گیگیلی پهلوون میشود

 

آرش حق داره غرغر کنه ها ! وقتی مسخره ام میکنه میگه زورت نمیرسه سر شیشه خیارشورو باز کنی اونوخ ادعات زیاده و خوب بلدی پوست از کله هرچی مدیر و معاون و کش تنبون و امثالهمه بکنی ، زبون درازی میکنمو آخرش میرم یه گوشه بُق میکنم ... چیشششش ... خب راست میگه دیگه !  ها ؟ نه بابا حالم خوبه ! همون اولی ۳ تا ساندویچ سالادالویه با دو تا برش کیک خوردم هیچیم نیس ... اونروز کارمون توی شرکت زیاد بود مجبور شدم دیرتر برم خونه ، منو مدیر و یکی دیگه از همکارا و مهمونه شرکت به اتفاق هم رفتیم رستوران ... فقط من زن بودم ، سه تای دیگه هم آقا ! اولش که تشنه ام بود اومدم پارچو بردارم دیدم سنگینه ، اونوخ این یکی همکارم برام آب ریخت توی لیوان ! باور کن خودم میخواستم بلند کنم ولی ممکن بود صندلیم سُر بخوره جلو ، با سر برم تو میز ... اومدم سر شیشه دوغ رو باز کنم یه عمر باهاش زور و ضرب زدم آخرش مدیرمون خندید ازم گرفت برام بازش کرد ... نه ببین ! همشون حواسشون به من بود تا ببینن من دارم با چی دست و پنجه نرم میکنم که زورشونو به رخم بکشن ... ناهارتونو میخواین بخورین یا منو ؟ والا ! ..... آقا قبول نیس ! من از فردا میرم بادی بیلدینگ .. میرم کلاس کونگ فو یا جودو کاراته ! باید چِش این مردا رو دربیارم ... چیشششششش

نتیجه اخلاقی : اونروز منو آرشو شیوا و ماندانا ، هفت تایی افتادیم روی یه ژورنال داشتیم یه چیزایی میدیدیم ... از این گوشه کاناپه به ترتیب : شیوا ، آرش ، من ، بعدشم ماندانا ! یهو آرش برمیگرده میگه چقده پنجه پاهاتون کوچیکه میتونین وایسین و تعادلتونو باهاش حفظ کنین ؟ به ماندانا گفتم یه چیزی به شووَرت میگما ! این داره ژورنال میبینه یا پنجه پاهای ما رو ؟ شیطونه میگه ............. نیست پنجه پاهای شما مردا گنده اس هر کدوم ۳ متر ! اینه که پاهای بقیه براتون کوچیک به نظر میاد ! جون من کفش مردا شماره اش همش بالای چهله ! نیست ؟ ای دروغگوی خون آشام ...

                                                      

گوش کنین

ای که بی تو خودمو تک و تنها میبینم
هر جا که پا میزارم تورو اونجا میبینم
یادمه چشمای تو پر درد و غصه بود
قصه ی غربت تو قد صدتا قصه بود

یادتو هرجا که هستم با منه ، داره عمره منو آتیش میزنه

تو برام خورشید بودی توی این دنیای سرد
گونه های خیسمو دستای تو پاک میکرد
حالا اون دستا کجاس ، اون دوتا دستای تو
چرا بیصدا شده لب قصه های تو
من که باور ندارم اون همه خاطره مرد
عاشق آسمونا پشت یک پنجره مرد
آسمون سنگی شده خدا انگار خوابیده
انگار از اون بالاها گریه هامو ندیده

یادتو هرجا که هستم با منه داره عمره منو آتیش میزنه

نظرات 32 + ارسال نظر
پت چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

مردا دسته جمعی سوسک میشن!

سوسک هستن که ((=

تازه وارد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

تا اونجا که من می‌دونم آقایون گردن‌شکسته ننشستن ببینن کی ازشون کم‌زورتره بهش بخندن! فک کنم موقع نتونستن قیافه‌ت خنده‌دار می‌شده که اینا بهت لبخند می‌زدن!! دیدم جو فمینیستیه گفتم یکی وکیل وصی برا این بندگان خدا هست!!!

ما در ریم تا نریختن سرمون!

پس چی ؟ :دی
من که مشکلم خندیدنشون نبود ! منظورم این بود که اینجا هم توی این فکرن خودی نشون بدن ((=

خوب هوای همو دارینا :-> همتونو میکشم :دی

گیلاس پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ

مرجااانی
یه بولدوزر آوردم مردا رو گود برداری گونیم باهاش!!!
فرمون بده !!

هااااااا :دی

حالا فعلا دست نگه دارن گوناه دارن :دیییییی .... فوقش واسه سر شیشه خیار شور و سس مایونز باز کردن بهشون احتیاج داریم ((=

maryam پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ق.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

باز تو ضایع کردی خودتو؟

ها بوخودا :دیییییییییی

سروش پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://lack.blogsky.com

سلام مرجان جون
خوبی؟
آخه بی حیا کسی با ۳ تا مرد غریبه میره بیرون؟
(شوخی)
بادی بیلدینگو بی خیال شو برو از این کلاس ذنی ها که بدون دست زدن به چیزی هر کاری میکنن

سلام سروشی :)))
قربونت

:| .... اصن مگه رفتیم کاباره ؟ چیششششش

یوگا رو میگی ؟ من فکر نکنم موفق بشم چون اصولا مخم یه جا متمرکز نمیشه ((=

ارسلان پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.arsalanb.wordpress.com

بچه پرو گیر دادی به شماره ی پای مردا ؟ مگه خودت پدر و برادر نداری ؟ شماره ی پای من ۴۳ هست البته خوب قدم هم ماشا ا... رشیده ! مثل شما کوچولو نیستم که

:|

دیدی ؟ دیدی ؟ نگفتم ؟ ۴۳ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه مگه غولی ؟ :دییییییی خدا رحم کنه ((= حالا قدت چند متره (غشمولک)

میزنمتا ! کوچولو هم خودتی :-پییییی

jesus tears پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام آبجی پاشنه طلا..چطوری پهلوون پنبه؟! :دی
می گم خوب خودتو ظریف و شکستنی توصیف کردی کلک..از فرداست که غول های عزیز بریزن و بدزدنت!! :ایکس

می گم چه مستهجن!!..با همکارات پاشدین رفتین بار به مشروب خوری؟..خب بعد از بار کجا تلپ شدین؟! :دی

اوه بابا فشن..بابا ژورنال.. :دی بیا ملجان بریم یه سالن فشن به اسم خونه ما باز کنیم..قول می دم مانکن شماره یک دنیا بشی! :دی اما اونوخ دیگه حق نداری خیال شول و اولوویه و کک بوخولی! :دی

من سایز کپشم ۴۲بید..با این سایز پا می شه شما ضعیفه هارو مثه سوسک له کرد!! :دی

ملجان جون دوشت دالیم..ملجان جونی دوشت دالیم..ها والا بلا!!.. :ایکس

سلام داداشی کوچولو :)))

((= غلط کردن غولا :دیییییی همشونو میدم دم تیغ (غشمولک)

غششششششششششمولک

نه خیالت تخته تخت ! من اینهمه غذا میلمبونم اگه بگی یه کیلو وزنم اضاف بشه :->

یوسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سایز کفشت ۴۲ ؟؟ دروغ نگو :| تو که از من خیلی کوچیکتری ! تازه شماره کفش من ۳۷ یا ۳۸ ... نگفتم پای همتون ۳ متره (((=

قربونت برم داداشی :)))))))

MAX PAYNE پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://maxpaynethefall.blogsky.com

((الهیییییییی که شما اینگده ظریفید))
این تکیه کلامه منه

نمیدونم خیلی بدبینانه به قضیه نیگاه نکن / مردا یجورایی نیدونم میخواند تیریپ ژان وال ژان رو در بیارند / خیلی به دل نگیر.

منم واسه خانومیم یه کارایی از همین مثالا که زدی می کنم ولی نمیدونم چرا بعضی وقت ها احساس خجالت ته چهره اش می بینم. این کمک من نیست بلکه یک جور محبته که تو این قالب ارئه میشه

مردا نمیخواند طرف رو سبک کنند بلکه این کمک کردنشون یجور احترامه

بغیر از اون حالت های تخم سگ گونه شون / این کمک کردن ها چیز بدی نیست و خوشحال میشند خانومه قبول کنه.

در ضمن بادی بیلدینگ هم نمیخواد بری زیبایی زن به ظرافت و تیتیش مامانی بودنشه مثلا یه مردی رو تصور کن که کوبلن بدوزه خیلی ضایعه البت از این دیوونه بازی ها که این قوی ترین مردان آهنین(خر های آهنین) در میارند مخالفم.


امروز خیلی حرف زدم خیلی مدت زیادی بود که تو یک وبلاگ غیر سینمایی کامنت بلند نزاشته بودم.

موفق باشی
ممنون از ای میل هات

:-پییییییییییی

واقعا ؟ یعنی با این کمک کردنشون بعدش نمیشنن دور هم بگن که چقده زنها کم زورنو ضعیف و فلان ؟ :-> پس چرا بهمون میگن ضعیفه ؟ اینم از روی محبته ؟ :->

تا حدودی حرفهاتو قبول دارم احسانکی ! :)))

بادی بیلدینگ رو شوخی کردم :دی من حتی از مردایی که میرن بادی بیلدینگ کار میکنن و بدنشون مثل عقرب بند بند میشه بدم میاد دیگه چه برسه واسه زن ((= از اون قویترین مردان هم که مثل غول بیابونی هستن متنفرم :دییییی

مرسی احسانکی :))))))))))) خیلی خوشحالم کردی

قربونت

امید پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://p30cracker.blogfa.com

سلام مرجان خانم ممنون از اینکه به وبلاگ من سر می زنی راستی نظرت در مورد وبلاگ من چیه؟

سلام امید جان
خواهش میشود :)

نظرم اینه که اگه دلت میخواد مطالب تخصصی بذاری همه پستهاتو به اینجور مطالب اختصاص نده چون خواننده هات خاص میشه ... ما بین پستهای تخصصیت چندتا پست با موضوع اجتماعی هم قرار بده یا دلنوشته .. مثل همین پست اخیرت :))

موفق باشی

محسن و زمانه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.nasreenteam.blogfa.com

بنام عشق و بنام هستی سلام سال نو شده و ماهم آپ شدیم ما رو خوشحال میکنی سری به ما بزنید

سلام عزیزان :-پیییییی

خدمت میرسم

سعید پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

اما خودمونیما کلی ذوق می کنین این سوسکا بهتون ارادت نشون می دن! چرا انقدر سوسک رو دوس دارین؟؟

اتفاقا چندشمون میشه از سوسک و بیشتر موقع ها هم زیر پامون لهش میکنیم ((=

حالا جدی چرا سوسکها میدونن که له میشن ولی بازم علاقه دارن به خانوما ارادت داشته باشن ؟ (غششششششششششمولک)

بنفشه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام مرجی جونم
این که دلیل نشد که چون ادعات زیاده زورتم باید زیاد باشه
تو ادعات زیاده چون عقلت گندسسسسسسس


تاپسسسسسس رو حال کردی؟؟؟



بالای 40 یا 400؟؟؟
هر کدومش اندازه قبر یه بچه 120 سالس

سلام بنفشی جونم :)))

ها :دییییییی آی گفتی ((=

چیچی ؟ :-پیییی

شما همون ۴۰۰۰ بخون ((=
غششششششششششششششمولک

مجید جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://saddard2.persianblog.ir

چه خوبه آدم با سه تا مرد بره رستوران ! بعد ناهارش رو هم حساب کنند !! ماشالله به این مدرنیزم !

:دییییییییییییی .... به تخته هم بزن ((=

لیلا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام مرجان جدا خیلی خندوندی منوووووو شیطونن
میبوسمت

سلام خرموشیییییییییییی :-****

:دیییییییییی

اکبر سگ سیبیل جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://akbarsagsibill

آن چه می بینی می بینی!..
و آن چه نمی بینی نمی بینی!!.. (گریه!)

به به به به!!

سلام خانوم نویسنده..(دل می برم!!)
مطالبتان فوق العاده زیباست..(اصلا نخوندم!)
مرسی که به وبلاگ من سر زدید..(هندونه زیر بغل گذاشتن!)
خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید..(اصلا مهم نیست!!)
با تبادل لینک موافقید؟..(اینم واسه معروف شدن ما!!)



!!!!

این از قانونای سیبیلته ؟ :دیییی

سلام و زهر مار (موفق نشدی :دی)
اتفاقا نخونده درست حدس زدی ! دیگه واویلا اگه بخونیش ((=
زدی به کاه دون ! از هندونه شدید بیزارم (غشمولک)
تو گفتی و منم اومدم ((=
نُچ ((=

:دییییییی

گل داوودی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com/

پس تو هم با در دوغ مشکل داری؟

نه فقط با در دوغ ((=

عادل جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://marine79.blogsky.com

سلام
میگم پس گیگیلی کجا بود اون موقع؟

وقتی با سه تا نامحرم میری خوش گذرونی به ایناشم فک کن دیگه.

ولی خودمونیما شماها در به در خواهان همین پا گنده ها هستینا.

البته مرجان نیست چون اگه بود ....

بری بادی بیلدینگ خوبه حد اقل جلوی کش تنبون کم نمیاری.

این نتایج اخلاقیت منو کشته.همش باید منو بخندونه

سلام عادل جان :)))
گیگیلی نشسته بود روی میز (غشمولک)

:|

دیگرونو نمیدونم ولی من عمرااااااااا ((=

دقیقا :دی

جلوی کش تنبون ، بادی بیلدینگ هم نرم کم نمیارم (نیشمولک)

غشششششششششششمولک ((=

maryam جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

سیلوم هویجوری اومدم واسه ت کامنت بذارم حالشو ببری بردی؟ هسته شو بتف! ( BeToF )

سیلیم :-پی
وایییییییییییییییییییییییی ذوقمرگولیده شدم :دی

((=

سپیده جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

اتفاقا حالش به اینه که ما زنا اگر چه ممکنه زور بازومون کمتر از مردا باشه اما با زور عقلمون که بسی بسی از اونا بیشتره می‌تونیم پوست از کله‌ی هرچی رئیس و معاون و کش‌تنبون و غیره است بکنیم!!

مرحبا ، احسنت ، آفرین :دیییییییی این یه اصله زنانگیه که قلقشو فقط ما دخترا بلدیم حتی زنان متاهل هم بلد نیستن :دییییی

:->

ندا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ

قطره‌ دلش‌ دریا می‌خواست. خیلی‌ وقت‌ بود که‌ به‌ خدا گفته‌ بود.
هر بار خدا می‌گفت: از قطره‌ تا دریا راهی‌ست‌ طولانی.
راهی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری.
هر قطره‌ را لیاقت‌ دریا نیست.
قطره‌ عبور کرد و گذشت. قطره‌ پشت‌ سر گذاشت.

قطره‌ ایستاد و منجمد شد. قطره‌ روان‌ شد و راه‌ افتاد.
قطره‌ از دست‌ داد و به‌ آسمان‌ رفت.
و هر بار چیزی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری‌ آموخت.
تا روزی‌ که‌ خدا گفت: امروز روز توست. روز دریا شدن.
خدا قطره‌ را به‌ دریا رساند. قطره‌ طعم‌ دریا را چشید.
طعم‌ دریا شدن‌ را. اما...
روزی‌ قطره‌ به‌ خدا گفت: از دریا بزرگتر، آری‌ از دریا بزرگتر هم‌ هست؟
خدا گفت: هست.
قطره‌ گفت: پس‌ من‌ آن‌ را می‌خواهم. بزرگترین‌ را. بی‌نهایت‌ را.
خدا قطره‌ را برداشت‌ و در قلب‌ آدم‌ گذاشت‌ و گفت: اینجا بی‌نهایت‌ است.
آدم‌ عاشق‌ بود.
دنبال‌ کلمه‌ای‌ می‌گشت‌ تا عشق‌ را توی‌ آن‌ بریزد.
اما هیچ‌ کلمه‌ای‌ توان‌ سنگینی‌ عشق‌ را نداشت.
آدم‌ همه‌ عشقش‌ را توی‌ یک‌ قطره‌ ریخت.
قطره‌ از قلب‌ عاشق‌ عبور کرد.
و وقتی‌ که‌ قطره‌ از چشم‌ عاشق‌ چکید،
خدا گفت: حالا تو بی‌نهایتی،
چون که‌ عکس‌ من‌ در اشک‌ عاشق‌ است.
و چه لذتی دارد این عاشقی
___________
تااااااا دوباره[گل]

خیلی خیلی پر احساس بود و فقط قلبم تونست درکش کنه نه عقلم :)))))))))

مرسی عزیزم ... همیشه پر احساس باشی ندای نازنینم :-*****

دل‌زده جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

بابا چرا دچار خودسانسوری می‌شی؟
حالا خوبه اونا نگفتن اینهمه می‌خوری، چرا زورت کمه!
بزن دک وپوزشونو داغون کن! تازه اگه ز.رت نرسید، بگو خودشون خودشونو بزنن!

:|

اتفاقا روزانه از دست غرغرای من و بقیه همکارای خانوم خودشونو میزنن ((= گفتم حالا واسه غذا خوردن بهشون استرس ندم (غشششششششششمولک)

دل‌زده جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://http:/delzadeh.wordpress.com

کامنت من رسید یانه؟
بابا فکری به حال این کامنت دونیت بکن. پرکردن سزبرگش حال‌گیری اساسیه!
پهلوان باش که مردان(!) بزرگ
ازپهلوانی به جایی رسیده‌اند

آره رسید :دی

دل زده جونی ! تو فقط اسمتو بنویس من میشناسمت جون گیگیلی :دییییییی

هاااا :دییی

بارباپاپا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

مرجان جون حسودی نکن عوضش شما خوشگلین ما چیزی میگیم یا مثلا شما ها دکتر زنان دارین ما دکتر مردان نداریم گله ای کردیم تازه ما بعد از یه مدت کچل میشیم چون همون هورمونی که باعث رشد ماهیچه س باعث ریزش مو و طاسی مردانه سحالا این یه ذره زوری هم که داریم رو نمی تونین ببینینتازه زنت میگفت دست بزن داری آره راست میگه؟

از کجا فهمیدی :دیییییییی
مردا هم دکتر مردان دارن (سوووووت) متخصص کلیه و مجاری ادرار معمولا مشکلات مردا رو حل میکنن :| معلومه برنامه تلویزیونی پزشکا رو نگاه نمیکنی ... :|
بعضی زنها هم ریزش مو دارن اونم شدید که باعث کم پشتیه موهاشون میشه ... زورتون یه ذره نیست .. خیلیه که ازش معمولا در برابر خانومها هم سواستفاده میکنین به عبارتی ضعیف کش هستین ((= چون زورتون به همجنسان خودتون نمیرسه غالبا ((=

غششششششششششششمولک .. تو هنوز کامبیزه رو چسبیدی ؟ ((=

سعید هدایتی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

نوستالجیداریوش عامل تخدیر جوونها نه نوجونهاس .یه روزی میمردم براش

یعنی الان نمیمیری براش ؟ :دی من که عاشق آهنگاشم :)))

امیر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

من نمیدونم این خانوما چشونه که چش ندارن قدرت و استحکام مردها رو ببینن ! این خانوما چش ندارن ببینن آقایون روی پای خودشون وایسادنو به هیشکیو هیچکی وابسته نیستنو نیاز ندارن به جز خدا ! والا بوخودا !

حالا تو بگو این آقایون چشونه که گیر به ضعیف بودنه خانوما میدن ! مثلا آقایون چش ندارن ببینن که خانوما توی یه کاری که از پسش بر نمیان ، از یه آقائه دیگه کمک بخوان ! فوری به غیرتشون برمیخوره ((= اتفاقا آقایون بعد از خدا ، شدیییییییییییید محتاج خانوما هستن (غشمولک)

((= امیر برو شکلاتتو بخور ((= قاقالی لی هم مامانت برات توی کمد گذاشته ، تازه واسه ناهارتم خورش سبزی درست کرده لباستم شسته و اتو کرده ((= واسه اون دختری هم که توی آینده واسه همسرت انتخابش میکنی ،بره خواستگاری :دیییییی همون دختری که حرفشو اول پیش خواهرت خواهی زد (((=

مهتاب شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.labkhandemahtab.blogfa.com


سلام خانوم خانوما
چطوری عزیزم ؟؟؟

این ترانه ای که گذاشتی واقعا محشره من اینو خیلی خیلی دوست دارم و باهاش کلی خاطره ....

سلام مهتابم :)))))))
قربونت برم گلم

همه آهنگای داریوش واسه من خاطره اس :))

تازه وارد یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

کم کار شدی تازگیا! گرفتاری؟ نیستی؟ هستی؟ کوشی؟ کوکت کم شده؟ باطریت لیک کرده؟ چیه آخه؟

آره واقعا ! کمی سرم شلوغ شده ... :دییییی افه رو حال کردی ((=

عبداله یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

پهلوانان هرگز نمی‌میرند.

اَی ووووووووو ((=

دکی جون جورابی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

هاها اون بالا اسممو مث خودت که بهم می گی نوشتم...
جوابتم تو وبلاگ خودم دادم
بعدم اینکه از دست این مرداااااااااااا
راستی من ازون کارتونه که اون پایین نوشتی خوشم اومد خیلی .. منم می خوام بدنم که کیا می ده که ببینم....

میسی دکی جونم :دی

آره خوندم مرسی :)))))

حالا صبر کن وقتی کشف کردم اسمش چیه و کی میذاره حتما بهت میگم :-پیییییی

سلی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

خوب معلومه زور اونا بیشتره دیگه !
وا !اینکه غصه خوردن نداره !
منم شده رفتم وسط دیس پلو رو وردارم زدم ریختم همه رو !
کلی هم پسر عمو پسر عمه هام برام قرو فر اومدن !!
منم گفتم :نیس ما لطیفو نازیم :دی
آإروم رفت خلاصه !
خودتو ناراحت نکن !
خدا بهشون زور داده تا برا ما نوکری کنن !!
منم الان گشنمه سالاد الویه میخوام :ی

:|

((= وای سلی تو خیلی ضایع بودیا ! :دیییی

اینو خوب اومدی :-پی نوکری رو میگم ((=

سلی خانومی دمت گرم (نیشمولک)

من الان سیرم تا اینجام خوردم دیگه اسمه هیچ غذایی رو جلوم نیار ((=

م یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=3398

با سلام . تبریک میگم – وبلاگت عالیه – باید اعتراف کنم که یکی از باحالترین و به دردبخورترین وبلاگهایی که تا حالا دیدم وبلاگ شماست . راستش همه چی داره و میتونم بگم که یه وبلاگ کامله . ولی از یه چیز خیلی تعجب کردم !!! همه کسایی که وبلاگ بزرگی دارن با استفاده از یک طرح ساده صاحب درآمدی میشن و مزد کارشون رو میبینن ولی در وبلاگ شما چنین چیزی ندیدم ! فکر کردم شاید کلا از موضوع خبر نداری- به هر حال چون وبلاگت رو پسندیدم میخوام بهت یاد بدم آخه از مطالب توی وبلاگت خیلی استفاده کردم .
میتونی با گذاشتن یک بنر تبلیغاتی توی وبلاگ که جای آنچنانی نمیگیره ماهانه تا حدود 50 هزار تومان درآمد اینترنتی داشته باشی .
من بعد از این که نظرم رو نوشتم اسمم رو مینویسم ولی به جای آدرس وبلاگ خودم اسم یک سایت درآمد زا رو میزارم-روش کلیک کن و برو توش-در عوض آدرس خودم رو انتهای همین نظر مینویسم .
وقتی وارد همون سایت درآمد زا شدی از سمت راست-بالا بر روی عضویت کلیک کن وعضو سایت شو – بعد از اتمام ثبت نام با پیغام "بعد از 24 ساعت فعال میشوید و ..." رو به رو میشی . یعنی بعد24 ساعت دیگه میتونی با نام کاربری و رمز عبوری که توی ثبت نام دادی وارد محیط خودت بشی . بعداز اینکه وارد محیط خودت شدی برو به قسمت "تبلیغلات گرافیکی" و از اونجا چند تا کد جاوا بردار و در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خودت کپی کن – توی وبلاگت چند تا تبلیغات میاد که با هر کلیکی که بازدیدکنندگان وبلاگت بر روی اون ها میکنن امتیازت میره بالا – بعد از اینکه امتیازت به 25 هزار تومان رسید پول رو به شماره حسابی که توی ثبت نام وارد کردی میریزن . من که بازدید آنچنانی ندارم ماهانه فقط 30 تومن در می آرم ولی بعضی از دوستام که بازدیدشون زیاده ،ماهانه 200 هزار تومان هم در می آرن . به هر حال امیدوارم کمکت کرده باشم . به ما هم یه سری بزن :
www.Minos.BlogSky.con

سلام :-پی

اَی وووووووووووووو ((=

خدمت میرسیم ... ممنون :)

amirali دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ

=)))

:دییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد