میخوای بری برو...جهنم =))

آهان راستی...چاکریم داداش....اجازه هس ما آبجیت بشیم؟!

زهر ماررررر :دییییی

خدا لعنتت نکنه سارا (غشمولک) به یوسف میگم موهاتو بکشه بی تربیت ((=

نُچ ! بیا زنم شو (غشششششششششششمولک)

لنگ دراز یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://zanboor.blogfa.com

بابا درایور! باریکلله داری تو! عوضش من با اینکه تند میرم کلهم پارک و دنده عقبم ضایس!

:دییییییییییی

من با اجازه ات هم تند میرم هم پارک و دنده عقبم خوبه ! خلاصه اینکه اگه بابا و مامان موقع رانندگی بغل دستم باشن با توصیه های ایمنیشون کلافه و عصبانیم میکنن :-پی

فداتت

عبدله یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام

علیک داااااش من :دیییییییی

من یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

اصلا تو جای لینک گذاشتن نداری اگه نه میزاشتی لینک ما رو . چقدر کیش حال میده ها نه؟

:( وای آبجی جونی من حواسم نبوده که لینکت نکردم :(((((((( الان لینکت کردم :)))

آره کیش رو دوست دارم فقط به خاطر اینکه خیابوناش جون میده واسه رانندگی ، از سر و صدای ترافیک هم خبری نیست ! ولی اگه خلاف بری بدجوری پوست جیبتو میکنن ((=

پدر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

حالا اینا دلیل نشد که رانندگیت خوب باشه و با خانومهای دیگه فرق داشته باشه...

دکی میام شکایتتو پیش رئیس بیمارستانتون میبرما ؟ :-> میگم شبانه روز بهت کشیک بدن ((=

خانومها رو مسخره میکنی آره ؟ :دیییییییی

گوسپند دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ http://goospand.wordpress.com

هیچی فقط لول.. بابا خوش رکاب. بابا خوش سفر. بابا عزت گاریچی. بابا شوفر دست راستی. بابا کمک فنر. بابا آچار فرانسه. بابا آچار شلاقی. بابا دمت قیژژژژژ

نیشمولی شرمنده ام نکن خودت گلی (((=

غشششششششششششششششمولک

بارباپاپا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ق.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

توی این سفرم زنت رو نبرده بودی نه؟ولی از شوخی گذشته من نفهمیدم یدک کش هم مگه پلیس راه دارهمنظورت این بود بردی رو یدک کش تموم شد بعد توی راه که پشت فرمون بودی پلیس راه باهات خوب برخورد میکردن آره؟راستی خانوما اولی که رانندگی یاد میگیرن دودستی فرمون رو میچسبن بعد تا میخوان دنده عوض کنن دنده صدای آبمیوه گیری میده بعد میخوان پاشون رو از روی گاز بر دارن بذارن رو ترمز پایین رو نگاه میکنن بعد یه مدت که میگذره دیگه فکر میکنن چه خبره شبا خواب مایکل شوماخر رو میبینن میخوان دنده عوض کنن عین راننده کامیونا میکوبن تو سر دندهمیخوان راه بی افتن تک آف میکننهمین دیگهمرجان جونم راستش رو بگو تو ماه اولی که گواهینامه گرفتی چه جوری رانندگی میکردی؟

نه والا ((= از پلیس راه که نوشتم منظورم توی جاده بود :دیییی

اون دو دستی گرفتن رو خوب اومدی ((= من خانومی میشناسم که موقع پیچیدن خودشم همراه با فرمون میچرخه ((= آخه فرمونو دو دستی مثل امامزاده میچسبه ((=

من از همون روز اولی که گواهی گرفتم ماشینه سعید رو ورداشتم با دوستام رفتیم خیابون ((=
خداییش رانندگیم بیسته باور نداری برو از رئیسمون بپرس :دیییییی بابا از اون موقع به بعد صدبار رفتم توی جاده و اومدم اونم توی شب تازه با موافقت کامل مامی پاپی اینا :->>>>>

ایییییییییییینه :->

پلنگ صورتی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ق.ظ http://pinkpan.wordpress.com

دیدن آدم دویی هستی فرت و فرت بهت اوکی دادن!
+ اوّل و آخرش من تو کتم نمی ره که زن بتونه درست رانندگی کنه. هرکی چنین حرفی بزنه یا داره دروغ می گه یا رسما دیوونه ست.
جمله قصار: رانندگی زنان لکۀ ننگی ست بر دامان بشریت...

پلنگی حرفهای خطرناک میزنی سرتو به باد میدیا ! :دی همچنین دمبتو ((=

رانندگی مردان هم لکه ننگیست بر دامان حَیَوانات :|

الفراررررررررررررررررررررر

پسر خوانده دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

او کی!!!

دارمت ((=

پسر خوانده دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

هر موقع باجناق فامیل شد.... هر موقع پیرزن تونست با براوو تک چرخ بزنه....هر موقع شد که رو کره ماه یه دستی ماهواره ساخت ...اونموقع میشه گفت تو خانم ها یه راننده واقعی هست

هر موقع نی گل کرد یا الاغ پرواز کرد ، اون موقع میشه گفت مردا نسبت به زنها حسادت ندارن ((=

سارا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ



مرجان ناممممممررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد

کامنتم کوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//////

خیلی لوسییییییییییییییییییییییییییییییی

جان :دی

گلولههههههههههههههههههههه

تیر غیییییییییییییییییییییییییب

خودت لوسی ! الان تاییدش کردم :))))

آقا موشه دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

مرجانی معلومه اصلا روانشناسیت خوب نیست =))

خوب اون آقاها که برات سوتو دمت گرم زدنو گفتن میدونی کجا رو توجه کردن که شما خانوما اصلا توجه نمیکنی به چشمای گرد بابا مامانت اینا که بابات نیم خیز بوده جلو رو نگاه میکرده مامیت اینا هم عقبو حواسشون بوده اینجا دو تا نتیجه گیری میشه کرد اینکه هیشکی غیر تو رانندگی بلد نبوده که این یه کم بعید میاد و دوم اینکه به زور سوار شدی =)) غیر این صورت بابات با خیال راحت مینشست همه هم با خیال راحت تر سر جاشون مینشستنو خنده ملیح میزدن =))


مرجان یا یه کم برو روانشناسی کار کن یا دست به قیچی بزاری گاز گازیت میکنم =))
غششششششمولک

آخ من برم سرم به شدت درد میکنه

موشی میام شقه ات میکنما بی تربیت ((=
اتفوقا من روانشناسیم بیسته بیسته ... فقط کافیه یه نفر غریبه رو واسه اولین بار باهاش رودر رو همصحبت بشم اونوخ خیلی راحت میتونم ۹۰ درصد شخصیتشو کشف کنم :-> البت به کمک گیگیلی :دی

موشی کجای کاری ! اون موقع که میرسیدم به پلیس راهها شیوا و مامی که چرت میزدن پاپی هم تقریبا نیمه چرت ((= اصلا موشی با من یکی به دو نکن وگرنه اون پیشی سیاه رو میندازم به جونتا ! ماده هم نیست ! نره ! وحشیه ((= خونخواره (غششششمولک)

موشی ایشاا... سقط بشی :(

بس که سر منو خودتو خوردی ((=

پلنگ صورتی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ http://pinkpan.wordpress.com

1. پس کامنتی که نوشتم کجاست؟ حذفش کردی بی معرفت؟
2. با تازه وارد در مورد ویژگی های رانندگی زنان موافقم. مجددا تاکید می کنم که ماشین دست زن جماعت نباید داد.
3. در تحقیقی که در سطح بلاگستان به عمل آمده است، پاسخ سرکار به کامنت آقا موشه به عنوان طولانی ترین پاسخ به کامنت در تمامی تاریخ انتخاب گردید!
4. به کامنتت درباره نماز باران و... پاسخ دادم. حتما بخونش رفیق. پیشاپیش از بابت لحن تندم عذر می خوام.

دیشب تایید پلنگی :))))
معلوم که باید باهاش موافق باشی ! دوتاتون از یه جنسین ((=

بله دقیقا ! آخه موشی منو زیاد به حرف میکشه ((= همشم میخواد ثابت کنه دخملا ناز نازی ان شعارشم اینه که پسرا شیرن ((= دخملا گربه ان ((= نیست خودش موشه (غشمولک)

مرسی پلنگی دیشب خوندمش :)))

قربونت

سینا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.sinaab.blogfa.com

خانوما رانندگی شون خوبه
فقط مشکلشون اینه که تجسم فضایی شون ضعیفه

دکی تو هم ؟
من آخرش تو و دکی جون حامد و اون دکی گل پسرو تازه واردو موشیو میکشم یعنی با ماشینم زیر میگیرم ((=

قورباغه درختی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ http://rouzan.blogfa.com

من فوبیای رانندگی دارم اصلا اعصابشو ندارم بغل دست هر کی هم بشینم رسمن گند می زنم تو اعصابش. حالا تازگی دارم با این حس می جنگم.

اوف اوف پس تو مثل خواهرم ماندانا هستی ... اَه اَه اَه .. اَه اَه اَه

((=

سارا(مهتابی خانوم) سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ



ببین...
تو از اولشم با من مشکل داشتی...
من میدونم
نامرد
بد
بد اخلاق
لوس
بیمزه
:(( ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
چرا کامنتم رو دیر تایید کردی؟
حقت نیس حالا دستم رو تا آرنج فرو کنم تو چشماااااااااااااااااات؟!

زَر ِ مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

سارا میام با کش تنبونه گیگیلی خفه ات میکنما ((=

گلوله

تیر غیب

کوفت

((=

بسه دیگه ! شترققققققققققق زدم تو دماغت

الفرارررررررررررررررررر

سارا(مهتابی خانوم) سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

=))=)) مردم بس که به کامنت گوسپند پشمالو خندیدم...ای ول

((= نیشمولی همیشه ایول داره :دیییی

پت سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ق.ظ

درست میکنم الان

مرسیییییییییییی :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ق.ظ http://www.damadam.blogsky.com

خانم ها که ماشاءالله دست میشائیل شوماخر را هم از پشت بسته اند. خانم ها بهتر است خودشان را به کمپانی فراری یا مک لارن به عنوان راننده فرمول یک معرفی کنند.
پست قبل را هم خواندیم، چشممان روشن، متلک به آقایان، آنهم در روز روشن
مثل اینکه این بلاگ کم کم دارد به یک بلاگ مردستیز بدل می شود
ولی خوشمان آمد که آن نیم وجبی، چطور قند توی دل همه ی شماها آب کرد،و اون وسط دلبری کرد( این خبر به نقل از خبرنگار اختصاصی مرجانا بر ووزن ایسنا و ایپنا مخابره شده)

ما چیزی نگفتیم، هر چه بود خودتان گفته اید، پس تقصیری متوجه ما نیست

اون فرمول یکی رو مرگه گیگیلی باید در وصف آقایون میگفتی :دی

:دیییییییییی
مرد ستیزیشو قبلا جناب مشتاق تشخیص دادن اونم یه سال پیش و بلافاصله سه سوت بعد از خوندنه اولین پستم ((= اَی ووو :دی

داری در امانت خیانت میکنی سارقه خونخوار ((= خوبه من گفتم اون نیم وجبی داشت دخملا رو می پایید :دیییی

بعععله حالا صبر کن میام میکشمت ((=

یوزپلنگ سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ق.ظ

ایول
ایول
گیلیلی رو ایول
نه
رویا سازیت خوبه

سلاااااااااااااااام یوزیییییییییییی :)

:دیییییییی

یوزی هنوز قابلمه به دستما ! کاری نکن بیام قورمه ات کنم ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد