تقسیم کار

خونواده ما اصولا همه کارها رو اشتراکی انجام میدن یعنی از وقتی هممون ، همه ۶ نفریمون با هم  شیرخواره بودیم اینجوری بار اومدیم ! حسیه جانم ژنی .. یعنی اگه انقده بابام وقتی بعد از ظهرا از سر کار برمیگرده خونه ، بره بخوابه !  ها بوخودا .. مثلا توی همین ماه موبالک کارها رو تقسیم کردیم .. آماده کردن سحری با بابامه .. ظرفهای افطاری رو یه شب در میون منو شیوا میشوریم ، افطاری هم با مامی .. هر چی جکه اون سحری که با باباست یَک چیزایی به خوردمون میده یَک چیزایی سر سفره میذاره که قبل از سحری خوردن تا نیم ساعت فقط داریم سه تایی بهش می خندیم .. هر چی توی یخچال میبینه هر چی دم دستش بیاد میذاره رو میز ! نیس اون موقع خواب آلوده اس واسه همین هر چیزی رو به شکل مرغ بریون میبینه ! مثلا یه بار گوشت خام قطعه قطعه شده که مامان توی ظرف ریخته بود واسه ته چین درست کردن ، رو میز بود ! یه بار ماست چکیده ، یه موقع سبزی خورش ... گاهی وقتا چندتا چیز رو با هم قاطی میکنه روی اجاق دوباره میپزه میگه : یه غذایی اختراع کردم که مامان خانومتون بس که خوشش میاد بعد ماه رمضون هر روز به خوردتون میده ! .. بعد خودشم پُقی میزنه زیر خنده ! ... جالبه خوششم میاد اینا رو بزور بده بهمون بخوریم ! جرات داری سحر تصمیم بگیر بیدار نشی ! یعنی به ضرب چاقو هم که شده از تختخواب جدامون میکنه .. از دست این بابای شیطونمون .. من میدونم ولی به روی مامان نمیارم ! فک کنم میخواد این ماه موبالکی ، هر طور شده هممونو بفرسته سینه کش قبرستون ، بره یه زنه دیگه بستونه ! 

 

نتیجه اخلاقی ۱ : بدبختی نمیشه جاهامونم با هم دیگه عوض کنیم ! اگه افطاری با بابا باشه که بازم همین بساطمونه ! اگه ظرف شستن با بابا باشه که منو شیوا عمرا بلند شیم سحری درست کنیم ! حالا چه بکنیم ؟   

 

نتیجه اخلاقی ۲ : از وقتی این وبلاگو ساختم تا حالا ، هر روز که شمارنده رو یه نگاه میندازم میبینم بیشتر بازدید کننده هایی که از طریق سرچ کردن وارد وبلاگم میشن با سرچ کلمات یا جملاتی از آهنگ « با تو » از « السید » گذارشون به وبلاگم میافته ! آخه من توی یکی از پستهام این آهنگ رو قرار دادم ! همون آهنگی که میگه : من عاشق تر از پیشم ... دو تا احتمال داره : ۱ - اون کسی که با سرچ این جملات میاد به وبلاگم میخواد بفهمونه که اتفاقی اومده به این وبلاگ ۲- انقده این آهنگ طرفدار داره که روزانه ملت ریختن رو گوگل دنبال این آهنگ میگردن  

ولی من مورد اولی رو بیشتر قبول دارم چون هر بار آی پی فرد مورد نظر همونه که دفعات پیش بوده ((=  

 

 

  

نتیجه اخلاقی ۳ : در ادامه پاراگراف قبل بگم که : این بابا هرکی هست خیلی باحاله   امروز آهنگای بیشتری رو سرچ کرده حتی اسم وبلاگهای قبلیمو  موش بخورتت ((=

نظرات 22 + ارسال نظر
امین شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.editiranforum.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خیلی جالب و پر محتوایی دارید.
آیا دوست دارید از وبلاگتان در آمد کسب کنید؟
آیا راهی آسان برای کسب درآمد هستید؟
پس هرچه زودتر وارد سایت ما شوید و ثبت نام کنید.
نکته: اگر حساب سیبا یا سپهر ندارید در قسمت حسابها گزینه سایر را انتخاب کنید
و یک شماره 13 رقمی دلخواه را وارد کنید.
پیشنهاد ما به شما این است که فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر ثبت نام کنید
زیرا این سایت یکی از بهترین و مطمئن ترین سایتهای کسب درآمد کلیکی می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر مطالب سایت را بدقت بخوانید.
لینک سایت:www.oxinads.com/?a=12921

سلام امین جان :)

مرسی
نه :دییییییییییی
من راهی آسان باشم ؟ اگه بابام بخواد منو بفروشه که با پولش قاقا لی لی بخره آره ((=

ممنون :)

پت شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

هه لوووووووووووووو!
وای چقدر با مزه! خدارو شکر کنید که سبزیها رو قاطیه غذا نکرده! یا مثلا گوشت و قاطی نکرده!
سحری رو تو و شیوا درست کنید راحتتره ها! چون غذا رو سه سوت بذارین تو ماکریوو گرم میشه! دیگه بیدار شدنم نمیخواد! بهتر از ظرف شستنه که!

هه لو علیکم :)))

((= مطمئن باش توی شبهای بعدی اینکارو میکنه :دیییییی

برو بابا کی میتونه نصفه شبی بلند شه غذا درست کنه ! من اگه مامان بابا بذارن اصلا سحر بیدار نمیشم ((=

پ.نون شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://babune.blogsky.com

این بابای تو هم عجب باحاله! آدم هوس میکنه یه افطاری سحری چیزی مهمونش بشه!!!

باید خیلی هم خوش‌مشرب باشه. اون تیپ مردایی که با یه چیز ساده نیم‌ساعت مطلب کوک می‌کنن می‌خندن!! نه؟

تو این آمارا رو از وبگذرت می‌گیری یا راه دیگه‌ای داری؟ من اون‌وقتا یه مدت وب‌گذر رو گذاشتم دیدم دارم عصبی می‌شم برش داشتم. اگه راه دیگه‌ای داری یادم بده.

ببخشین حقش بود این افاضات رو تو چنتا کامنت خدمتتون ارائه کنم حواسم پرت شد ییهو همه‌شونو ریختم این وسط!!

ها والا ((= منزل خودتونه تشریف بیارین با خانوم بچه ها :))))))))

آره بوخودا ! هر جا میره سخنرانشون بابام میشه ((=

آره از وبگذر :-پی
راه دیگه هم هست ! باید بری توی www.persianstat.com عضو بشی و کدشو بذاری توی وبلاگت که آی پی های بیشتری برات رصد میکنه :دی

نه خواهش میشود .. مرگ بر اسرائیل ((=

دل‌زده شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://delzadeh.wordpress.com

خدارا شکر کنین به خاطر این تفاهم!

((=

بارباپاپا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

خیلی خوبه کهاینجوری خانواده صمیمی تر میشه

صمیمی تر با چاشنیه گشنگی در طول روز و معده درد ((=

منو برق گرفته!!! یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
یه جواب دارم برای نتیجه اخلاقیه اولت که گفته بودی چیکار کنی!!!
بنظره من بهترین کار اینه که خودتو سریع به نزدیکترین بیوار موجود توی اتاق برسونی و......بوووووووووووووف
آفرین!
کارت خیلی درست بود!
ولی فک کنم دیگه مردی و نمی‌تونی کامنتمو جواب بدی مرجانی
یا هو

سلام بر مقدادیه کبیر :)
ها بوگو :دییییی

بیوار ؟ بوخودا من از این چیزا ندارم توی اتاقم ..بوخودا این بیوار مال من نیس یکی منو اغفال کرده ((=

من که آخرش نفهمیدم این بیوار چیه :دیی اینم که میبینی مال بچه همساده امونه ((=

قربونت :)

من یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلام خوبی چه عجب از اون ورا اومدی . میشه سحر نون پنیر خورد ها یا شامهای دیشب

سلام سروی جان :)
نون پنیر که عمرا :دی شام دیشبم البته اگه چیزی ازش باقی بمونه ((=

مسعود یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.jameie.com

پس برم خدا رو شکر کنم
شب قبل مامانم یه منو میاره میگه تصمیم بگیرید فردا چی بخوریم


ظرفها رو هم که ماشین ظرفشویی میشوره

عجب تکنولوژیی رو کانون گرمتون سواره :دیییییییییی

سارا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

میشه این آهنگ رو به منم بدی؟


واسه پست قبلی هم کامنت دادم

کدوم آهنگ ؟ :-O

خوب شد گفتی والا متوجه نمیشدم ((=

پ.نون یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://‌babune.blogsky.com

اونایی که توی همنوشت شرکت نکنن اسمشونو تو قرعه‌کشی نمی‌نویسیم هااا!!

بعد نگی سانتافه من کو؟؟؟؟!!!

پ.نونو قرار نبود پارتی بازی کنی چیشششش

:دی

سعید یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://sabahlarimiz.wordpress.com

دست خودت نیس که ، باحالی. زیارت عاشورا هم دیدنی هس مگه؟

چی ؟

ها :دیییییییییی

مجتبی یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.ghajarboys.blogfa.com

سلام
چه باحال و خودمونی می نویسی
خواننده هم حوصله ش سر نمیره.
تو وبلاگ حاجی واشنگتن نوشتی چی مییییییییییگی. آخه قشنگ اینا اون ور آب که از این چیزا نمی بینن که تو این تیکه کلام رو نوشتی
امیدوارم که با وبلاگت موفق باشی
دعا هم یادت نره.

سلام عزیز :)

مرسی ... من هر چی که توی روزمره برام اتفاق میافته میریزمش اینجا ((=

اتفاقا برعکس ! اونا اونور آب از این چیزا خیلی دوست دارن ببینن ؛)

مرسی همچنین :)

محتاجیم به دعا

ویولت یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ

شایدم خود خواننده ست

شاید ((=

dr-mari دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.dr-mari.blogfa.com

چه بابای باحالی .. خب سحری روبدید مادر .. افطارم واسه بابا . اینجوری فکر کنم بهتره . چون افطاری با نون پنیرم سیر میشیم . آش و حلیمم که بیرون میشه خرید

ها :دی
حالا به قول تو دکی جون ، افطاری رو بشه کاریش کرد اما منو شیوا سحر بلند نمیشیم :))))))))) تازه واسه خوردنم با اردنگی بیدارمون میکنن ((=

قزن قلفی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://afandook.blogsky.com

عزیزم یه نصیحتی رو از من بشنو : صبح زود بیدار شدن بهتر است از جوون مرگ شدن !

خوددانی !

ها بوگو :دیی

:|

بذار با شیوا مشورت کنم ((=

عبداله دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ق.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام

علیک :))))))

روزه میری ؟ روزه میری ؟ ((=

رویا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ق.ظ http://www.6649.blogfa.com

همینطوری خوبه دیگه
چیه اخه فقط یه نفر اونم زن خونه باید
همیشه مثل کلفت کار کنه
مثل خونه ما که همه ی کارا با منه
جفا کشیدس
تازه آخرشم کلی حرف میشنوم که تمیز نیستی و از این جور حرفا
سلام یادم رفت
سلام
باییییییییییییییییییییی
:-*********

پس بدبختی هستی واسه خودت ((=
من توصیه میکنم از خونه فرار کنی :دییی برو قاطیه دختران فراری ((=

فدات
علیک سلام :)

فداتت :-**************

احمد دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
خوش به حالت که چنین خانواده ای داری اینکه همه کارها رو با هم تقسیم میکنن البته ما هم کارها رو تقسیم میکنیم ولی نمی دونم چرا این ماه استراحت من بیشتر شده البته به خاطر لطف مامان و برادرامه بابا هم که بنده خدا بیرونه واسه افطار میاد.

سلام احمدی :))))))

آرررررره ! توش خودمونو سوزونده بیرونش مردمو ((=

ای تنبل خان :دیییییی
آقا لَم میده داداشاش بادش بزنن ((=

کاش بابات تو رو هم با خودش میبرد :دییییی

قربونت

صبا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

وای ... چه خانوم با شخصیتی

با من ازدواج میکنننه؟


عزیزم زیاد ظرف نشور ...پوست دستت خراب میشه گلم!


مثل من باش ...من فقط ظرفای افطارو میشورم اونم با دستکش ... با هیچ کاری کار ندارم!

من فعلا میخوام درس بخونم ((=

دستکش میپوشم .. البت هر موقع نوبت منه از اولش تا آخرش غُر میزنم که نامردم اگه ماشین ظرفشویی نخرم ((= آخرش یه دونه فوما میخرم :) فوماست دیگه نه ؟ همون که قابلمه هم توش جا میشه :دییییی

آفرین تازه شدی دخمل ناز ((=

[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://blueorange.blogsky.com

سلااااااام آبجی مرجان جون
خوبی؟
منظورم اینه که حالا با این سحریا که خوردی زنده ای ایشاالله؟
آخی چه بابای خوبی
اصلا می دونی چیه؟ برو دعا کن خدا یه شوهر عین بابا قسمتت کنه ها از خداتم باشه ها دختر بد
مرجان منم خوبم فکر کردی بیکار نشستم ... نه ... تا درسم تموم شد و جشن فارغ التحصیلیمم گرفتم ... ازدواج کردم
بازم میام
فعلا

سلام آبجی مهندسه :)))))))

قربونت

ها :دی به کوریه چشم آمریکا زنده ام ((=

آهاااااان ! من میگم چرا نیومده شوهر شوهر میکنی :دی مخ کیو زدی به سلامتی ؟ ((=

موبالکه .. ایشاا... پای هم قدم نورسیده اتون خونه نو مبارک ((=

Soli دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

Asan hame babaha bahalan,vali babae man ashpazish to0pe :d ro0zat ghabul marjani

آره والا ! ایشاا... درد و بلای همه بابا ها بخوره تو سر من :))))

فداتت

admin سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.pc-aras.com

با تشکر از لینک شما لطفا عنوان لینک را به پی سی ارس تغییر دهید
با تشکر مدیر پی سی ارس

خواهش میشود ... چشم

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد