گیگیلی شناگر

امروز میخوام برم شنا ٬ مدتیه نرفتم استخر احساس میکنم هرچی قبلا یاد گرفتم فراموش کردم نشونیشم اینکه سه شب پشت سر هم خواب دیدم با ضریب هیجان ۲۰۰ درصد میپرم تو آب ولی شنا بلد نیستم و در حال غرق شدنم که از خواب میپرم !! آخرین باری که رفتم یه ماه پیش بود تا نیم ساعت اولشو از آب میترسیدم با اینکه میدونستم شنا بلدم  ٬ فقط سرمو میبردم زیر آب نفسمو میدادم بیرون میومدم بالا ! یکی بهم گفت زیر آب رو دید میزنی چیزی گم کردی ؟! گفتم نه دارم از اون زیر نظاره میکنم کسی به کسی آزار جنسی نرسونه ((= دیگه بعد از نیم ساعت خودمو سپردم بدست امواج ( تصور کن وقتی ۶۰ نفر تو آب دست و پا بزنن ٬ ۱۰ نفر هم از بالا شیرجه بیان فقط باید به فکر این باشی خودتو از چنگ موجها دربیاری دیگه شنا منا به کارت نمیاد ) همینجور شنا کنان مسیر رو طی میکردم تقریبا به اون وسطاش رسیده بودم که حس کردم سنگین شدم هر چی کرال میزنم نمیرم جلو ٬ انگار یکی منو گرفته بود ٬ بعدش متوجه شدم مایوم داره به سمت پایین کش میره !! یا ابالفضل !! اینجا که مختلط نیس دیپلماتی هم که در کار نیست کیه که ول کن نیست ؟!! بزور خودمو رسوندم به دیواره ها برگشتم ببینم چه خبره که دیدم دوستم عاطی و یکی دیگه از خنده ریسه میرن !! تازه فهمیدم بند مایوم به گیره بینی یکی دیگه گیر کرده بعد اون هر چی سعی کرده بازش کنه نشده همین دیگه ترافیک سنگین این چیزا رو هم داره ، داری شنا میکنی یهو یکی مث کوسه از کنار پات یکی از وسط پات یکی از بالای پات رد میشه !! رو آب شناوری کمی به خودت استراحت بدی یهو یکی از بالا شیرجه میاد وسط شیکمت !! میخوای شیرجه بزنی باید ۲ ساعت وایسی اون بالا مواظب باشی رو سر و کله کسی نپری ٬ اصلا یه وعضی !! یکی دو بارم وسط آب با شناگرای دیگه تصادف کردم که داشت منجر به مرگشون میشد  

 

نتیجه اخلاقی : صد بار گفتم ناشی ها رو نباید تو استخر راه بدن 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهرسا مستقل چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://roozhayebehtar.persianblog.ir

شما که غریق نجاتی اصلا!!

والا

یه بدهکار چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام بی وفا...میبینم که داری تند تند آپ میکنی...یادی از منم که نمیکنی باوشه....بهم پی ام بده..میسی

سلام بدی
چرا اتفاقا اومدم یاهو نبودی ! همیشه خاموشی که

نُچ نمیدم

شاذه چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

اوه اوه امان از این استخرای شلوغ
بچگیم تو رویاهام همیشه تو زیرزمین خونه ام استخر داشتم. هی... یادش بخیر...

شاذه پس تو هم شناگری آره

من تو رویاهام دارم توی اقیانوس آرام با دلفینها شنا میکنم چی فکر کردی

فاطمه پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

ما انقد پول داریم اصن شبا تو استخر میخابیم کجاهاشی شما !!

تازه یکیم داریم هی سنگ میچینه رو پشتمون هی از اون روغنا میزنه ماساژمون میده

شبا یکم کم بخاب همش تو فیس پخش نباش از اینا داشته باش مجبور نشی بری یکیو از زیر یکیو از رو یکیو از وسط کار کنی

والا !!!

نیگا ما چه کیفی میکنیم

در میزنن مرجان بدوام در وا کنم

نیشوی م.ب ؟ اون وسطا یه چیز بی تربیتی گفتی عرق شرم به پیشونیم نشست ((=

درو وا کردی ؟ چرا برنگشتی پس ؟ کوشی ؟ نیشو ؟

سلی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

دیپلماااااااااااااااااااات =)))))))))

ونوس شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ

طفلی همیشه لباسای منم اون اتو میزنه.دیگه امروز دیرش شده بود.منم که فداکار!

آخی چه پسمل نازی

فاطمه شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

آآآآآآآآآ چی گفتم

کافه چی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.cafe-pouya.blogfa.com

اینا رو نیگا ، استخر میرن
ما که شیلینگ وا میکنیم از زیرش رد میشیم ذوق زده میشیم

الهی

ناصر جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

من همیشه از استخر رفتن خجالت میکشیدم..!
تو عمرم فقط یبار رفتم اونم نشستم رو سکو ( با لباس رسمی - کت شلوار ) و نظاره گر بودم همین..!

خجالت ؟ تو و خجالت ؟ پسر باشی و خجالت بکشی ؟ جل الخالق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد