سوتیه قرن

 

خدا منو مرگ بده

امروز یه نیم ساعتی توی شرکت بیکار بودم از سر بیکاری اس ام اس بازی کردم ! یَک عالمه اس ام اس نخونده داشتم که بعد از خوندنشون همه اشو سِند کردم .. یکی از اس ام اس ها این بود (وااااای البته ببخشیدا که اینو می نویسم ! آخه سِند شدنش جریاناتی در پیش داشت ) : ترکه به دوست دخترش میگه میای خونه امون ؟ دختره میگه نه می ترسم ! ترکه میگه : ترس نداره همش نیم ساعت با هم صحبت میکنیم بعدش شلوارمونو میپوشیم میریم خونه امون !

حالا موقعی که میخواستم این اس ام اسو واسه چندتا از دوستام بفرستم ، موقع انتخاب یکی از اسماشون ، دستم اشتباهی رفته بود روی اسمی که نباید انتخاب میشد و البته بعد از ارسال متوجه شدم و اون اسمه اشتباه کسی نبود جز مدیر شرکتمون ............ وقتی متوجه شدم واسه یک دقیقه انگار همه حافظه ام پاک شد و اصلا نمیتونستم فکر کنم تازه بعد از یک دقیقه مثل فشنگ رفتم توی اتاق مدیر و توی دلم خدا خدا میکردم مدیرمون توی اتاقش باشه و یه جوری بتونم موبایلشو کش برم ! خوشبختانه وقتی رفتم توی اتاقش ، با تلفن صحبت میکرد و گوشیش هم گذاشته بود روی کارتابل ! مثل گاو رفتم تو ، اس ام اسو پاک کردمو باز مثل گاو سرمو انداختم پایین که بیام بیرون ، ییهو آقای مدیر صدام زد که کاری داشتین ؟ گفتم : بله ولی یادم رفت چی میخواستم بگم ! مدیرمون :  ..................... من :

نتیجه اخلاقی : ینی اگه مدیرمون اس ام اسو میخوند چه اتفاقی می افتاد ؟

کسانی که از اینجا کوپن برنج و روغن گرفتن یه بار دیگه هم سر بزنن

برای بار سوم بهتون اخطار میکنم برین اینجا و بهم رای بدین

                                                      

گوش کنین

حالا تو قصر یخی بی تو من منتظرم
توی بهت لحظه ها از تو من بی خبرم
خورشید روشنیا دیگه نوری نداره
نمی تابه آخه اون بی تو که جونی نداره

ببین خورشید خانوم تو غم خوابیده
دل تو و منو از هم بریده
هنوزم یاد تو چراغ خونست
نباشی زندگی بی تو بهونست

بیا تا قصر یخی چیکه چیکه آب بشه
دیوار فاصله ها بینمون خراب بشه
بیا تا قصر یخی با تب دستهای ما
خورشیدو بیدار کنه واسه فردای ما

اگه روزی روزگاری واسه من نورو بیاری
دست پاکتو دوباره توی دست من بذاری
واسمون میشه سکوته قصه تلخ جدایی
دوباره قصر سیاهی میشه قصر روشنایی

ببین خورشید خانوم تو غم خوابیده
دل تو و منو از هم بریده
هنوزم یاد تو چراغ خونست
نباشی زندگی بی تو بهونست

بیا تا قصر یخی چیکه چیکه آب بشه
دیوار فاصله ها بینمون خراب بشه
بیا تا قصر یخی با تب دستهای ما
خورشیدو بیدار کنه میون فردای ما

خواننده : سیاوش شمس

نظرات 33 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

کلی خندیدم

:دی

ونوس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

آی میخندیدیم آی میخندیدیم.وای میذاشتی بخونه.

مام ونوسی تو که دلسوزه دخملت بودی حالا دلت میخواد مدیر اس ام اسو خونده بود که منو با تیپا بندازه بیرون ؟ :دی

پت جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

یعنی متوجه نشد موبایلشو برداشتی؟! یعنی نفهمید براش اس ام اس اومده؟!

نه ! چون داشت با تیلیفون صوبت میکرد و یه لیستی رو با کسی که پشت خط بود چک میکرد موبایلشم اینوره میز بود :-پی

گفتم که شانس آوردم دیگه :دییییییی

پسر خوانده جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

((=

ندا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ

وای که چقدر تو بلایی
مرجان مردم از خنده
دختر تو چی کارا که نمیکنی
باز جای شکرش باقیه ختم به خیر شد
ولی خودمونیم تصور کن مدیرت بخونه و بیا د سراغت
اونوقت چههههههههههه شودددددددد
ــــــــــــ-
فدات بشم من فعلاااا

:دییییییییییییییییی

یعنی خدا بهم رحم کرد ندایی وگرنه خیلی خجالت میکشیدم ... تصور کن مدیر اگه اس ام اسو میخوند تا ۶۰ سال میرفت تو کما که این دختره چی شد که همچی اس ام اسی برام فرستاد شایدم وهم ورش میداشت که نکنه عاشقشم ((=

قربونت برم عزیزم
از رضا خبری نشد ؟

گیلاس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

واقعا میتونم بگم خییییلی شانس آوردی!!!
فک کن!!!
اگه مدیر میخوند با خودش چی فک میکردااا!!!
ببینم ندید تو رفتی داری با گوشیش ور میری؟؟
عجبا!!!

:دی

نه داشت با تلفن صحبت میکرد متوجه نشد :دیییییییییی

تازه وارد جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

باز خوبه به خیر گذشت!

آخه آدم همچین اس‌ام‌اسیو هول هولکی فوروارد می‌کنه؟

حالا چرا ترکه؟ بنویس یارو!

خوبی؟ سوت بزرگ :)

ولی باور کن هیچی نمی‌شد یکی عین همین برات می‌فرستاد ولی از فردا بهت لبخند یه وری می‌زد :)

ها بوخودا :دی

:|

نه همون ترکه بیشتر حال میده ((= البته مخلص ترکها هستیم منو گیگیلی الهی قربونشون بریم (غشمولک)

:دیییییییییییی ها :دی

ای کلک ! میام میزنمتا

وایساااااااااااااااااااااااااااا

سلی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ

تو چطوری تونستی اینقد سریع اس ام اسو پاک کنی ؟
وای مرجان توام نابغه ایی ها !!
فوقش میخون !توام میرفتی میگفتی اشتباه شده دیگه !!:دی :دی :دی
البته اگه به خاطر این اس ام اس اشتباه توبیخت نمی کرد حتما به خاطر اینکه سر کار داشتی اس ام اس میدادی سر کار توبیخت میکرد !!
البته نه واسه تو که با همشنو رفیقی :دی :دی

پاک کردنش که کاری نداره ... میری تو منو اینباکسو میزنی و اس ام اس خونده نشده رو دیلت میزنی به همین راحتی :دی
آره اشتباه ((=

غشمولک :دی

غریبه جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام سلام

۱- در مورد پستت باید بگم که هیچ اتفاق خاصی نمیفتاد ! تازه کلی هم ذوق مرگ میشد جون داداش !!

۲- نیمکت بهت سلام رسوند گفت که کلی گرد و خاک شوشته نشده داره !! گفته باشم ...

۳- من با اجازه تون بامداد امشب خونه رو آپ میکنم .. آخه فردا صبح میرم سر کار و تا برگردم دیر وقت میشه !!

۴- بسی چاکریم

یا حق

سلام بر داداشی :)))

۱- ((=

۲- وای داداشی من حسابی شرمنده خودتو نیمکتت هستم :| قرار بود چند روز پیش آپ کنم ولی کلاس داشتمو نشد :( واسه همین تصمیم گرفتم فردا آپ کنم :) ... حالا عیب نداره من چند روز بعد از تو آپ میکنم :)))))

۳- باشه قربونه داداشیه مهربونم برم ایشاا... :))))))))) اجازه وبلاگ منم دست توئه :))

۴- فداتت :-*

حق نگهدارت :)

یوسف جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام ملجان جونم..خوبی؟!..
..بیا قربون دستت شماره منم بگیر بلکه یه اس ام اسی بیاد و بره..ولی قول بده اگه خواستی اس ام اس بدی از اون مستهجنای آبدار و کثیف بدی که گوشیم از خجالت خودشو خیس کنه!!..شرط می بندم گوشی تو پر از این چیزاست!! =)) می گی نه نگاه نکن(!) =))
اگه مدیرتون می فهمید فکر می کرد بهش نظر داشتی..هر چند انقد خنگ بود که صدای اس ام اس رو نشنید بخاطر همین شک دارم اصن فکر می کرد!!حالا ما فرض می گیریم که فکر کرد..از لحاظ روانشناسی این اس ام اس رو بهش ارسال می کردی که یه جور غیر مستقیم چراغ سبز بدی و برین باهم صحبت کنین بعد شلواراتونو بکشین بالا!!! =)) هوشلولولولو!! بوله؟! :ژی
اهم..آقا نادیده بگیرین حرفای منو..این جوک همچین تفسیری رو می طلبید مزاح بود..نزن آخ نزن..چی چی؟..اون کلیپ قرمز رو برای منم بولوتوث کن بینیم!..آخ آخ نزن..اصن هیچی!! :l
از فردا وبلاگ مرجان می ره تو لیست سرچ جوک و اس ام اس توپ و خفن!! :دی
الهییییییییییییییی..ور بپریییییییییییی :ایکس ایکس ایکس!

سلام داداشکیه گیگیلی قربونش شونده :))) چی شد ؟ :دییییی

تو از کجا میدونی گوشیه من پر این چیزاست ؟ نیشمولک یعنی گوشیه تو از این چیزا نداره ها ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟

یوسف میام میزنمتا :دییییییییییی بوله ؟ ((= از این کلمه خیلی خنده ام میگیره بلا :-پی

یوسف کله اتو میکنما ! ماماااااااااااان جرات داری پاتو بذار اینور نه اونور اصن اگه جرات داری یه قدم بیا جلوتر ! مامااااااااااااااان

((= راست میگی حالا کلمه های بد بد سرچ کنن وبلاگ منم میره قاطیشون (غشمولک)

پدر(نم‌نم) جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

عجب شانسی آوردی خدائیش...!

ها :دی

مونیکا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

نه خدایی اگر نمی تونستی پاکش کنی بازم برمی گشتی شرکت؟
ا راستی سلام خوفی؟
من کجا بودم؟کی گفته من غیبی شدم این روزا؟
بابا من رفتم کوپن گرفتم از اون آدرس دختر نزن

:دییییی دیگه اون موقع موبایلمو سریع میذاشتم توی کیفم تا دو هفته نمیبردم شرکت ، بعد شایعه میساختم که موبایلم به سرقت رفته ((=

سلام مونی جونم :)))))

کجا بودی ؟ چرا غیبی شدی اینروزا (غشمولک) مونی من دلم برات تنگ شده :(((

:دی راست موگوئی ؟ :-پی

سعید جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

اولندش من ترک سه ستاره هستم. هر وقت تهران بیام یه کلمه فارسی حرف نمی زنم. حتی تو یه کنفرانس به سوال یه خانم دکتر ترکی جواب دادم
بعدشم اگه این ترک اس ام اس شما واقعا همشهری باشه که چیزی باقی نمی مونه که یارو بکشه بالا. (دوس داشتی اینجاشو پاک کن)
این مدیره چقدر بوقه که نفهمید تو موبالشو دست زدی؟؟؟!!!!
من بهت رای دادم، تو یه پست هم تبلیغ کردم.

اگه می خوای بیای اینجا من در خدمتم هر کاری از دستم بر بیاد.

جونه من ! :دیییییی الهییییییییی حالا خانوم دکتره چند سالش بود ؟ باباش چیکاره بود ؟ سفید بود ؟ قدش چقدر بود ؟ چاق بود یا لاغر ؟ کاش تلفنشو گرفته بودی الان که دلت میخواد جفت بشی ، اونو میگرفتی :دی تلفنشو گیر بیار اگه روت نمیشه من بهش زنگ میزنم :دی

((=

آخه داشت با تلفن صحبت میکرد یه لیستی هم چک میکرد اینکه حواسش به من نبود :دی

میاما :( من دلم میخواد بیام :(

[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام ماهی جونم
احتمالا رییستم یه اس ام اس برات میزد که چشم کی بیام و کجا

سلام :))))))))))

از سلام کردنت فهمیدم ماهی خانومی :دی

((=

غشمولک

دوست پاییزی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام
خدا تو رو نکشت دختر.. =)) =))

سلام دوست جونم :)))

:دییییییی

صبا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام
تو چقدر بامزه ای
مدیرتون واقعا نفهمید؟

سلام صبا جون :)))

:دی

نه نفهمید :-پییییییی

سلی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ

رضا مشتاق !!!!؟؟!؟؟!!
اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!
ما چیکار میتونیم بکنیم ؟
ها؟

من مرجانم ((=

با موشی برین از اون دستگاه های فلزیاب قرض بگیرین ببینین نمیتونین ردشو بگیرین ؟ :دیییییییی

مونا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام!
خیلی خطرناکه حسن!!!
وای وای وای !!! آقا مدیرتون احتمالا اونجا نقش بوق رو بازی می کرده که نفهمیده
ولی مرجانی دیگه از این کارا نکنی ها!!
این دفعه به خیر گذشت دفعه های بعد خدایی نکرده می خوای چی کار کنی؟؟؟؟
راستی من یه عالمه به شما رای دادم
:دی
فهلا من برم
بای بای

سلام مونایی :))))))

:دی

آره دقیقا (غشمولک)

نه دیگه من عمرا از این اس ام اسها بفرستم :دییییییی بر دروغگو هم لعنت ((=

مرسییییییییییییییی

بوی بوی

سوگند شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.crazy4u.persianblog.ir

سلام.
خوبی عزیزم.
آپم

سلام سوگند خانومی :))))

فداتت

خدمت می رسم

Leo شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

احتمالا یه اس ام اس می زد با یه جک باحال تر

:دییییییییییییی

اقلیما شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام مرجان عزیزم...خوبی؟
من حالم خوبه خوبه.فقط دیگه حال و حوصله نوشتن ندارم....از رضا هم مدتهاست که خبری ندارم.اگه پیداش کردی سلام منو بهش برسون

سلام اقلیما جونممممممممممممممم

خدا رو شکر ..... صبر میکنیم تا حال و حوصله ات برگرده :)))

سلامت باشی ... یکی از بچه ها میگه شاید مشغوله درس خوندنه ! خدا کنه همینطور باشه :))

دل‌زده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://http:/delzadeh.wordpress.com

تازه وقتی می‌خوند می‌گفت: یادت باشه خودت سر شوخیو باز کردی! و بدترشو واست می‌فرستاد.
میگی نه، به این سرعت که اس ام اس پاک می‌کنی اس ام اس هاشم بخون!

جدی ؟ :دیییییییییی

من از فردا میرم توی خط موبایله مدیر قاپیدن :-> ((=

پدر(نم‌نم) شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

آپ نکردی؟

همین الان آپیدم :-پیییییییی

مونا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ

مرجان جونم
آپم بود بیا
راستی تازگیا چرا انقدر کم پیدایی؟
هان هان هان ؟؟
شایدم من زیادی پیدام!!
فهلا بوی بوی!

جونم

باشه میام حتما :))

تازگیا کلاس زبانم شروع شده :(((((((((

((= شاید

قربونت برم

adel یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ

salam

bazam marjan sooti dadi?
akhe in che karie ke mikoni?
aman az u....
chera hame chi varoonas inja .?alamate soala mire onvar
chi begam

سلام عادل خان هندی :دییییییی

ها بوخودا ((=

:|

لابد هندیا کله پا راه میرن (غشمولک)

مزاری آنلاین دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.mazari.ir/index.php?newsid=93


بلاگ ما آپدیت شد
وبلاگ قشنگی بود رفتم پرشین وبلاگ بهت رای بدم
http://www.mazari.ir/index.php?newsid=93
به ما هم سر بزن
بای !
نظر هم بده

مرسییییییییییییییییییییییییییی لطف فرمودین :دی

خدمت میرسم :)))

آقا موشه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

=)))))
سلام مرجانی خوب آباجی ؟؟

=)))))))
عجب ترک باحالی بوده =))))

مرجان حالا خووبه برا معاونتون نفرستادی فکرشو بکن این همینجوری رو سرت خراب هست اونوقت نیششو باز میکردو از اونور یواشکی تا شب برات چشمک میزد =)))))))

حالا رئیسو میشه بگی گوشیمو نیاورده بودم بچچمون دست زده اس ام اس واسه شما اومده ولی اگه مث یه باری بودا واسه پسر عمو دائیات میفرستادی بازم =)))))))

اصلا همش =))))))))))))
اینم باحاله

ایوووووووووول واس خونمون تبلیغات میکنی


اووووووف چندتا پست عقبم پست قبلم خوندم
اگه آقایون نمیومدن که انقد خاطرات شیرین برات نمیموند یه ذره با خواهرت غیبت میکردین حوصلتون سر میرفت بر میگشتین

سلام موشیه دل پیچ گیرنده ((= بس که خوردی ای بترکی ایشاا... :دی

واااااااای همینو بگو :دییییی

غشمولک

موشی میام میکشمتا ! زود تند سریع همه پستهامو بخون بهم رای هم بده :دیییییییی

احمد دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.jardhy.wordpress.com

سلام
این دیگه آخرش بود شانس آوردی که به خیر گذشت.

سلام

ها بوخودا :دییییییییی

((=

مهتابی خانوم دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

آااااااااااااااااااااااااااای دلم مرد بس که خندید.


چه حیف شد که ندیدش.

خدایی خیلی خدا بهت لطف داشته ها...حالا فک کن من یه بار یه اس ام اس خیلی افتضاح رو اشتباها برای خان عموم فرستادم...اونم نه ۱بار...۳بار پشت سر هم :|

((=

سارا ؟ تو میخوای آبروی گیگیلی جلو مدیر بره ؟ خودم خفه ات میکنم :دی

سلی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

شاید داره برا کنکورش میخونه !
آخی گفته بود شرکت کرده !
حالا منو باش !

اینم راست میگی :)))

مرسی که یادآوری کردی

قربونت برم :-****

امیر جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

آدمو سگ گاز بگیره ...
آدم از پل عابر پیاده بیوفته ...
ولی اینجوری ضایع نشه !

((=

حالا مگه خواستم تو رو با موتورت بچرخونم ! :دی

عاشق دل شکسته شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.davoodtiam.blogfa.com

سلام دوست من
ممنون که بهم سر زدی و به این بهانه دوست خوبی رو پیدا کردم . اینو بدون که زندگی مثل یک موج سینوسی است یه روز بالا میری یه روز پایین یه روز تو اوجی یه روز تو حضیض و این تویی که باید شرایط را درک کنی
وبلاگت رو زیبا دیزاین کردی . نشانه هنری بودنته
بازم پیشم بیا
مثل همیشه

سلام عزیزم :)

خواهش میشود ... جدی که گل گفتی ... همه روز آدم مثل هم نمیشه

مرسی ... این یه قالب ساده اس و من اصلا دستکاریش نکردم :))) سادگی رو بیشتر از هرچیزی دوست دارم :)))

حتما
:)

جوراب سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

وای کلی خندیدم.....
.
اخی سیاوش صحنه جون...

:دیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد