تصمیم کبری

 

بلاگفایی های محترم ! نمیدونم چرا واسه هیششششکدومتون نمیتونم کامنت بذارم  کسی نمیدونه من چه مرگمه ؟  یعنی منظورم کسی نمیدونه که چرا کامنتای من واسه بلاگفا ارسال نمیشه ؟ لطفا شدید کمکم کنین ! 

یعنی من یه روز رو بی ماجرا و بدون دست و پا چلفته گریهام به شب نرسونم ، به مرگ این گیگیلیه بی نوام اونروز از بزرگترین اعیاد مسلمین جهان خواهد شد .... به خداااااااا ! همین امروز عصر قرار شد با سارا ، یکی از بچه های کلاس زبان ، بریم یللی تللی ! قبل از رسیدن به خونه سارا اینا تقریبا وسط مسطای راه بود که متوجه شدم یکی از چرخهای ماشین پنچر شده .. شارژ موبایلمم تموم شده بود ! همونجوری که آروم میرفتم تا برسم خونه ، توی راه شونصد و هفتاد و پنج هزار و دویست و بیست و پنج میلیون و یکی نفر (یک میلیارد نفرش آقایون بودن ) برام بوق میزدن یا اشاره میکردن که پنچری ! چون آروم میرفتم فرصت شد از یکی از موتورسوارا بپرسم که این نزدیکیا پنچری هست یا نه ! اونم فکر کرد توی سالن کنفرانسه ، کف خیابون بهم آدرس پنچری میداد از اونورم ماشینا جیغ میزدن از ترافیکی که منو گیگیلی ساخته بودیم .. حالی میدادا ! نبض خیابون توی دستم بود مثل آقا پلیسا ! یههههنی اون عظمتو من کنترل میکردم ... دیدم پنچری ها  خیلی با من فاصله دارن و یا شایدم بسته باشن ، همونجا پارک کردم و از یه آقایی خواستم که زاپاسمو بذاره .. اون بدبخت سرشو برد توی صندوق ماشین زاپاسو بیاره بالا ، منم نمیدونم چرا دستمو گرفته بودم به در صندوق ! حالا دره خودش گیر کرده بود اون بالاها ، ولی منم گرفته بودمش و خوشحال که مواظبم برنگرده بخوره توی سر آقاهه ! ولی کم کم دستم خسته شد و تکیه دادم بهش ، یه نیم درجه ای اومد پایین تر و تا آقاهه سرشو با زاپاس آورد بالا ، پس کله اش بننننننننننننننگ خورد به در صندوق ! منم انقده جا خوردم که نمیدونم چطوری بود نگاهم اونوره خیابون بود ولی داخل صندوق ماشین جلوی چشمم بود ... از اینور کله پکیده اش ، از اونورم اندامه نحیفش رو که میدیدم شک کردم این بتونه پیچهای چرخو باز کنه ! خوشبختانه همون موقع یه پسری سررسید و اومد کمکش ! باور کنین پسره جیک ثانیه  زاپاسو بست و لاستیکه پنچرو گذاشت توی صندوق عقب ! بیا ! حالا هی بگین مردا به درد نمیخورن ، فلانن ، بهمانن ، حق زنها رو خوردن ! وقتی میگم بیخودی علیه مردا جبهه نگیرین واسه همیناست دیگه ...... ها ؟

نتیجه اخلاقی : من از فردا میرم پنچرگیری و تعویض زاپاس اینا یاد بگیرم ! چه بیخودن این مردا همش به زنها زور میگن و حقشونو میخورن ! والا ........

                                                      

گوش کنین

دو تا پرنده هستیم رو شاخه های غربت

نه اهل قصه گفتن نه خوندن و نه صحبت

ما بس که نپریدیم پریدن یادمون رفت

تو راه موندیم و دیگه رسیدن یادمون رفت

نه رفیقی نه سلامی

نه کسی با یه پیامی

رو درختی تنها توی دشت و صحرا بی پناهیم

سر توی بال هم اما باز محتاج یه نگاهیم

پاک و معصوم بی گناهیم

خالی از حرف پر آهیم


هر زمستون که میمیریم

تو بهار باز جون می گیریم

تنای سرد ما واسه دست آفتاب بیقراره

تا بهارو دیدن چاره ما تنها انتظاره

انتظاره انتظاره چاره تنها انتظاره

دو تا پرنده هستیم رو شاخه های غربت

نه اهل قصه گفتن نه خوندن و نه صحبت

ما بس که نپریدیم پریدن یادمون رفت

تو راه موندیم و دیگه رسیدن یادمون رفت

خواننده : لیلا فروهر

نظرات 26 + ارسال نظر
سعید هدایتی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

یه کم بیشتر ادرس ماشنو بده پنچر شدی ما دریم والله با این همه لطف سر کار کله برا احدی نمی ماند که

((=

ببین چه زود جا زدی ! دیگه میگن مردا شیرن مثل شمشیرن :دییییییی حالا مگه آسمون به زمین میاد ! بگو یه خورده هم کله ات بخوره به در صندوق ! ارزش ثواب بردن داره جون تو ((=

صبا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

نمیدونم چرا
وقتی یاد اسباب کشی و پنچرگیری میفتم خوشحال میشم که زن آفریده شدم
البته فقط تو این دوحالت

پنچرگیری درست ولی توی اسباب کشی ، توقع نداشته باش مردا بیان کمکت ظرف و ظروفتو کاغذ پیچ کنی :-پی مردا یَک آدمای تنبلی ان که نگو !از من تنبل ترن ((=

قزن قلفی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

ببین واسه یه پنچر گیری کل عالم فمینیزم رو بردی زیر خط ...... ! که از قضا قهوه ای هم هست خطش !
بچه چن تا شوور و بچه داری که اینقد حواس پرتی ؟

:دییییییییییییییی
ببین معلومه اون نتیجهه رو نخوندیا ! خب دقت کن بعد بیا کتک کاری ((=

:|

:|

کاوه گیــــــلانی (لابدان) شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://labdan.wordpress.com

از دست تو و اون گیگیلیت !

:دیییییییییی

سعید شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

:|

مامااااااااااان :(

دل‌زده شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ http://http:/delzadeh.wordpress.com

ولی بازم زاپاس عوض کردنو یاد بگیر!

مگه قبلا یاد گرفتم که حالا بازم یاد بگیرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی

تازه وارد شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ

یکی از آرزوهای دست نیافتنی من اینه که یه روز توی خیابون پنچر کنم بعد چند تا خانوم بدوبدو بیان برام لاستیک در بیارن و جابجا کنن و منم در صندوق عقبو اشتباهی بکوبونم تو مخ یکیشون!!!

الهی چه خواب خوشی :)

یعنی می‌گی می‌شه؟ یالا زود باش برو این کارا رو یاد بگیر دیگه!!!

فعلا که در صندوق کوبونده میشه توی ملاج شما آقایون ((= اونم به دست مبارک گیگیلی :دیییییییییی

خواب دیدی خیر باشه (غشمولک)

حالا فهمیدم ! تو فقط مخ منو میخوای بکوبونی ! میکشمت .... خونخوار ، آدمخوار
فقط آرزو میکنم یه روز پنچر کنی و به جای دو تا خانومه محترمه متشخص ، منو گیگیلیه محترمه متشخص سر برسیم :دیییی اونوخ میدونم چطور لاستیکاتو عوض کنم (نیشمولک)

((=

سلی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ

راس میگی !
باید یاد بگیری !
مگه سخته؟

سخت نیست ! اتفاقا خوبم بلدم زاپاس عوض کنم ولی زور مردونه میخواد :-پی

راسپینا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

خوبی خانوم کوچولو دلم تنگ شده بود
پروسش هم بلد باشی بازم زور می خوادا.... بتونم پیچ ها شو باز کنم عمرا بتونم ببندم!اما بلد بودن پروسش ضروریه ...می دونی که چی میگم

اگر وقتی ماشین پنچره باهاش به زور راه بری مثل من اون وقت رینگ ماشین تاب بر میداره اون وقت وقتی فرمون رو ول می کنی که موهاتو خوشگل کنی دیگه ماشین مستقیم نمیره

در ۱۰موردی که دوست داری خیلی به توشبیهماما نمیدونم میتونم کشتی رو تحمل کنم یا نه

سلام دکی جونم :))))))

آره اتفاقا توی جواب یکی از بچه ها گفتم :دی حالا بیخی ! یواش حرف بزن یه وخ به گوش آقایون نرسه چی میگیم ((=

اتفاقا همون پروسه اشو بلدم فقط زور میخواد شدید :دیییییی

تو واقعا ماشینه پنچر رو بزور روندی ؟ آخه کته کله ! شمپت ! من چی بهت بگم آخه :دیییی

آره بابا ! کشتی که دیگه مثل اتوبوس دریای نیست ! خیلی حال میده :))))))

مریم یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ http://hooghooghto.blogfa.com

سلام
وبلاک قشنگی که زیبائی اش را مدیون احساس زیبای نویسنده اش است
موفق باشید

سلام عزیزم

مرسی قربونت برم
خودت قشنگی :)

مونیکا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ

بابا گفتیم تصمیم کبری چی هست حالا.پس ما بخوایم تعویض لاستیک هم یاد بگیریم که به جون خودم تنها دلیل خلقت مردها هم سوت میشه میره هوا
ببین اون پایین دقیقا نگفتی زن بی پروا یعنی چی ها.من یکمی کله شقم نکنه منو گفتی
اییییییییی راستی سلام بیا بغلم گیگیلی ببوسم

ببین مونی ! با من یکی به دو نکن ! تصمیم از این کبری تر تا حالا دیدی تو ؟ :-پی
اون دلیل خلقت مردا رو خوب اومدی جون تو ((=

مونی خودت داری خودتو لو میدیا :دیییییییی آخ نزن ! حالا گیگیلی یه چیزی گفت (غشمولک)

الهیییییییییییییییییییی :) قربونت برم کچل :دی

:-****

گیلاس یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

بشکنه این دست مردا که نمک نداره!!
ایشالا مرجان فردا هر ۴ تا لاستیک ماشینت پنچر بشه!!!
خب حالا همین یه کارم که از دستشون بر میاد تو حالشونو بگیر تا مجبور بشی خودت پنچر بگیری!!! دو روز دیگه لاستیک ماشینم تو خیابون پنچر بشه و هیشکی نیاد کمکم هر چی دیدی از چشم خودت دیدی!!! از ارث محرومت میکنم!

((=
حقشونه :دییییییییی حالا تو چرا طرفداره مردا شدی گیلی ؟ میزنمتا ! من پنچری هم یاد بگیرم بازم به مردا میگم برام زاپاسمو عوض کنن تا جونشون در بره ((=

نگران نباش ! انقده مردا دلشون واسه زنها غش و ضعف میره که اگه منو گیگیلی همون موقع جلو روی خودشون موقع لاستیک عوض کردن حالشونو بگیریم بازم کیف میکنن که حالشونو گرفتیم (غشمولک)

گیلی زبون درازی نکن میام از درخت میچینمتا ((=

ارسلان یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ http://arsalanb.wordpress.com

جل الخالق !!

((=

سلی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

منم اینقده دوسدارم ترافیک درس کنم؟:دی
مخصوصا وقتی میخوام از خیابون رد شم

سلی تو خودت ترافیکی اصن :دیییییی مخصوصا وقتی از خیابون رد میشی ((=
به جان خودم درس میگم ! یه دختر وقتی از خیابون رد میشه همه چشمها مخصوصا چشم هیز مردا میره به سمتش و سرعتشون کم میشه و ترافیک درست میشه ((=

غشمولک

شاذه دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام مرجان جونی
میگم نمی خواد بری پنچرگیری یاد بگیری مادر! بذار همیشه همین مردای از خود راضی برات عوض کنن احساس فردین بودن بهشون دست بده، تو هم بیخودی دستاتو کثیف نکنی

سلام شاذه مامانی :)))))))))

راست میگی به خدا :دی
به قول مونی همین یکی ام خودمون انجام بدیم مردا دیگه رسسسما به هیچ دردی نمیخورن ((=

FAnCy FrEe دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://violetfictile.wordpress.com/

مردا فقد به درد پنچر گیری میخورن! والا

دقیقا ((=

به پلنگیم بوگو بیاد :دییییییی

سعید هدایتی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

خداوند مادرتون رو به همه ارزوهای خوبشون برسونه ونعمت نفسش رو از سر شما دریغ نداره.ممنون بابت محبتتون.داغونم.بعد ۱۴ سال باورم نیست هنوز بس که مظلوم بود ومظلومانه تو ۴۲ سالگی رفت پیش خدامون.

مرسی سعید عزیز :)))
خواهش ...

سعید بیا عوض غصه گذشته رو خوردن ، یه هدیه خوب برای مادرت بفرست تا روحش شاد بشه :))) منم براش دعا میکنم :)))

یوسف سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ق.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام آبجی ملجان جون..بیچاره کبری! :دی من وقتی تورو با اون ژیان صورتی گل منگولیت وسط خیابون تصور می کنم از خنده شلوارمو خیس می کنم..مخصوصا این که هی کله ات از توش بیاد بیرون باز بره تو که آدرس بگیری اونم وسط خیابون شلوغ!! =)) یاد این فیلمای کمدی میفتم.. =)) حتما تا ۱۰کیلومتر پشت سر ترافیک ساخته بودی.. :دی خوبه باز این مردا به دادت رسیدن وگرنه چطور می خواستی تعویض زاپاس یاد بگیری!!

سلام یوشفم خوفی ؟ :دیییییییی
((= میبینی چه استعدادهایی در من شکوفا شده ؟ (غشمولک) تازه برم تعویضه زاپاسم یاد بگیرم یَک پا پولوفوسول میشم ((=

حالا میبینی چطور زاپاس عوض میکنم :->

صبا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام
روزت مبارک

سلام عزیزم
اگه منظورت روز زنه ملشیییییییییی :)))
اگه منظورت روز مامیه اشتب گرفتی برو واحد بغلی در بزن :دییییی ((=

سلی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

:دیییییییی

ملوسک سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://malosakk.blogfa.com

سام
من همون کوزتم یادی نمیکنی
بیعرفت

سام :-پی

اوا سلام کوزت جونم :))))))))))

:|

چرا ؟ من که گفتم نمیتونم واسه بلاگفا کامنت بفرستم :((((

پدر سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

موضع خودت رو روشن کن بابا تا ما تکلیفمون رو بدونیم...!

:دیییییییییی

دکی برو سرمه اون مریض بغلی رو وصل کن فشارشم بگیر بعد بیا تا موضعمو روشن کنم ((=

علی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ق.ظ http://alishokri.blogsky.com

پنچر گیری که یادگرفتن نداره زور میخواد و کمی برای خانومها سخته.زیاد سخت نگیر!!!!

یاد گرفتن یعنی اینکه بلد بشم چطور باهاش زور و ضرب بزنم :|

احمد چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.jardhy.wordpress.com

سلام
روزت مبارک
راستی چرا خانومها اینهمه با این کار مشکل دارن چیزی نیست که جک رو میزنی زیر ماشین، البته قبلش بایدکمی پیچ ها رو شل کنی بعد به وسیله جک ماشین رو میبری بالا و پیچ ها رو باز می کنی و چرخ ها رو عوض میکنی بعد همین کارها رو بر عکس انجام میدید
تازه می تونی یه بارهم توی پارکینگ خونه امتحان کنی
سلامت و پیروز باشی.

سلام عزیز

مرسی :)

آره مراحلش آسونه و زور زدن میخواد ((=

من باید برم کلاس وزنه برداری اول (غشمولک)

قربونت

سلی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

مرجان بلاگم و تغیر دادم !
یه کم

آباریکلا خوب کاری کردی :)

تازه‌وارد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

می‌گم این آقای آبی خیلی مهربونه نه؟

کدوم آقای آبی ؟ ((=
)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد