دعوای خونوادگی

 

فضولی کردم  

دیروز آرش اومد خونه موبایلشو گذاشت رو میز ، گفتم آرش میخوام توی موبایلت فضولی کنم اجازه هَه ؟ گفت آره اتفاقا ۳ تا اس ام اس برام اومده ببین چی فرستادن برام ! منم از خدا خواسته اول رفتم سراغ کلیپ هاش ببینم چیز جدیدی نداره رو گوشیش از اون صور قبیحه ها بعدم رفتم سراغ اس ام اس ها ! دو تاشو که فهمیدم مال دوستاش بود ولی یکیش اسمش توی گوشی سیو نکرده بود و شماره اش هم عجیب غریب بود .. ازش پرسیدم این شماره کیه ؟ گفت نمیدونم نیست شماره ام روی کارت تبلیغاتیمه شاید دوستا آشنا ها واسه عید دلشون خواسته تبریک بگن .. منم با کله رفتم پیش ماندانا گفتم این شماره رو تا حالا دیدی ؟ گفت آره قبلا که موبایل آرش رو چک کرده بودم دیده بودم ولی نفهمیدیم مال کیه .. این شد که ماندانا آرش رو سین جیم کرد به مدت نیم ساعت ! آرش هم بیشتر سر به سر ماندانا میذاشت و میگفت مگه تو فضولی ؟ شاید یه دختری ازم خوشش اومده دلش خواسته اس ام اس بزنه برام ، ماندانا هم بیشتر حرص میخورد .. بعد ماندانا گفت اصلا به همین شماره زنگ میزنم ازش میپرسم کیه هی اس ام اس میزنه یهو آرش گوشیشو قاپید ماندانا هم افتاد دنبالش ..... آی صحنه هیجانی شده بود بابام هم از اون اتاق بغلی داد میزد : آرش شماره اشو بگیر بهش بگو از این به بعد به این شماره (یعنی شماره بابام) اس ام اس بزنه (غشمولک) این حرف که از زبون پاپی پرید همانا ، ورود مامی هم به صحنه کل کل همانااا (وای خدا مردم از خنده آی دلم ) ...

نتیجه اخلاقی : من نمیدونم این چه حکمتیه که مردا با هم هر گونه نسبتی داشته باشن ، حتی اگه دو تا باجناغ هم باشن همیشه پشت همو میگیرن و از هم دفاع میکنن ! مثل همین پاپی و آرش .. مثلا آرش داره حرص ماندانا رو در میاره اونوخ پاپی از آرش دفاع میکنه و بر عکس ! همشون سر و ته یه کرباسن

من آخرش این هنگامه و مرتضی لطفی رو خفه میکنم که دیگه ترانه نخوننا ! چیشششششششش هی میرن رو اعصاب آدم .. اون هنگامهه که همیشه توی کلیپ هاش لم داده رو زمین   اون مرتضی لطفیه هم موهاش مث موی دخترا بلنده و ادای دخترا رو هم در میاره مرده گندهههههههه

این آهنگ ایتالیایی رو که با صدای لیلا گوش میدین تکراریه ! قبلا هم گذاشتم ... در اصل یه خواننده خوش تیپ ایتالیایی  به اسم توتو نمیدونم چی چی خونده ... اول خواستم ویدوئوی اونو بذارم براتون ولی صداش وحشت انگیز ناک بود گفتم شاید بترسین  ... ترجمه آهنگ رو براتون گذاشتم اگه زبون ایتالیاییتون فول بود و دیدین ترجمه ام فراوان ها مشکل داره ، خندیدنتون همچی عجیب هم چی ؟ نیست !!  اون نفر آخره چی گفت؟ دقیقا ! خواستم پزه ترجمه کردنمو بدم ! حالا سوختی ؟ خفه شدی ؟ از حسودی مردی ؟ قانقاریا گرفتی ؟

                                                                         

گوش کنین

Lasciatemi cantare
Con la chitarra in mano
Lasciatemi cantare
Sono un’italiana

Buongiorno Italia, gli spaghetti al dente
E un partigiano come presidente
Con l'autoradio sempre nella mano destra
E un canarino sopra la finestra
Buongiorno Italia con i tuoi artisti
Con troppa america sui manifesti
Con le canzoni, con amore, con il cuore
Con più donne sempre meno suore
Buongiorno Italia, buongiorno Maria
Con gli occhi pieni di malinconia
Buongiorno Dio
Lo sai che ci sono anch'io

Lasciatemi cantare con la chitarra in mano
Lasciatemi cantare una canzone piano piano
Lasciatemi cantare perchè sono fiero
Sono un'Italiana, un'Italiana vera

Buongiorno Italia che non si spaventa
Con la crema da barba alla menta
Con un vestito gessato sul blu
E la moviola la domenica in TV
Buongiorno Italia col caffè ristretto
Le calze nuove nel primo cassetto
Con la bandiera in tintoria
E una Seicento giù di carrozzeria
Buongiorno Italia, buongiorno Maria
Con gli occhi dolci di malinconia
Buongiorno Dio
Lo sai che ci sono anch'io

**

بذار آواز بخونم

با گیتارم

بذار آواز بخونم

من ایتالیایی ام

صبح به خیر ایتالیا ، اسپاگتی اَلدِنتِه

و یه پارتیزان واسه رئیس جمهور

و همیشه یه رادیو در دست راست

و یه قناری لب پنجره

صبح به خیر ایتالیا با اون هنرمندات

پوسترهای آمریکایی

آهنگها ، عشق ، قلب

با راهبه ها

صبح به خیر ایتالیا ، صبح به خیر ماریا

با نگاههای غمگین

صبح به خیر خدای من

میدونی که منم اینجام

بذار گیتارمو بنوازمو آواز بخونم

بذار به آرومی بخونم

بذار بخونم که به خوندن افتخار میکنم

من ایتالیایی ام ، یه ایتالیایی اصیل

صبح به خیر ایتالیا که جای تاسف نیست

اون خمیر ریش نعنایی

لباس آبی گساتو

برنامه تلویزیونی مویولا روز یکشنبه

صبح به خیر ایتالیا با قهوه اسپرسو

مشتهایی که تازه اصابت شده

با اون پرچم در ماشین رختشویی

و یک فیات

صبح به خیر ایتالیا ، صبح به خیر ماریا

با اون نگاه غمگین و شاعرانه

صبح به خیر خدای من

میدونی که منم اینجام

نظرات 29 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

خودممممممممممم اوللللللللللل
من میخوام اول باشممممممممممممممم
فتنههههههههههههه
ببین همه این اتیشا از زیر سر تو بلند میشه دختر
خوب اخرش چی شد ؟
ماندانا زنگ زد ؟
بابات زنگ زد ؟
به بابات اس ام اس زد ؟
به من اس ام اس زد ؟
من اس ام اس زدم ؟
تو زدی ؟

تنبل کلاس اول اسمش کیه داش نگین ((=

:دی

:دی

آخرش منو مامی ماندانا رو از خر شیطون آوردیم پایین که زنگ نزنه ! گفتیم از کجا معلوم دختر باشه شاید پسر باشه اونوخ مزاحمت میشه ((= نگین خودمونیم اگه آرش ریگی توی کفشش بود صد سال موبایلشو میداد دست منو گیگیلی که اس ام اس هاشو چک کنیم ؟ :دی نه خداییش :دی

خدا به آرش رحم کنه اگه یه بار دیگه اون شمارهه اس ام اس بزنه (((=

غشمولک

امیر یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

یکی نیست به اینا بگه اگه ما مردها نبودیم کسی واشه شما زنها تره هم خورد نمیکرد حتی که هیچ باید مرفتین یخ حوض میشکوندینو .....!

مرگه من جمله ات درست بود فقط باید جای زنها و مردا رو عوض کنی ((=

جون تو :دی

نگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

جواب شعرت گلم :

جان فدای دل ٬ دل فدای دوست
دوست چه میداند دل اسیر اوست

دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم

طلاق یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://talag.blogfa.com/

سلام.
جالب بود. به نظر من مردا می دونن اگه مراقب هم نباشن ممکنه با خانما دچار مشکلات اساسی بشن بخاطر همین ترجیح می دن که اشتباهات همو لاپوشونی کنن تا اتو دست خانما ندن.

سلام عزیز
مرسی

خودشون فقط جنس خودشونو میشناسن :دی جالبه همیشه هم دستشون رو میشه ها ((=

گل داوودی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ http://hasti-khanom.blogsky.com/

خب خانوما هم همیشه از هم دفاع میکنن

نه همیشه ! خانوما که از پشت به هم خنجر میزنن ((= یعنی اگه توی جمع هم خانوما باشن هم شوهراشون ، تا نزدیکیهای پیروز شدن پشت همو میگیرن ولی یهو احساسشون گل میکنه طرف مرداشونو میگیرن که البته خانومای مجرد تا آخرش پشت همن ((= هر چی خنگ بازیه زیر سر زنهای متاهله ((=

غششششششششششششمولک

گل پسر یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://dr-golpesar.blogfa.com

یکم از ما یاد بگیرید. ببینید چقدر با همیم؟ اگه دشمن خونین هم باشیم وقتی بخوایم لج یکی از شما ها رو رو در بیاریم پشت همو می گیریم . میشیم رفیق. حالا از حسودی بگید مردا سر و ته یه کرباسن. برو بابا

آره واقعا راست میگی دکی ! یَک بدجنسی هستین اون سرش ناپیدا ((=

((=

Leo یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

کاش این خاصیت بین همه ی مردم بود . حداقل ظاهرش می بود ، دل گرمی می شد ...

[ عید شما هم مبارک ]

کدوم خاصیت ؟ همین که پشت هم در بیان ؟

مرسییییییییییییییییییییی

دل‌زده دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

خارج از شوخی، به نظر من این شوخی‌ها آخر و عاقبت خوبی ندارد.

کلا همه شوخی ها اگه دو طرف جنبه نداشته باشن تبدیل به دعوا میشه ((=

پت دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

یاد اون ماجرا انداختیم که وقتی یه آقا شب نمیاد خونه همه ی دوستاش میگن پیش ما بوده ولی وقتی یه خانم نمیاد همه ی دوستاش میگن پیش ما نبوده حتی اگرم بوده باشه!

((= راست میگی پت جون راست میگی .. زنهای متاهل واقعا که عقل تو کله اشون نیست یعنیا ... اینجا نمیشه گفت ((=

رضا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ http://reza_rikhtegar.persianblog.ir

وقتی پای ُ بعضی مسائل پیش بیاد....

کاش حرفتو تموم میکردی دکی :دی

ارسلان دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.arsalanb.wordpress.com

به این میگن یک مرد ایرانی !!!

ایششششششششش حالم بهم خورد ((=

دافوس دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://dafoos.blogfa.com

اه....بابای من برعکسه!!
همیشه پشت دختراش در میاد!!

لابد از مامانت خیلی میترسه نه ؟ :دی بابای من چشمش به دومادش بیافته و پسرش یا یکی از مردای فامیل ، شیرتر میشه ((= مخصوصا اگه با دائیم باشه یَک متلکی به زنها میگن که فقط حضرت فیل باید جوابشونو بده ((=

غشششششششششششمولک

حیتا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

لب مطلبو توجمله ی آخرت گفتی جونم:
همشون سرو ته یه کرباسن!!

((=

غششششششششششششششششششششششششمولک

پلنگ صورتی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://pinkpan.wordpress.com

1. عجب بابای اهل دلی داری بیبی قدرشو بدون این طور باباهایی یه تیکه جواهرن (مث خودم)
2. حالا چرا داری می سوزی؟ مگه شما نسوان محترم پشت هم درمیاین ما مردای بیچاره چیزی می گیم؟ چه قدر پررو...
3. سلام منو به آرش برسون و بگو اگه مایل بود می تونه شماره رو به من بده تا هم از ایشون دفع بلا شده باشه و هم خیری به ما برسه.

مرسییییییی آره باباییم خیلی ملوسه :دی
اِهههههه ! ولی شما مردا بدجنسین بدجنسی از سر و روتون میباره ((=

ای پلنگ شیطون بلا :-> حالا از کجا معلوم صاحب شماره دختر باشه :دی

نگین دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ

میگم مرجان جونم چه شعر بازی شده هاااا


بیا جواب شعرت :

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت
وز بستر عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست
تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت

آره :-پی

نگردم صید کس در بازی عشق
دلم دیر آشنا ، مشکل پسند است :دی

((=

نازنین دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام /خوبی خانمی .
مردها خیلی با هم جور تر هستند
به خاطر همین دوستی هایشون عمیق تر است .
شاد باشی عزیزم .

سلام نازنینم :-*

آره همینطوره :دی
مرسی
قربونت :)

م .م دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

سال خوبی داشته باشی ...

سلام دوست قدیمی
ازت بی خبر بودم

مرسی شما و خونواده ات هم سال خوبی داشته باشین
هرچند وظیفه من بود خدمت برسم

لیلا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام مرچان جونم عیدت مپارککمن اصفهان بودم باور کن اونجا به یادت بودم اما نمی دونستم کجایی دوست دارم.

سلام معلم خرموشی جونی :-****
عید تو هم مبارک تازه دمبت هم سه چارک ((=

قربونت برم عزیزم :)
منم خیلی دوشت دالم :)))))

نگین سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

به به شاعر میشویم !!

تو بدری و خورشید تو را بنده شده است
تابنده تو شده است تابنده شده است

زان روی که از شعاع نور رخ تو
خورشید منیر و ماه تابنده شده است

من ملک بودمو فردوس برین جایم بود :(

هی هی ..... جوونی :دی

من سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.sarv.blogsky.com

صحیح است

:دی

سلی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام خانوم خوشگلم!
خوبی ملجانم؟
میگم مرجان حالا این آرش وماندانا کین؟:دی
من اینجا اعلام می کنم که شخصا از بابات خوشم اومده شمارشو بده به با هاش اس ام اس بازی کنیم..
اهه به تو چه خوب..
وای مامانت اومد:دی غلط کردم:دی

اصن نسبت چیه؟بگو غریبه..مردایی که همدیگه رو نمی شناسن پشت همو میگیرن چه برسه به اینکه فامیل باشن..:دی

اصن یه نمونه اش میدونی چیه؟
من همش که با بابام تخته یا شطرنج بازی میکنم همشم من می برم..حالا یه باز که این پا پی جون میبره کرکری خوندنش شروع میشه.ما اینیمو ما اینجوریم دیگه..یه الف بچه اومده جیک جیک میکنه و:دیخلاصه پدرمو در می آره.حالا عموهام باشن که هیچی..
بیا و ببین..تا یک ماه باید براشون نوکری کنم.
ضدحالیه که بیا و نپرس!!!:دی
من باس برم..
خوابم نمی ویمدگفتم بیم چه خبره.
فردا ۱۳ بدر حال میده..
خوش بگذره
بوس بوس..
بابای.

سلام خانوم خوشکله :)
جیگرتو :-**

ماندانا خواهرمه آرش هم شوورش :دی
باشه صبر کن مامی رو دک کنم ((=

غششششششششششمولک

آره والا ! سلی بیا همه مردا رو بکشیم :دی میای ؟ :-پی

اتفاقا منم که با بابا شطرنج بازی میکنم اگه دید داره میبازه همش جر میزنه آرش هم طرف بابا رو میگیره انقده بهم حرص میدن تمرکزمو بهم میریزن تا آخرش بابا ببره ((= میکشمشون :دی

یه بارم داشتم با عموم شطرنج بازی میکردم یهو برادر خانومش پرید وسط هی عمومو شارژ کرد تا آخرش من باختم :((( جیز جیگر بگیره :دی

قربونت برم
بووووووووووووووووووس واسه سلی جونم :-*

داوودتیام سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.davoodtiam.blogfa.com

سلام خوبی وب جالبی داری
لذت بردم
ممنون نیشم بهم سر بزنی

سلام داوود جان
مرسیییییییییییییی

چشم خدمت می رسم :)

دوست پاییزی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
منم میخواستم اون داستانی رو که پت گفته بود بگم..که دیدم خودتون میدونید
شماره منم بهش بده

سلام دوست جونم :-*

فداتت ... اون پت رو هر جا گیر آوردی خفه اش کن :دی

((= غشششششششششششششششمولک چقده پاپی خاطرخواه پیدا کرد :دی

گیلاس سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

صبح به خیر
تو قانقاریا داری بچه؟؟!!!
چرا با من اینجور میکنی!!!
نمیدونی عشق ایتالیا توی وجود من رختشویی میکنه؟؟؟!!
از خوشحالی چسبیدم به سقف!!
قربونت جیگمل

ظهر به خیر ((=

غشششششششششششششششمولک
تو هم عاشق ایتالیایی مث من ؟ :) پس با هم میریم ((=

فداتت

سروش سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوش به حالتون
اون قدر واسه هم مهم هستین که به هم گیر بدینو از پشت هم در بیاینو ...
خانواده‌ی ما طوفان به پا کرده
الان امروز مثلا سیزدست من خونم مامانم و حوتهرم یه جان داداشمم معلوم نیست کدوم گوری رفته
قدر خانوادتو بدون

سلام سروش جون
قربونت

سروش جون حالا من بهت میگم تو قدر خونواده ات رو بدون ! حیفه به خدا .. دنیا دو روزه که یه روزش هم گذشته

دلم میخواد دفعه بعد بیای بگی همه دور هم بودین :)

داوودتیام سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.davoodtiam.blogfa.com/

سلام خوبی منم مثل تو
اما نمیشه همه رو گفت
در ضمن بهت خوش گذشت سیزده بدر

سلام عزیز
مرسیییییی خوبم

سیزده بدر آره :دی حالا توی پست بعدی تعریف میکنم ((=

پدر(نم‌نم) سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

خیلی این آهنگ رو دوست دارم...

آره منم :)))

دوست پاییزی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

نه بابا
منظورم این بود که شماره منو به اون مزاحم آرش خان بدید

((=

amirali یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ

مرده قانقاریاتیم:))))

مرسی ((((((((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد