سرگرمیهای گیگیلی

 

من اومدم  

الان میدونم و مطمئنم که همتون از اومدنه من بسی خوشحالید و اینجوری  دارین ازم استقبال می کنین .......... خب ممممممممممممم ................ ............... تازه منم از دیدنه شما خوشالم !! خوشحال نه ها ! خوشال  

 

این پلنگی جون منو به یه بازی دعوت کرده ! عجیب این بود برام که قبل از دعوت پلنگی خودم توی این فکر بودم که یه روزی از کارتونهای مورد علاقه زمان طفولیتم (زمانی که منو گیگیلی هر دو یکی بودیم ) براتون بگم ! والا چه عرض کنم که من هنوز خودمو از دسته طفول ها میدونم چون هر روز جمعه مثل بچه ها پای تلویزیون لم میدم و منتظر میمونم برنامه هرچی شما بگین کارتونهای دوست داشتنی برام بذاره   ... خلاصه اینکه تعجب کردم چطور این پلنگیه ملنگ ذهن منو خوندیده ... اِهههههه گفتم دیگه بازی چیه ها ! اینه که از کارتونهای مورد علاقه دوران بچگیمون بگیم دیگه ! خب و حالا تری ! تو! وان ! گِت ریدی ! فایت ! 

 

صبر صبر صبر صبر صبر  

 

کارتونها رو از روی شدت علاقمندیم  به ترتیب براتون میذارم یعنی از دوست داشتنی تر ها تا ........ 

 

 

سندباد 

 

 

 

پینوکیو  

 

 

 

پلنگ صورتی

 

 

 

زبل خان 

 

 

 

معاون کلانتر 

 

 

 

گوریل انگوری 

 

 

 

بولک و لولک 

 

 

 

پت و مت  

 

 

 

بینوایان 

 

 

 

سفرهای گالیور 

 

 

 

مدرسه موش ها

  

 

پسر شجاع 

 

 

 

بل و سباستین 

 

 

 

 

مهاجران 

 

 

 

خانواده دکتر ارنست 

 

 

 

دختری بنام نل  

 

 

 

پاپای

 

 

 

سنجاب کوچولو 

 

 

 

بچه های کوه آلپ 

 

 

 

سارا کورو  

 

 

 

یوگی و دوستان 

 

  

 

بارباپاپا

 

  

موش کوهستان 

 

 

 

مسافر کوچولو 

 

 

 

هاچ زنبور عسل 

 

 

 

بلفی و لیلیبیت 

 

 

 

دهکده حیوانات    

 

 

 

بامزی قویترین خرس دنیا

 

 

واتو واتو پرنده اعجاب انگیز

 

 

 

کونا در سرزمین ناشناخته 

 

 

نتیجه اخلاقی ۱ : اووووووووووو انقده منو گیگیلی کارتون کم میدیدیم   

 

نتیجه اخلاقی ۲ : کسی نمیدونه چه بلایی سراین سایت اومده ؟ بعده شومصد سال اومدم یه کامنتی براش ول بدم که یهو کوبیده شد تو ذوقم  کسی از گیلی خبر نداره ؟

نظرات 16 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام آبجی بزرگه

نبینم که ما رو فراموش کرده باشی !!

یا حق

سلام داداش امین کوچولوی ملوسم :)))))))
سربازه کچل ! :دی چند دیگ آش خوردی حالا ؟ ((=

من تیکه تیکه بشم اگه دوستای نتی و وبلاگیمو مخصوصا بچه های نیمکتی و خونه مایی رو فراموش کنم ! :) گیگیلی هم همین حرفهای منو تکرار میکنه :))

حق نگهدارت آبجی قربونت بره :)))

دل‌زده پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://delzadeh.wordpress.com

یه غلط تایپی که داری اون هیچ. ولی واقعا این همه کارتون دیدی؟

اِهههههههههههه :دی

آره :دی هممممشو تازه الانم اگه بذاره میشینم میبینم :))))))))

jeyowich......... جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ

این پــِـــلَنگ صورتی و 60 و10 بار تکرار کردنا ولی باز جذابه
من نمیدونم چرا هیییییییییشکی کامل این واتو واتو و هادی و هدا یادش نیس .یا محله بهداشت که یه کرکس ـه اینقده خورده بود که داشت میترکید و بالا وپایین می پرید.
حضرت یوگی و دوستان و دوس نداشتم بس که حالم بد می شد از این ماجراهای دردسر دارش.

اصلا کی گفت ما بزرگ بشیم که فقط جمعه ها تجدید خاطره بکنیم.(نه اینکه آرزو می کردیم زودی بزرگ شیم دیگه مخخخخش ننویسیم)



نتیجه کاملا غیر اخلاقی : آدم نباید 4 سیزن لاست رو توی یه هفته ببینه

نو کارتون فور اولد چیلدرن

هنوزم تازه و جذابه آره :-پی

واتو واتو رو یادم بود اما عکساش برام باز نشد دیشب که الان اضاف کردم به اضافه کارتونهای دیگه که یکی یکی یادم میاد :دی

وای نه اتفاقا یوگی رو من دوست دارم ! مخصوصا اون اسبه ! عکس اینم میذارم :)))

((= آره راست میگی چقده آرزو کردیم بزرگ شیم دیگه درس نخونیم و مخش ننویسیم :دی ولی الان با کله میریم کلاس زبان و از اینا :(

((=

ها والو :دییییییییییییییی

پلنگ خان صورتی دامت برکاته جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ق.ظ http://pal65.wordpress.com

ای سبحان‌الله! ای طیّب‌الله انفاسکم!
ما کف کردیم از این سلیقه‌ی رخشان و حافظه‌ی درخشانِ شما! تبارک‌الله از این نهادِ روشن‌ضمیر!
+ بعله اصولن سلیقه‌ی ما بسیار به‌شما نزدیکه و ما از جهاتِ بسیاری با شما تفاهم کافی و وافی داریم. لهذا، امید می‌ره پس از اخذِ مدرکِ مُعظَم تافل، شرایطِ شما برای پذیرش درخواستِ ازدواج ما که پلنگ‌خان صورتی دامَت برکاته باشیم فراهم بشه انشأالله.
++ من کشته‌ی اون اسمایلی چادربه‌سر اولت شدم!

:دی

:دی پلنگیییییییییییییییییییییییییی

آخ جون راست میگی ؟ :دی ها ایشاالا ((=

پلنگیییییییییییییییییییییییییییییی :)

((= خودمم کشته خودم شدم :دی

قربونه پلنگی

قزن قلفی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://afandook.blogsky.com

گیگیل جان مادر کارتونی موند تو خوشت نیاد ؟ گمونم 24 ساعت پای تی وی بودی قربونت برم ؟!

:دییییییییییی

قزنی قزنی قزنی :)))))))))))))))

پ.نونه بی تربیت رو برش گردون :((

عمو هوشنگ شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://houshang.wordpress.com/

سلام
کلی خاطره قدیمی زنده شد
میگم کلا غیر از اینا، دیگه کارتون دیگه ایی هم نشون میدادن؟

سلام عمو هوشولو :-پی

خوشحالم :)
آره باید فکر کنم :دییییییی

((=

مسعود یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.jameie.com

بعد عمری اومدیم یه سر ببینیم این مرجان گیگیلیه چی کار داره میکنه
میبینیم زبونم لال رو به دیفال نشسته بازی میکنه و کارتون میبینه

:دی

به به جناب مسعودی :-پی کوشی تو ؟

ببین هر کی از راه رسید به گیگیلی گیر داد :(

یادتون باشه کله همه اتونو بکنم :|

الفراررررررررررررررر

شاذه یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاااااااام
کجایی دختر معلوم هست؟ تو که امتحان و کنکور و غیره نداشتی که! پس کجا بودی؟ (توجه داشته باش خیلی سعی کردم مودب باشم تو می تونی با همون کلمات اصلی بخونی )

بعد بامزی رو یادت رفت. شایدم دوسش نداشتی. بارباپاپا هم همینطور. این دو تا و واتوواتو رو من خیلی دوس داشتم.

منم از گیلاسی خبر ندارم

سلام شاذه مامانی :))))))))
خاک به سرم امتحانه زبان داشتم :(((

:دیییییییییییی

راست میگی یادم نبود الان اضافش کردم :-پی

البته با توجه به میزان علاقمندیم کارتونها رو گذاشتم یعنی رتبه بندی کردم :دییییییییییی

یعنی کوشش ؟ !!!

منو برق گرفته!!! دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ http://meghdadminevisad.persianblog.ir/

باشه!!!
بد اخلاق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:|

پلنگ خان صورتی دامت برکاته دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://pal65.wordpress.com

آقاجان جواب این کامنتاتو بده این‌قده درس خوندن اصن خوب نیس آدم مخش تاب برمی‌داره.
درضمن بیا ببین خوشگل شدم یا نه (همه‌ی هیکلم صورتی‌رنگ شده یوهوو)

من فرت و فرت دارم به کامنتا جواب میدم درس کیلو چند ؟

آره دیدمت پلنگییییییییییییییییی :))

عبداله دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://dadami2.blogsky.com

سلام
من از این رفیقمان خبری ندارم اگر پیداش کردی سلام ما رو هم برسون

سلام دوست جون :)

((=

اطاعت میشود قربان :)

hh دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

ممنون بایجازت از عکسات استفاده کردم.....

نوش جونت :)))))

حیتا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام ! چرا محلم نمیدی مرجانی؟ گریه می کنمااا
چرا جواب کامنتمو تو وبلاگ خونه ما ندادی

سلام عمه حیتایی :)))

خدا منو بکشه اگه محلت ندم :((

همین الان جواب دادم :-***********

she سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ http://tavahom1.blogsky.com

وایییییییییییییییی
چقدر با دیدن این عکسا دلم واسه کودکیم تنگ شد....چقدر کارتونامون دوست داشتنی بودن....

:)))))

پلنگ خان صورتی دامت برکاته پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ http://pal65.wordpress.com

می‌بینی (شاید هم می‌دماغ) از این پستت چه استقبال کمی شد؟ همش به‌خاطر اسم منحوس منه. الان احساس شرمساری و اینا می‌کنم.

نخیر پلنگی دیس اپوینتد نشو ! من چون یه مدت طولانی سراغ وبلاگم نیومدم و کم به وبلاگها سر میزنم واسه همین اینروزا کم برام کامنت میذارن ! پست قبلیم که وضعش از این پست بسی بدتر بود

تازه اگه یه نگاه به وبگذرم بندازی میبینی که تعداد بازدیدکننده ها از این پست خیلی بیشتر از پست قبلی بوده فقط کامنت نذاشتن :)

پلنگییییییییییییییییییییییی :)
یه بارکی میگم :دییییییییی

مرجان سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://sadnegah.blogfa.com


خیلی جالب بو واقعاً شادم کرد ، خاطره های بچگی و سادگی رو برام تداعی کرد .

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد