مودب باش

دو چیز با هم نمیخونه ینی دو چیز تو ما هست که متضادن : اصولا ما ایرونی ها اهل تعارف هستیم  اساسی .. تو دنیا هم معروف شدیم واسه تعارفی بودنمون ولی توی رانندگی قضیه فرق میکنه ، هر کی میخواد از اون یکی جلو بزنه ، اگه توی تعارفات مردا زورکی قبول کردن که خانوما مقدمن و حتی خیلی هاشون با کراهت ادای جنتلمنا رو در میارن ، توی رانندگی از این رو به اون رو میشن و تا میتونن عقده اشونو سر خانوما خالی میکنن و به اصل خودشون برمیگردن ! درست گفتن که شخصیت آدما رو تقریبا از روی رانندگیشون میشه حدس زد .. اگه جرائم رانندگی رو توی ایران حذف کنن میزان مرگ و میر خانومهای راننده به طرز وحشتناکی میره بالا .. الان همه خواننده های ذکور خوش خوشانشون شد ((=


نتیجه اخلاقی : مردا یه خورده با جنبه باشین دیگه

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ http://21mehr.blogsky.com

آخه این چه پستیه...حالا هرچقدم بهشون بگی با جنبه باشید نمیشن کهههههه
رانندگی خانوما هم حرف نداره من خودم تاییدشون میکنم

تو عصبی نشو پری جونم

منم تو رو تایید میکنم پری جونم

ناصر شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

والا من که سعی میکنم با همه راه بیام ، خانوم و آقا هم نداره ، ولی متاسفانه بعضی وقتا یه کسانی رو میبینم که جوگیر میشن و یه حرکتایی میزنن که دیگه رانندگی من از default خارج میشه ..! و اونوقته که خدا به خیر کنه

باریکلا ناصر اصلا فقط تو (((:
آهااااااااااااا دیدی گفتم جنبه ندارین ؟ گیریم یکی مارپیچی بره لایی بکشه ، تو نباید بهت بر بخوره ... ناصر میزنمتا ؟ ((:

شاذه شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

ادب؟ تو همون تعارفای خارج از رانندگی هم که شما بفرمایین نه خواهش می کنم، ادب واقعی کم رنگه...




این ریدر لج کرده. هرچی لینکتو میدم قبول نمی کنه. کاش می فهمیدم چشه

والا

بهش بگو اگه قبول کنه براش دو تا پیشی میخرم

شاذه شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

هوراااا یادم امد یه وقتی یه رفیق گفت اگه لینکات نگرفت یه آر اس اس بزن آخرش میشه، زدم و بالاخره شما هم لینک شدید

پیشیا رو رد کن بیان

اووففف نه پیشی ها رو نه بیخیال پیشی ها شو

پ.نون شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://babune.blogsky.com

می‌دونی چرا؟ چون اگه همه بخوان صبر کنن ببینن این خانومه الآن تصمیم داره چیکار کنه و از کدوم‌وری بره هیچکی به کارش نمی‌رسه :))

پ.نون داری نشون میدی که از اونایی ها ! اگه با ماشینم نزدم به ماشینت

فاطمه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

والا!!!!

سلام مرمر



اصولن من رانندگی نمیکنم پیش هر کیم بشینم میگم خوش باش به اینا رو نده

منظورم این بی جنبه ها بود

سلام نیشی (:

کار خوبی میکنی نیشی (: منم یه همچین مشوقی نیاز دارم :دی

شهروند یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

"مودب باش" این نوشته
++++
بسیار جالب و زیبا بود
کوتاه روان و دلنشین
احسنت خانوم

مرگ

احسنتتم فهمیدم مال چی بود

ناصر پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

نه منظورم اونطور حرکتا نبود ، مثلا بعضی وقتا میبینم یکی گیج بازی درمیاره یا ترافیک ایجاد میکنه اونموقع من دست به کار میشم و...!
در ضمن بین مردا از 10 نفر یکیشون رانندگیش خوبه ولی بین زنها از 10 نفر 9 تاشون رانندگیشون خوبه ، حالا مساله اینجاست که از بین این 20 نفر فقط اون یه نفر خانومی که رانندگیش بده به چشم میاد :|

ناصر تو آخرش فیلسوف میشی با این تفسیرهات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد