گیگیلیه بیش فعال

خب ! سه چهار تا هدف گنده منده دارم که به سلامتی استارت دوتاشو زدم در مورد اون سومی هم در حال بررسی و تحقیق یا به قول این انگلیسی ها پراب هستم که دارم به جاهای خوب خوبش میرسم و هرچی بیشتر جلو میرم بیشتر اعتماد به نفس و امیدواری پیدا میکنم !! اینا رو داشته باشین تا روزی که بیام همینجا از موفقیتهام بگم از اون پله های ترقی که دارم دونه دونه ازشون بالا میرم :دی کاملا جدی هستم و هیشکی حق نداره بخنده !! این وسط مسطا هم قربون مامان گلم میرم که از همیشه بیشتر پشتمه و همه جوره ساپورتم میکنه !!! میدونم مامانی که وقتی به این مسافرتهای یک روزه گاه و بیگاهم میرم بدجوری نگرانم میشی و صد البته دلت خییییلی برام تنگ میشه بس که تو خونه زیادی شلوغم مامانی باور کن وقتی ازت دور میشم نه دل پیچه میگیرم نه سرم درد میکنه پس اینهمه کیف منو پر از قرص و داروهای خونگی نکن :( به جان خودم نه سردم میشه نه گرمم میشه ، نه دل ضعفه میگیرم نه فشارم میاد پایین از گشنگی ، اصلا وقتی شماها باهام نیستین اشتهایی هم ندارم که چیزی بخورم !! نمونه اش همین دو هفته پیش که رفتم اصفهان ، واسه صبحونه رفتم کافی شاپ هتل کباب فرانسه سفارش دادم با یه فنجون قهوه ترک !!! خدا وکیلی نیم متر مربع بیشتر وسعت داشت حتی نصفشم نتونستم بخورم ، مطمئنم وقتی پا شدم اومدم بیرون چشای گارسونش با دیدن نصف بیشتر غذام که رو میز گذاشته بودم هاج و واج مونده ! ولی قهوه امو دوست داشتما دوتا دیگه هم سفارش دادم ((= مث روز برام روشنه که الان اون گارسون شیکه فهمیده چه خلی هستم تقصیری نداری مامان جان ! تقصیر از این دخترته که زیادی فعاله و جنب و جوش داره نمیتونه یه جا بمونه به قول خودت عروسک فنری ام !! .... اصلا نمیفهمم چرا این چیزا رو اینجا می نویسم وقتی اینا رو نمیخونین شاید واسه اینه که همه چیزا رو نمیتونم مستقیما به خودت بگم بلکه دلت بشکنه !! باشه هرچی میخوای بذار تو کیفم من که نمیخورمشون


نتیجه اخلاقی : از بس احسان خواجه امیری رو گوش دادم هلاک شدم فکر کنم ترانه هاشو بیشتر از خودش توی آرشیوم دارم ((=

نظرات 3 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://balutune.blogsky.com

آخ آخ نگرانی مادرا رو که دیگه نگو...
مامان من هر لحظه احتمال میده که اگه یه لحظه به حال خودم باشم ممکنه با مخ برم تو دیوار! تا پخش زمین بشم ! یا مثلا توصیه های ایمنی رو جدی نگیرم...
اصلا یه وعضی...

پست قبلیت خییییییییییلی خوب بود...
خیلی

از دست این مامانا

خودت که بیشتر خوبی

ونوس دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com/

حالا فکر کن من سه ساله ازدواج کردم بازم مامانم گیر میده.چند روز پیش دوست محمد خونمون بود نتونستم بهش زنگ بزنم.به خواهرم گفته بود اینا دعواشون شده ،نکنه جدا شن مامانن دیگه.

عجب مامان خفن داری تو ((=

ونوس یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ

حالا خوبه میگی گیگیلی بیش فعال.پس کجایی.

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد