بی اعصاب

من اصلا نمیفهمم چرا مدام تصور میکنم یه هنرپیشه معروف شدم بعد توی یه فیلمی با یه بچه پررو دعوام میشه یقه اشو میگیرم هُلش میدم میچسبونمش به دیوارو محکم میزنم تو گوشش .. باور کن گیرت بیارم جدی جدی میزنمت .. میزنمتا ؟ شهروند و نیش نیش و ناصر و پ.نون شک نکنین که خطابم به خود خودتون بود ((=

از یکی خوشم نمیاد اصلا ، مدتی بود به هر دری میزد شماره موبایلمو گیر بیاره ، همه جور ترفندی به کار میبرد که شماره امو ازم بگیره ولی یه جورایی طفره میرفتم چون ازش بدم میاد ، ینی دیگه آخرش عاصی شدم که بهش دادم ، حالا از صبح تا شب برام اس ام اس میفرسته توقع داره منم واسه هر کدومش 2 تا اس جوابش بدم نکن جانم ، من قلبم ضعیفه بوخودا :( همش اس های مستهجن ، ضد اخلاقی ، پورن و .... :| از من بیکارتر گیر نیاوردی ؟ این دقایقی رو که الان دارم سپری میکنم گواهه که 24 ساعته خواب به چشمم نیومده ! به گریزلیه میگم بیاد موبایلتو بکنه تو حلقتا


نتیجه اخلاقی : یه هفته ای میشه که از تهرون اومدم و با کمال خونسردی بهتون بگم که نرفتم نمایشگاه کتاب ((=

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ق.ظ http://bikhyal-baba.blogsky.com

دهه بچه پررو...چی فک گردی با خودت... من اون دختر موطلایی دختران چارلیم!!!
حالا اگه زرنگی پیدا کن پرتغال فروشو!!

همین شماهایید که سرانه کتابخانی تو این کشورو اوردین پایین دیگه... لااقل میرفتی دو قدم میززدی یه ذره آمار میرفت بالا... آخه تو خجالت نمیکشی مرجان ...انقد دیر به دیر میایی نه میخوام بپرسم چه جوری روت میشه جوابشو ندی...ببیییییییییییییییییییییپ ترق تورق...بوووووم چیزه مرجاااااااااااااان خطا قاطی شد جمله ها تو در تو اومدن:))


خوب عزیزم بزار بده... دل بچه با این خوشه...چرا ازش میگیری مرمر ..خدارو خوش نمیاد دل بچه رو بشکنی ... لابد تنهاس.... قاطی داره.... دیوونس .دنبال یکی مثل خوش بوده که گیرش آورده:دی

ها!!!!!!!!!!!!!

الفراررررررررررررررررررررر:دی

اول صبحی ببین یه الف بچه منو چطوری خندونده مخصوصا با اون دو خط آخری ((= ینی کشتمت نیش نیش (: حالا هی بیا نیش بزن ته دلمو بسوزون بی تربیت :پی

پ.نون پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://babune.blogsky.com

کور خوندی! فککردی شهر هرته؟ من همون سوپراستاره‌م که هیشکی از ترس کارگردان حق نداره بتونه دستش بهش برسه!

تو فیلمنامه نوشته آدم‌بده که می‌رسه به آدم‌خوبه همون‌موقع پلیسا از در و دیوار می‌ریزن تو و همه‌چی ختم به خیر می‌شه. بعدشم رییس پلیس باهام دست می‌ده و می‌گه گریزلی رو هم تو مرز دستگیرش کردیم بعدشم تیتراژ پایانی و یه موزیک توووپپپ :)))))

من اگه از کسی متنفر باشم وقتی عاصیم کرد می‌چسبونمش به دیوار و می‌زنم تو گوشش ;)

تو سوپر استاری ؟ پس من سوپریِر استارم به کارگردانتم میزنم ((:
پ.نون اومدم زدمتا ! آخر فیلنامه رو به سلیقه من تغییرش دادن :دی اصلا تو کار من فضولی نکن برو سر صحنه خودت :(((
ینی من بزنمش ؟ نه ، زورم بهش نمیرسه :|

پریسا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://21mehr.blogsky.com

به به به به به به به مرجان عزیزمممم
چه عجب !!!
خیلی خوش اومدی صفا آوردی خانوم
منم شماره موبایلتو میخوااااام ولی اصن اس مس نمیفرستم واست خیالت راحت
خوشحال شدم دیدم باز مینویسی بوخودا

به به پریسا جونم (:
اونم همینجوری گولم زد (((:

میسی :-* دیگه از این به بعد اینجا رو چسبیدم :دی

ناصر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

لابد منم که کتک خورم ملسه باید بگم :
آخه چرا میزنی ، نزن دیگه ، بسه غلط کردم

آخی نازی ناصر جونم ((= تو رو آرومتر میزنم (:

فاطمه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

پی یو!!!

چی ؟ پی پی ؟ :دی

شاذه جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلااااااااام!!!
کامنتتو که تو وبلاگ فاطمه دیدم باورم نشد همون مرجان باشی. چشمم خورد به آدرس دیدم خودتی


تهرون خوش گذشت؟


میشه این آدرس منو اصلاح کنی لطفا؟ اون وب رو من بستم و یه... به اسم من بازش کرده. واقعا نفهمیدم هدفش چی بود. به هرحال این آدرس فعلیمه.

سلام شاذه جونم (: هنوز اون قصه های شیرینت یادمه (: باور کن به خاطر اون قصه هات هیچوقت از یادم نمیری

همه آره هم نه (:

باشه حتما ! چه پسر بی تربیتی بوده خر :|

فدات :-*

خرموشناز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

س لااااااااام
همیشه شاد اشی ملجانی
یادش به خیل یه زمانی عاسقت بودم
اما منو ا خوتت لوندی سچست خولدم بدجولی

سهلااااااااااام خرموشی جونم :-* بابات چطوره ؟ (((((:
ولی من الانم عاشقتم بوخودا ((:

این خط آخرتو نفهمیدم چی گفتی چی بهت دادم خوردی که حالت بد شده ((:

یکی از شهروندان و امت همیشه در صحنه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

داره میگه "منو از خودت روندی ، ازت دلخورم بدفرم"

خرموشناز جان شوما خیلی ناراحت نباش این کلن گیرنده هاش از روز اول نویز داشت
دیگه ظاهر و باطن همینه ، اگه یه جَون خل و چِل پیدا کنید اینو از ما بسونه صواب داره به اَلی

ها ؟
ها !
چیه ؟!

خرموشی میگه ؟ چرا آخه ؟ کی روندمش ؟ دروغ میگه

کوفت فضول بی تربیت

کشتمت شهروند ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد