انگشت مکن رنجه به در کوفتن کَس تا ...

 

میزنم این معاون مارمولکو لهش میکنما ! امروز میگم چقدر کار رو سرم ریخته چطور اینا رو تموم کنم ، برگشته بهم میگه : اگه موقعی که فرصت داشتی انجامشون داده بودی الان رو هم تلمبار نشده بود ! بهش میگم : مگه فرصتی هم بوده ؟ توی این مدت که همش درگیره پروژه های جدید بودیمو فلان ! میخوای تا همین دو دقیقه صرف چای و تنقلاتو هم حذف کنم ؟ رومو هم کردم اونور ! برگشت بهم گفت (با خنده ها !) : خیلی خب خانوم مگه چی گفتم ؟ اصن غلط کردم خوب شد ؟ بخشید معذرت میخوام ! همونطور خنده کنان رفت بیرون ! به خدا فقط میخواستم بکشمش از وسط نصفش کنم ..... از کلمه به کلمه حرفهام استفاده میکنه تا سر به سر من بذاره این مارمولکه سبزه دم درازه گندهه وحشتتتتتتتتتتتتناک ... اگه یه روزی دیدین انگشتام به خون آلوده شده شک نکنین که خون همین مارمولکه ... اصلنا ! من باید همه آقایونه کارمند  توی شرکتمونو بکشم نه فقط این مارمولکو ! دیروز چندتا ازآقایونه همکار ، اومدن توی اتاقم بهم میگن : روزتون مبارک ! منم ساده فکر کردم آدم شدن  یهو در ادامه اش گفتن : به ما توصیه شده که یک بار هدیه بدین حتی اگه شده با یه جمله ، اونوخ یکسال خودتونو بیمه اعصاب و بدنه کنین ! ..... تیکه تیکه اشون میکنم به خدا

نتیجه اخلاقی : منم در جوابشون گفتم که به ما زنها توصیه شده ریشه مردا رو نابود کنین اونوخ یک عممممممر خودتونو بیمه جسمی و روحی کنین ! غشمولک

                                                      

گوش کنین

تو اون کوه بلندی که سرتا پا غروره
کشیده سر به خورشید غریب و بی عبوره
تو تنها تکیه گاهی برای خستگی هام
تو می دونی چی می گم
تو گوش میدی به حرفام


به چشم من
به چشم من تو اون کوهی
پر غروری بی نیازی با شکوهی
طعم بارون بوی دریا رنگ کوهی
تو همون اوج غریب قله هایی
تو دلت فریاده اما بی صدایی


تو مثل قله های مه گرفته
منم اون ابر دلتنگ زمستون
دلم می خواد بذارم سر رو شونه ات
ببارم نم نم دلگیر بارون

تو اون کوه بلندی که سر تا پا غروره
کشیده سر به خورشید غریب و بی عبوره
تو تنها تکیه گاهی برای خستگی هام
تو می دونی چی می گم
تو گوش می دی به حرفام

خواننده : گوگوش

نظرات 27 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

مرسی عزیزم :)

خدمت رسیدم گلم ولی نتونستم برات کامنت بذارم :( با بلاگفا مشکل دارم آخه :(

حامد چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://qasedakm.blogsky.com

سلام
جالب بود
به منم سر بزن من یه تازه کارم
به کمک شما در ادامه کار نیاز دارم
بای راستی منم لینک می کنید ؟ جان هر کی می پرستی این کار رو بکن تا منم زیر سایه شما با بچه ها اشنا بشم
خدا حافظ

سلام حامد جان :)
مرسی

خدمت میرسم عزیز .. هر کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم :-پی

حتتتتتتما لینکت میکنم :))))

قربونت

پزشک۷۸ چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://78med.persianblog.ir

والله از شواهد و قراین بر میاد که شما هم در حملات به آقایون دست کمی ندارید و احتمالا بطور غیر مستقیم باعث حملات تلافی جویانه اونا میشین

:|

ولی معادله اتو وارونه گفتی :دی حمله شدیدا مستقیم آقایون باعث میشه که من تلافیشو سرشون دربیارم ((=

دکی سال ۷۸ فارغ التحصیل شدی که اسمت پزشک ۷۸ شده ؟ :-پییییییی

قزن قلفی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://afandook.blogsky.com

بقول اصفهونیا این مردای ادارتون چن قزه خونوک تشریف دارن !

خیلی آرزو داشتم بییِید اینو به خودشون بُگُوید ! (با لهجه اصفهونی بوخون :دیییییی)

:دیییییییی

. پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ق.ظ http://drmosbat.persianblog.ir/

super man وارد میشود

آخ جون دکی مثبت اومد :)))))))))

نکنه اژدها رو هم با خودت وارد کنی :(

ترمه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://chatresefeid.blogfa.com

سلام
قشنگ می نویسی
همیشه میام و می خونم و آرشیوت هم خوندم اما نمی دونم چرا کامنتی برات نمی گذاشتم
راستی با اجازه لینکت می کنم

سلام ترمه جون :))))

مرسی

همون که خوندی و میخونی برای من کافیه ! کامنت هم که بذاری دیگه لطف بیشتری در حقم کردی و از سرمم زیاده :)))))

مرسی :))))

اشک های مسیح (یوسف) پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

چی؟.. =))
انگشت مکن در چی؟ =))
این فتحه کسره ضمه منو مردونده..واسه رفع سوتفاهم می ذاری که تابلوتره!! :پی

تو که انقد کار می کنی و جون می کنی چطور وقت کم آوردی..؟شنیدم روز و شب مریخ ۲۴ ساعت و خورده ایه..پاشین برین مریخ باز ۲۵ ساعته و حدود یه ساعت به کارتون اضاف می شه و کلی جلو میفتین.. :دی این کارمندای شما هم که همه سبز رنگ این آدم فضاییا!! :دی

می گم این مارمولکارو اگه دمشونو ببری بازم در میاد =)) سعی کن با ماهیتابه بکوبی تو کله اش تا در جا سقط بشه!! :دی

هدف از تبریک این روز روز زن نبوده بلکه روز مادر بوده..شاید اونا تورو جای مادرشون دیدن.. :دی

ای بابا یکی بیاد همه مارو بیمه عقلی بکنه!! :((

:دیییییییییی
یوسف باز ذهنت خلاف رفت کته کله ؟ :دی

یوسف یعنی میخوای بگی چون کم کار میکنم وقت کم میارم ؟ مثل همین مارمولک ؟ میام تو رو هم میکشما :-پییییییی

یادم باشه واسه کشتن این مارمولک از تو کمک بگیرم ظاهرا تجربه ات خیلیه ((=

یوسف میام شل و پلت میکنمااااااااااااا

غشمولک

من پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

معلوم هست کجایی پیش ما نمیای ؟

من هستم سروناز جون فقط مدتیه خیلی کم به وبلاگها سر میزنم وقتم پر شده :((((( همین که وبلاگموآپ کنمو کامنتا رو جواب بدم شاهکار کردم :(((

بارباپاپا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام چطوری؟
خوب شاید این آقاهه قصد خیر داشته باشهنکنه قیافش زشته؟فعلا بای

سلام باربایی :))))))))

((=

بابا این مارمولک زن داره :دییییییییی

نازنین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ http://ansaniiat.blogfa.com

سلام . احوال شما . دلم برات خیلی تنگ شده بود .
شما در محیط کار چقدر استرس داری .
سعی کن زیاد با این جور افراد هم کلام نشوی .
مراقب خودت باش
الهی روزی ات افزون گردد .
مراقب خودت باش /.
سلامت باشی

سلام نازنینم :)))))))

ها بوخودا :دیییییی

آره نازنین ولی گاهی وقتا مجبوری جوابشونو بدی تا روشون کم بشه :->

قربونت برم عزیزم مرسی :-****

همچنین

بابای :)))

پرنیان جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.missthinker.bligfa.com

سلام.وبلاگ جالبی داری خوشم اومد.وبلاگ منم بیا خوشحال می شم.راستی منم واسه بلاگفا نمی تونم کامنت بزارم.اگه فهمیدی دلیلش چیه و راه حلی پیدا کردی به منم بگو!منم اگه راه حلی پیدا کردم بهت می گم.

سلام خانومم :))))

مرسی
خدمت می رسم

جدی ؟ پس این مشکل از من تنها نیست ! خوده بلاگفا مشکل داره ! حالا صبر کن موشکافیش میکنم خبرت میدم :دی

راستی خودتم تو بلاگفایی اگه دیدی کامنت برات نذاشتم فکر نکنی نیومدم سراغت :-پی

MAX PAYNE جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

بیمه جسمی و روحی
آره
میدونم

سلام خاااانم، حال چطوره؟
پیش ما نمیای

تو پست قبلی از اون جمله "یههههنی اون عظمتو من کنترل میکردم" خیلی خوشم اومد

خدافس



اینم داشته باش:
مکرر گشته ام از زندگی سیر
بهای کادوی زن شد نفس گیر
چرا روز زن طلا و سکه
ولی روز پدر شورت و عرق گیر

سلام احسانکی :)))))))))

اِههههههههه پس میدونی ((=

مرسی قربانت .. تو خوبی ؟

:دیییییییی من همیشه در حال کنترل کردنم (غشمولک)

((=

خدانگهدارت

خب واسه اینه که هرکی مطابق نیتش از خدا روزی میگیره ((=

وای غشمولک

((=

سارا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ

آفرین ... اگه این جواب رو نمیدادی خودم میکشتمت

:دییییییییییییی

غلط میکردی منو بکشی مگه موشی مرده ((=

تازه‌وارد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

اعصاب معصاب..............صفر!
اخلاق........................۲۵/۴
آستانه تحمل................۵۰/۳
حس همکار نوازی...........۷۵/۱
لطافت زنانه...................نیم!
رژیم غذایی..................۰۰/۷
گذشت و جوانمردی.........۷۵/۶
آشنایی با عواطف آقایونه....۰۰/۱


این گیگیلی بازم که رفوزه شد! تابستون تعطیلی و گردش مردش خبری نیست!

آقا من اعتراض دارم ... غرض ورزانه برگه منو تصحیح کردی :((( باید دوباره تصحیح کنی :((((

من لطافت زنونه ام نیمه ؟ آره ؟ آره ؟

میدونم چیکار کنم سزاتو بدم حالا وایسا گیگیلی بیا از مهدکودک :دیییییییی

اِهههههههههههههههه :((((

سعید هدایتی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

داغونمون کردی که!ما بریم خطریه اوضاع

((=

گیگیلی برو سعیدو بگیرش ((=

تازه‌وارد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ

دموکراسی یعنی همین دیگه!

باشه! نخواستی هم تأیید نکن

من و گیگیلی بعضی وقتا همدیگه‌رو مورد التفات پنجولی و تیرکمونی قرار می‌دیم!

اینجا نشد رو پشت‌بوم یا تو کوچه!!

شوخی کردم بابا!!

نه آقایی ! اشتب نکن ! ایندفعه کامنتا رو دیر به دیر تایید کردم :|

گیگیلی خیلی غلط میکنه :دییییییی تو رو هم میکشمت ((= یَک پشت بومی نشونت بدم که شیش تا کوچه از بغلش بزنه بیرون ((=

غشمولک

نهخیر ! حالا خودتو توجیه نکن ..تیکه تیکه ات میکنم

مامااااااااااااااااااااان

پدر شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

البته روز زن بوده نه روز دختر!!!

دکی تو هم ؟
من همتونو میکشم :(((((((((((

:دیییییییییی

نگین شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاممممممممم مرجانی
خوبی گلم ؟
ببین اگه مارمولک !! خیلی اذیتت میکنه بگو
من و داداچ رضا و یوسف و گیلاس و موشی و خلاصه همه بچه های خونه ما میریزیم سرش بیچارش میکنیم
اصلا نه
تعدادمون زیاده همه آقایونه شرکت رو میکشیم
خوبه ؟
تو خودشو ناراحت نکن !!

افرینننننن .. جواب دندون شکنی دادی :ی

هوارتا بوسسسسسسسسسسس

سلام نیگنم :-********

فداتت

حالا تو و گیلاس بریزین سرش بکشینش شاید ولی رضا و یوسف و موشی رو از همین الان بگم که با مارمولکه ساخت و پاخت میکنن ((=

اگه بکشیمشون که عاااااااالیه :دی

آرره ((=

بوووووووووووووس :-***

بارباپاپا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.baarbaapaapaa.persianblog.ir

چی زن داره؟!! پس واقعا مارمولکه
اصلا خوشم نیومد من تا حالا فکر میکردم قضیه عشقولانه س
پس اینجور

((=

تازه از وقتی که زن گرفته یه خورده مودب شده ((= قبل از ازدواجش مارمولکتر بود ... حالا مثلا کلی واسه خودش سنگین رنگین شده ((=

وای خدا دلم (غشششششششششششششمولک)

حالا تو چرا غمباد گرفتی ؟ :دیییییییی نکنه عاشق مارمولک بودی ها ؟ :دییییی

سلی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

وا چه پرروو !!!

خوب میگفتی به توچه ؟تو سرت به کاره خودت باشه مارمولک :دی:دی

میگما توام داتسانداری ها مرجانی تو اون شرکت !!:دی

من میگم نکنه این معاونه تهش ازت خواستگاری کنه؟؟ اون وخ قضیه میشه فیلم هندیییییییی[:S017:

آرههه !!
کنکووور دادم !!
تموم شد لامصب !!!
سخت بود !
پدرمونو در اوردن !!
ولی هر چی بود گذشت !
اوووف بره گم شه برنگرده این روزا دی
بوس بوسسسسسسسسسسسسسسس

همینو بگو :-پی

آخ اگه بدونی سلی ! هر روز یه ماجرایی هست اینجا همیشه هم آتیشا از گور این مارمولک بلند میشه (ایششششششش)

بابا مارمولکه زن داره ... یعنی ۸ ماه پیش ازدواجید

سلی راحت شدی ! ایشاا... یه چیز خوب قبول بشی :)))

بوس :-*

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ق.ظ

سلام...
وبلاگ علمی ایران دانش بهنگام شده حتما سری بزنید[شوخی]ضمنا وبلاگتون عالیه ها![تایید]اگه به تبادل لینک مایلید در قسمت نظرات آخرین پست وبلاگ خبر بدین...[لبخند]
راستی تو خبرنامه هم عضو بشید
متشکرم.
ایران دانش.[عینک]

سلام
اسمتون اونوخ ؟ آدرستو چیه آیا ؟

خدمت میرسم البته با آدرسایی که خودم حدس میزنم

مرسی

قربونت

ونوس دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام دخمل گلم.
از خستگی دارم غش میکنم.چرا نمیای کمک مامانت؟ یه روزی باید بزنی این معاونو له کنی.

سلام مام ونوسی
علوش شدی مامی ؟ باباممدی رو دومادش کردی ؟ ((=

باشه صبر کن این بستنی رو بخورم میام :دیییی

حتتتتتما :دی

سلی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ق.ظ



نتیجه رو هستم

ها وولک بزن قدش ((=

ندا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

بعد از مدت هااا سلام و ارزوی سلامتی
و........
پیش از آن که بمیرم دگرباره سخن می گویم
از گرمی زندگی
تا تنی چند بدانند :زندگی گرم نیست می توانست ولی گرم باشد
پیش از آن که بمیرم
دگرباره سخن می گویم از عشق
تا تنی چند بگویند : عشق بود عشق باید باشد
پیش از آن که بمیرم
دگرباره سخن می گویم
از بخت خوشِ امید بستن به خوشبختی
تا تنی چند بپرسند :
چیست این خوشبختی چگونه به دست اوردیش و کی به ما میرسد ؟
___________
خوش باشی و دیگه اینکه تشریف اوردیم

سلام بر ندایم :)))))))))))
قربونت برم خوش اومدی :-******

سخنت همش شیرینیه :)))))))))

قدمت رو چشم گیگیلی :))

سلی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام مرجانی !

این معاونه هم قاطی داره ها !
بیچاره زنش !!!
:دی
مامانم خوبه فقط کتفش شکسته و بدنش م درد میکنه یعنی بده دیگه؟

نه خوبه

فدات
تو خودشو ناراحت نکن
بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس

سلام سلی خانومم :))))))

کم نه ((=

راست میگی زنش لابد مرده تا حالا (غششششششمولک)

الهی قربونه مامانت برم
باید خیلی مواظبش باشیا خب ؟

بوس بوس
فداتت

سعید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

خوشمان آمد، همکارای باحالی داری.

ای بدجنس :-> معلومه که خوشت میاد ! از جنس خودتن دیگه :-پی

رویا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ق.ظ http://www.6649.blogfa.com

سلام مرجان خانم چه قدر با حال مینویسی.جدی جدی آهنگای دوران کودکیتون محشر بود.میشه لینکتون کنم؟البته با اجازه
به منم سر بزنید البته تازه کارما اگه اومدید اونطرفا بهم نخندید
موفق باشید

سلام رویا خانومم :)))))
مرسی قربونت

حتتتتتتتما .. نیکی و پرسش ؟ ؛)

بهت سر زدم رویا جونم اونم دوبار ! دفعه اول که نتونستم برات کامنت بذارم الانم که اصلا وبلاگت باز نمیشه :(
من فقط دیروز بود که تونستم واسه یک وبلاگ توی بلاگفا کامنت بذارم که اونم دوباره الان نمیشه :(
ولی به محض اینکه مشکل رفع بشه حتما میام سراغت :))))))

قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد