آشی که مامان پخت

اون دموکراسیی که بشیریت در آرزوشه و روز و شب خواب نداره ، با تمام معناش در فضای خونه ما حاکمه ! ملاحظه کنین یه پرده اشو : 

 

من : تصمیم دارم یه یه خوابه اجاره کنم از این به بعد مجردی زندگی کنم  

 

مامان و بابا و تعدادی از اعضای فامیل به میزان دلخواه :  

  

عرض نکردم ؟! 

 

محض اطلاع کاره اصفهونم که پِر ! اینجا هم مدتی وِل میگشتم خیلی صفا کردم اما مث اینکه این مامانه ما چش نداره واسه خودم باشم هر جا نشست گفت مرجان فعلا بیکاره پروژه ای چیزی دستش نیست ، آخرشم به مرادش رسید ! چند روزیه که واسه یه شرکت کار میکنم ! نمیخواستم برم ولی اصرار که حالا بیا هر شرطی بگی میپذیریم .. اولش گفتم فعلا موقتی میام تا ببینیم بعد چی میشه (شاید اینجوری فی بره بالاتر ) ... ولی خداییش عجب شرکت توپیه تا کش تنبونشونم با کلاسه ! دلم نیومد بگم دیگه نمیام ولی خب چه بکنیم که از اول قُپی اومدم شاید نیام منم واسه اینکه یه زهر چشمی نشون بدم روز دومی که یکشنبه بود گفتم از فردا نمیام دیگه هم زنگ نزنین .. مدیرم وا رفت و گفت تا آخر هفته فکراتونو بکنین من جمعه باهاتون تماس میگیرم نظر قطعیتونو بگین ... دقیقا یه هفته رو این موضوع فکر میکردم به این نشونی که فرداش یعنی دوشنبه کله صبح دم شرکت رو کارتون خوابیده بودم ! 

 

واسه امروز بسه دیگه لوس میشین ! تا همین قدشم که نوشتم کلی کیفور شدین  

 

اینم واسه مواقع بیکاری بد نیست تازه میگن هویج واسه چشمامون خوبه

نظرات 14 + ارسال نظر
نوین بنر شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
اولین سیستم تبادل بنر راندوم
شما با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صد ها سایت و وبلاگ نمایش داده میشود

آدرس
www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...

سلام :)

bbv شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

:)

قزن قلفی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

خسته نباشی اینقد کلاس میزاری مادر

والا ((=

امین شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام ..

من موندم که این وسط باید برای اون شرکت نگون بخت ناراحت باشم یا خوشحال از اینکه تو بالاخره کار پیدا کردی !!

میشه راهنماییم کنی ؟!



یا حق

سلام کچل :)

میگم چیزه ! تو ذهن خودتو چیز نکن خب ؟ عوضش چیز باش ((=

چیز :دیییییییییییی

حق نگهدارت داداشم (:

پریا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.chebaiadkard.blogfa.com

این شرکتی که شما فرمودید اساسا" نباید با استاندارد های شما در تنافض باشد مگر این که پیشنهاد بهتری هم در دست داشته باشید!
بنده بازاریاب نیستم و هیچ تخصصی ندارم اما به شخصه برای کسب تجربه همینطور شرایط مناسبی هم که دارد بله را میدادم برود...

هوم .. اینم یه حرفیه

کسب تجربه که از من گذشته .. من خودم کوه تجربه ام :دی ولی شرایط مناسب ! خب واسه انتخاب هر نوع کاری اول باید شرایط مناسب باشه دیگه (:

گروه اکسیر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.ex1r.com/forums/

سلام.

وبسایت خوب و جالبی دارید . تبریک میگیم.

ما در وبسایت خود با برنامه ها و اموزشهای کمیاب منتظر شما هستیم. برنامه هایی نظیر برنامه تبلیغات در روم کاملا رایگان و اموزشهایی نظیر اموزش هک سایت و سورسهای درخواستی شما.

موفق باشید.

سلام :)

مونیکا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ق.ظ

آها یعنی تو ولایت شما از یک شنبه تا دوشنبه فرداش یک هفته طول داره؟
آبرو بردی بازم؟حالا تو کلاس نذاری سقف میاد پایین؟
نه خدایی تو می ری چیکار می کنی؟جز خراب کاری مگه هنر دیگه هم داری؟

:|

:| مونی دیگه داری دعوام میکنیا :|

نه بوخودا ((=

حیتا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

ببخشید یه سئوال فلسفی برام پیش اومده مرجانی .میشه کمکم کنی؟؟
اینکه کش تنبون باکلاس باشه یعنی چه شکلی باشه؟؟

یعنی اینکه مث کش تنبونه خودمون باشه که تا بهش بگم برام چیپس و ماست بخر ، خودش دو تا شیرکاکائو هم بهش اضاف کنه برام بخره تازه تازه اگه خیلی کار دستش بدم هیچی بهم نگه فقط آهههه بکشه ؛)

حالا فهمیدی کش تنبونه باکلاس چطوریه ؟ ((=

یوسف یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ

خونه مجردی گرفتی خبرمون کن بیاییم تلب شیم حالشو ببریم.. =))
حالا این شرکته چه جور شرکتی هس؟!!بینم از اون جاهایی هس که ما هم بتونیم بیاییم همکاری بشر دوستانه بکنیم؟! :))
این خرشگوشه رو بازی کردم..اما نمیدونم چرا جلوتر از خود مرحله میپره..یهو میبینی از کادر اصلی زد بیرون..!! =)) انقد اعصابم خورد شد و سوختم که آرزو کردم همه اون هویجا بره تو قوبول این خرگوش بی تربیت!! =))

آره تو و امین و موشیو که حتتتتتتتتتما خبر میکنم بیایین نیست من خیلی اعصاب دارم شما سه تا هم وروجک نیستین :دی

لابد اینم تو و موشی و امین همکاریه بشر دوستانه داشته باشین درسته ؟ می فهمیدم ((=

((=((= بمیری یوسف شاید رزولوشنه مانیتورت پایینه ((=

بی تربیته بلا ! غششششششششمولک ((=

یوسف یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

ظاهرا ما کلمه مبارکه ؛قومبول؛ رو نوشتیم ؛قوبول؛
نیس خیلی مهم و شرعی بود..واجب دیدیم بیاییم این مسله رو در حضور سرکار علیه(الیه) تشریح کنیم تا بلکه تصحیح بشه!! =))

مرجان: میکشمت!! =))

یوسف مرگه من جراتشو داری همونجا وایسا

وایساااااااااااااااااا

سیروس یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ http://sirous.org

مری یه طبقه ی خونه ی ما خالیه بیا بهت خونه بدم ولی به دختر مجرد خونه نمیدیم البته مامانم نمیزاره ها

آهان یعنی تو میذاری ؟ سی سی خیلی پررویی به خدا ... یادم باشه بکشمت :)

رضا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ http://reza_rikhtegar.persianblog.ir

مامانت حتما یه چیزی میدونسته!!!

یه کلمه هم از مادر عروس بشنویم :دی

دکیمون خوبه ؟ ؛)

مونا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام مرجانی
خوبی؟
مبالک باشه شرکت جدید!
این دموکراسی در همه خانواده های ایرانی وجود داره عزیزم ! غصه نخور!

سلام مونَک (:
قربونت برم
فدات :-*****************

ها :دیییییییی

شیده سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://shyshysblog.wordpress.com/

اش هر کی خوردن نداشته باشه آش مامان یه چیز دیگه است

چی چی میگی عامو (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد