فوت

مدتی بود توی بعضی سایتها به اصطلاح عجیب غریب « فتیش » بر می خوردم که حس میکردم باید یه جورایی به مسائل جنسی مربوط شه .. از اونجائیکه آدمیزاد توی مسائل جنسی بیشتر از هر موضوع دیگه کنجکاوتر نیست ، نه هست :دی خب منم امشب دنبال این موضوع نرفتم توی نت و اصلا هم مشغول دیدن صور قبیحه نشدم :دی اینجوریا شد که دل فرشتگان به حالم سوخت و اصل موضوع رو بهم الهام تشریف فرمودن ((= والا :دی ...

جوری که یکی از اون فرشته ها میگفت ، فتیش توی لغت به معنیه بت هست و در اصطلاح یعنی علاقه شدید به چیزی حالا این چیز میتونه هر چیزی باشه مثل اشیاء یا قسمتی از بدن ! توی مسائل جنسی هم فتیش به آدمایی میگن که یه نوع اختلال روانی دارن و در سکس ، پرداختن به تنها قسمتی از بدن پارتنرشون اونا رو ارضاء میکنه ! مثلا خیلی ها فقط به لیسیدن انگشتهای پا می پردازن و فقط با همین ارضاء میشن که اصولا بهشون فوت-فتیش میگن ! این موضوع بیشتر در مردها شیوع داره اما زنها هم میتونن فتیش بشن ! فتیش یه نوع بیماریه که نهایتا منجر به افسردگی یا مرگ بیمار میشه ! چون طرف مقابلشون ارضاء نمیشه و اونها رو رها میکنن ، در نتیجه بیمار منزوی میشه و باعث افسردگیش میشه که اگه این افسردگی بیشتر و بیشتر بشه باعث مرگش میشه

من فکر میکنم این بیماری توی ایران بین زوجین ، اگه مرد فتیش باشه منجر به مرگ زن میشه (: چون اصولا زنهای ایرونی که عقیده دارن با لباس عروسی برن خونه شووَر با کفن هم بیان بیرون و با هر بدبختی و فلاکتی بسازن پس باعث مرگشون میشه ! از طرفی مردای ایرونی هر گُهی که باشن بالاخره دستشون به یه زن دیگه میرسه و تنها نمیمونن پس واسه مردای ایرونی خطری در بین نیست ((=


و حالا من ! یادم باشه واسه اینکه فتیش بودن شوهر آینده ام منجر به مرگم نشه ، از خواستگارام بپرسم که فتیش ... ش ... هستَ..............................

نظرات 20 + ارسال نظر
djblack سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.1.dj4p.com




سلام بلاگ جالبی داری .... خواستم ببینم با من تبادل لینک می کنی ؟
یه سری بهم بزن ضرر نداره شاید دوست تای خوبی واسه هم شدیم
اگر خواستی منو با ااسم
سایت تخصصی ترنس و تکنو
لینک کن از طریق یاهو و یا سایت بهم خبر بده مرسی
حـــــــتما حتـــــــــما آدرس بلاگ و اسمی که می خوای لینک بشی رو برامون تو قسمت نظرات بذار و یا از یاهو خبر بده دو تا آی دی تو سایت هست به یکیش پی ام بده ممنون

سلام مرسی
آره میکنم (: یعنی تبادل لینک منظورمه :دی

اوکی ((:

امیر دهنویژی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.blogsky.persianblog.ir

_|.:
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
"\--_-

سلام مرسی (:

چه جالب (: من که کشته مرده بازدید بالام ((((((((: معتقدم هنوز منو کشف نکردن ((=

ببین نفهمیدم چی گفتی میشه از اول توضیح بدی ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ق.ظ

ویوا مرجان

کوفت (:

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ق.ظ

استغفر الله العلى العظیم الحی القیوم واتوب الیه الذى افذعنى انه مسلم

ای تو هرگز پیدات نشه، کافر مرتد ملعون مهدور الدم
اون وحی جبرائیل الهی نبود ...اون وحی الیاس شیطانی بود
قباحت داره، ولله ولله که شما مکلف به نوشتن از فتیش،لاتِکس اروتیک ، هارد کور، سافت کور و ... و... نیستید
من شرم کردم... عرق سرد برجبینم نشست
لیسیدن !!!؟ مالیدن!!!؟ مالشوندن!!!؟ یه جای خاصو خوردن!!!؟ ماچ مالی کردن!!!؟ ....

( خدایا توبه ه ، حساب مارو از این کافر حربی جدا بنویس) خدایا بار الها مارا به آتش وقیحه نویسی مرمرو مسوزان، خودشو بسوزان ... اما جوون مادرت مارو مسوزاان

* * *
الیوم متصل الی یوم الاخر ریختن خون مرمرو مُباح و حلال هست و بر هر موء من یا موئ منه ی مسلمان و غیور واجب الامر کفایی است که این ملعون را در هرکجا که دید خونش را بریزد و سر از بدنش جدا کند. ( البته یا سرشو ببرید یا خونشو بریزید کفایت میکنه )
آیة الله الحبیب الشهروند

زهرمار شهروند بی تربیت (: خنگ (((:
کافر لوس ننر بی تربیتم خودتی ! معلومه عرق شرم بر جبینت نشسته با این هیجانی که بروز دادی ((=

بمیری تو (: ایشالا بمیری ((:

خدایا این شهروند رو حتما بسوزان ((:

یه شهروند دیگه چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ق.ظ

مجددن

vIvA mAr MaRoOoOkI

زهر ماررررر ((=

پریسا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://21mehr.blogsky.com

دم شوما گرم مرجان جون...بعده عمری آپ کردی و رفتی سراغ مسائل ...
استغفراله
دیگه چی کارت کنیم بیا آپ کن تو فقط...

((=

ناصر جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

جالبه آدم بعد از دو سه ماه (که خیلی دیر کرده)بیاد توی جمع بپره بگه سکس...!

والا (:

[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

جدی جتی نفرین کردیا
2روزه سرما خوردم به همراه استخون درد
دارم سقط میشم

الهی آمین ((: بالاخره واسه یه بارم که شده نفرینم گرفت (((:

پ.نون یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ http://babune.blogsky.com

سلام مرجانجان :)
خوبی تو؟
پیشنهاد می‌گم یه شریک زندگی پیدا کن کار به فت و فوتش نداشته باش :))

ایدز که نداره خوب می‌شه ;)

پ.نون: خوش اومدی. راه گم کردی این ورا پیدات شده؟

سلام پ.نون جونم ((:
ها (:
اینم حرفیه ((: ولی خب اون فت و فوت زیادی رو اعصاب آدم میرها :دیییییی

قربونت ((: منتظر کامنتت بودم مرسی (((: آره راهمو گم کردم (((:

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

مرجان پاشو اون لباس چرمیتو بپوش..
..شلاقتم یادت نره..!

شششتلق! =))

یوسف

بمیری یوسف (((=

مونیکا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

به جان خودم من نظر از خودم دروکرده بودم واسه این پست
خوردیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای دختره بی تربیت نمی گی دختر چشم و گوش بسته رد می شه اینورا چیزای بد بد می نویسی (این دختر چشم و گوش بسته)

مونی جونم به جون خودت و خودم منم کامنتتو دیدم و تایید کردم بگرد پیداش میکنی (: به جون گیگیلیم من هیچیو نخوردم نکنه گیگیلیه خوردتش ؟ (((:
من از طرف خدا مامور شدم که چشم و گوشهای بسته رو بازکنم ((=

[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام بلاگ جالبی داری .... خواستم ببینم با من تبادل لینک می کنی ؟
یه سری بهم بزن ضرر نداره شاید دوست تای خوبی واسه هم شدیم
اگر خواستی منو با ااسم
سایت تخصصی شهروند جان بلینک

سلام و کوفت و مرض (: سلام و درد بی درمون (:

[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

قبلی من بودما
آق شهروند

بمیری شهروند ((((:

مونیکا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ

حداقل بیا یه پست دیگه بزار این پست بی ناموسی از جلو چشم بردار بابا

مونی ((=

باحال! جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام خوبین من فوت فتیشم هرکی هست اد کنه
maysamjackson

((=

من سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

i have a foot fetish too!
Are you ...?

no (((((((((((((:

majid سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

az zavye ghashangi mozoro vaz kardi vali ta foot ftish nabashi nemitoni in matalebo tozih bedi ya rad koni ya nazar bedi say kon be darsat beresy

مرسی مجید دلبندم ! ولی تو دیگه باید خیلی استاد تر باشی که حتی آدما رو سر این قضیه روانکاوی میکنی

دانی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام من هم علاقه دارم کف پای دخترا رو بخورم . شما نوشتی این جور پسرا میمیرن :'( یعنی من میمیرم

ایشالا خدا رحمتت کنه :|

نیما شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام،اگه افتخاربدی من نوکرت باشم وکف کفشات وجوراباتو لیس بزنم وکارهای شخصیتوانجام بدم؟میشه؟خواهش میکنم.سواری هم بهت میدم.توروخدا

نه مرسی سوسکها هستن رو زمین که کف کفشمو لیس بزنن ، ماشین هم دارم بهم سواری میده ((:

ی نفر از ی جایی که جا نیست سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 ب.ظ

ینی خاک بر سرتون.


نه نه ببخشید حیف خاک نیست.به خاک بر میخوره بریزه رو سرتون.

خاک بر سر خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد