اگه زنتون رئیستون بشه :دی

اینو اتفاقی توی نت دیدم خیلی بامزه بود برام گفتم شما هم بخونین همچینی بی مزه نمونین


طنز: اگه زن شما رئیس تان بشود، چه بلایی سرتان می آید؟!


 

تا حالا پیش خودتان تصور کرده اید که اگر روزی زن شما ، در محل کارتان ، رئیس شما بشود ، چه عواقبی خواهد داشت ؟
اگر مایلید تا گوشه ای از عواقب شوم این وضعیت را دریابید ، این مطلب را تا آخر ، به دقت مطالعه کنید !

اگر یکروز ، چند ساعت دیر به محل کارتان برسید ...
واکنش همسر/رئیس شما : این چه موقع اومدن به سر کاره ؟ می دونی ساعت چنده ؟ چرا اینقدر دیر اومدی ؟ چیکار می کردی ؟ کجا بودی ؟ با کی بودی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !


اگر یکروز از ارباب رجوع ، زیر میزی یا همان رشوه ، دریافت کنید ...
واکنش همسر/رئیس شما : این چه کاری بود که تو کردی ؟ چرا این کار رو کردی ؟ مگه حقوق خودت برات کافی نبود ؟ مگه خرج و مخارجت در ماه چقدره ؟ چرا خرجت اینقدر رفته بالا ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !


اگر یکروز ، تقاضای چند روز مرخصی نمایید ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا تقاضای مرخصی کردی ؟ دیگه چه اتفاقی برات افتاده ؟ جایی می خوای بری ؟ کجا می خوای بری ؟ چرا می خوای بری ؟ با کی می خوای بری ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !


اگر یکروز در پرونده هایی که زیر دست شماست ، اشتباهی رخ دهد ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا این اشتباه رو مرتکب شدی ؟ چرا توی کارت دقت نکردی ؟ چرا چند وقته که بی دقت شدی ؟ چرا اینقدر حواست پرته ؟ انگار که فکر و ذکرت یه جای دیگست ؟ حواست کجاست ؟ هوش و حواست پیش کیه ؟ به کی داشتی فکر می کردی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !


اگر یکروز ، بعنوان کارمند نمونه اداره معرفی شوید ...
واکنش همسر/رئیس شما : از صمیم قلب بهت تبریک می گم . تو بعنوان کارمند نمونه شناخته شدی . حالا بگو ببینم ، چی شد که یکدفعه اینقدر عوض شدی ؟ چی باعث شده که اینقدر خوب کار کنی ؟ انگیزت برای خوب کار کردن چی بوده ؟ مشوقت کی بوده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !


اگر یکروز بخواهید از کارتان استعفا دهید ...
واکنش همسر/رئیس شما : چرا می خوای استعفا بدی ؟ مگه اتفاقی افتاده ؟ پس مخارج زندگی رو چطوری می خوای تامین کنی ؟ مگه شغل بهتری پیدا کردی ؟ چه شغلی ؟ کی برات پیدا کرده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

امیدوارم که با خواندن این مطلب ، به عمق فاجعه پی برده باشید ! پس به شما توصیه می شود که یا زوجه ای که رئیس باشد اختیار نکنید ، یا نگذارید که خانومتان رئیس شما بشود ، و یا اگر هم یک زمانی خدایی نا کرده ، روم به دیوار ، خانوم شما رئیستان شد ، سریعا و بدون هیچگونه معطلی ، از محل اداره متواری شوید و به دنبال یک شغل دیگر بروید

نظرات 15 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

وا مرجان تو زنده ای؟!!!

فک کردم معجونه کار خودشو کرده فوووووت شدی !!!

مرجان یعنی چی زیرآب نسل خودتو میزنی جمع کن مینم زود باش !!

واه واه دخترام دخترای قدیم ننه!!

نیشو ؟ این چندمین باره که از فکر فوت شدن من ذوق مرگ شدی ! چش و چارتو درمیارم

خودمونیم حالا نیشو منو تو که جنس خودمونو خوب میشناسیم

ترمه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://chatresefeid.blogfa.com/

عجب سورپرایزی
داشتم لینک های وب لاگم رو چک می کردم دیدم یه چند تا پست گذاشتید و هی هم نوشتید
یه نفس همه رو خوندم و خوشحال شدم
موفق باشید

قربانت :-*

شاذه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

لیلا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام
خدامون شکر کنیم که شوهرمون رییس نیست
حقوقامون همون روز اول مثل
دزد دریایی
می بردن

ولی ما که شوهر نداریم

بنفشه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://banafshesalehi.blogfa.com

سلام عشقم
خوش اومدی
خیلی خوششششششششششحالم کردی


باحال بود
حیف که من نمیتونم رئیس آقای همسر بشم
حیف شد

سلام بنفشی ((:

دیر اومدم تو نبودی بعدش تو دیر اومدی من رفتم ! ولی باز اومدم الان :دی

خوفی ؟

ایشالا میشیم بنفشی ((: ولی خود رئیس (((((((((:

عطا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام مرجان ! من خیلی خوشحالم که هنوز مینویسی . بعد از پنج سال دوباره خوندمت و باعث افتخارمه . برات بهترینها رو آرزو میکنم و خوشحالی و خنده رو..از اینکه هنوزم وبلاگ سابقم با اسم مستعارم توی لینکهات هستش هم ازت ممنونم..

سلام دوست خوب ((:
اسمت برام آشناست ولی خودتو وبلاگت یادم نمیاد ! اسم وبلاگ چی بود ؟ (:

مصطفی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://goodlove.ir

سلام وبلاگ خوبی داری من وبلاگت رودیدم

اگه به ما هم سری بزنی خوشحال میشیم

سلام (:

مرسی ، وقت کنم حتما ((:

مجید شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://moshaverravan.blogfa.com

همیشه سرزنده باشین

مرسی

مونیکا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://alma7.blogfa.com/

سلام خانم گل گلاب
چطوری دخمل؟هنوز مشغول قیقاجی تو؟عجب اصلاح نشدی پس
دخمل برو شوهر کن مثل من بدبخت شی چرا تو باید خوش بگذرونی
من نمردم دخترم زنده ام زندگی مشترک بیچارم کرده نه خیلی زرنگ بودم.
این چیه برداشتی نوشتی؟کم آقایون رودارن توام سوژه میدی دستشون؟حس فمینیستیت کو پس
خوشحالم هستی البته مثل همیشه تنبل
ولی بازم خوبه
منم باز میام می نویسم.تا بعد

سلام مونی جیگرم حالت خوبه ؟ (:
عروس شدی نه ؟ بدبخت ((=

هنوزم فمینیستم ، گفتم یه چیزی بگم خرکیف شن ((=

به تو چه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

هنوز می نویسی
البته این مال خیلی وقت پیشه
اما بازم کلیه
نمی گم کیم تا از فضولی دق کنی

میشناسمت ؛)

به تو چه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

دیگه مطمئن شدم مردی :D

حوصله داریا

ونوس جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com/

ای بابا مرجان تو کجایی؟

هستم همین دور و برا ((:

به تو چه پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

دیگه مطمئنم مردی

:|

به تو چه جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

یعنی چی ؟ جدن ؟ خیلی گاوی ... چرا نمیای ؟
من جدی اینجوریم

گاو خودتی ! بی تربیت ! به تو چه :دی

ها (:

به تو چه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوشحالم هستی می نویسی
گرفتاری امون نداد حتا بیام ببینم میای هنوز یا نه
چند روزی بود تو فکر بودم بیام سر بزنم
امروز شد
خیلی خوشحالم که هستی و می نویسی و و ...

ظروف آشپزیت در چه حالن ؟

ظروف آشپزیم کجا بود ! چه بلایی سرت اومده ؟ ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد