سورپرایزد

الان ساعت 12 است خب ؟ بعد من غروب تا حالا وضو گرفتم هنوز نماز نخوندم ، ینی از وقتی وضو گرفتم بیشتر از صد بار تصمیم گرفتم بخونم ولی اراده نکردم ! جالب اینجاست که وقتی هم حوصله ام میشه نماز بخونم تنبلیم میاد وضو بگیرم !!! آخرش خودمم نفهمیدم وضو گرفتن برام سخته یا نماز خوندن ؟! در هر دو حالت ینی چه با وضو چه بی وضو نماز من میافته دقیقه 90 !! دقیقه 89 بخونمش یقینا خدا سورپرایز میشه ((: نیست تو این زمینه تنبلم ، مامان از همون اول سوزنش رو جمله " پاشو نمازتو بخون" گیر میکنه ، منم اتوماتیک میرم رو لجبازی ینی دست خودم نیست ، بعد روزایی که مامان یادش میره یادآوری کنه تعجب میکنم چرا بهم گوشزد نمیکنه قبل از اذون نماز میخونم اینجاست که مامان هم سورپرایز میشه .. اصولا من آدما رو زیاد سورپرایز میکنم نمونه اش همین دیشب بود که همه ظرفها رو شستم وقتی هم تمومشون کردم مث بچه آدم اومدم آروم و ساکت رو کاناپه نشستم !!! از اینجا فهمیدم کارم عجیب بوده که اول بابا ازم پرسید : حالت خوبه دخترم ؟! بعدم شیوا با ذره بین نگام میکرد که بهش ثابت شه خودمم یا نه ((=


نتیجه اخلاقی : خب دیگه برم که وقت نمازه

نظرات 7 + ارسال نظر
یکی از شهروندان و امت همیشه در صحنه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

تقب الله !
چه جوریه ؟
تقبلله!!
نه اینجوری که نیست
طقب الاه
خرابتر شد که ...!!
آقا اصلا ولش بابا
قبول باشه و التماس دعا

اصلا حالا چه کاریه که شما وضو بگیری و بری پیش خدا ... به ایشون میگیم وضو بگیره و بیان خدمتتون جهت عرض ارادت

آهاااااا فهمیدم چی میگی (: تنبل نرو تو سایه ، سایه خودش میایه
عالیه که :دی

فاطمه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

شاذه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

مسئله برای من پیش امده که این وضوئه رو چه جوری از سر شب تا آخر شب نگه داشتی؟

با توکل به خدا و به حول و قوه الهی

ونوس دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

اصلا من از تبلت متنفرم.این بی ادبه.من کامنت گذاشتم.

تبلتت رو بنداز دور جاش دو تاز غاز بخر حداقل روزی یه تخم میذاره برات

ونوس سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

اتفاقا ما مرغ داریم برامون تخم هم میذاره.(الان همه فکر میکنن ما در روستا به شغل محترم جوجه کشی مشغولیم.)ولی یه جوجه پنبه ای خریدیم نمرد.حالام تخم میذاره خانوم شده.تو حیاط کلی سروصدا میکنه.بهتره تبلت رو بدم خروس بگیرم بلکه جوجه کشی هم راه بندازیم.

خب الانه هم جوجه کشی راه انداختی با اون جوجه پنبه ای که برات تخم میذاره ، دیگه خروس میخوای چیکار ، خروسهای همسایه وظیفه شناسن

ناصر سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

من به جوانانی مثل شما افتخار میکنم، نماز ستون دین است ! در اقامه ی آن کوشا باشید

محمدیاش صلوات

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

شاید سعادت خوندن نماز شبُ پیدا کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد