کی ازم گاز گرفته ؟!

امروز وقتی کش تنبون هله هوله برام خریده بود ، فروشنده به جای بقیه پولم آدامسه خرسی بهش داده بود .......... منم همون موقع آدامسه رو خوردمو تُفمو مالیدم به ساق دستمو پوسته آدامسو فرتی چسپوندمش به دستم که ییهو مدیرمون سر رسید ....... فک کن در حالی منو دید که آستینم بالا بود پوسته آدمسم کف دستم ...... اینم از شانسه گُهیه من چیشششششش مرگ بر من   

دیشب خواستیم بریم مهمونی البته دیر تصمیم به رفتن گرفتیمو وقت زیادی واسه حاضر شدن نداشتیم ! دیگه جلو آیینه حسابی ترافیک بود یا من آرشو هُل میدادم اونور یا شیوا منو هُل میداد یا بابی همه امونو هُل میداد خلاصه این آینهه از دست قیافه هامون از خوشحالی گل از گلش شکفته بود

 

نتیجه اخلاقی : یادم نبود تَتوی آدامس خرسی رو دستمه ، واسه مهمونی بلوزه آستین کوتاه پوشیده بودم هنوز انگشت کوچیکه پام قدم روی فرش میزبون نذاشته بود همه مهمونا ریختم سرم که چرا دستت کبود شده کی ازت گاز گرفته  

خاطره خانوم

فروغ بانوی ملوس منو به بازی دعوت کرده و اینه که شیرین ترین خاطره ملی و شخصیمو طی سی سال گذشته بگم   

 

خاطره ملی :  

برد تیم ملی ایران در بازی ایران - استرالیا و صعود به جام جهانی ! هیچوقت یادم نمیره که اون روز منو سعید سر کانالهای تلویزیونی دعوای سختی داشتیم من میخواستم سریال ببینم اون میخواست فوتبال ببینه اون یکی تلویزیون رو هم متاسفانه داده بودیم تعمیر آخرش زدیم تو پر هم منم از خونه قهر کردم اومدم بیرون رفتم کتابخونه سر راهم کلی خوراکی خریدم توی کتابخونه بلُمبونم ! 

 

خاطره شخصی : 

اولین روزی که رفتم سر کار خیلی برام شیرین بود ! فکر کن ساعت ۱۱:۳۰ رفتم شرکت ! روز اول ! بعد مدیر گفت از فردا باید یه نموره باید زودتر بیای سر کار یعنی ساعت ۸:۳۰  

 

نتیجه اخلاقی : ببین یه بچه سه چهار ساله که هنوز هِررو از بِرر تشخیص نمیده چطور رگ غیرتش باد میکنه ! اونروز میخواستم شیوا رو برسونم جایی بابی هم افتاد دنبالمون ! بعد من همونجوری که بلوز شلوار تنم بود فقط یه شال انداختم سرم چون نمیخواستم پیاده شم حوصله نکردم مانتو بپوشم ! بعد بابی میگه : عمه اینجولی میخوای بِلی بیلون ؟