دو تا وروجک

دیروز رفتم آرایشگاه واسه ابروهام ، موهامو که چندماه پیش کوتاه کردم صبر کردم یه سانت دیگه بزرگتر شه باز بدمش به قیچی ((= دو تا بچه سه چار ساله با ماماناشون اومده بودن آرایشگاه دیگه اونجا رو کرده بودن مهد کودک .. یکیشون پسر بود یکیشونم دختر ! بعد این دختره از اون دخمل نازنازی قرتی ها بود یه بلوزه سرخ از اون لختی ها تنش بود با یه شلوارک آبیه لی موهاشم بلند و مشکی ریخته بود رو شونه هاش چندتا شکوفه ریز سفیدم زده بود به موهاش خولاصه خانومی بود واسه خودش لامصب ((= هی میرفت جلو آینه قدی با برس مامانش موهاشو شونه پریشون میکرد عشوه میومد دل پسره رو قِنج میزد  اون پسره هم از اون پسر شرر و شیطونا بود که از قنداقی دخترا رو شناسایی میکنن  !! یه ساعت گنده آبیه بچه گونه دستش بود یه کلاه قرمزم وارونه گذاشته بود رو سرش و یه بلوز شورته شیکم تنش بود راحتتون کنم این دو تا فیلمی بودن واسه ما ((= هی اون پسره یواشکی میرفت کناره دختره انگولکه دختره میکرد و بدو بدو می پرید بغله مامانش جیغه دختره هم میرفت هوا این بند و بساط ادامه داشت تا بالاخره دختره برگشت بهش گفت کله پوک نزن ! یهو پسره ذوق مرگ شد بپر بپر رفت پیشه مامانش با اشتیاق گفت مامان نگاه : کله پوک نزن (غشمولک) بعد ایندفعه که پرید بره دختره رو انگولک کنه دختره از دستش در رفت حالا این بدو و اون بدو دور ستونای آرایشگاه می چرخیدن و می خندیدن هی پسره میگفت میگیرمت هی دختره جیغ میزد ! بعد جالب اینجا بود که دختره بیشتر از پسره عقل تو کله اش بود فقط نمیدونم چرا هی میگن عقل پسرا بیشتره ! تصور کنین سالنه آرایشگاه شیش تا ستون داشت خب ؟ از ستون اول دور رو شروع میکردن میرسیدن ستون ششم برمیگشتن ستونه اول ! دوبار این دور تکرار میشد توی دور سوم دختره به ستونه سوم که رسید میونبر زد رفت ستونه اول ولی پسره همینجور رفت تا رسید به ستونه ششم و برگشت به ستون اول ((= چندبار که این میونبر از جانبه دختره صورت گرفت تازه پسره دوزاریش افتاد   آخرش دختره افتاد زد زیر گریه تا قائله ختم شد ! 

 

نتیجه اخلاقی : پسرا از کوچیکی هیزن بدبختا ((=

نظرات 26 + ارسال نظر
یه بدهکار شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

فکر کنم اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
سلام.....
بازم که متعصبانه نوشتی....
فکر نمیکنی شاید پسره عاشق دختره شده ...شاید الکی راهشو دور میکرده تا دختره به کاراش بخنده.....نمیدونم شاید مفهوم عشق واقعی رو درک کرده......

باری زیاد احساساتی نشم و برسم به بحث جمیله ابرو:خب میتونی تاتو کنی و لازم نباشه هی بری آرایشگاهراستی میدونی که من خواهر ندارم و ...برای نوشتن این نصایح پند آمیز کلی میرم تو اینترنت تحقیق میکنم گفتم بگم نگی از اون پسرای چش چرونه
بعدشم خشانت به خرج نده که به غیر تو کسی رو ندارم....
یه اجی دارم.............

اوووووووووووووو :دی
این کامنتو وقتی من شیرخواره بودم گذاشتی ((=

بابا تو خیلی عشقولانه نتیجه گیری کردی :دی

ای بگم خدا چیکارت کنه آخه تو چرا توی کار ما دخترا فضولی میکنی هی سرک میکشی سر در بیاری ((=

پررو :دی

یه بدهکار یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام....

علیک :دی

یوسف دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

خب حتما دخترا هم کرم دارن که پسرا سیخ میکنن!! ایش! :دی

نخیر پسرا کرم سیخی دارن دخترا سرشون تو کار خودشونه ! :دی

ناصر سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ

نمیدونم چرا دخترا فکر می کنن خیلی چیزه..............هستن که انقد واسه پسرا ناز می کنن و خودشونو هزار جور لخت می کنن تا جلب توجه کنن ولی آخرش که میرسه می گن پسرا هیزن - عجب

این مطلب من در مورد دوتا بچه بودا ! بعدشم اگه دخترا به نظرتون خیلی چیزه ........ نیستن بعد بیخود بهشون توجه نکنین تا پررو نشن ! هیزین که توجه میکنین دیگه ((=

غریب سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.omidekhoda.blogfa.com

سلام
واااااااااااای تو ارایشگاه هم روابط نامشروع؟
قشنگ نوشته بودی مدل موهاتونم مبارکه

یاحق

سلام :)

مرسی ! آره خداییش موهام خیلی خوشمل شد :)

حق نگهدارت

یه بدهکار چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

بازم ؟ :)

منو برق گرفته!!! چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://meghdadminevisad.persianblog.ir/

دخترا وقتی بچن عقل دارن! همینجور که بزرگ می شن عقلشون رشد نمی کنه دیگه! همونقدر کوچولو می مونه!
پسرا بر عکس! عقلشون هم رشد می کنه!
اصلا هرکی وبلاگ تورو بخونه مرجانی می فهمه که این قانون حقیقت داره و تو هم از این قانون مستثناء نیستی!!!!
بعله!!!

دخترا اگه عقل دارن و هی بزرگ میشن رشد نمیکنه باز شکرش ! ولی خداییش پسرا از همون اولم هیچی تو کله اشون نیس چه برسه به عقل ((=((=

بیخود ! پررو !

مامااااااااااااااااااااان :(

مونیکا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

در اینکه کلا جنس مذکر در هر رتبه و مکان و سنی هیزن هیچ شکی که نیست ولی خداییش من دختر داشته باشم بهش اجازه نمی دم الکی گریه کنه کلا از گریه کردن و ضعیف بودن خوشم نمیاد
من که آخر می فهمم تو کجا سرت گرمه اینقده تنبل شدی حالا خودت اعتراف کنی بهتره

سلام مونی جونم اینا :دی

منم از دخترای ناز نازیه اشک دم مشک خیلی بدم میاد ! من دخترمو مثل خودم بزرگ میکنم که از تربیت خودم خیلی راضیم ! دی والا (سووووووووووووت)

سرم توی وبلاگم گرم بود که خیر سرش آپ کنم :(

بدی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://bedehkary.blogsky.com

دختر تو کجایی؟؟؟عکستو بدم جراید قسمت گمشده هااااااااااااااااااا

((=

یه بدهکار شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام.....کجایی تو دختر

سلام

:|

مونیکا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ



دیگه هرچی داره بهت می گه ای شکلکه نظر شخصی خودشه به من ربطی نداره ولی نوش جونت

از دست تو ((= من توی هر پستم یه فصل فحش و کتک رو باید بخورم وگرنه عمرا آپ کنم :دی

والا :دی

هیوا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ http://hozwaresh.blogspot.com

طفلک همین اوّل‌عمری اسپرم جلو چشاشُ گرفته بوده! البته استحضار دارین‌که مشت همیشه نمونه‌ی خروار نیس...

((=

یه بدهکار شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.........رفتی؟؟؟؟
نکنه اقاتون اجازه نمیده بیایی؟؟؟؟

سلام بدی جون :)

آقاتون کیه دیگه ؟ از چه موجودی حرف میزنی تو ؟ ((=

یه بدهکار چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام یه بدی :)

پرنسس جنی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://hastie.blogsky.com/

وای خدا خیلی با نمک بودن . اومدم تولد امام رضارو تبریک بگم . شاد باشی.

:)

مرسی آبجی مهربونه :)

یه بدهکار شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام...کجایی؟نکنه واقعا ازدواج کردی؟نکنه خدای نکرده طوریت شده.....بیا حداقل یه خبری از خودت بده..............

:|

مونیکا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

مرجان خانمی داره می شه یک ماه.کجایی؟یه خبری بده

:|

گلی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ http://saye.shab.persianblog.ir

خیلی جالب مینویسی نتیجه اخلاقیت هم که دقیقه

((=

مرسی :)

باران شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

چه باحال!!!
پسرا همشون بلدن دخترا رو اذیت کنن
من اپم جیگر دوست داشتی بیاا

ها :دی

باشه :)

سلی چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

حالا اصن موهاتو کوتاه کردی یا نه ؟
+دلم برات تنگ شده

آره ! تازه ابروهامم خوشملش کردم :)))

فدات شم ! من دلم واسه کل گروهمون تنگولیده :( واسه تو ، رضا ، یوسف ، نیلو ، گیلی ، سارا ، امین ، عمه حیتا ، مونا ، موشه بی تربیت و بقیه که الان تو ذهنم نیست :(( سرفرصت میام یه حالی از همتون میگیرم ((=

:دی

پ.نون چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام! جون به جونت کنن فمینیستى تو!!! چیه حالا پسره قانونى پیستو طى کرده خوب! منکه اینطورى نتیجه اِخلاقى گرفتم که دخترا از تو قنداق متقلبن و جر زن پسرا قانونمندن و ورزشکار!! :) نتیجه خودمه دوس داشتم اینطورى بگیرمش!! یکى اینجا باید از حقوق نیمه ستمدیده جامعه دفاع کنه مگه نه؟ ؛)

سلام بر پ.نون بابونه بزرگوار :))) کجایی پسر ؟ :) وای دلم واسه شیطونی هات تنگ شده :( وبلاگت کو ؟ کو ؟ کو ؟ خبرم کن :(

نتیجه اخلاقیتم به درد خودتو همجنسات میخوره که همه اتونو میکشم

اوه اوه همچی میگه نیمه ستمدیده انگار ماماناشون خواهراشونو تا حالا لوس کردن ! چیششششششششش

الفرارررررررررررر

امینه شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ http://pichak.blogsky.com

تازه فمیدی هیزن از بچگی؟

نههههههههههههههه ((=

کلارا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ http://my-world357.blogfa.com/

موافقم !!بعد بزرگ که میشن درجه هیزیشون بیشتر میشه .
ولی دختر کوچولوه ناناز بودا

دقیقا ((=

آره خیلی :) اگه میدیدیش :-*******

پ.نون دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

تنبل معلومه کجایى؟ اگه میدونستم این همه مدت سر نمیزنی تاحالا ده بار چیفت کرده بودم p:

من خونه امون ((=

چی چی ایفت ؟ ((=

سیروس جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ http://sirous.org

اخه گیگی ه اخمخ قانون طبیعت همینه ! طبیعترینش اینه که دخترا زیر دست ژسرا باشن قشنگ حالا میشه دختره ام رو باشه ولی سنتی ترینش اینه که دختره زیر باشه

زهر مار بی تربیت ! لوس بی ادب ! هنوز بی تربیتی ((=

سی سی میکشمت ! الان میام سراغ وبلاگت عملیاته انتحاری ((=

پ.نون جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

والا تو کارت از من خیلى بیخ دارتره !! تو این مدت انبار به کسر نون سر زدم اینجا هنوز نیومدى!! بابا دمت گرم!! (نمیدونم به ضم دال یا فتح ؛) )

پ.نون چت شده تو ؟ چی داری میگی ؟ بیا به زبون خودمون حرف بزن ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد