باورم نمیشه :دی

 

یکی از روزای ماه رمضون بر میگردم به شیوا میگم این سریال روزای حسرت چه ساعتی میذاره ؟ یهو اون تینای زبون دراز از ته سالن داد میزنه میگه همون موقع که بابام میره دستشویی ((=  حالا بهش نخندین گناه داره بچه که سواد نداره   

 

میگم این سریاله میذاره که مربوط به زمان نهضت جنگله همون که یه زن و شوهر تاجیک توش بازی میکنن همون که پسره اسمش بیژنه عاشقه لیلیه حالا بزرگ شده دختر تیمسار عاشقش شده خب ؟ همون که پارسا پیروزفر نقش بیژن رو بازی میکنه ها ! همون که مرده تاجیکیه رو گرفتن بردنش زندان شکنجه اش میکردن ! همون که از رشت فرار کردن اومدن تهران که در امان باشن خب ؟ ولی یکی این تاجیکیه رو لو داد ! همون سریاله که من خیلی دوست دارما ؟ حالا میخوام بگم که چرا آرایش این دخترا رو انقده مسخره درست کردن ؟ لباشون بیرنگه مثله میت میمونن ! ................. باورم نمیشه یعنی من به این دقیقی این سریال رو میبینم اما هنوز اسمشو نمیدونم ! باورم نمیشه یعنی من کل سریال رو براتون تعریف کردم که فقط بگم آرایشه این دخترا چقده مسخره اس ((= 

 

نتیجه اخلاقی : .....................................

نظرات 9 + ارسال نظر
یه بدهکار پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

زبونتو موش خورده بلبل زبون ؟ :دی

یه بدهکار جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://bedehkary.blogsky.com

بی وفاااااا.با ما چرا؟؟یعنی چرا دیر اومدی!!!
اوا اول سلام.بعدشم شما خانوما هر دختری خوشگل باشه بهش ایراد میگیرین
جنبه ندارین که یکی خوشگل تر از خودتون ببینید.....
ولی ما آقا پسرا به گلزار میگیم خوشگل به خشایار مستوفیم میگیم خوشگل....حالا اینا چه ربطی به هم داشت بماند...
حالا هی میری از این کرم پودر ای تروکا استفاده میکنی ..هیچکس به چشت نمیاد..
بعدشم دلم برات تنگولیده بود..کجا بودی؟کجا رفتی؟تو پست بعدیت حتما بگو مسافرت کدوم کشور رفته بودی؟؟!!
ملالی نیست جز دوری شما.....
تند تند آپ کنی هاااا......
باری کما فی سابق ... یه خواهر دارم تا.....

یعنی چی اصن ؟ مسافرت بودم خب چیششششششششش (آیکونه پرخشانت)

سلام و زهر مار بدهکار میام میکشمتا پسرا که حسود ترن ایشششش :دی

اتفاقا خیلی هاتون از گلزار و رادان بدتون میاد بس که اینا خوشکل و خوش تیپن ((=

پسرم بود پسرای قدیم ! بچه تو چه میدونی کرم پودر چیه خدا مرگم بده ((=

ای فضوله بی تربیت بهت نمیگم رفته بودم کانادا :دییییییییییییییییییی

یه بدهکار بی تربیت دارم تا نداره :))))))))))))))))))

یه بدهکار یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.چرا همش خشانت به خرج میدی؟؟؟؟
بعدشم آپ کردم بهم سر بزنی هاااااا

سلام :دی چطور جرات میکنی اعتراض کنی ؟ ها ها ها ها ؟

:دی

باشهههههههههههههههههههههههههههه :))))

قزن قلفی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

خب الهی شکر که بالاخره خودت هم فهمیدی یه خرده حال نداری
اسم سریال رو منم درست نمیدونم اما یه داداش تبریز اونم درست نمیدونه !
فقط اینو میدونم که وقتی دخترا رو نشون میده تلوزیون خونه ما رنگش میپره سیا سفید میشه لامصب !
حالا ما یه بار اومدیم واسه یه پسری یه سریالی ببینیم یاد جوونیامون بکنیم ها ! میبینی خواهر ؟

((=

این خط رو سر فرصت برام ترجمه کن نفهمیدم چی گفتی ((=((=

من فِچ کونم تلفیزیونتون فیوز میپرونه دااااااااااااش ((=

من از پارسا خوشم میادا ولی نمیدونم چرا وقتی حرف میزنه حس میکنم داره اوق میزنه ((=

عبداله سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام

سلام عبدالی جون :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام....فکر میکردم تنها خواننده وبلاگتم ولی نه خدا رو شکر دو نفرم اومدن!!!
البته اینم بگم اینا از فک و فامیلای منن کلی التماسشون کردم که بیان وبت و نظر بدن...منت نمیزارم سرت هاااا
مثلا همین قزن جاریمه!!!!!!!!!!!ایش ایش ایش اصلا خونه داری بلد نیست که!!!...با این حساب عبدالله چی من میشه؟!!!
بعدشم خب تند تند بیا آپ کن دیگهههههههههههه.........
راستی ارشد ترم آخرش رو میخوام بیام اصفهان بخونم!!بیام رام میدن؟؟؟
بعدشم این قزن چی گفت من که اصلا متوجه نشدم کامنتشو
خب دوست دارم دیگه اینقد چپ چپ نیگام نکن...میدونی که یه اجی دارم تا نداره .....

سلام بِدی جون :دی
باز دوتا آدم خرس گنده حرف زدن تو پریدی وسط پارازیت دادی ؟ ((=

بگیم عبدالی بابات بشه چطوره ؟ ((=((=

نخیررررررر رات نمیدن اصفهون ! از الان سپردم اومدی بگیرنت تا میخوری بزننت ((=

فضولی موقوف ((=

یه بِدی دارم تا نداره :)

مونیکا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

خوب لابد خیلی اسلامی آرایش کردن من ندیدم خیلی نظر نمی تونم بدم.خدایی عجب اعلام ساعتی کرده تینا

نه بابا اسلامی چیه ! آرایششون از اون قِری چُسی ها بود ((=

تینای ورپریده ((=

یه بدهکار جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام....
کجایی خب؟؟؟
اصلا نیومدی وبم هااااااااااااااا
بعدشم بخوای نخوای میام اصفهان....
میدونی که چقدر درسخونم
بعدشم تند تند آپ کن....
یه اجی دارم تا نداره....

سلام بِدی :)

عمرا بذارم بیای اصفهان ! آدم گذاشتم :دی

بِدیه فضول ! اَه اَه اَه اولا بهتر بودی ((=

یه بِدی دارم هیششششششششکی نداره :)

یه بدهکار شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

اولا سلام...
دوما کجایی؟...
شوما ببین از دستت از بس غصه خوردم معتاد شدم.....
چهارما
............

سلام :)

فضوله بی تربیت ! بدیو بردن جهنم گفت پس آدرسه وبلاگش کو ((=

معتاده بدهکار ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد