گیگیلی وارد میشود

 

یه چند روزیه کش تنبون رفته مرخصی ، جاش سرایدارمون اومده جاش که اگه کاری بیرون داشته باشن به اون بگن ... حالا این وسط منو گیگیلی هم بی نصیب نموندیم ! واسه هله و هوله و خوراکی میفرستمش تا سوپریه سر خیابون ... دیروز بهش میگم برو برام های بای بخر ... این بدبختم تا رسیده سوپری یادش رفته من چه اسمی بهش گفتم بعد مثل اینکه به فروشنده گفته نمیدونم این خانوم فلانی چه بهم گفت براش بخرم ! فروشندهه هم برگشته بهش گفته اگه خانوم فلانی تو رو فرستاده حتما یا های بای میخواد یا پچ پچ یا چیپس و ماست یا شیر کاکائو (غشمولک) خوده سرایدارمون میگفتا ! کلی با همکارا خندیدیم ... این سوپریه هم دیگه فهمیده من چی دوست دارم ...

وای من مدتی نبودم توی نت خیلی حرف دارم حالا بقیه حرفامو میذارم واسه پستهای بعدی ! فقط محض خنده اینم بگم که دیروز عصر نزدیک بود یه ماشینی به خاطر من بره زیر تریلی ... پشت رل که نشسته بودم دیدم آفتاب تو چشممه عینک آفتابیمو از توی داشبورد آوردم بیرون گذاشتم زدم روی عینک طبیم ! یعنی دوتا عینک چشمم بود بعد ماشینای روبرو که منو میدیدن همشون دوتا شاخو که داشتن یکی دیگه هم وسط پیشونیشون سبز میشد ! تا رسید به ماشینه آخری که از تعجب و شاخ زیادی ، تا کمر از شیشه ماشینش اومده بیرون حواسش پرت شد نزدیک بود بزنه به تریلی پشت سر من .......

نتیجه اخلاقی تعطیل !

کامنتهاتونو نخوردم ، ندزدیدم ، نسوزوندم ، تا شب همشونو تایید میکنم !

                                                      

گوش کنین

تو از متن کدوم رویا رسیدی ؟ که تا اسمت رو گفتی شب جوون شد
که از رنگ صدات دریا شکفت و نگاه من پر از رنگین کمون شد
تو از خاموشی دلگیر رویا صدام کردی صدام کردی دوباره
صدا کردی منو از بغض مهتاب از اندوه گل و اشک ستاره

صدام کردی صدام کردی نگو نه!
اگرچه خسته و خاموش بودی
تو بودی و صدای تو صدام زد
اگرچه دور و ظلمت پوش بودی
تو چیزی گفتی و شب جای من شد
من از نور و غزل زیبا شدم باز
تو گیج و ویج از خود گمشدن ها
من از من مردم و پیدا شدم باز
من از من مردم و پیدا شدم باز

از این تک بستر تنهایی عشق
از این دنج سقوط آخر من
صدام کردی که برگردم به پرواز
به اوج حس سبز با تو بودن
صدام کردی که رو خاموشی من
یه دامن یاس نورانی بپاشی
برهنه از هراس و تازه از عشق
توی آغوش جان من رهاشی

صدام کردی صدام کردی نگو نه!
اگرچه خسته و خاموش بودی
تو بودی و صدای تو صدام زد
اگرچه دور و ظلمت پوش بودی
تو چیزی گفتی و شب جای من شد
من از نور و غزل زیبا شدم باز
تو گیج و ویج از خود گمشدن ها
من از من مردم و پیدا شدم باز

خواننده : ابی

نظرات 21 + ارسال نظر
گل داوودی سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

وبلاگ گل داوودی رو از سیستم بلاگ اسکای حذف کردم
لطفا لینکمو حذف کنید

چرااااااااااااااااااا :((((((((

باید توضیح بدی اول اونوخ حذف میکنم :((

یوسف سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام ملجان..مشکوک می زنی ها..معلوم هس کوجایی؟!منم از این بای تا های ها می خوام!!تازشم اون تیکه که عینک آفتابی زدی رو عینک طبی از خنده منفجر شدم..زودی بیا تایید کن وگرنه می سوزونیمت!!

سلام داداشی هوشولو موشولو :-****

نه بوخودا من کلاش ژبون میلم وختم پُل شوده :دییییییی

یوسف یهههههنی من از ترس اینکه سرنوشتم مثل ژاندارک نشه الون دارم کامنتا رو می تاییدم :|

پت سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

هه لووووووووووووووو!
مشهور شدی پس به سلامتی!

هه لو علیکم :دییییییی

کدوم شهرت ؟ کدوم محبوبیت ؟ از کدوم فیلمم حرف میزنی ؟

الفرارررررررررررررررر

فرزاد سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://petti.blogsky.com

تو کلا یه چیزیت میشه !
احتمالا کل شهرتون از دستت آسی شدن !

:دیییییییییییییییییی

((= فرزادی میام میکشمتا :دی

مرحوم تازه‌وارد سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام! اومدن شما شد و رفتن ما!

می‌گما! یه عینکای آفتابیی هستن که با شیشه طبی درست می‌کنن! اونایی که می‌زنن چند نفری هستن ازدوستای من حسابی راضین.

می‌تونی یه تستی بکنیا!

یه نمونه‌شم دیدم که انقدر بزرگ بود که عینک طبیه رو درست زیر می‌گرفت! مخصوص این کار درستش کرده بودن ولی می‌شد مث این ماسکای جوشکاری! قشنگ نبود ولی عملی بود!

راستی های‌بای چی‌چی هست؟ امل نیستما! فقط از کمبود حس هله‌هوله‌ی رنج می‌برم!

سلام آقایی :)) نههههههه چرااااا ؟ :(((( مگه گیگیلی میذاره تو بری ؟ :((( من وبلاگ تو رو با اشتیاق میخوندم حالا تو بری که من ذوق خوندنم نمیاد :(((((( اصلا میدونی چیه ؟ غلط میکنی بری :| سوووووت الفرارررررررررررر

آره میدونم ولی باید فریمش یه فریم به خصوصی انتخاب کنم منم وقتی دامنه انتخابم محدود میشه سلیقه ام کور میشه و ترجیح میدم از خیرش بگذرم :((

آهان این خوبه :دیییییییی باید بزرگ باشه خیلی ! تازه خیلی بهتره معمولا میگن باید عینک آفتابی بیشتر صورت رو بپوشونه :))))

های بای رو مطمئنا همتون خوردین ولی موقع خوردن به اسمش توجه نکردین :-پی های بای یه بیسکویت از شرکت شیرین عسله که شکل گله و لاش کاکائو داره ... گلبرگ گلهاش هم یه درمیون کرمی و کاکائوی هست و پوست بیسکویته هم سیاه و قرمزه :)) قلمزیه :دیییییییی دور کلاش قلمزیه ((=

نگین سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

اول نیستم دیگههههههههه ؟
من اول میخوامممممم
اولللللل

خیر :دیییییی

باشه نگین تو اول ! خوب ؟ حالا بیا فین کن ((=

الفراررررررررررر

نگین سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

سلامممممممممممم
تو کجایی ؟
معلوم هست ؟

داداچ رضا نیست
توام نیستی
بزرگا نیستن
این یوسف از راه به در شده
شبا همه رو خواب میکنه میره کانالای بد رو نگاه میکنه !!
بد دهنم شده
اخیششششششششششششش
یه خرده چوقولی (چوغولی!!) این یوسفو کردم راحت شدم
آخیشششششششششششش

منم های بای .... هوس کردم .. حالا الان من تو خونه های بای از کجا بیارم ؟!!

ما سراپا گوش میباشیم و خوده گوش شدیم تا در پستهای بعدی تعریف بفرمایید :دی

واییییییییی خدا ... =))
بعد میدیدی ؟
اینجوری که خیلی قاطی میشه =))
قاتل :دی

الفرارررر

سلام نگینوووو :دیییییییییی
من ؟ من ؟ مَ....... :((((((( حالا شلا دعوام میکنی من مامانمو میخوام :(((((

بیایین یه تیم رضا یابی راه بندازیم :دی بعدم که گیرش آوردیم بزنیمش بکشیمش ((=

یوسف رو خودم باید ادب کنم میدونم مدتی که من نبودم کسی یوسف رو کنترل نکرده :دی لابد شمار جی اف هاشم رسیده به پونصدتا ((= میکشمش اول برو جیباشو بگرد ببین اکس پیدا میکنی یا نه ! اگه پیدا کردی که جای شکرش باقیه ((= اگه پیدا نکردی دیگه واویلا باید بریم دنبال کراک بگردیم لابد وضعش بدتر شده (غشمولک)

گیگیلی الان داره های بای میخوره :دیییییی

گوش تو رو هم میبرم ((=

تو حالا فعلا کیف باش فرار کن ! منو گیگیلی داری نخخخخشه میکشیم واسه ادب کردن تو و یوسف و موشی و امین :دییییی

محمد یوسفی سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.editor-e-irani1.blogfa.com/

خوب الحمدالله بالاخره یکی پیدا شد بفهمه تو چی دوست داری چی نداری....
راستی سلام. خوفی دخمل خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

((=

سلام ممدی جونم :)))))) قربونت ... تو خوبی ؟ :))

پسر خوانده چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

سلام !
تو هم که بدتر از من نبودی یه ملت سر کار گذاشتیحقشونه.

سلام عزیز :)))

:دییییییییییی

پسر خوانده چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ق.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

اونم که نزدیک بوده بره زیر تریلی حقش بوده

منم همین عقیده رو دارم ((=

مرحوم تازه وارد چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

بله البته که غلط می‌کنم برم!!!

منم نرفتم! می‌بینی که اینجام!

چند وقت دیگه یه پوست میندازم میام اینجا حاضریمم میندازم.

چطوره؟

گیگیلی رو ببوس! تیرکمونشم بذار یه جایی که به کسی صدمه نزنه! شیطونه دیگه!!

کلاس زبان بهونه‌س! مگه اونای دیگه نمی‌رن کلاس؟ یالا باش تنبل!!

نه بابا ! :دی

میدونستم تهدیدامو جدی میگیری ((=

منتظر اون روز میمونیم منو گیگیلی

عالیه :-پی

پشت سر گیگیلیه منحرف میزنی ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟ میکشمت

آخه نمیدونی که ییهویی شروع شد :دییییییییی

دل‌زده چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://delzadeh.wordpress.com

حالا می‌]ؤاستی اون عینکو بزنی باهاش های بای هم بخوری. اون موقع تریلیه می رفت زیر سواری! امتحان کن!

:دی دفعه دیگه همینکارو میکنم ! پیشنهاد خوبی بود ((=

سینا پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://sinaab.blogfa.com/

بالاخره بهترین وبلاگ شدی یا نه؟!

صفحه اول رفت وبلاگم ولی دیگه خبر نمیدارم کدوم وبلاگا بهترین شد :-پی

غشمولک ! پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

امیر !

نیشمولک :دیییییییییی

مهدی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ق.ظ http://nazarazad.parsibox.com/

سلام
بلاگ بسیار خوبی داری
از مطالبت استفاده کردم
رسیدی به منم سر بزن
منتظر نظراتت هستم

سلام دوست عزیز

مرسییییییییییییی :)

حتما خدمت میرسم

گیلاس جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

آبرو برامون نذاشتی!
حالا ه جوری سرمونو جلو در و همساده بلند کنیم؟؟

:|

گیلاس میام کمپوتت میکنم با بستنی میخورمتا :دییییییییی

شاذه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام مرجان جونی
خوبی؟ کجا بودی دختر؟
مادر میگن یه عینکایی اومده چی چی کموریک؟ کرومیک؟ کرومی؟ هان فوتو کرومیک که آفتابیم میشه
غیر از اونا یه چیزاییم هست که نصب میشه رو عینک طبی
در راه خدا بخر جوونای مردمو به کشتن نده! خدا رو خوش نمیاد خواهر

حالا ما یه دفعه هوس آهنگ کردیم. می بینی تو رو خدا؟ هرچی کلیک می کنم اکتیو نوکنه! من ابی می خوامممممممم

خب خوش باشی مادر. از قول منم کرانچی بخور!

سلام شاذه مامی :)))))))
مرسی ..... من بودم ولی زیاد نت نبودم :دی فرصت نکردم بیام والا میخمو محکم کوبوندم توی نت ((=

نه فتوکرومیک دوس ندارم اما شنیدم که عینک آفتابی ها رو طبی میکنن :-پی

جدی نخوند ؟ چه حیف ! حالا دوباره سعی کن موفق میشی

مرسیییییییییییییییی :)) کرانچی که حتما :) ۳ تا ۳ تا میخورم :دی

سارا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ

زبونش لال فک کردم زن مهاون رییس شدی کلی ذوق مرگ شدم!!

=))

سارا دیگه نبینم از این فکرا بکنی وگرنه دچار سانحه ات میکنم ((=

الفرارررررررررررررر

یوسف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ق.ظ

ولی من اصن حرفای نگین و ملجان رو نشنیدم!!ملجاناین نگین همه اش خالی می بنده!!همه اش فحش خوار مادر می دههمه اش بی اف هاشو به زخم می کشه!همه اش بی تربیتی می کنه!!بوخودا من فقط مثه مظلوما با چشم های اشک آود نگاش می کنم!!

ای داداشیه لوس و ننر ! میکشمت ... دلت میخواد گیگیلیو بفرستم سرت ؟؟ هاااااااااا ؟ یه گوشتم کنده شده توسط امین بس که شیطونی کردی بازم آدم نشدی ؟ خودم آدمت میکنم ((=

وایساااااا

وایسااااااااااااااااااااا :دیییییییی

آقا موشه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

بترکی مرجاااااااااااان کجا بودییییییی

سلاااااااااااااااام
خوبی آبجیییییییی گندهه ؟؟؟

کجایی مرجاااااااااااااان
سقط شدی خدارو شکررررررر
زود یا پیدات میشه یا میام اون شرکتو کش تنبونو کلاس زبانتو رو سرت خراب میکنم اون معاون بد ترکیبم رو سرت هوار میکنم

موشی ایشاا... بمیری تو ! دلم برات تنگ شده خفه بشی ایشاا... ((=

سلام به موش موشکم :-پییییییی دم دراز :دی

زهر مار ! شل و پلت میکنما (غشمولک)

باشه همین الان پیدا میشم میام خونه ما خب ؟ تو برو مرگ موشتو بخور ((=

بهاره شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://eternaldeath.bloga.com

خدا رو شکر ۳ شاخ نداشتن که بخواد ۴ در بیاد و گرنه معلوم نبود چی می شد

((=

همینو بگو :دیییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد