فیزیک پیزیک

بذارین چیزی رو که آمارشو گرفتم به اطلاع شما هم برسونم برا من که خیلی عجیبه ! قبلا توی یه کتاب خونده بودم که عالم هستی از یه انفجار بزرگ به وجود اومده ! اونم انفجار یه ذره ! حالا دیروز کاشف به عمل اومدم که پلوفسولها یه دستگاهی ساختن به اسم ذره کوب بزرگ .. این دستگاه به ذره ها شتاب میده .. حالا دانشمندا توی یه چاهی به عمق نمیدونم چند کیلومتری در مرز سوئیس و فرانسه ، توسط این دستگاهه خفن ، پروتون ها رو با سرعت نور شایدم بیشتر در جهات مختلف شتاب دادن و محکم کوبیدنشون به هم که ببینن یه ذره به اسم هگزو نمیدونم چی چی به وجود میاد یا نه ! نتیجه این آزمایشم یک تا دو سال دیگه معلوم میشه .. با اینکار میخوان نظریه بیگ بنگ رو اثبات کنن یعنی همون خلقت هستی از انفجار یه ذره ! تازه تازه ! خبر ندارین که ! میگه بعضی ها نظرشون اینه که اگه اون هگزوی کوفتی بوجود بیاد یه سیاه چاله ریز بوجود میاره و به عقیده بعضی ها این سیاه چاله هر چیزی که در نزدیکیش قرار داره می بلعه .. و هی بزرگ و بزرگتر میشه تا کره زمینم میبلعه ! بعضی ها این آزمایش رو پایان عمر کره زمین میدونن ! بعضی ها یعنی کیا ؟ یعنی منو شیوا ... بلعیده میشیم ! وقتی تصور میکنم که لپ تاپ نازنینمم توسط اون ذره جیز جیگر گرفته بلعیده میشه خون جلو چشامو میگیره .. تو رو خدا یکی بیاد منو گیگیلیو ببره مریخ .. ما نمیخواییم روی این کره باشیم آخه مگه زوریه  .. حالا تو این هاگیر واگیر میگن دانشمندای ایرونی هم توی ایران این آزمایشو شبیه سازی کردن و یه عالمه دانشجو توی این پروژه شرکت کردن ! اگه اون ذرهه دست از سرمون برداره و نبلعتمون ، این ایرونی های خیر ندیده خودمون آخرش ما رو به زور میچپونن توی حلقوم اون سیاه چالهه !   من می دونستما ! نمی دونی بدون  

نتیجه اخلاقی : پیشرفت علمی و تکنو لولوجیی  

  

                                                             

گوش کنین 

 

به تو از تو می نویسم به تو ای همیشه در یاد
ای همیشه از تو زنده لحظه های رفته بر باد
وقتی که بن بست غربت سایه سار قفسم بود
زیر رگبار مصیبت بی کسی تنها کسم بود 


وقتی از آزار پاییز برگ و باغم گریه میکرد
قاصد چشم تو آمد مژده روییدن آورد
به تو نامه می نویسم ای عزیز رفته از دست
ای که خوشبختی پس از تو گم شد و به قصه پیوست 


ای همیشگی ترین عشق در حضور حضرت تو
ای که می سوزم سراپا تا ابد در حسرت تو
به تو نامه می نویسم نامه ای نوشته بر باد
که به اسمت چو رسیدم قلمم به گریه افتاد 


ای تو یارم روزگارم گفتنی ها با تو دارم
ای تو یارم از گذشته یادگارم 


در گریز نا گزیرم گریه شد معنای لبخند
ما گذشتیم و شکستیم پشت سر پلهای پیوند
در عبور از مسلخ تن عشق ما از ما فنا بود
باید از هم می گذشتیم برتر از ما عشق ما بود 

 

خواننده : ابی

نظرات 21 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

قلم تواناااااااا ((= اونم قلم من :دییی

خدمت میرسم دوست عزیزم :)

بارباپاپا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

آزمایش جالبیه اگه انجامش موفقیت آمیز باشه بازم پته ی ادیان روی آب میریزه

آهان راستی ! من این قسمتشو نمیفهمم که چه ربطی به دیدگاه دینیه ما داره ؟

ویولت پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

هر وقت پستت رو نوشتی یه خبری بده

باشه حتما :))

پ.نون پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://babune.blogsky.com

می‌گم اگه لپ‌تاپتو ورداشتی در رفتی به مریخ قربون دستت این کیف دی‌وی‌دیای منم سر رات بیا وردار نجاتش بده!

انقده زحمت کشیدم کلی فیلم کلاسیک و قشنگ و تاریخ سینما رو جمع کردم قرار باشه با یه بیگ‌بنگ ناقابل همه‌ش توی یه چاله گم‌شه دلم خیلی می‌سوزه!

گیگیلیو فرستادم دم در خونه اتون دی وی دی هاتو بگیره :دی

نیم ساعت بعد :

اَهههههههههههههه گیگیلی این فیلمو نگاه ! اینم داره .. اینم داره ... اونم داره ؛)

گیگیلی :

مرجان اینا رو با خودمون میبریم مریخ .. پ.نون که بلعیده میشه اونوخ کی میدونه اینا مال ما نیست :دییییییییییی

سروش پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
خوبی؟
شاید باور نکنی ولی تو اون ده هزار دانشمندی که تو ژنو هستند و 4 تاشون ایرانین.یکیشون دختر خاله منه که دیشب هم اومد تو اخبار گزارش داد که من ندیدم ولی مامانم گفت که دختر خالت فلان و فلان و تو اینجوری.

سلام سروشی :))))))

فداتت
جدی ؟ درست حرف بزن ببینم چی میگی ! گیگیلی یه دقیقه ساکت بشین ببینم این بچه چی میگه !

مرگه من ؟ :)))))))))

قزن قلفی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://afandook.blogsky.com

ای سلاطون بگیرن ! یعنی چی خب ؟ به کی میخوان ثابت کنن ؟ خب اگه به من میخوان ثابت کنن من ثابت شدم ! خلاص . نکنین باباجان نکنین اینکارا رو
بعد مثلا یه کره زمین توی کره زمین دوباره درست میشه یعنی ؟ چه شود ! شیر تو شیری میشود !

منو گیگیلی هم همینو میگیم ! اصلا بگو صد سال سیاه این قضیه ثابت نشه .. به اون ذرهه هم میگن ذره الهی ... منو گیگیلی نمیخواییم ذره الهی ببینیم :(((((( ذرهه قورتمون میده بوخودا :دییییییییی

اینجور که منو گیگیلی فهمیدیم از دنده چپ ذرهه سیاه چاله در میاد ((= بعد اون سیاه چالهه هممونو میخوره هااااااااااام ((= لابد بعدش منفجر میشه دیگه :دیییییی

به قول تو شیر تو شیر میشه :دی به قول صمد آقا (صمد آقای توی فیلم صمد به مدرسه میرود) خر تو خر میشه ((=

مجید جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ http://saddard2.persianblog.ir

مواظب باش ندزدنت !!!

:))))))

آرش (صورتی) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://kerm65.wordpress.com

1. بترکی با این گزارش علمی که دادی!
2. این لینک پلنگ صورتی رو پاک کن دیگه دِمُده شده. به جاش لینک کرم های کتاب رو بزن صواب داره (حداقل اگه دین و ایمون نداری آزاده باش، ببین چه جوری ما تو رو لینکیدیم، تو هم یه آستینی بالا بزن آخه!)
3. می خوای تمثال بی مثال عمو آرش رو ببینی؟ بیا:
http://kerm65.wordpress.com/about-arash/

۱- :دیییییییییی
۲-باشه بابا غر نزن یادم رفته بود :( ولی من اون پلنگ صورتی هم دوست دارم چرا اونو راش ننداختی ؟ :(
۳-دیدمممممممممممممممم :)))) پلنگی رو دیدم :) دیدمش

پ.نون جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://‌babune.blogsky.com

غصه نخور به تو هم رأی دادم که مث قزن دپ نزنی :)

مرگه من ؟ :دییییییییییییی

سروش جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.sohbat.wordpress.com

سلام
از کامنتت تو وبلاگ آرش صورتی اومدم اینجا و نوشته هات رو خوندم. خوشمان آمد , کیفور شدیم
شاد باشی

سلام سروشیه ۲ :) آخه یه سروش دیگه هم اینجا کامنت میده :)

:دیییییییی

مرسی همچنین :)

پت جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

به نظرم خودتو بیمه کن!
آخر دنیاست!

حالا هی بیا نمک به زخممون بپاشا :(

[ بدون نام ] جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام
عجب آزمایش جالبیه
حالا حتما باید اسم لب تاپتو میوردی تا بگی من لب تاپ دارم؟

http://radiozamaaneh.com/news/2008/09/post_6288.html

اینم بخون
خوش باشی

سلام :)
برات جالبه ؟ :(

ها :دیییییییییییییی

نگفتم نگفتم ! حالا اون سیاه چاله ها آخرش کار دستمون میدن :(((((

منو برق گرفته!!! جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام
کی می‌شه اون سیاه چاله بوجود بیاد و یک عالم رو از دست تو و اون گیگیل مگولیت نجات بده!
آآآآآآآآآآآآآآآآمین!
درضمن زیاد خوشحال نشو!این یارویی که کامنت گذاشته گفته قلمت تواناساز این کامنت تبلیغیاس واسه منم گذاشته(البته خودت که بهتر می‌دونی من واقعا قلمم تواناس)
خوش باشی
یا هو

سلام مقدادی :))))
میدونستم تو چش نداری ببینی منو گیگیلیم زنده ایم :(

نه در اصل منظورش قلم من بوده که تواناست ! واسه تو هم نوشته که گریه ات نگیره ((=

همچنین :)

مسعود جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.jameie.com

کاش منم اونجا بودم

کجا ؟ محل آزمایش ؟ آره کاش منم بودم :دی

دل‌زده شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

شما نگران نباش! نمیذاریم بخورنت!

:)))))))))))

صبا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

حالا تا دوسال دیگه خدا بزرگه

حالا دو سال دیگه که مُردی :دییییی منو گیگیلی از کره مریخ بهت میخندیم ((=

سلی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ


بعد اون وخ ما میمیریم ؟!؟!

خوب یعنی چی که این ذره رو خواستن که بسازن ؟
واااااااااااااااا !!
چه چیز های که آدم نمی شنوه

آره :دی

آدم فضول دیگه ! چه توقعی میشه ازش داشت ؟:دی

ها :دی

آرش (کرم کتاب) شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://kerm65.wordpress.com

1. سلام عرض شد.
2. مثنوی حجاب رو فرستادیم رو آنتن بیا تا داغه ببر که بیات نشه. (پیشاپیش از بابت بی نزاکتی شعر پووووووووووووووووزش می خواهیم.)
3. پوستۀ جدید انداختیم به تن بلاگ. بیا ببین خوشگل شدیم یا نه
4. زیاده عرضی نیست
5. نقطه سر خط

۱- سلام پلنگی :)))
۲-((= لوس باشه میام میخونم
۳-جدی ؟ :) چه ناز ! الان میام میبینم :)
۴- :) قربانت
۵-:دی

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام
خودتو زیاد ناراحت نکن هیچ فکر کردی که اگه تو و شیواو لب تاپت بلعیده بشین چند نفر نفس راحت میکشن؟؟؟؟
کمی هم به این موضوع فکر کن ضرر نداره .
راستی در مورد پست قبلت باید بگم که من اصلا طرف کسی رو نگرفته بودم و خیلی جدی به مسائل نگاه کرده بودم ولی خوب دیگه نشد که به فیض برسی
سلامت و پیروز باشی.

سلام احمدی :)))

ای بابا همتون که میخوایین سر به تن منو گیگیلی نباشه :(((( همتونو میکشم :دی

((= لووووووووووس :دی

همچنین

احمد شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
اون پست بی نام و نشان رو من فرستادم.
سلامت و پیروز باشی.

سلام احمدی :))
ای ناقلا :دی

ناباور شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://nabavar.wordpress.com

خوبه! می‌بینم که علمی پلمی می‌نویسی.

دلتم واسه لوپ لوپت نسوزه. هنوز آزمایش کامل نشده. یه ماه دیگه وقت داری تا هر چی لوپ لوپ می‌خوای بخری! چون تا یه ماه دیگر سرعت به حداکثر می‌رسه!

شوخی زمین در امن و امان است. خانم ها و آقایون دانشمند همه چیزو تحت کنترل دارد. شاد باشی

:دیییییییییییی آخه بدجوری خودمونو خیس کردیم با خوندنه این خبر ((=

نهههههههههههههههه ! راست میگی ؟ :دی

دروغ نگو ! جونه من ؟ الهی خوش خبر باشی مادر :)))))))))))

فداتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد