ستاره شناسی

ویولت عزیز یه پستی رو نوشته بود راجع به ویژگی آقایون متولد ماههای مختلف ! وقتی منو گیگیلی مطالعه کردیم دیدیم یه حس عجیبی یعنی همون حسی که هی چپ و راست تکرار میکنه تو میتونی تو میتونی ، از درون جفتمونو نهیب میزنه ! دیدیم بد نیست ما هم تجربیاتمونو که البت کمم نیست در دسترس شما بینندگان محترم قرار دهیم ! همون خوانندگان چه فرق میکنه !  از همون اول بگم که فقط آقایونه متولد بعضی ماهها رو خوب میشناسم و تا به حال با آقایونه متولد ماههای : اردیبهشت ، تیر ، دی ، بهمن و اسفند ، اگه بگی انقده ملاقات و یا سِر و سحری داشته باشم بوخودا ! تازه اینایی هم که میخوام بگم اصلنم ربطی به آی لاو یو و همیشه در قلب منی نداره ! والا... البته من در مورد خانمونه متولد ماههای مختلف جز ماههای : اردیبهشت ، تیر و آبان  توی پستهای بعدیم سخنانی چند از خودم در وَخواهم کرد ! باشد که رستگار شوید 

اول آقایون اول آقایون : 

 

فروردین : بعضی جاها کم رو ولی در کل اجتماعی ، کشته مرده بحث و گپ و گفتگو ، خانواده دوست ، عاشق تفریح ، بازیگوش ، خوش خط ، خوش هیکل و قیافه ، خوش خنده ، عصبی نیست ولی اگه عصبانی بشه یَک دیوونه بازیی درمیاره که بیا و ببین ، نسبت به باقیه مردا حسود ، کمی لجباز  

 

خرداد : شوخ طبع و مزه پرون ، معمولا لاغر اندام ، خوش قیافه ، پرحرف ، لاف زن ، توی بحث کردنها زیاد اهل مراعات کردن نیست ، باهوش ، کمی حسود ، نه حق کسی رو ضایع میکنه نه اجازه میده کسی حقشو بخوره ، زرنگ ، معمولا حرفی رو که میزنه اگه به نفعش باشه یادش میمونه ولی اصولا حافظه خوبی داره ، بخواد سر به سر کسی بذاره بدجوری پیله میکنه 

 

مرداد : عصبی مزاج ، خوش تیپ ، خوش هیکل و قیافه ، مردی دوست داشتنی ، تمیز و منظم ، حرف حرف خودشه ، خوش قول و وعده ، تحمل دیدن زنی بالادست خودشو نداره ، خوش صدا و دارای استعداد خوانندگی ، دست و دلباز ، خوش مشرب ، گاهی زن ذلیل ، متنفر از زنهای شلخته ، خوش خوراک و معمولا در مورد غذا سخت گیر ، گاهی اهل ریسک 

 

شهریور : کم حرف ، بی خیال تا اون حد که ممکنه از چاقیه زیاد بترکه ، خوش شانس ، دمدمی مزاج ، در انتخاب همسر سختگیر نیست فقط کافیه یکی پیدا شه مخشو بزنه ، قیافه معمولی داره ، بد تیپ نیست ، رفیق باز 

 

مهر : عاشق مامانش ، بازیگوش ، دوست داشتنی ، اهل کار ، آینده نگر ، عادت داره عشق بورزه ، رمانتیک ، جذاب ، شوخ طبع ، زودباور ، از اونجاییکه سمبل این ماه ترازوئه اگه یه روز بهتون گفت خیلی دوستت دارم و روز بعد اومد گفت علاقه ای بهت ندارم اصلا تعجب نکنین چون این خصلت مهر ماهیه که میخواد موازنه برقرار کنه  

 

آبان : کاملا رمانتیک ، ساده دل ، با گذشت ، عاشق بچه ، غیر قابل اعتماد ، واسه فرار از زیر بار مسئولیت یا اینکه توی دردسر نیافتن تا دلتون بخواد دروغ میگن ، با استعداد توی هر کاری ، اهل مطالعه ، عاشق طبیعت 

 

نتیجه اخلاقی : آقایون اونجا رو نگاه ! اونجا اونجا رو اون خانوم خوشکله جیگره رو میگم ......... الفراررررررررررررررر  

 

هم اکنون سریال مزخرف « روز حسرت » از صدا و سیما پخش میشه ! من نمیدونم این فیلمسازا چه فکری میکنن ؟ از یه آدمه عادی مثل معصومه یه فرشته ساختن فرشته ! با اون خوابهایی که ننه مسعود میبینه و با اون توهمایی که به سرش میزنه ، بیشتر و بیشتر میخواد به مسعود بفمونه که چه حوریی از دست داده ! هی این حاج رضا به ننه مسعود میگه قبول کن که معصومه مرده ، ییهو شیوا برگشت با لهجه چهارشنبه توی چهارخونه گفت : بابا جان ! معصومَه مورد ! ((= ..... این دیگه چه مزخرفاتیه که به خورد ملت بدین خجالت بکشین ! یه جوری این ننهه به مسعود تشر میزنه پاتو توی اتاقه معصومه نذار که انگار شیطون رو از درگاه باریتعالی میرونه ! من تعجبم از اینه که چطور یکی مثل افسانه بایگان و فرامرز قریبیان خَفت خوردن و توی این چرندیال بازی کردن ! بابا یه بار یکی اومد « کمکم کن » رو ساخت ملت هورا کشیدن ، بسه دیگه ! دیگه مد شد دیگهههههههه ! دیگه روح و شیطون و فرشته و بهشت و جنگل پنگل و همه چیو قاطی کردن ! بفرما ! اینم از فیلمهای علمی تخیلیه ایرون ! جدی توهمیه ایرونستون ! ((=

نظرات 25 + ارسال نظر
ویولت شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

ممنون که گفتی ولی یک کم ادبم بد چیزی نیست...اگه من میگم و می خندم مبنا رو بر این میذارم که خود طرف حد و حدود خودش رو می دونه

:|

پ.نون شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://‌babune.blogsky.com

کدوم؟ کدوم؟؟؟؟؟

منکه کسیو نمی‌بینم!!

از پست روانشناسانه‌تون کمال چه عرض کنم رو دارم :)

مواظب این جامعه آماری بی‌انتها و غنیت باش!
چار روز دیگه می‌بینی از توی یکی از موزه‌های لندن سر در آورد! اونوقت حالا تا صبح بشین داد بزن این جامعه آماری مال خودمه! مامانم بهم کادو داده!! نمی‌دن که ورش داری ببری خونه‌ت!

از قدیم گفتن مالتو بچسب، همسایه‌تو دزد نکن! خودش هست :)

بدجنسسسسسسسسسسسس ((=

ها :دی ممنون
پ.نون اینهمه استفاده بردی از پستم آخرش نگفتی متولد چه ماهی هستیا ! ؛)

((=

کاوه گیــــلانی (لابدان) شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://labdan.wordpress.com

الان من که آبانیم این ها رو که گفتی منم ؟
جالب بود ، حالا پلنگیت اومده دیگه پاک مارو یادت رفته ! دیدیش جونور رو ؟

دقیقا :دی

مرسی :) ....... اگه نمیدونی بدون من قراره پلنگیمو بکشم خودشم به منت بپذیره ((=
آره دیدمش :دی شیطونتر شده :دی

ویولت شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ

درستش کردم

فداتتتتتتت :-****

ویولت شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

lمگه هرچی شهره بگه یعنی داره رو اصول حرف میزنه؟ و حرفش گل واژه نیست؟

بوخودا گیگیلی اغفالم کرد ! اون داش شهره هم از اصطلاحات عامیانه کمک میگیره بوخودا همیشه بابا بزرگم میگفت :دی

اصلا مهرم حلال جونم آزاد ((=

قزن قلفی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

همون در رو ...... بگیرنت مجبور میشی سالهای بعد رو صرف بچه داری بکنی !

((=

قزنیه شیطون ؛)

به قول گفتنی : نمیری الهی :دییییییی

دایی جان ناپلئون شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.daejan.blogfa.com/

سلام
چه به من نمی یاد کارگردان باشم؟؟؟
مگه کارگردان ها چعه شکلی اند؟

سلام ناپلئون جون :)
من که قیافه اتو ندیدم ولی اگه کارگردانی لابد موهای جنگلیه فرفری داری یه کلاهه زردم میذاری سرت :دییییییییییییی

چه ملوس ! :)

پت شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

هه لوووووووووووو!
من آبان!آبانیا گلنننننننننن! مخصوصا خانوماشون!

هه لو علیکم :))))))
جدی ؟ من تا حالا زن آبانی ندیدم که دیدم :)))

کی میگه گلن ؟ مردادی ها بیترترن :دی

ناباور شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ http://nabavar.wordpress.com

من با دیدن این پست خون جلو چشامو گرفته!ولم کن بذار برم. ولم کن بگم تیتر مطلب نباید ستاره شناسی باشه. ستاره شناسی یک علمه. هاااای نفس کش! به علم توهین کردن!

ولی این مطلب بیشتر به اختربینی می خوره. البته ببخشید انقدر فضولی کردما. دست خودم نیست. تا می بینم علم در خطره اینجوری میشم

گل باشی

اَی وووووووو ! گیگیلی اون قَمه منو بیار که حمله کردن ((=
والا توی دائره المعارف گیگیلی ، ستاره همون اختره ! تازه کوکبم اختره ((=

ماماااااااااااااااااااااان

الفراررررررررررر :دی

پ.نون شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://babune.blogsky.com

متولد ماه مهرم! همچین مشخصاتی هم که گفتی باید اینجوری اصلاح بشه: آخر هرچی باحال!!! یک کلوم :)

میدونستم میدونستم میدونستم :))))))))

چی میگیییییییییییییییی ((=

مسعود یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.jameie.com



این که کلا غلطه!!
اصلا به مشخصات من که جور در نمیاد!!

یه کم زیادی مثبته

خوش خط که نیستم!!
کشته مرده بحث هم که نیستم
خوش خنده هم که از اول عمرم نبودم!
لجبازی و دیوونه بازیش یه کم میخوره

خلاصه که این فالگیریت عین هواشناسی تهران میمونه! آفتابی گاهی تاقسمتی ابری در بعضی مناطق همراه با بارش باران و در ارتفاعات برف و تگرگ
بالاخره کدوم شد

ببین اون مردای غیر آی لاو یو که میشناختی همه این ویژگیها رو داشتن ها بوخودا

نخیرم هیچم غلط نیس (همون شکلکه که قهر میکنه)
من هرچی اینجا نوشتم که از تو هوا نیاوردم ! حداقلش از هرکدوم دو سه نفرو روزانه باهاشون سر و کار دارم :)))))

تازه اگه خوش خط نیستی ولی مطمئنا تمرین کنی خطت خوب میشه چون استعدادشو داری ! ولی مثلا یکی مثل من عمرا :دییییییییی

اون خوش خنده نیستی رو خوب اومدی ! اَه اَه بداخلاق ! با یه من عسلم نمیشه خوردت ((=

دیدی ؟ دیدی ؟ نگفتم لجباز و دیوونه هستین شما فروردینی ها :دییییییی

مسعود میام میزنمتا ! میزنمتااااااااااا

وایساااااااااااااااااااااااا

میکشمت لوووووووووووووس

دل‌زده یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

طالع بین!

ها :دیییییییییی

صبا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام

خردادش خیلی درست بود ... خیلی


منتظرم در مورد خانمها رو زود زود بنویسی ها

سلام صبا جون :)))))

همش درسته صبا جون :) چون اینا رو که از کتاب درنیاوردم خودم تجربه کردم :-پی

توی پست بعدی می نویسم :دییییییییی

یوسف یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام آبجی جونی..منم خصلت های مرداد رو تا ۹۹٪ که گفتی دارم..
+من اصلا سریال های این ماه رو ندیدم!!..امسال نمی دونم چرا آدم حس نمی کنه ماه رمضونه!!

سلام عزیزم سلام داداشیه کوشولوئه خودم :)))))
دیگه معلوم که باید ۹۹٪ رو درست گفته باشم آخه خودمم مردادی ام و چندتا مردادی ریخته دور و برم :دییییییی

من هیچ کدومشو دنبال نمیکنم بعد از افطار لپ تاپه رو ورمیدارم میشینم رو کاناپه چشمم به اینه گوشم به تلویزیون که البته نمیشه جلو شنیدن رو گرفت ((= این شیوای بلا شده نگاه میکنه هممونو عاصی کرده ((=

آرش یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ http://kerm65.wordpress.com

هه هه! دمت گرم چه اصطلاح جالبی به کار بردی: فیلم های علمی تخیلی ایرونی! ها ها ها!
+ تو چه قدر بیکاری که می شینی تلویزیون جمهوری اسلامی رو نگاه می کنی! بنداز رو ماهواره بابا...
+ اگه گفتی من تو چه ماهی به دنیا تشریف آوردم؟ نمیگم تا بسوزی!

والُ(والا به لهجه شیرازی :دی) مگه دروغ میگم ! علمی تخلیمون اینه بلد نیستیم از فضا مضا بسازیم که ! چیشششش

تقصیر این شیوامونه ! پلنگی بیا شیوامونو بخور هممون از شرش خلاص شیم ((=

لووووووووس باید بگی ! بگو بگو .... مهر ماهی هستی :دی یا دی ماهی ! نمیدونم خودت بگو .. بگو دیگه :(

shayan یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.aviiin.blogfa.com


سلام من شایان هستم
وبلاگی دارم عاشقونه - ادبی - فرهنگی و مایلم با شما تبادل لینک کنم
اگر شما نیز مایل بودین در وبلاگ من در قسمت نظرات اعلام کنید
با تشکر شایان
www.aviiin.blogfa.com

سلام شایان جان :)

خدمت رسیدم لینکتم کردم :)

سروش یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://lsck.blogsky.com

قبول نیست.
من متولد تیرم

آخ آخ ! من نه زن تیر ماهی میشناسم نه مردشو .. دیدی حالا چی شد ؟ سروشی بغض کرده :(

آرش (پلنگی سابق/کرم فعلی) دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ http://kerm65.wordpress.com

1. به جون مرجان جون که می خوام دنیاش نباشه تقصیر این اکیسمت Akismet حروم زاده بود. رفتم دیدم هر 4 تا کامنتتو گل بارون کرده.
2. درستش کردم. همون جا هم پاسخ دادم. هم برای کامنتت پای پست خودم و هم به ویژه برای کامنتت پای مطلب مسعود
3. عمو کاوه داشتیم؟ "جونور"؟!
4. مرجان جون اگه مایل بودی این آیدی کک مکی ما رو Add کن که بریم تو امورات چت و مت (بر وزن پت و مت): arash_pbw65@yahoo.com
چه کنیم دیگه رسما کشته مردتیم؛ به فرمودۀ حافظ بزرگوار: ما به او "محتاج" بودیم، او به ما "مشتاق" بود...

۱- اصلا من با ورد پرس مشکل دارم این دیگه چه سرویس بلاگیه :(((((( اصلا ورد پرس با من مشکل داره ! اینجوری بهتره :دی
۲-پلنگیه شیطون :دی کامنت مسعود رو هم تو جواب میدی ؟ :دی اگه بهش نگفتم :دیییی
۳- پلنگی این کاوه خیلی ننر شده من یکی که میخوام بکشمش بهش گفتم که پلنگی جونور نیس بچه خوبیه ! ...... ایشاا... جوابی که به کامنت کاوه دادم نخوندی ! خوندیش ؟ ........ الفراررررررررر :دی
۴-مرشی آرش پلنگی :) به محض ورود به یاهو اَدت می نمایییییم :دی...... حافظ غلط کرد ((=

مامااااااااااااااان آرش میخواد منو بزنه

الفراررررررررررررررررررررر

مجتبی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.ghajarboys.blogfa.com

سلام
خوبی؟
پس خوب شد که من این سریاله رو نگاه نکردم
ببین همیشه این سریال های سیروس مقدم افتضاحه.
من فقط کار عطاران رو نگاه می کنم هم جالبه و هم اینکه سر سفره افطار سر ادمو گرم میکنه.
چه بد شانس بودم من . چون که متولد اردیبهشتم و نتونستم ببینم که چی می نویسی

سلام عزیز
مرسی

آره والا افتضاح
من این یکی هم مزخرف میدونم

توی پست بعدی می نویسم .. حالا ببین چیکار کردم :)))))

**** دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

می‌بینم که فال‌بین شدی آبجی مرجان خانوم!
اما یه چی رو فک کنم اشتباه گفتی! اینکه مردای شهریوری قیافه‌شون معمولیه! من چنداشون رو می‌شناسم که خیلی خوشگل موشگلن! یعنی خوشمل‌ترین مردایی‌ان که تو دور و برم می‌شناسم! والا!
چی لجباز؟! نه! اون شهریوری نبود!! لصنم خوشمل نبود!!

ها :دی
چیو ؟ نههههههههههههه :دی ولی من میدونم که منظورت اون لجباز کته کله اس :دی قیافه لجباز هم معمولیه ؛) فکر نکنی خوشمل ترین پسره که فقط از دید مجنون لیلی خیلی ملوس بوده ((=

الفراررررررررررررررررررر :دی

جوراب دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

ین سیروس مقدم همینه دیگه یا توهمی می سازه یا درمورد زندگی قدیسه ها ( نرگس و ... ) ولش خودتو ناراحت نکن مرجانی..
راستی برای اسمایلی برو به این ادرس:
www.elija.blogfa.com

راست میگی دکی :دییییییی

مرسی دکی جون جورابم :))))

گندم سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ق.ظ http://miss-delbarak.blogfa.com

من خیلی وقته بلاگتو می خونم اما اولین باره نظر می دم!خیلی باحال بود بخصوص قسمت فرار
بهم سر بزن
راستی راجع به اردیبهشت چیزی نمی دونی؟
فعلا

جدی ؟ ممنون :)

حتما
تحقیق میکنم در مورد شناسنومه افراد دور و برم و سعی میکنم بدونم و بیام چیز میز بنویسم :دیییییییی

فداتت

احمد سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
مرجان خانم میبینم که حسابی زدی تو خط روانشناسی اینا و انتقاد فیلم میلم اینا دیگه داری حرفه ای کار میکنی از بچه های اردیبهشت هم که چیزی ننوشتی معلوم که در این مورد اطلاعی نداری خوب اشکال نداره بچه های اردیبهشت میبخشنت تا پست علمی تخیلی بعدی
مرجان در حال به قول خودت الفرار.

سلام احمدی :)

آره والا :دیییییی دیگه پاک دیوونه شدیم رفت ((=

اتفاقا شناسنومه یه عده رو کش رفتم و فهمیدم که اردیبهشتی ها رو هم میشناسم ((=

:)))))

سعید هدایتی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

من مرد مردادم قبول

جدییییییییییییییی ؟ :)

سروش سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://sohbat.wordpress.com

در مورد آبانی ها همه اش کاملا درست بود به جز موارد 5 و 6 که عمرا قبول ندارم.

خب دیگه این موردا که در مورد همه درست نیست ! ولی کلی بخوای بگیری ، توی همین مایه هاست :دییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد