اعتماد به نفس

 یه سه چار هفته ای میشه که سرما خوردم هنوزم خوب نشدم به قول شیوا سرنوشتم با گله خوکها رقم خورده نامرد بهم میگه خوکانزا ((= فرت و فرتم عطسه میزنم و هی فینم میاد همه جورش ! آبکی کش دار تو یه هفته ۷ تا جعبه دستمال کاغذی خالی کردم هر وقتم تموم میشه از تو اتاقه مامی پاپی کش میرم ببین آخه باید سعی کنم اعتماد به نفسم بره بالا ((=  

میگم این سریال شمس العماره رو کی زیاد میبینه دستش بالا میخوام بهش احسنت بگم با این انتخابش !! چیش آخه اینم شد چیز که میبینی ! همون چیز ((= مخصوصا از اون پلانایی خوشم میاد که این دختره شریفی نیا بازی میکنه ! نیست خیلی لوس نیست و حضورش توی این سریال بیخود نیست و واقعا توی کاره طنز ماهره از این لحاظ منظورمه  (: حاضرم سیبیلمو گرو بذارم که به خاطر پارتی بازی با باباش آوردنش این تو ! چون توی تیتراژ آخرش مینویسه با تشکر از شریفی نیا اینا ! من نمیدونم اگه قسمتای مربوط به این دختره اصلا وجود نداشت به کجای اصل سریال لطمه میخورد !! ایششششششش 

 

اگه بعضی حروفا رو تکراری گذاشتم توی متن تقصیر از ال سی دیمه شصت من خاک روش نشسته تصویر رو به وضوح مشاهده نمیکنم واسه محکم کاری گذاشتم ((= 

 

نتیجه اخلاقی :

نظرات 8 + ارسال نظر
یه بدهکار دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

اوللللللللللللللللللللللللللللللللل
سلام...
مرسی که سر زدی و آپ آپ نکردمو خوندی
دوما من چند ساله عمرمو به پای تو ریختم بزار بگم از سال 85 اونوقت اینه دستمزد من... به منی که مو دارم از اینجا تا اونجا میگی کچل
میام اصفهان هاااا حالا شاید یه نهار به ما بدیاخه چقدر خسیسی تو...
بدشم خدایا سایه منو از سر این وبلاگ مرجان کم نکن...اللهی آمین
خدایا همه دخترای دم بخت رو زودتر به سر منزل مقصود برسون...
میدونی که کما فی سابق یه ................

بدییییییییییییییییییییی :)

سلام :)

زهر مار ! بی تربیت ((=
بدی داری ننر میشیا ! خیلی ام کچلی کچل کچلی ((= تازشم اصفهان گفتم سیم خار دار بکشن به برق وصل کنن ((= حالا جرات داری بیا یه قدمیه اصفهان :دی تازه من تازگیا اومدم شیراز دیگه اصقهان نیستم (:

الهی آمین :دی

دیگه داری لوس میشیا میزنم میکشمتا

وایساااااااااااااااااااااا

وایساااااااااااااااااااااااا :دی

یه بدهکار دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام...میدونم دلت به همین کامنت های من خوش ه
بعدشم خارج از شوخی انگار همین دیروز بود که برات کامنت گذاشتم سال 85...کل ارشیوتو به خاطر کامنت های خودم خوندم.....مرجانیییییییی عمر چقدر زود میگذره.......
دلم بد جور گرفته دارم خفه میشم..........
یه مرجانیییییییی دارم تا......

سلام :)

بیخود ((=

عجب بیکاری هستی بِدی ((= فکر نکنم پیداش کرده باشی :دی

حالا چرا دلت گرفته کچل ؟ :دی

بدهکاره نازی هستی حیفه که دلت بگیره (:

میام میزنمتا ((=

یه بدهکار سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.....شنیدم رفتی شیراز؟؟؟
شنیدی که شاعر خوشنام میگه:شهر شیراز است و جان فدای بدهکار میکند
سرمه چشم از غبار کفش بدهکار میکند
پس اومدنم صد در صد شد........
یه اجی دارم تا....

سلام بدی فضول :)

نخیرم این شعره همش اشتباهی بود :| (زبون) :دی

عمرا ((=

یه بدی داریم تا نداره (:

قزن قلفی سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

عزیزم واقعا لازم نبود اوضاع احوال دماغت رو به این وضوح تشریح کنی
به هرحال همه تو زندگیشون یکی دوباری فین کردن خودشون میدونن چه خبره !

:|

قزنی دعوام کردیا گفته باشم (چیششششششش )

:دی

مونیکا سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ


اینا واسه اون ال سی دی بدبخت بود افتاده زیر دست تو یه دستمال نمی کشی روش.اینهمه دستمال می دزدی یکیشم خرج اون بدبخت کن.من شمس العماره رو خیلی نمی بینم ولی خداییش رویا تیموریان معرکه بازی می کنه فقط واسه اون نگاهی میندازم.
اسم جدید مبارک

آخه این دماغم این روزا بیشتر خرج داره ((=

آره رویا تیموریان که بیسته بیسته منم فقط قسمتهایی که پری هست رو بیشتر میبینم ولی باقیه قسمتاشو ناخواسته میبینم اونم به خاطر این شیوای جیزجیگر گرفته ((=

میزنمتاااااااااااااا :دی

یه بدهکار پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.....من از دست تو چیکار کنم؟؟؟؟هااااااااااااااااااان بگووو.....چرا لگد به بختت میزنی؟؟؟(سیبیلمو گرو میزارم و مانیتور کثیفه) اینهمه خواستگار جورواجورتو با این جملات مایوسشون کردی...حالا این آقا... از وبلاگ ... اومده به من میگه مرجانی سیبیل داره گفتم والله اینا قابل حله خرجش یه بند و اپیلیدیه...میگه خب شلختگیشو چیکار کنم اینم قابل حله؟؟؟چی بگم بهش موندم اینجوری میخوای ازدواج نکنی بمونی ور دل مااااااااا........
راستی قبل هر جوابی کما فی سابق من نه خاله نه عمه نه ...ندارمبعدشم زودتر بیا برای روشن شدن اذهان خواستگارات کاری بکن که تو این اشفته بازار پسر کم گیر میاد...
میدونی که یه آجی دارم تا....
خشانتم به خرج نده که میدونی به غیر تو کسی رو ندارم....

سلام بدی :)

چیو چیکار کنی ؟ اون آقا غلط کرده با ت...........و (سووووووووووت) :دی

اذهان خواستگارام بخوره توی سر اون پسرا که کم گیر میاد ((=((=((=

آره تا نداره (:

الهییییییییییییییییییی (:

[ بدون نام ] جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام...به به من تازه جمالم به دیدن این وبلاگ منور شده و خیلی مشعوف شده....شما ازدواج کردین؟؟صد در صد که ازدواج کردین که اینهمه شیوا و رسا مینویسین...راستی مرجانیییییییییی تو این فیلمه کدوم دختر شریفی نیا بازی میکنه؟؟؟من از اون تپله بدم میاد..ولی در عوض مهراوه....راستی از بس رو این پستت نقد نوشتم دیگه خسته شدم آپ کن خب دیگههههه......
یه آجی دارم......

سلام بِدی (:

زهرمار پسر بی تربیت چشماتو درمیارم بس که هیز شدی دخترا رو تو فیلم زیر نظر میگیری اینجوری ((=

ای شیطون بلای بی تربیت ((=

غُر نزن آپ کردنم هم به موقع اش :دی

تا ندارهههههههههههههههه (:

nosynina جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://http://nosynina65.blogfa.com/

وای اینجا رو ببنید چه خبره؟
چه باحاله این جرو بحثاتون .
بابا بذارید این دختر کار خودش رو بکنه چیکار بهش دارید ولش کنید .

((=

خیلی باحالی تو ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد