همیاری

از بس که ظرف نمیشورم دست به سیاه و سفید نمیزنم وقتی هم که میشورم مامان کلی ذوق میکنه یه دنیا ازم تشکر میکنه طفلی ((= نیست سال به سال نمیرم تو آشپزخونه (البته دور یخچال رو یه خیط قرمز بکشین ) واسه همین پروسه ظرف شستن من حتی اگه دو تا دونه لیوان باشه ، توسط اینجانب یک ساعت به طول می انجامدی امب !!  چون نیم ساعت اولشو دنبال مایع دستشویی و اسکاج و دستکش میگردی امب !! نیم ساعت بعدشم که دستکش کف صابونی میشه هی لیوانا از دستم سُر میخوری امب :| میگم تازگیها متوجه شدین انشام یه نموره عوض شده ؟  اینا همش درد ننوشتنه امب !! همینجا از کارشناسان محترم تقاضا میکنم که یه اسکاج مخصوص برا شستن توری سیمی اختراع کنن ! ینی جون کندم تا اینو شستم ، بعدم یه خواهش دیگه ای که دارم در مورد دستکش هاست !! چرا انقده زشت و زمختن حتی اگه سایزشون کوچیک باشه ؟!! و درخواست آخرم برمیگرده به شکل و شمایل چنگال !! نمیشه یه جوری بسازنش که مث قاشق باشه ؟ ینی این دندونه هاش به هم نزدیک باشه بعد لاشون غذا گیر نکنه که موقع شستن عذابمون بده :|


نتیجه اخلاقی : تصمیم گرفتم هر روز به مامان کمک کنم و ظعف بشویم

پست فنی

دیگه منو گیگیلی در بازیهای فیسبوکی خبره شدیم و مدالهای مختلفی رو کسب کردیم ، به قول یکی از دوستان که میگفت وقتی میام تو پیجت انگار دارم فیدهای یه قهرمان رو میخونم از بس خبرهای کسب مدالتو شر کردی ، مدال طلا ، نقره و برنز ، جنگ تن به تن با مانستر ها ، الین ، ایپ ، گرگ ، همه اینها افتخاراتی هست که توی این مدت چهار پنج سال نصیبم شده و حالا میخوام چندتا از این بازیهای اعتیادآور رو بهتون معرفی کنم وقتتون به بطالت نگذره  این بازیهایی که ازش حرف میزنم کیفش به گروهی بازی کردنه ، مثلا خوبه که دوستاتون بالای 10 نفر توی لول های مختلف باشن ، هم بالاتر و هم پایین تر از لول خودتون ! من کلا توی هر بازی بالای 50 نفر دوست توی اد لیستم دارم و اکثرا خارجی و پیر پاتالن ، کلا ایرونیها کم عضو این بازیها هستن نمیدونم شاید از بس افسرده هستن دل و دماغ بازی ندارن ، چندتا از این خارجیها زبون انگلیسی هم بلد نیستن ، وقتی ازشون کمکی میخوام توی بازیها یا به زبون خودشون جواب میدن یا قشنگ معلومه که ماتشون زده و خیلی گیج دارن به مانیتور نگاه میکنن ، همیشه آرزوم بوده که یه جایی برم زندگی کنم هیشکی منو نشناسه حتی زبونمو کسی نفهمه و اونقدر آدمای دور و برم با من غریب باشن که اگه ساعتم ازشون بپرسم مثل بز نگام کنن بگن : ها ... دیگه نمیدونستم خدا این آرزوی منو توی دنیای مجازی برام برآورده میکنه و یه عالمه بز میذاره تو دومنم ((= بریم سراغ بازیها :


The Big Farm Theory



همینطور که از اسم این بازی معلومه ، باید مزرعه داری و دامداری کنین ! فقط یه چیز جالبش اینه که توی این بازی لابراتوار دارین و میتونین میوه ها و سبزیهاتونو با یه سری مواد دیگه قاطی پاتی کنین و حیوونها و بذرهای عجیب غریب و جالب درست کنین ! من توی این بازی لول 32 هستم و 40 تا هم رفیق دارم (:


GnomeTown



این بازی خیلی وسوسه انگیزه ، سرزمین کوتوله هاست و تو باید توی جنگل مدام درختها رو با داس ببری تا یه چیزی پیدا کنی واسه ساختن خونه هات ! گاهی با بریدن درختها یه ساختمون تازه پیدا میکنی بعد بازی راهنماییت میکنه که واسه تکمیل شدنش چه چیزای دیگه ای باید پیدا کنی ، من این بازی رو خیلی دوس دارم البته توی این بازی هم باز به شغل شریف مزرعه داری مشغول میشی و با درو کردن محصولاتت غذا بدست میاری که این غذاها خیلی به دردت میخوره توی پیشبرد بازی ! من تو این بازی بالاترین لول یعنی 70 رو دارم و حدود شصت هفتاد تا هم دوست (:


Gourmet Ranch



این که خیلی توپه ! هم مزرعه داری هم رستوران داری هم ماهیگیری هم دامداری ! هیجان انگیز ترین قسمتش رستورانش هست با اون رِسِپی هایی که بازی در اختیارت گذاشته ، و تو باید اون غذاها رو درست کنی تا امتیاز بگیری ! غذاها رو که درست کردی هم میتونی ترد کنی و بفروشی یا اینکه توی رستوران خودت واسه مشتریهات سرو کنی ! خلاصه که خیلی جالبه یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی (: اینجا لول من 246 هست و بالای 200 تا دوست توی ادلیستم دارم :-پی

 

بازیهای دیگه ای مثل : Barn Buddy ، Bubble Island ، Sunshine Ranch و ... هست که از حوصله من خارجه در موردشون بنویسم از حوصله شمام خارجه که بخونین((= اما یقین بدونین که همه اشونو عضوم و روزانه بازی میکنم ! بعضی از بازیها فیسبوک کردیت بهتون میده که میتونین ازش توی بازیهای دیگه استفاده کنین و امتیاز بگیرین ! میدونین که همه این بازیها پولیه و از همه امکاناتش در صورتی میتونین استفاده کنین که پول به حساب صاحب بازی واریز کنین و فیسبوک کردیت عوضش بگیرین ! همه اشونم وسوسه انگیزن ، مثلا یه سری دکور داره توی مغازه هاش که فقط با پول واقعی میتونی بخریشون !!! حالا این وسط بعضی بازیها لطف کردن به ازای دیدن یه تیکه فیلم تبلیغاتی دو دقیقه ای ، بهتون فیسبوک کردیت میدن برین و با این بازیها حال کنین (:


نتیجه اخلاقی : به محض مشاهده  قیافه سالی و تکون تکون خوردنهاش ، اعصابم آغشته به محلول بدست آمده از عصاره بدن حشره بالدار ریز با صدای "ویز" ، میشه