نتیجه تحقیقات گیگیلی

به دنبال تحقیقات وسیع و گسترده ای که منو گیگیلی توی اینترنت انجام دادیم پی بردیم در روز میمون و مبارکی که منو گیگیل پا به عرصه وجود گذاشتیم و جهان و جهانیان رو غرق شادی کردیم اتفاقات عجیب و غریب و جالب و خوشکل و ملنگی روی کره زمین رخ داده است . یعنی این گیگیلی جان کاشف به عمل اومد که در زمان تولد من : 

 

۱- بهترین آهنگ یا بهتر بگم آهنگ نامبر وان در ایالت مرگ بر آمریکا "I Just Want to Be Your Everything" بوده که توسط Andy Gibb  خونده شده و در کشور هر چی هست و نیست زیر سر این انگلیسی هاست ، آهنگ نامبر وان "I Feel Love" بوده که توسط Donna Summer خونده شده ... یعنی مرگ این گیگیلی هر کی بگه من از روحیه لطیف و حساااااااااااس برخوردار نیستم از وسط نصفش می کنم ! هر دو تا آهنگ عشقولانکیه  

 

۲- جایز اسکار بهترین تصویر ، به این تصویر داده شده ! به جان خودم قسم که عکس بسیار تاثیر گذاریه

 

 

 

۳- تصویر روی جلد مجله Rolling Stone این تصویر بوده : 

 

 

 

۴- جایزه نوبل شیمی هم به این آقا Ilya Prigogine داده شده : من میگم چرا وقتی دبیرستان بودم عشق شیمی بودم  همیشه خدا دست به آزمایشات خارق العاده ای میزدم البته توی آشپزخونه و روی اجاق ! معمولا هفته ای دوبار شیشه ادویه و زردچوبه خالی میشد .. یه بارم تصمیم داشتم بنزین روی اجاق تبخیر کنم که نمیدونم کدوم خائنی به مامان راپورت داد و آخرش اهالیه منزل جلوی نبوغمو گرفتن

 

 

 

۵- قیمت یک دو جین تخم مرغ در آمریکا هم ۸۲ سنت بوده : 

 

 

 

$0.82  
  
 
حالا غیبت کبرای منو گیگیلیمو به حساب همین تحقیق ارزشمندمون بذارین که چه عشقولانه و فداکارانه تقدیمتون کردیم .. بازم بگین ما دو تا بدیم